site doodquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Buschetta1 het volgende:
iemand ervaring met de site www.vsamsun.com ?
Werkt hier prima anders. Maar nooit iets besteld.quote:
Bij mij ook weer, lag er even uit.. "service unavailable"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Werkt hier prima anders. Maar nooit iets besteld.
Nee, de site werkt niet bij mij, bij de andere wel dus ligt aan mijn pc denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:27 schreef Buschetta1 het volgende:
[..]
hoebedoel je ?, wat gebeurt er als je nu besteld ?
Au.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef shiznuts het volgende:
http://www.lightake.com/d(...)_Rings__2_AAA_-38243
Wel eens wat besteld, kwam gewoon aan. Wel super amateuristisch verder, geen tracking of wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Buschetta1 het volgende:
iemand ervaring met de site www.vsamsun.com ?
Z'n what?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
Heeft iemand nou al zo'n parasailing blastmobiel dinges in huis, eigenlijk?
Ik zit te twijfelen tussen dat ding namelijk en gewoon doppen voor handsfree :quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Zal ongetwijfeld universeel en dus aardig goed werken.
Je hebt dan wel voor het opladen en adaptertje nodig zo te zien.
Maar zonder recensies zul je waarschijnlijk de eerste met de ervaring zijn. De enige hands-on ervaring komt nu van een user die er niks van snapt en niet werkend krijgt: http://www.dealextreme.co(...)-3-day-standby-80749 (zwart model).
Wellicht gaan ze kapot omdat het goedkope meuk isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef sciter het volgende:
Welke moet ik nemen als ik een beetje leuke goedkope oortelefoontjes wil? Graag niet meer dan 10$ want dan koop ik er meerdere aangezien elk merk bij mij kapot gaat.
Bouwkwaliteit is ruk. En daar gaat het om.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef sciter het volgende:
Mijn vorige waren Sennheiser CX300 oortjes. Niet al te duur inderdaad, maar zeker geen slechte kwaliteit.
Ziet er aardig uit, maar houdt er rekening mee dat Jabra dij DX schijnbaar ook geen Jabra is. Zat laatst ook al te kijken naar een andere headset, bleek ook niet een echte jabra te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-3-day-standby-80748
Iemand enig idee of dit wat is voor mijn htc desire?
Hmm, nou dan kan ik dus beter voor die dopjes gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, maar houdt er rekening mee dat Jabra dij DX schijnbaar ook geen Jabra is. Zat laatst ook al te kijken naar een andere headset, bleek ook niet een echte jabra te zijn.
Wat zijn alpha's ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb nog wel alpha's liggen, mogen voor 5 euro weg :p
(nieuw in verpakking)
Brainwavz Alpha's. Heb ze toen een keer gekocht omdat ze extreem goedkoop waren. Zijn nu weer wat duurder (20$ ofzo?)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, nou dan kan ik dus beter voor die dopjes gaan
[..]
Wat zijn alpha's ?
Waarom zo goedkoop?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb nog wel alpha's liggen, mogen voor 5 euro weg :p
(nieuw in verpakking)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |