antwoord graagquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:02 schreef TTTNL het volgende:
[..]
en die doen ook opnemen als er beweging wordt gedetecteerd? slaat hij dat dan automatisch op op je pc?
edit: deze bijvoorbeeld
misschien heeft hij zijn helikopter verzekerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Als je net een auto gekocht hebt bij de dealer, jij rijdt daar de oprit af, trekt het gas open, raakt in een slip en rijdt de auto total loss, dan valt dat ook niet onder garantie.Dat weet je, hè?
Wat precies?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef bobbernaut het volgende:
hmm mijn helikopter is overleden.......
maar ik heb m pas eergisteren gekocht dus ik hoop dat ik iets van garantie heb....
ehm ik mis een pin in de gyro, dan vliegt ie gewoon nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat precies?
Onderdeeltjes afgebroken?
op ebay even kijken naar vervang onderdelen. Staan er genoeg op, je moet alleen even de goede vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ehm ik mis een pin in de gyro, dan vliegt ie gewoon niet
M'n broer had die laatst bestelt! Werkt erg goed, de webinterface is weliswaar wat traag, maar hij doet wat hij moet doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef TTTNL het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358
besteld, review volgt
Volgens alle reviews moet je hem vooral updaten dan werkt alles veel beter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef Moos. het volgende:
[..]
M'n broer had die laatst bestelt! Werkt erg goed, de webinterface is weliswaar wat traag, maar hij doet wat hij moet doen.
Oh ja, da's eigenlijk ook bij wet verplicht...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:11 schreef deepart het volgende:
[..]
misschien heeft hij zijn helikopter verzekerd
Had je nu maar een Syma, MJX, Double Horse... etc... ik ben bang dat er voor die 'Falcon' 'TT995' geen tot weinig onderdelen te verkrijgen zijn. Misschien dat bepaalde dingen standaard uitwisselbaar zijn hoor. Onderdelen kopen is eigenlijk iets wat standaard wordt bij deze hobby.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ehm ik mis een pin in de gyro, dan vliegt ie gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:11 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik zoek een soort pill bottle, om een md80 in te stoppen, maar ik kan ze alleen in oranje vinden
Ga naar de apotheek en vraag een urinepotje. Past er perfect in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, en azo...
Bel de verzekeringsmaatschappij en vraag hoeveel het kost om een helicopter te verzekerenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh ja, da's eigenlijk ook bij wet verplicht...
Aha, slim. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ga naar de apotheek en vraag een urinepotje. Past er perfect in:
[ afbeelding ]
je weet dat de camera in zo'n ding maar 300.000 pixels is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:30 schreef TTTNL het volgende:
[..]
Volgens alle reviews moet je hem vooral updaten dan werkt alles veel beter.
Ebay? Daar zie ik ze wel eens langskomen bij willekeurige zoekopdrachten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef forsho het volgende:
Weet er iemand waar je onderdelen voor casemods kan vinden? (sleeves, heatshrinks, connectoren etc)
Ik zoek geen rollen van 100 meter oid dus geen groothandel
Niet echt,, treding topic in dit deel? Of, het nieuwe trending topic voor het volgende deel?quote:
quote:
Toevallig zoek ik een m/f jack verlengkabel, heb je n linkje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:44 schreef Syphixx het volgende:
verlengkabel ( m/f 3.5 mm ) en de niet noemende zonnebril zijn in perfecte staat toegekomen.
net géén 2 weken van DX! top
Hier is ie een dollar goedkoperquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:02 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Toevallig zoek ik een m/f jack verlengkabel, heb je n linkje?
nvm heb ze al: http://www.dealextreme.co(...)ck-1-5m-length-35745
Wist het Engelse woord voor verlengkabel niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |