Ik zal kijken of ik vandaag wat foto's kan maken en misschien een korte review kan schrijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Reviewtje en wat voorbeeld pics later?
[..]
Ontvangst zoeken met m'n wifi stickquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's lang. Wat moet je met zo'n lange?
[..]
Gewoon iemand anders (lees: jezelf) machtigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, als ze dat gaan zeggen weet je zeker dat al je info op straat ligt![]()
Eigenlijk moet je vanaf dag 1 met een valse naam bestellen, alleen lastig als je pakje op het postkantoor ligt met identificatieplicht
6.75 is binnenlandse verzending.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wordt er gek van, ik ging gister naar Primera: Hoeveel kost het om dit pakketje naar CHINA te sturen?
-6,75.
Daarnet dus terug naar Primera, ja ik wil dit pakketje naar China versturen.
-Okee, dat is dan 17,10.![]()
Is bijna de moeite niet.
17,10 internationaal. Zorg wel dat je heel duidelijk zet dat het naar het buitenland moet. Ik heb laatst 17,10 betaalt om het pakje de 1 km van het postkantoor naar mijn huis terug te laten zenden. Briljante medewerkers bij de TNT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
Kut DX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta op bijna -1500 omdat ze elke keer als je een claim indient twee keer de punten afschrijven.quote:
quote:[..]
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef tuut-chips het volgende:
Yeaah, pakketje verzondenDe foldable solo's? Die leken me wel wat alleen leek me niet zo comfortabel omdat ze ON-ear zijn. Ik hoor je ervaringen als je ze binnen hebt"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak planquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Zullen we een examenquizformulier maken en dat je pas rechten hebt om hier te posten als je een 100% score hebt?
Koen. jongen, ga eens de OP lezen.
[..]
Niet veel beter dan een V-tech...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:49 schreef feesbeeest het volgende:
Is wel erg goedkoop?
http://www.tinydeal.com/m(...)052g05l-p-11396.html
Vraag me af of YT filmpjes erop kan bekijken.
Zo'n ding heb ik nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet veel beter dan een V-tech...
[ afbeelding ]
Gewoon niet doen.Kun je beter een tablet of MP4-speler kopen als je er multimedia op af wilt spelen. Met de processor/werkgeheugen/os/plugins wordt het namelijk lastig zo'n netbookje vloeiend video te laten afspelen of überhaupt iets te laten doen. Ik gok dat het opstarten alleen al 4 minuten duurt.
Studio's en tours. Vriend van me had ze ook en de kwaliteit is verbluffendquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:46 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
De foldable solo's? Die leken me wel wat alleen leek me niet zo comfortabel omdat ze ON-ear zijn. Ik hoor je ervaringen als je ze binnen hebt"?
Cadeau voor mijn broertje van 8. Alleen wordt de totaal prijs wel wat hogersquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Een 'optie' zou ik het eerder noemen... 'ideaal' is het namelijk ook niet echt.
Als je een Chinese tablet wilt... Er is ook een Android tablet topic: Android tablet discussie topic #12 - Honeycombfeestje , daar is ook een stukje in de OP die een paar Chinese tablets noemt en wat linkjes naar webshops e.d.
Ja, maar 'leuk' is iets anders dan 'goed' hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Cadeau voor mijn broertje van 8. Alleen wordt de totaal prijs wel wat hogers
Komt nog ongeveer 22euro extra kosten bij als douane het onderschept.
Nog even verder kijken, bedankt voor de link hier voor ¤54 ook iets leuks gezien
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
Dan is die van Tinydeal haast twee keer zo snel, en die was al niet bepaald ideaal te noemen (kan ermee door voor de leuk misschien). Als je er echt iets mee wilt kunnen, dan eerder een van deze: Flytouch | Dropad | Telepad | Herotab | Zenithink ZT-180.quote:Het formaat van het scherm en deze zelf kan nog zo naar je zin zijn, als de processor (CPU, Central Processing Unit) het laat afweten heb je er niks aan. Schermen die 'lag' vertonen, stotteren, applicaties die vastlopen, Android zelf dat niet meer reageert... Vrijwel alle processoren onder de 700Mhz zijn de moeite niet waard. Vanaf deze grens wordt het aangenaam de tablets te gebruiken
Net zo lang als elke andere verzending vanuit China. Uit de OP:quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Syphixx het volgende:
hoelang duurt het gemiddeld bij mp4nation ?
Laatste bestelling, wegens problemen met voorraad M2's meer dan een maand.quote:Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij je webshop, en dan 7 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken.
Madeinchina.com! Gaat prima!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef MagischMannetje het volgende:
Uuhm waar kan ik het best horloges kopen? In de webshops/taobao of beter eBay?
m1 geeft betere details dan de proalpha's, M1 is beter vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar zijn er mensen met de proalpha's hier? Die wil ik namelijk wel eens proberen want de m1's duren nog even, en de m2 koop ik alleen als ze echt veel beter zijn dan de proalpha's. Wat denken jullie is het het geld echt waard om m2's aan te schaffen of kan ik met de ProAlpha's ook wel mooi muziek luisteren. Belangrijkste voor mij is geluid en het comfort in mn oor. Omdat ik van plan ben om ze aan mn pc te hangen, en als ik op de PC zit heb ik ze wel een tijdje in natuurlijk!
Heb ik ook! Hier een plaatje van mij waar ze net uitgevallen zijn. Zoals je ziet, kijk ik niet echt vrolijk. Om een of andere reden blijven die dingen niet goed zitten, alsof de dopjes misvormd zijn of zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
m1 geeft betere details dan de proalpha's, M1 is beter vind ik.
Maar ze zitten allebei kut, vallen steeds uit mijn oren.
Gedeelde 1e plaats. Beide vandaag binnengekomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
In de linkerhoek hebben we lighttake.
In de rechterhoek hebben we DX.
Let the games begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |