Voor kwaliteits spullen moet je gewoon niet in china zijn of je moet precies weten wat je zoekt en wat dan de kwaliteit is (revieuws etc).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand ervaring met de fietspakjes van DX? Ik ben sinds kort aan het MTB'en en heb een pakje voor 100 euro gekocht bij de Perry Sport. Echter is een tweede pakje ook wel handig.
Op dealextreme heb je er een aantal van rond de 25 euro. (incl. zeem in het broekje)
http://www.dealextreme.co(...)ze-l-168-176cm-71080
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand ervaring met de fietspakjes van DX? Ik ben sinds kort aan het MTB'en en heb een pakje voor 100 euro gekocht bij de Perry Sport. Echter is een tweede pakje ook wel handig.
Op dealextreme heb je er een aantal van rond de 25 euro. (incl. zeem in het broekje)
http://www.dealextreme.co(...)ze-l-168-176cm-71080
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig vandaag mijn lange pak binnengekregen voor de nog wat koude avonden, besteld via tradetangquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voor kwaliteits spullen moet je gewoon niet in china zijn of je moet precies weten wat je zoekt en wat dan de kwaliteit is (revieuws etc).
Dus ga er maar van uit dat de zeem in deze broekjes waardeloos is.. voor een tweede setje in 'nood' een goede optie maar om regelmatig in te trainen een no-go
Ben ook wel benieuwd hoe de maten vallen. Had begrepen dat de Chinese XL hier ongeveer overeen kwam met een S'je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb toevallig vandaag mijn lange pak binnengekregen voor de nog wat koude avonden, besteld via tradetang
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
Die van mij propt het er desnoods half in. En dan mag ik weer proberen om het er onbeschadigd uit te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef UncleSam het volgende:
Jaa zowel de postbode als de pakketchauffeur zijn me nu goed bekend.
De postbode moet vaak aanbellen omdat hij dingen heeft die niet goed door de brievenbus passen (zoals tablet cases) en de pakketchauffeur komt soms met 5 pakketjes op een dag.
Net ff gepast. Gewoon 100% vergelijkbaar met de Europese maten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe de maten vallen. Had begrepen dat de Chinese XL hier ongeveer overeen kwam met een S'je.
Always here..quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
¤3,50 bij de Action, krijg je 2 modellen
[..]
Ik miste je al
Ik heb nog geen bewijs, maar ik vermoed dat die Chinezen hetzelfde naamgevingssysteem hanteren als Koreanen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Oh, das eigenlijk Gheng Ton Ping, een 6-jarig Chinees kleutertje.
Licht eraan welke grade 'Refurbished' 'ie is. Kan zijn dat 'ie gebruikerssporen bevat e.d. Op zulke items is het ook vaak 'garantie tot de voordeur' (in dit geval dan '2 maanden').quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef NextTVH het volgende:
Deze scheelt wel heel veel met de nederlandse prijzen
20x3leds die aangaan als je ze aansluit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef Loll het volgende:
wat is dit voor een ding? http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4625.html
en wat kan ik hier van verwachten?
Kan je even wat pics doen enzo? Beetje details?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Net ff gepast. Gewoon 100% vergelijkbaar met de Europese maten.
Ik heb dezelfde maat wielerkleding besteld als ik hier in de winkel kocht en het zit ook hetzelfde.
Kwaliteit is gewoon goed
Leuk. Ik wacht af. Wat eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net die tripods en die cameratas binnen gekregen, foto's komen later
De Kanen heb ik net een paar dagen binnen, nog niet aan toegekomen om te openen/testen/gebruiken. De Kanen KM-92 vond ik (zeker voor de prijs) heel fijne dopjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:00 schreef Moos. het volgende:
http://www.lightake.com/d(...)dphone_KM_928_-27844
Of deze:
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760
Welke zou ik nemen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
Met zo'n gay apenpakje op de fiets rondcrossen![]()
Wat is er mis met een normale sportbroek en t-shirt.
Het zijn ook wel hele simpele vragen die je zelf ook kan opzoeken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef Fosfolipide het volgende:
Jammer dat niemand reageert op mijn reactie :-(
Hoiquote:
Oh. Ja, geloof ik best.quote:Zoooo, dat is lang geleden dat ik hier ben geweest zegIk was erbij toen het allemaal begon met DX maar ik zie dat er heel veel is veranderd.
Ligt er maar net aan hea. Er zijn heel veel Chinese webshops. En soms is eBay weer bij sommige dingen goedkoper dan die andere sites. Kwestie van zelf rondkijken. Dat is wat wij allemaal ook moeten doen. Er zijn wel twee superhendigsjieke tools:quote:Ik heb een paar electronica dingetjes nodig dus ik wil wat bestellen, wat is de goedkoopste/beste site om te bestellen? Is dat nog steeds DX? Ik heb al wel gezien dat ze daar de gewilde producten de prijzen hebben verhoogd.
Ja, in de OP, hè.quote:Daarnaast zijn er kortingcodes die ik kan gebruiken?
Leuk voor DX.quote:en waarom staat pandawill.com bovenaan als eerste in de OP en niet DX, want daar is het mee begonnen.
PayPal is een extra line-of-defence. Uiteindelijk betaal je er natuurlijk met Creditcard of m'n betaalrekening mee, zonder direct je persoonlijke gegevens en bankdetails af te staan.quote:En ik wil betalen met mijn CC, is gewoon veilig? Of doen jullie het allemaal via PayPal? Eerste keer CC geen problemen ondervonden iig
quote:We don't offer color choice. Your order will be sent in colors at random.
Dat is een van de redenen dat ze de goedkoopste zijn vaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:07 schreef Schild het volgende:
Wat is dat waardeloos dat je bij BIC niet kunt aangeven welke kleur je wilt ontvangen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |