En jezelf moedwillig met hoge snelheid zonder te kijken voor auto's gooien om zo een stukje af te kunnen snijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
Met zo'n gay apenpakje op de fiets rondcrossen![]()
Wat is er mis met een normale sportbroek en t-shirt.
Ja. Kan wel 3 dagen tot 3 weken duren voordat het geld in jouw bezit is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:38 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb zojuist een refund ontvangen van DX. Kreeg van zowel DX als PayPal een emailtje, maar als status staat de betaling nu op:
11 jun 2011 Tijdelijk Blokeren
Is dit normaal?
Er zijn een paar imbeciele wielrenners die het imago verpesten voor de rest, zoals met alles.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En jezelf moedwillig met hoge snelheid zonder te kijken voor auto's gooien om zo een stukje af te kunnen snijden.Zelfmoordenaars.
Met zo'n broekje heb je veel minder (snel) last van zadelpijn. Daarnaast laat zo'n pakje je zweet beter door aangezien het weinig vocht vasthoudt, zodat je niet aan het rondfietsen bent met enorme zweetplekken op je shirt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
Met zo'n gay apenpakje op de fiets rondcrossen![]()
Wat is er mis met een normale sportbroek en t-shirt.
Snap ik, maar te vaak zie ik mensen in zo'n pakje die ik inhaal met mijn spijkerbroek aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Met zo'n broekje heb je veel minder (snel) last van zadelpijn. Daarnaast laat zo'n pakje je zweet beter door aangezien het weinig vocht vasthoudt, zodat je niet aan het rondfietsen bent met enorme zweetplekken op je shirt.
Ja, die is prima. Maar deze is goedkoper.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb gisteren van mijn ouders een digitale camera gekregen en nu wilde ik zo Gorillapod kopen. Kon nog net mij moeder tegen houden in de Mediamarkt (waar ze 25 (!) euro kosten). Nu wilde ik er één kopen op Dealextreme, maar is deze iets? Of zijn er betere/goedkopere te vinden?
Thanks! Waar moet ik het invoeren de code? En wie als referer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:02 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja, die is prima. Maar deze is goedkoper.
Heb hem zelf ook![]()
Vergeet trouwens niet "10%ebay110" + referer
Je gegevens gebruikt, thanks! 40 cent kortingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:28 schreef UncleSam het volgende:
Een ander account van je zelf natuurlijk.
En als je die niet hebt dan kan je natuurlijk die in mijn ondertitel gebruiken
Zeem heer. Ik ben ook al langs de AH geweest, maar ook daar ligt nog niets.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Downstar het volgende:
Hmm volgens de track en trace van china airmail zijn ze vandaag bij mij aan de deur geweest, was idd niet thuis en zie dus ook unsuccesfull delivery.
Echter geen kaartje of niks dat ze langs zijn geweest van de TNT, of dat ze het later nog eens komen proberen.
Normaal brengen ze mijn pakketjes altijd naar mn buurvrouw als ik niet thuis ben..
maar heb niks van mijn buurvrouw gehoord..
Dus moet ik er vanuit gaan dat ze gewoon zelf nog een keer langs komen? dinsdag ofzo?
Pakketjes die zaterdag niet worden bezorgt worden als het goed is op maandag opnieuw bezorgt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Downstar het volgende:
Hmm volgens de track en trace van china airmail zijn ze vandaag bij mij aan de deur geweest, was idd niet thuis en zie dus ook unsuccesfull delivery.
Echter geen kaartje of niks dat ze langs zijn geweest van de TNT, of dat ze het later nog eens komen proberen.
Normaal brengen ze mijn pakketjes altijd naar mn buurvrouw als ik niet thuis ben..
maar heb niks van mijn buurvrouw gehoord..
Dus moet ik er vanuit gaan dat ze gewoon zelf nog een keer langs komen? dinsdag ofzo?
Maandag is het wel 2e pinksterdag he, dus doen de postbodes het dan wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Pakketjes die zaterdag niet worden bezorgt worden als het goed is op maandag opnieuw bezorgt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik was net trouwens even in de media markt en wou die Beats by Dr Dre wel eens in het echt zien. Dus ik doe die beats pro op maar wat een zwaar ding zeg! Verder was het design wel mooi maar veel te zwaar voor mij. Daarna maar de studio's op gedaan, die zaten beter maar ik vond ze er wel erg plastic uit zien. Toen de solo's geprobeerd maar het on-ear gevoel vond ik niet zo fijn. Ze hadden natuurlijk wel mooi geluid maar dat moet ook wel voor ¤200+
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Trouwens een paar dagen geleden bij de Saturn de Beats Pro geprobeerd. Man-o-man, wat een megasound. Je moet ze wel goed op je oren zetten en blijven zitten is niet makkelijk en comfortabel ook niet echt want ze zijn loeizwaar! Allemaal factoren die natuurlijk ook nog meespelen.
[..]
Nee, idd, die zijn dan kapot.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maandag is het wel 2e pinksterdag he, dus doen de postbodes het dan wel?
dinsdag dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maandag is het wel 2e pinksterdag he, dus doen de postbodes het dan wel?
Ik vind de kwaliteit van muziek tegenvallen als je naar de prijs kijkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik was net trouwens even in de media markt en wou die Beats by Dr Dre wel eens in het echt zien. Dus ik doe die beats pro op maar wat een zwaar ding zeg! Verder was het design wel mooi maar veel te zwaar voor mij. Daarna maar de studio's op gedaan, die zaten beter maar ik vond ze er wel erg plastic uit zien. Toen de solo's geprobeerd maar het on-ear gevoel vond ik niet zo fijn. Ze hadden natuurlijk wel mooi geluid maar dat moet ook wel voor ¤200+
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Pakketjes die zaterdag niet worden bezorgt worden als het goed is op maandag opnieuw bezorgt.
Mja, dat is bij alles zo. Ergens ligt een prijs/kwaliteits optimum. Het verschil tussen 0.01 ct oortjes en die van $5 is al groot. Van $5-oortjes naar $50 is ook een verschil van dag en nacht. Daarna is het moeilijk nog zulk groot verschil te creëren, want er is voldoende budget om een product van kwaliteit neer te zetten. Het gaat 'em dan echt in details, opties (e.g. noisecancellation), accessoires, design en soundsignatures zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van muziek tegenvallen als je naar de prijs kijkt.
Ja, maar in dit geval is het verschil in kwaliteit tussen 76-100.- en 200.- niet groot.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, dat is bij alles zo. Ergens ligt een prijs/kwaliteits optimum. Het verschil tussen 0.01 ct oortjes en die van $5 is al groot. Van $5-oortjes naar $50 is ook een verschil van dag en nacht. Daarna is het moeilijk nog zulk groot verschil te creëren, want er is voldoende budget om een product van kwaliteit neer te zetten. Het gaat 'em dan echt in details, opties (e.g. noisecancellation), accessoires, design en soundsignatures zitten.Ze zijn wel beter, maar dat zal voornamelijk alleen een kenner of professioneel het geld waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |