abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 14:00:12 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98717874

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 27 juni 2011 @ 14:01:10 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98717915
Ding dong postbode! fietspakje binnen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 27 juni 2011 @ 14:01:11 #3
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98717916
Uitlijningen zijn nog niet helemaal goed,, lastig om die drie blokken centraal uit te lijnen, in combinatie met niet te breede images...

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef RobertNL het volgende:
Ding dong postbode! fietspakje binnen :)
Testen, en revieuwen die handel ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 27 juni 2011 @ 14:02:12 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98717960
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef tokko1 het volgende:
Uitlijningen zijn nog niet helemaal goed,, lastig om die drie blokken centraal uit te lijnen, in combinatie met niet te breede images...

[..]

Testen, en revieuwen die handel ^O^
Foto's van pakketje zijn onderweg ;)

en de rest: https://picasaweb.google.(...)Spul?feat=directlink

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 27-06-2011 14:11:06 ]
pi_98718339
Wat een lekker weer. Iemand ergens een zwembad te koop gezien in een webshop uit China?
pi_98718523
Ik heb een half jaar geleden deze besteld:

Echt lache ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 14:18:46 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98718526
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef men.mulder het volgende:
Wat een lekker weer. Iemand ergens een zwembad te koop gezien in een webshop uit China?
  maandag 27 juni 2011 @ 14:21:51 #8
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_98718645
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef men.mulder het volgende:
veel te zwaar om met het vliegtuig te versturen, kijk even op www.voordeelmuis.nl
pi_98720172
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

veel te zwaar om met het vliegtuig te versturen, kijk even op www.voordeelmuis.nl
Dit, en wat wil jij dan? je zwembadje opzetten als de zomer voorbij is men.mulder :P?
  maandag 27 juni 2011 @ 15:10:42 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98720386
Ik had er meer van verwacht. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98720455

[ Bericht 53% gewijzigd door henrikklamer op 27-06-2011 19:46:27 ]
pi_98720583
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

''Per definitie FAIL. Álle shops in de OP zijn vertrouwd en versturen je pakketje dus gewoon,''
jij als nieuwkomer denkt het hier even te kunnen vertellen :?

lees nog eens goed. :Z

hij zegt dat hij volledige service kan krijgen, hij zegt nergens iets over het niet ontvangen van pakketjes.

Ik betaal ook liever wat meer voor service.. Jack is bij mij dan ook nog steeds nummer 1 qua service en prijzen. ^O^
  maandag 27 juni 2011 @ 15:24:16 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98720916
Pardonne-mes-francais, maar vuk de service en degene die de service biedt. Als ik ergens iets koop doe ik dat omdat ik er zelf beter van word. De andere partij zal me een worst wezen, zolang ik m'n spullen maar op tijd en netjes verpakt/in goede staat ontvang en dat tegen de zo goedkoopst mogelijke prijs.

Ik heb eigenlijk voornamelijk goede ervaringen met Ebay of altijd iets weten op te lossen en weet waar ik op moet letten als ik ergens iets koop. Verder heb je altijd je buyersprotection. Dus als je iets voor rond de $20,- kan krijgen, doe ik dat liever dan dat ik rond de $30,- betaal. :P

Verder vond ik het eigenlijk wel glappig wat 'ie zegt omdat 'ie alleen maar 'quote' wat hem verteld is. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juni 2011 @ 15:26:44 #14
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98721025
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

jij als nieuwkomer denkt het hier even te kunnen vertellen :?

lees nog eens goed. :Z

hij zegt dat hij volledige service kan krijgen, hij zegt nergens iets over het niet ontvangen van pakketjes.

Ik betaal ook liever wat meer voor service.. Jack is bij mij dan ook nog steeds nummer 1 qua service en prijzen. ^O^
Hij quote wat ik gezegd heb, en hij denkt idd het betere te weten, jammergenoeg denkt hij op deze manier zijn recht te halen of whatever..

De keuze is op Jack gevallen omdat ik hier volledige service op alle onderdelen van de helikopter heb, en dit ook gewoon snel gebeurt. Hij prijsverschil is ook dusdanig laag dat ik die paar dollar liever aan jack geef en daar service voor terug krijg dan ze zelf houd. Een zeer weloverwogen, en beargumenteerde beslissing dus.

Waar ik bij jou reageerde op een beslissing die gebaseerd was op ja, Dx.. ja.. uhh.
Waarbij DX een shop is met slechte service, langzame verzending en overall minder beooreeld wordt hier. Dus om puur bij DX te blijven ís en blijft een slechte beslissing.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:32:20 #15
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98721269
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.

hoezo dit?
is de sfeer dan klote?
voor zover ik hier zit vind ik het wel gezellig en geen gezeik :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:36:51 #16
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98721484
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef bobbernaut het volgende:

hoezo dit?
is de sfeer dan klote?
Newbies die de OP niet lezen en zo
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_98721491
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef bobbernaut het volgende:

hoezo dit?
is de sfeer dan klote?
Dat zijn de regels die over exact 7 dagen 2 jaar geleden zijn opgesteld door Klonk, een moderator. Niet meer relevant eigenlijk inderdaad.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:42:36 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98721774
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zijn de regels die over exact 7 dagen 2 jaar geleden zijn opgesteld door Klonk, een moderator. Niet meer relevant eigenlijk inderdaad.
Totaal nog wel relevant, de reeks moet gewoon "leuk" gehouden worden? :)
Er word gewezen op de oude reeks die alleen maar gedoe was en daarom dicht werd gegooid.. ;)
Zodra m'n tentamens voorbij zijn ga ik wat aan de lengte van de OP doen en een duidelijk nub-section maken met de belangrijste punen...
pi_98722203
De reeks was niet zozeer gedoe, maar vooral veel fake artikelen die gewoon met naam en toenaam werden genoemd en gelinked.

Denk dat er toen wat vrees is geweest voor juridische stappen van fabrikanten/douane.
Geen referral hier.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:13:57 #20
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_98723308
Hallo,

ik wil iets bestellen bij een Chinese groothandel die niet in de OP staat.
Er staat dat ze PayPal accepteren, adres locaties staat erbij en tel/fax nummers + producten zijn via de site te bestellen. Ze verzenden o.a. met TNT/DHL. Nu twijfel ik nog een heel klein beetje omdat de sites soms wat bugs enz. heeft. Kunnen jullie op basis van de gegevens die op de site staan, oordelen over de betrouwbaarheid?

http://www.cosmosorient.com/page.php?name=about

Een van de mensen had mij gemailed via Gmail, heb geprobeerd IP adres te vinden. Zie deze dan staan:

([65.55.34.136])

X-Originating-IP: [222.77.193.243]

Het gaat dan denk ik om de tweede? Nou ja, als ik het check kom ik ergens in de buurt van Putian uit, terwijl op de site staat dat ze in Shanghai zitten. Wie weet hier een mogelijke verklaring voor, het gaat wel om China..
  maandag 27 juni 2011 @ 16:16:53 #21
261627 sciter
The world is my playground.
pi_98723441
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 14:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Foto's van pakketje zijn onderweg ;)
[ afbeelding ]
en de rest: https://picasaweb.google.(...)Spul?feat=directlink
Hoe zit ie :o ?
  maandag 27 juni 2011 @ 16:40:26 #22
344644 computerprobleem
  maandag 27 juni 2011 @ 16:42:17 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98724641
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef computerprobleem het volgende:
Iemand? :)
90% zeker scam.

quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef sciter het volgende:

[..]

Hoe zit ie :o ?
Goed :), vanavond even testen bij een fietstocht ;)

Hoe snel is PW op het moment met verzenden?
pi_98724831

[ Bericht 54% gewijzigd door henrikklamer op 27-06-2011 19:45:55 ]
pi_98724927

[ Bericht 100% gewijzigd door henrikklamer op 27-06-2011 19:44:46 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 16:49:02 #26
261627 sciter
pi_98724977
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

90% zeker scam.

[..]

Goed :), vanavond even testen bij een fietstocht ;)

Hoe snel is PW op het moment met verzenden?
De broek ook? Kikoooo die vertelde dat het zeem nogal vooruitstak tussen zijn benen in plaats van strak om en tussen zijn benen
  maandag 27 juni 2011 @ 16:50:47 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98725054
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef sciter het volgende:

[..]

De broek ook? Kikoooo die vertelde dat het zeem nogal vooruitstak tussen zijn benen in plaats van strak om en tussen zijn benen
Zeem zit wel wat anders als bij mijn andere broek, zal vanavond gaan kijken of het werkt ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 16:51:52 #28
261627 sciter
pi_98725100
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zeem zit wel wat anders als bij mijn andere broek, zal vanavond gaan kijken of het werkt ;)
Ben benieuwd :D
pi_98725178
Heeft iemand ervaring met Clocky?

Dit is een wekker die perfect moet zijn voor de snoozers onder ons. Een vriendin liet hem zien op youtube, waarna ik hem op ChinaPrices vond bij PandaWill.

Hier de youtube:
Wekker op PandaWill:
http://www.pandawill.com/(...)ck-black-p34532.html
pi_98725590
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef bakacakes het volgende:
Heeft iemand ervaring met Clocky?

Dit is een wekker die perfect moet zijn voor de snoozers onder ons. Een vriendin liet hem zien op youtube, waarna ik hem op ChinaPrices vond bij PandaWill.

Hier de youtube:
Wekker op PandaWill:
http://www.pandawill.com/(...)ck-black-p34532.html
Vet ding man!
  maandag 27 juni 2011 @ 17:13:34 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98726014
Het lijkt nog knap lastig om goedkopere tablets te vinden dan bij bic met 12% ''korting'' (5% recommender + 5% op 1e account + 2%dropper, mits recommender werkt).

Op Aliexpress zijn ze allemaal even duur of 1/2 dollar goedkoper, en dan is het het risico niet waard om daar te bestellen (op een bedrag van 140 dollar). :P

Pandawill kan alleen een beetje in de buurt komen maar, dan is de vraag nog hoe snel ze verzenden. (en hoe ik daar dropship prijs krijg).
pi_98726448
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef RobertNL het volgende:
Het lijkt nog knap lastig om goedkopere tablets te vinden dan bij bic met 12% ''korting'' (5% recommender + 5% op 1e account + 2%dropper, mits recommender werkt).

Op Aliexpress zijn ze allemaal even duur of 1/2 dollar goedkoper, en dan is het het risico niet waard om daar te bestellen (op een bedrag van 140 dollar). :P

Pandawill kan alleen een beetje in de buurt komen maar, dan is de vraag nog hoe snel ze verzenden. (en hoe ik daar dropship prijs krijg).
Ben wel benieuwd naar die fietskleding. Ken iemand die ook fietsgek is, wil weleens wat voor hem bestellen. Via TB of tinydeal of DX?

Wat bedoel jij met die 12%? 5% recommender snap ik, de rest niet :)
  maandag 27 juni 2011 @ 17:38:00 #33
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98726897
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

De keuze is op Jack gevallen omdat ik hier volledige service op alle onderdelen van de helikopter heb, en dit ook gewoon snel gebeurt.
Wat versta jij onder service? Lijkt me sterk dat Jack jou allerlei onderdeeltjes gaat sturen. Ik heb zo'n copter heel vrolijk met 1 vlucht onbruikbaar gemaakt. Als ze uit de lucht vallen, dat gaat heel makkelijk, dan kunnen ze ongelukkig vallen en breken de plastic onderdelen.

Bij mij is de achter rotor vaak geknapt, kun je simpel vervangen. Het gehele achter rotor mechanisme is ook afgebroken, heel kut want dat kun je heel moeilijk vervangen. Het onderstel is veel te slap en breekt af. De grote rotor zit met een flinterdun plastic beugel dingetje vast, ook helemaal onbruikbaar eraf gevlogen. De witte tandwielen zijn ook een keer geknapt. Dan moet je dus niet denken aan 100 vluchten, meer 15 _O-

Ik heb er 3 liggen, ik zal ze weer een keer opstarten en knutselen :Y Ze zijn echt heel leuk maar ze moeten de beugeltjes van lichtmetaal maken, het is veel te teer. Je kunt ze ook buiten gebruiken op een grasveld, maja dat staat zo triest als je 12+ bent. Elke 5 minuten dat ding opladen :N
  maandag 27 juni 2011 @ 17:38:15 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98726910
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar die fietskleding. Ken iemand die ook fietsgek is, wil weleens wat voor hem bestellen. Via TB of tinydeal of DX?

Krijgt 5% recommender en als je een 2e account recommend krijg je daar die 5%. En die 2% is coupon.
  maandag 27 juni 2011 @ 17:39:44 #35
261627 sciter
pi_98726973
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

Die van Kikooo en RobertNL zijn volgens mij van:
'
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
  maandag 27 juni 2011 @ 17:55:06 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98727646
Shiznuts is ook een lekkere pipo, kom ik dit tegen over li-ion batterijen voor in de zaklampen :@
Als je dit leest lijken het wel handgranaten die op scherp staan :'(

Alles is kut wat je bij de Chinashop koopt, batterijen kut, laders levensgevaarlijk, ontploffende zaklampen en lithium brandjes :%

http://www.candlepowerfor(...)D-flashlights-safely

Ik heb zo'n hele vracht liggen van de "aanbieding", lampje + batterij voor 1 euro.
Ik heb volgens mij alles gedaan wat niet mag _O-
pi_98729064
BOEM is hoooo
  maandag 27 juni 2011 @ 18:29:18 #38
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98729148
? wtf gast? verkeerd topic wss?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:30:58 #39
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98729199
Ik heb nog een mooi service verhaal van Pandawill.

Sturen ze een verkeerde maat t-shirt op. Zegt de dame vrolijk dat het magazijn dit heeft gedaan als service omdat de maat op was. Nu hoef ik niet lang te wachten en het verschil is bijna niets, een perfecte oplossing.

:') :') :')
  maandag 27 juni 2011 @ 18:37:39 #40
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98729433
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:30 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog een mooi service verhaal van Pandawill.

Sturen ze een verkeerde maat t-shirt op. Zegt de dame vrolijk dat het magazijn dit heeft gedaan als service omdat de maat op was. Nu hoef ik niet lang te wachten en het verschil is bijna niets, een perfecte oplossing.

:') :') :')
hahahaha dat faalt echt!
vraag gewoon je geld terug :D
pi_98729640
Ja! M'n ipad camera connection kit werkt toch wel :D
  maandag 27 juni 2011 @ 18:44:06 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98729676
Wie is er hier de pipo dan? :+ Lampje + batterij voor 1 euro? Wanneer heb ik ooit gezegd dat je die moest halen? :P

Ik heb verteld over toffe, goede vervaardigingsgraad zaklampen die je óf op je eigen AA batterijen (Li-ion of Ni-MH) kunt gebruiken (en zelf laden), en dat mijn Romisen (let op: geen merkloos, let op: geen 1 euro) zaklamp op 18650's loopt en ik daarvoor die van UltraFire heb gekocht (BRC 18650 3.7V (Protected), want die hebben een Built Safety Circuitry en de lader kent IC internal voltage monitoring, anti-overcharge protection, anti-flip-battery protection). Nergens rep ik over batterijen? AA-batterijen gebruik ik over het algemeen van Ansmann, die 18650's zijn dus van UltraFire. :) Kan weinig mis mee gaan. Ik zorg dat ik altijd thuis ben als iets aan de lader ligt, maar dat geldt voor m'n wasmachine/vaatwasser/laptop net zo goed. Ik heb nog nooit gekke taferelen gehad (*klopt af*). ;) Iets merkloos voor een euro kun je inderdaad niet verwachten dat het aan de internationale standaarden voldoet. Gekkie.

quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan zijn, maar nog altijd geldt dat het importeren en dus het postorderen van 'nep'-/'namaak'-artikelen verboden is. Het praten over het waar, hoe en tegen welke prijs neppe merkartikelen dus aangeboden worden is hier niet de bedoeling, dat zijn immers illegale handelingen.

Hiervoor geldt: wanneer een product tegen dusdanige prijs wordt aangeboden dat het geen echt merkartikel kan zijn, dan is het product dan waarschijnlijk ook geen echt merkartikel. Bij twijfel wordt sowieso aangenomen dat een item 'nep' is. Een origineel merkproduct kan in China goedkoper zijn vanwege belastingtechnische redenen of gronden gebaseerd op import/export: transport en overzeese franchisefee's e.d. Een origineel product zal echter nooit zo veel verschillen in prijs dat het erg aantrekkelijk zou zijn om, rekening houdend met import- en transportkosten, het item naar Nederland te halen en dan alsnog véél goedkoper uit te zijn.

China en de webshops zijn vooral aantrekkelijk voor de goedkope merkloze, of lokaal gemerkte gadgets en prullaria. De grondstofprijzen, fabricatieprocessen, hardwerkende, maar voor goedkope Chinezen en al-met-al dus 'massaproductie' drukt de prijs enorm. Wanneer je dus merken tegenkomt kun je er vrijwel meteen vanuit gaan dat het om 'nep' draait. De prijs en kwaliteit zijn daar dan ook naar. O.a. audiomerken als Beats by Dr. Dre, Sony, Sennheiser, horlogemerken als Swatch, G-shock en Rolex, maar ook sportmerken als Nike en Adidas worden vaak nagemaakt en tegen attractieve prijzen weggedaan. Zo attractief dat het onrealistisch zou zijn dat het gaat om een origineel merkproduct. Je mag, of moet zelfs, in deze gevallen dan maar aannemen dat er géén origineel merkproduct wordt aangeboden. En aangezien het per post bestellen van namaakproducten illegaal is, wordt dat niet besproken. Punt. :)
  maandag 27 juni 2011 @ 19:25:04 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98731431
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef sciter het volgende:

[..]

Die van Kikooo en RobertNL zijn volgens mij van:
'
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
Andere verkoper, was 6 dollar goedkoper ;-)
pi_98732217

[ Bericht 100% gewijzigd door henrikklamer op 27-06-2011 19:45:41 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 20:01:02 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98733122
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Wie is er hier de pipo dan? :+ Lampje + batterij voor 1 euro? Wanneer heb ik ooit gezegd dat je die moest halen? :P

Ik heb verteld over toffe, goede vervaardigingsgraad zaklampen die je óf op je eigen AA batterijen (Li-ion of Ni-MH) kunt gebruiken (en zelf laden), en dat mijn Romisen (let op: geen merkloos, let op: geen 1 euro) zaklamp op 18650's loopt en ik daarvoor die van UltraFire heb gekocht (BRC 18650 3.7V (Protected), want die hebben een Built Safety Circuitry en de lader kent IC internal voltage monitoring, anti-overcharge protection, anti-flip-battery protection). Nergens rep ik over batterijen? AA-batterijen gebruik ik over het algemeen van Ansmann, die 18650's zijn dus van UltraFire. :) Kan weinig mis mee gaan. Ik zorg dat ik altijd thuis ben als iets aan de lader ligt, maar dat geldt voor m'n wasmachine/vaatwasser/laptop net zo goed. Ik heb nog nooit gekke taferelen gehad (*klopt af*). ;) Iets merkloos voor een euro kun je inderdaad niet verwachten dat het aan de internationale standaarden voldoet. Gekkie.

Ho ho meneertje, dat waren $8 lampje + batterij met een foute prijs, dus gelijk profiteren 10 stuks ~O>
Als je het artikel leest zie je dat Ultrafire batterijen en laders op de zwarte lijst staan van brandgevaarlijke spullen. Ook de zogenaamde protection is een illusie.

Jij loopt hier levensgevaarlijke spullen te promoten. Je moet alles goed doormeten tot 4,2 volt en nooit de batterij onder 3 volt laten komen etc. De lader direct uitschakelen als de cellen vol zijn. Je mag ze niet laten vallen en apart in bloempotten opbergen. Echt een hele studie als je die dingen niet wilt zien ploffen :P

Neo heeft door jou zo'n handgranaat T6 met 4 cellen besteld van Ultrafire :%

Maar eh, ik schrok er wel even van :D
Zal allemaal wel meevallen, alleen opladen in een metalen prullenbak.
pi_98733232
Het enige wat ik wil bestellen, zijn chinese sigaretten. Ik zou in hemelsnaam niet weten hoe ik daar aan moet komen en hoe dat werkt met sigaretten :'(.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:04:43 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98733308
Ja... en een balpen kan je ook fataal worden. ;( :W

En draag een maskertje want stel je voor je krijgt een of ander eng virus waar de media nu vol van zijn. Angst ende panieck! Wat werkt, dat werkt. Ik heb ook foto's en filmpjes gezien van Ferrari's die in de fik gevlogen waren. Ook iPhones by teh weg. Niks is 100% idiotproof. :P
pi_98733398
Ik vlieg heul niet in de fik hoor ;(
  maandag 27 juni 2011 @ 20:17:42 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98733915
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vlieg heul niet in de fik hoor ;(
Laat een idioot bij je in de buurt en moet je eens opletten... :Y)
Ik heb trouwens wel eens gehoord van 'spontaneous human combustion' o.i.d. :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Het enige wat ik wil bestellen, zijn chinese sigaretten. Ik zou in hemelsnaam niet weten hoe ik daar aan moet komen en hoe dat werkt met sigaretten :'(.
Elektronische bedoel je? Ff afstruinen op 'electronic cigarette' of 'e-cigarette'. Als je echt tabak bedoelt... kun je beter niet doen. De invoerbelasting alleen al is 57,60 % en dan nog 19% omzetbelasting over de waarde van de goederen. Verder:
quote:
Tabaksproducten (bijvoorbeeld sigaretten, sigaren en tabak) mag u alleen naar Nederland laten brengen als daarop Nederlandse accijnszegels zitten. Dat is bij kopen via internet of postorderbedrijf meestal niet zo. Tabaksproducten die zonder Nederlands accijnszegel in Nederland aankomen neemt de Douane in beslag. Ga dus niet in op e-mails waarin de leverancier de tabaksproducten aanbiedt tegen een (veel) lagere prijs dan normaal in Nederland.
:N Wordt 'em niet. De enige optie om goedkoop aan tabak te komen: zelf uit het buitenland meenemen in de legale toegestane hoeveelheid. :)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:19:41 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_98734009
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Neo heeft door jou zo'n handgranaat T6 met 4 cellen besteld van Ultrafire :%

Maar eh, ik schrok er wel even van :D
Zal allemaal wel meevallen, alleen opladen in een metalen prullenbak.
Ho ho ho ho ho..! Ik heb heul geen Ultrafire batterijen erbij besteld. Die waren mij te duur. Ik ben gewoon voor deze gegaan:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT

When i go down, i'll go down in flames, biatches! >:) ~O>
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_98734202
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:

Elektronische bedoel je? Ff afstruinen op 'electronic cigarette' of 'e-cigarette'. Als je echt tabak bedoelt... kun je beter niet doen. De invoerbelasting alleen al is 57,60 % en dan nog 19% omzetbelasting over de waarde van de goederen. Verder:
Wow, zoveel :o! Hmm, ik dacht al wel dat het hier niet binnen zou komen..
Ik heb spijt dat ik geen slof heb meegenomen nu.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:53:34 #52
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_98735536
Wie weet of een china shop dit verkoopt

In de nieuwe fietsen van Batavus of Giant, zitten tegenwoordig van de koplampen die automatisch aangaan als het donker word dmv vaan licht sencor. Deze worden volgens mij ook op geladen door het rond draaien van het wiel geen dynamo meer op de band

Nu zoek ik zo'n fiets lamp en voor een leuk prijsje natuurlijk ik heb geen speciale fiets zodat ie automatisch word opgeladen, heeft iemand een idee of er zo iets bestaad met batterijen? niet een die je zelf hoeft aan te drukken .
pi_98735907
wtf; ik ben gewoon in 1 klap rijker geworden;

en dat alles door mijn chinese fliend;
quote:
I am Mr. Chen Guan, Foreign Operations
Manager of the Bank of China,Hong Kong.
I have a business suggestion for you of
seventeen point five Million USD.
Further details contact me via email:
mrchen.guan@hotmail.com
kan het kwaad als ik ze terug mail, dat ik het alleen voor 18 mil doe :)?
pi_98735984
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef Downstar het volgende:
wtf; ik ben gewoon in 1 klap rijker geworden;

en dat alles door mijn chinese fliend;

[..]

kan het kwaad als ik ze terug mail, dat ik het alleen voor 18 mil doe :)?
:')
pi_98736206
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

gezegt dat ik het zeeeeeeer waardeer dat hij mij uit heeft gekozen voor deze deal, en dat ik graag een miljonair wil worden.

maar dat ik 17.5 toch wat magertjes vind. voor 19,5 mil hebben we een deal :)

benieuwd wat voor reactie ik terug krijg :)
  maandag 27 juni 2011 @ 21:10:11 #56
261627 sciter
pi_98736302
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

gezegt dat ik het zeeeeeeer waardeer dat hij mij uit heeft gekozen voor deze deal, en dat ik graag een miljonair wil worden.

Gewoon wel terugmailen, dat is altijd leuk. Alleen geen bijlagen openen.
pi_98736317
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ze versturen het geld toch wel via Hong Kong Post? Is het wel free shipping? :')
  maandag 27 juni 2011 @ 21:18:01 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98736704
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
Wie weet of een china shop dit verkoopt

In de nieuwe fietsen van Batavus of Giant, zitten tegenwoordig van de koplampen die automatisch aangaan als het donker word dmv vaan licht sencor. Deze worden volgens mij ook op geladen door het rond draaien van het wiel geen dynamo meer op de band

Nu zoek ik zo'n fiets lamp en voor een leuk prijsje natuurlijk ik heb geen speciale fiets zodat ie automatisch word opgeladen, heeft iemand een idee of er zo iets bestaad met batterijen? niet een die je zelf hoeft aan te drukken .
Zo'n sencorlichtje bestaad wel, maar niet die zich automagisch opladen. Dat gaat bij mijn weten gewoon altijd met batterijen. :) Het beste haal je die gewoon goedkoop bij de Halfords/Action. Mocht je ze uit China willen, zoek dan zelf even op 'sensor bike' of 'sensor cycle'/'sensor cyclist' of gewoon 'bike light' hè...
  maandag 27 juni 2011 @ 21:22:20 #59
261627 sciter
pi_98736931
China loopt meestal niet echt voor op techniek (in de wholesale china shop branch dan). Zeker niet op fietstechniek.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:38:42 #60
344644 computerprobleem
pi_98737802
IP adres van Chinees getraceerd, deze komt nu eens wel over met de locaties en hij accepteert PayPal. Net opgebeld, zijn Engels is niet echt van ''woow'' :')
Maar via e-mail is het wel een stuk beter, hem maar meteen doorverwezen naar de mail want versta dat Chinese Engels niet zo heel goed. :P

Maar ja, hij verwijst me ook naar andere klanten en stel voor om eerst een aantal dingen ter voorbeeld te bestellen. Nu gaat het om zo'n 70 dollar (rond de 45¤), via PayPal. Ik doe het maar wel, want zonder risico's te nemen kom je ook nergens. :P

Edit:
Dat zijn Engels niet helemaal zuiver was over de telefoon kan ook aan mij liggen, hij komt net op de chat en zegt dat hij aan het slapen was. Wat ben ik toch een falert, tijdverschil over het hoofd gezien. :')
  maandag 27 juni 2011 @ 21:41:01 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98737925
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
IP adres van Chinees getraceerd, deze komt nu eens wel over met de locaties en hij accepteert PayPal. Net opgebeld, zijn Engels is niet echt van ''woow'' :')
Maar via e-mail is het wel een stuk beter, hem maar meteen doorverwezen naar de mail want versta dat Chinese Engels niet zo heel goed. :P

Maar ja, hij verwijst me ook naar andere klanten en stel voor om eerst een aantal dingen ter voorbeeld te bestellen. Nu gaat het om zo'n 70 dollar (rond de 45¤), via PayPal. Ik doe het maar wel, want zonder risico's te nemen kom je ook nergens. :P
wat bestel je nu :)? (of mag je dat hier niet zeggen?

Verder had ik nog een vraag, hoe wordt je dropshipper bij pandawill, ze zeggen bij 10 orders (heeft iemand hier al dropship price bij PW?)
  maandag 27 juni 2011 @ 21:41:41 #62
344644 computerprobleem
pi_98737964
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

wat bestel je nu :)? (of mag je dat hier niet zeggen?

Verder had ik nog een vraag, hoe wordt je dropshipper bij pandawill, ze zeggen bij 10 orders (heeft iemand hier al dropship price bij PW?)
Ik bestel blu-ray discs. :P

Edit:
Dat zijn Engels niet helemaal zuiver was over de telefoon kan ook aan mij liggen, hij komt net op de chat en zegt dat hij aan het slapen was. Wat ben ik toch een falert, tijdverschil over het hoofd gezien.
pi_98738085
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo'n sencorlichtje bestaad wel, maar niet die zich automagisch opladen. Dat gaat bij mijn weten gewoon altijd met batterijen. :) Het beste haal je die gewoon goedkoop bij de Halfords/Action. Mocht je ze uit China willen, zoek dan zelf even op 'sensor bike' of 'sensor cycle'/'sensor cyclist' of gewoon 'bike light' hè...
Chanant :')
  maandag 27 juni 2011 @ 21:44:10 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98738103
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Edit:
Dat zijn Engels niet helemaal zuiver was over de telefoon kan ook aan mij liggen, hij komt net op de chat en zegt dat hij aan het slapen was. Wat ben ik toch een falert, tijdverschil over het hoofd gezien.
wat zou je eerst bestellen?
  maandag 27 juni 2011 @ 21:46:40 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98738235
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Edit:
Hmmm... op de site gaat het voornamelijk verkopen van merkartikelen als Apple-producten... Dat zijn de geliefde producten om aan te bieden onder de scammers. Sowieso omdat dus zoals gezegd merkproducten simpelweg niet weggaan voor dumpprijzen. Dat ze ook lege misschien merkloze bluraydiscs verkopen, dat doet verder niet vergeten dat ik ze om die andere reden al niet vertrouw. ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 21:50:41 #66
344644 computerprobleem
pi_98738465
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hmmm... op de site gaat het voornamelijk verkopen van merkartikelen als Apple-producten... Dat zijn de geliefde producten om aan te bieden onder de scammers. Sowieso omdat dus zoals gezegd merkproducten simpelweg niet weggaan voor dumpprijzen. Dat ze ook lege misschien merkloze bluraydiscs verkopen, dat doet verder niet vergeten dat ik ze om die andere reden al niet vertrouw. ;)
De gene waarbij ik bestel heeft nog geen site, jij kijkt bij een andere waar ik een vraag over had.

Ik bestel de blu-rays bij de gene nu voor 11$ per stuk, ca. 8 euro dus.
Ik denk dat dat wel normale inkoop prijzen zijn voor blu-rays, aangezien het van dvd's in NL rond de 3 euro ligt?

O ja, hij stuurt mij een ''Invoice'' om te betalen via PayPal.
Ben je dan ook beschermt, als je dus zo'n invoice heb (weet niet echt wat het is, moet het even afwachten krijg binnen 5 min een mail.)
  maandag 27 juni 2011 @ 21:58:21 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98738938
Ach so, nee, dan ok. :+

Weet verder niet veel van blu-rays, zelf zit er in m'n laptop een blu-raybrander/-lezer, ik heb die lade een paar keer open gehad voor een driver-cd... _O- :') Ik doe tegenwoordig alles op 2.5" externe portable hardeschijven. :) Die invoice is een bon, dus je betaalt voor een service en die bon 'invoice' is daar het bewijs van. Kun je als het goed is dan altijd 'revoken' en claimen bij Paypal is de ander zijn eind van de deal niet nakomt. Staat vast ook in de FAQ van Paypal.

Hoe zit dat eigenlijk met blanco media? Want in Nederland zit er een kopieheffing op lege discs...
  maandag 27 juni 2011 @ 22:05:33 #68
344644 computerprobleem
pi_98739411
Heel dringend en belangrijk nu:

Hij heeft mij de invoice gestuurd naar mijn PayPal account, als ik die betaal (115 dollar) en hij komt zijn afspraken niet na, kan ik dan mijn geld terug claimen (dus heb ik dan PayPal bescherming omdat ik via PayPal, via een PayPal invoice betaal?).

Snel reageren waardeer ik, want die gast moet slapen. :P
  maandag 27 juni 2011 @ 22:08:04 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98739579
  maandag 27 juni 2011 @ 22:10:09 #70
344644 computerprobleem
pi_98739708
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
Wat gecovered is dus:
https://cms.paypal.com/us(...)ction%20for%20Buyers.
Moet binnen 5 minuten gebeuren, dus weet echt niet of invoice erbij staat..

Kan iemand dat even vertellen? Is dringend. :o
  maandag 27 juni 2011 @ 22:16:45 #72
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98740166
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Moet binnen 5 minuten gebeuren, dus weet echt niet of invoice erbij staat..

Kan iemand dat even vertellen? Is dringend. :o
Bel met Paypal, maar waarschijnlijk kan het wel. Als je een 'verkoopdeal' sluit, en de verkoper komt zijn deal niet na.. dan heeft hij een probleem.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:18:01 #73
261627 sciter
pi_98740274
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Echt weer Chinezen :') :N ...
_O-
  maandag 27 juni 2011 @ 22:18:21 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98740301
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bel met Paypal, maar waarschijnlijk kan het wel. Als je een 'verkoopdeal' sluit, en de verkoper komt zijn deal niet na.. dan heeft hij een probleem.
Dat is hoe ik het ook lees ja. :) Met invoice heb je de uitwisseling. Is wat anders misschien als 'ie vraagt je geld te 'senden' als 'gift'. :P En ik las dat je met creditcard ook nog eens breder gedekt bent met 'chargeback rights'.
quote:
Schokkend! :o
pi_98740449
quote:
Ik las fisten :')
  maandag 27 juni 2011 @ 22:25:30 #76
344644 computerprobleem
pi_98740803
Ik heb het er maar op gewaagd, gaat toch niet om veel geld (¤90).
Ik hoop echt dat het goed gaat, want de prijzen zijn best goed. En die Chinezen die je altijd friend noemen. :P

Maar ja, ik heb via PayPal betaald (via de site en betaalknop) en volgens de regeling krijg je dan wel de bescherming. Dus geen probleem. :)
pi_98741880
Oei my fliend heeft me gelijk al terug gemaild!

quote:
FROM: MR.CHEN GUAN
Bank of China (Hong kong)
Des Voeux Road,Central HK,
Hong Kong China.

Good Day Sir/Madam,

Thank you for your response to my email and your willingness to partner me in this endeavor and I appreciate your interest in this transaction. Considering the money involved and due to the nature of this transaction, it is necessary for you to be sure of whom you are transacting with in order for you to know more about me, I want to be sure that you are ready. Before we go fully into this business let me start by introducing myself to you fully, I am Mr. Chen Guan, Foreign Operations Manager of Bank of China (Hong kong).

First, i would like to explain more about these funds. Before the America and Iraqi war our client Gen Ali Hussein Zaiki Taha Abdel who was with the Iraqi forces and also a intercontinental businessman made a numbered fixed deposit for 12 calendar months, with a value of Seventeen million Five Hundred Thousand United States Dollars (US$17,500,000.00) State Dollars only into an account with my branch. Upon maturity several notices was sent to him, even during the war. Again after the war another notification was sent and still no response came from him. We later find out that the Gen Ali Hussein Zaiki Taha Abdel and his family had been killed during the war in bomb blast that hit their home. After further investigation it was also discovered that Gen Ali Hussein Zaiki Taha Abdel did not declare any next of kin in his official Papers including the paper work of his bank deposit. And he also confided in me the last time he was at my office that no one except me knew of his deposit in my bank. So, Seventeen million Five Hundred Thousand United States Dollars is still lying in my bank and no one will ever come forward to claim it.

What bothers me most is that according to the laws of my country (Hong Kong) at the expiration of 7 years the funds will revert to the ownership of the Hong Kong Government if nobody applies to claim the funds. Against this backdrop, my suggestion to you is that I will like you as a foreigner to stand as the next of kin to Gen Zaiki Taha Abdel so that you will be able to receive his funds. I will appreciate you to follow my directives amicably as everything shall be done in accordance passing through all international banking laws, and as a banker I know that if we follow up this transaction diligently it would be completed within 9 working days.

MY REASON FOR CONTACTING is that I want you to know that I have had everything planned out so that we shall come out successful. I have contacted an Attorney that will prepare the necessary document that will back you up as the next of kin to Gen Zaiki Taha Abdel, considering the paper work we are about to sign together. After you have been made the next of kin, the Attorney will also go ahead with the preparation of the application for funds release and some other documents which you shall also sign, before he can officially tendered the application on your behalf and secure the necessary approval and letter of probate in your favor for the transfer of the funds to an account that will be provided by you.

There is no risk involved at all in the matter as we are going to adopt a legalized method and the Attorney will prepare all the necessary documents. Please endeavor to observe utmost discretion in all matters concerning this issue. Once the funds have been transferred to your nominated bank account we shall share in the ratio of 60% for me and 40% for you. If you find yourself able to work with me Further instructons I want you to get back to me with the following details below so that we can use it to prepare necessary documents making you the beneficiary to the funds.

Full Names
Address
Nationality
Occupation
Phone number
Fax Number
Email address

If you give me positive signals, I will initiate this process towards a conclusion. I wish to inform you that should you contact me via official channels; Contact me only through this email address. My official lines are not secure lines as they are periodically monitored to assess our level of customer care in line with our Total Quality Management Policy. Please observe this instruction religiously. I await your response as soon as possible.
Thank you.

Sincerely

Mr.Chen Guan
pi_98742285
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig: Ik zeg doen :) !

Arme Irakees en zijn familie :'(
  maandag 27 juni 2011 @ 22:56:53 #79
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98742803
http://www.google.nl/sear(...)ossible.%0AThank+you.

Ongeveer 177.000 resultaten (0,69 seconden)

Nu geloof ik het niet meer :'(
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  maandag 27 juni 2011 @ 22:58:48 #80
344644 computerprobleem
pi_98742928
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef 08gnoT. het volgende:

Alsof dat ook echt waar is, kijk alleen al naar de opmaak van dat bericht en de wijze waarop het geschreven is. :')
pi_98743009
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef 08gnoT. het volgende:

He verdomme zeg, dacht ik net even een goede tegendeal te hebben;

quote:
HI Mr chen,

It looks like it's a good deal.

i order alot of products from Chinese webshops like Dealextreme, lightake and others.
The community where we review those items we bought from china, have just one special item that every member likes:

its a Pig keychain flashlight! [ see this link; http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138 ]

So my question to you is instead of the $7 million i get, can i get like 5.000.000 flashlights?

( it will cost you less then 7 million, so more money what's left for you!)

The members will love this!

Thanks in advance!
Let niet op mijn steenkolen Engels :)
pi_98743026
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Klinkt geloofwaardig: Ik zeg doen :) !

Arme Irakees en zijn familie :'(
Mr Chen Guan is wel erg goed in Engels vergeleken met zijn collega chinezen.

Was het een broer van Saddam?
  maandag 27 juni 2011 @ 23:00:26 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98743041
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mail fictieve info, eens kijken waar de scam precies zit.
Je zult wel een soort borg moeten betalen anders kan de transactie niet plaatsvinden onder je naam.
pi_98743191
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mail fictieve info, eens kijken waar de scam precies zit.
Je zult wel een soort borg moeten betalen anders kan de transactie niet plaatsvinden onder je naam.
hahah dat zal idd wel zijn; kijktip ; Basta aflevering 6 ( even googlen staat niet compleet op youtube)

Daar gaan ze in op dit soort mails en spreken ze af met deze oplichters, geweldig om te zien hoe ze deze oplichters vervolgens in de boot nemen ^O^ _O-
  maandag 27 juni 2011 @ 23:03:16 #85
344644 computerprobleem
pi_98743222
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

He verdomme zeg, dacht ik net even een goede tegendeal te hebben;

[..]

Let niet op mijn steenkolen Engels :)
W...t...f... :')

Mini pig flashlight? :P :P :P :P :P

En je link is verkeerd in het bericht, moet zonder de '']'' op het eind zijn. :P
pi_98743314
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

W...t...f... :')

Mini pig flashlight? :P :P :P :P :P

En je link is verkeerd in het bericht, moet zonder de '']'' op het eind zijn. :P
komt door fok; in gmail stuurt hij hem wel goed door :).

oei dat jij nog niet weet wat een Mini pig flashlight is, ~O>
is dat niet in je chinese webshop inburgeringscursus naar voren gekomen?

update:

pi_98743582
Ik denk dat m'n verleng kabel ( M/F 3.5mm ) en zonnebril bij de post liggen.

kan niet wachten tot morgne avond *O*
  maandag 27 juni 2011 @ 23:12:16 #88
344644 computerprobleem
pi_98743721
Wat heeft iedereen met die mini pig flashlights. :P

Verkopen die goed in NL of zo? :P
  maandag 27 juni 2011 @ 23:18:57 #89
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98744090
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
Wat heeft iedereen met die mini pig flashlights. :P

Verkopen die goed in NL of zo? :P
Het zijn gewoon épische appraten!
  maandag 27 juni 2011 @ 23:21:15 #90
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98744215
Mijn varkentjes hebben gekleurde neusgaten O+

Ik heb geel/rode en groen/blauwe.
  maandag 27 juni 2011 @ 23:22:28 #91
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98744267
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Alsof dat ook echt waar is, kijk alleen al naar de opmaak van dat bericht en de wijze waarop het geschreven is. :')
Ik ben dan wel een vrouw, maar niet zó naief dat ik daarin zou trappen hoor :')
pi_98749651
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn varkentjes hebben gekleurde neusgaten O+

Ik heb geel/rode en groen/blauwe.
Veteraan hiero hoor!
Ja.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:03:53 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98753451
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:22 schreef Xu het volgende:

[..]

Veteraan hiero hoor!
Bravó veteranen!

Net weer een leuk klokje besteld... voor m'n rookvrienden handig als ze wer is hun aanstekertjes kwijt zijn :')

Maar 4.8 dollar in combinatie met de coupon code: "Fok" :7
Altijd leuk, nutteloze, 'nuttige' gadgets bestellen!
pi_98753523
quote:
Hello, I\'m very sorry for the delayed reply. We should be getting word from the post office today.
ben benieuwd :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:09:38 #95
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_98755461
en hoe werkt dit dan?
http://www.focalprice.com(...)t_Adult_Sex_Toy.html
want ja, wie wil er nou niet zijn als Ron Jeremy :N
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:09:53 #96
131319 mickeyD
pi_98755468
dubbel
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:47:55 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98756863
Binnen van DX... mp3-spelertje op MicroSD-kaartjes met schermpje en speaker.

Ok schermpje, vind ik wel hendig sjiek, wat feedback. Vind opmerkelijk aardig vervaardigd nog. Knopjes hebben een curved reliëf en laten zich goed indrukken. Voelt best relaxt aan. Qua audiokwaliteit, de speaker vind ik ook verrassend okee. De opties in het menu had ik wat meer van verwacht, op een andere EQ dan 'Nor' (Geen enkele) en 'POP' wil je niet aanzetten (JAZZ/ROCK/CLASSIC meen ik). Playfunctie is helaas geen 'random' beschikbaar alleen repeat-1/repeat-all. Verder kun je instellen wanneer de displaybacklight uitgaat (5 - 25 sec). Output naar oordopjes (btw meegeleverd alsmede usb-charge/datakabel) is wat minder. Het werkt goed op half volume, er komt maar een signaal uit en dat wordt dat door een versterkertje van prut kwaliteit opgevoerd naar een luider niveau, daardoor kakt de kwaliteit op vol volume nogal in.

Al met al, leuk voor bij het sporten, met de plastic clip-on (die ik overigens wel snel zie breken). Jammer genoeg geen shuffle playback en FM-radio. De speaker en de knopjes zijn dan wel weer verrassend prettig en met de geluidskwaliteit is te leven als je gaat joggen o.i.d. Beter als een 'zwaar' of veel ruimte in beslag nemend ding mee te zeulen. :)

Ook m'n bottletops binnen (Ebay USA). Heb ook de versie uit Hong Kong (ook Ebay) besteld. Nu heb ik alleen nog een blikje nodig. c_/
pi_98758043
Bottletops :') Op zich nog best een grappig idee maar het zijn net tieten :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98759990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:06 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ben benieuwd :')
Ik kreeg dit :') Ze zeggen nu al 2 weken "wij houden je op de hoogte" , alleen ze weten niks :')

quote:
Hello,

We are very sorry about the delay. Please be notified that unfortunately, we are unable to provide refund because the item has been mailed out and shipped.

We are currently investigating with the post office about the whereabouts of your parcel. Until we here any information, we are not able to provide a refund at this time but we will keep you updated as soon as hear any information about your parcel.

Thank you.
pi_98760155
Ik word helemaal gek van die lui bij DX. Eerst lopen ze de boel te verprutsen waardoor ik 2x een pakket krijg (en betaal) van 180 euro. Dus kost het me 25 euro om terug te sturen. En natuurlijk tot op de dag van vandaag niks meer over gehoord (maand terug) Ik wil mijn geld terug!
En nu komt er net iemand van TNT aan de deur dat ik 18 euro inklaringskosten enzo moet betalen. Ik denk: wtf ik heb niks besteld? Dus ik betalen en kijken, is het een deel van een pakket dat ik al ontvangen heb! Lekker kan ik die zeker ook weer gaan terugsturen... }:|
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:16:23 #101
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98760432
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik word helemaal gek van die lui bij DX. Eerst lopen ze de boel te verprutsen waardoor ik 2x een pakket krijg (en betaal) van 180 euro. Dus kost het me 25 euro om terug te sturen. En natuurlijk tot op de dag van vandaag niks meer over gehoord (maand terug) Ik wil mijn geld terug!
En nu komt er net iemand van TNT aan de deur dat ik 18 euro inklaringskosten enzo moet betalen. Ik denk: wtf ik heb niks besteld? Dus ik betalen en kijken, is het een deel van een pakket dat ik al ontvangen heb! Lekker kan ik die zeker ook weer gaan terugsturen... }:|
je moet ook niet in 1 keer 180 euro bestellen :')
pi_98761221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Ik kreeg dit :') Ze zeggen nu al 2 weken "wij houden je op de hoogte" , alleen ze weten niks :')

[..]

ze zeggen dat ze vandaag bericht zullen krijgen van het postkantoor. als er tegen morgen geen nieuws is hebben we absoluut recht op de refund. als je niet kunt tracken wilt het zeggen dat het nog in het binneland is, zo simpel is het ... mp4 :r
pi_98762042
Hebben jullie dat ook dat je bij DealExtreme erg veel dingen gewoon apart bestelt in plaats van één keer met als gevolg dat je 5 dagen achter elkaar allemaal kleine pakjes binnenkrijgt? :')
pi_98762387
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Moos. het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je bij DealExtreme erg veel dingen gewoon apart bestelt in plaats van één keer met als gevolg dat je 5 dagen achter elkaar allemaal kleine pakjes binnenkrijgt? :')
ik denk vandaag. vnv aar het postkantoor en ik vermoed dat ie er terug staat voor de deur vandaag. als er terug niemand open moet ik morgen express nog eens terug.

beide wel op zelfste moment shipped dus hopelijk beide in 1 pakket nu :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:09:09 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98762555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Moos. het volgende:
Nee, ik heb dat bij 10 shops tegelijk _O-
Net stond de chauffeur weer voor de deur. Jij bestelt wel veel, ik kom hier elke dag :')

Via het internet kun je gewoon veel goede dealtjes vinden, ook bij Nederlandse shops.
Waarom zou ik überhaupt nog naar de winkel gaan als ik het gratis thuis kan ontvangen.

Nederlandse winkels zijn gewoon treurig als je het gaat vergelijken met bijv. Amerika.
Weinig keus en veel te duur. Internet is een uitkomst.

Gisteren een paar schoenen, vandaag een autostuur.
Ik wacht nog op fietspedalen, pc games, spijkerbroeken, t-shirts :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:16:20 #106
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98762834
Mwheeeh point system bic moet werken :(
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_98763039
Mijn pakketjes-meneer noemt mij altijd de beste klant!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:25:44 #108
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_98763292
Yeey! Gister wat besteld bij BIC (18:00 hun tijd) ik kijk nu en hij zegt: verstuurd (Dispached) !
Wauw, die zal wel zo thuis zijn xD

* Eerste keer ooit wat bestellen online!
pi_98763776
Net scheermesje gekocht (-) via Buyincoins. Als ze niks zijn gooi ik ze weg en stap ik over op een goedkoper merkt. Wilde gister in de winkel mesjes kopen, zou ik meer dan 20 euro neer moeten leggen voor 4 van die dingen :')

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 28-06-2011 13:41:25 (zucht, lees de OP eens) ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:36:54 #110
344644 computerprobleem
pi_98763826
Hallo..

nog even over gisteren, toen ik het had over betrouwbaarheid van mensen die via PayPal kunnen ontvangen e.d. Ik kijk net aan wie ik betaald heb en er staat dit:

Verzonden aan:
林 冰玲 (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd).

Dus ik hoef me eigenlijk niet zoveel zorgen te maken of wel?
Of is dat ''gecontroleerd'' zijn niet echt bijzonder als je op paypal zit? :)
pi_98763853
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nee, ik heb dat bij 10 shops tegelijk _O-
Net stond de chauffeur weer voor de deur. Jij bestelt wel veel, ik kom hier elke dag :')

Via het internet kun je gewoon veel goede dealtjes vinden, ook bij Nederlandse shops.
Waarom zou ik überhaupt nog naar de winkel gaan als ik het gratis thuis kan ontvangen.

Nederlandse winkels zijn gewoon treurig als je het gaat vergelijken met bijv. Amerika.
Weinig keus en veel te duur. Internet is een uitkomst.

Gisteren een paar schoenen, vandaag een autostuur.
Ik wacht nog op fietspedalen, pc games, spijkerbroeken, t-shirts :P
Waar bestel je kleren dan? Ik ben nooit tevreden met wat ik in de winkels zie :P
pi_98763959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef bijdehand het volgende:
Net scheermesje gekocht (neppe, van Gilette) via Buyincoins. Als ze niks zijn gooi ik ze weg en stap ik over op een goedkoper merkt. Wilde gister in de winkel mesjes kopen, zou ik meer dan 20 euro neer moeten leggen voor 4 van die dingen :')
http://www.shavesavings.com/

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar bestel je kleren dan? Ik ben nooit tevreden met wat ik in de winkels zie :P
eBay Groot-Brittannië is een aanrader voor shirts. Voor 10 tot 15 euro incl. verzending koop je toffe shirts die in Nederlandse webshops gauw 30 euro etc. zijn.
Heb een tof Sopranos shirt gekocht, echt bijzonder goede kwaliteit, 13 euro inclusief verzending! :o
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:49:19 #113
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98764341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef CraHeX het volgende:
Yeey! Gister wat besteld bij BIC (18:00 hun tijd) ik kijk nu en hij zegt: verstuurd (Dispached) !
Wauw, die zal wel zo thuis zijn xD

* Eerste keer ooit wat bestellen online!
Gefeliciteerd! En welkom bij de verslavingsclub *)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:54:38 #114
344644 computerprobleem
pi_98764584
Zijn er hier ook mensen die echt groot inkopen bij die Chinese webshops? :P
pi_98764665
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

http://www.shavesavings.com/

[..]

eBay Groot-Brittannië is een aanrader voor shirts. Voor 10 tot 15 euro incl. verzending koop je toffe shirts die in Nederlandse webshops gauw 30 euro etc. zijn.
Heb een tof Sopranos shirt gekocht, echt bijzonder goede kwaliteit, 13 euro inclusief verzending! :o
Thnx, via Ebay GB heb ik idd al wat shirts gekocht die erg goed waren. Vooral als je er 2 of zo koopt valt het mee qua verzendkosten. Hou van de meer apartere shirts die je niet zomaar in de winkel kan kopen :P
pi_98764708
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef computerprobleem het volgende:
Handelen erin is een afrader, dat doen zoveel mensen en bijna niemand trapt erin :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:58:07 #117
344644 computerprobleem
pi_98764754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Handelen erin is een afrader, dat doen zoveel mensen en bijna niemand trapt erin :)
Ah oke, dan houd ik het maar bij waarmee ik nu bezig ben. Ik dacht echt dat die mini pig lights zo populair waren en aangezien ze goedkoop zijn... :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:58:59 #118
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98764811
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo..

nog even over gisteren, toen ik het had over betrouwbaarheid van mensen die via PayPal kunnen ontvangen e.d. Ik kijk net aan wie ik betaald heb en er staat dit:

Verzonden aan:
林 冰玲 (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd).

Dus ik hoef me eigenlijk niet zoveel zorgen te maken of wel?
Of is dat ''gecontroleerd'' zijn niet echt bijzonder als je op paypal zit? :)
Nee, dit is niet echt bijzonder dat 'gecontroleerd' status...
Ik heb ook gecontroleerd status, maar dat is gewoon dat mijn rekening aan m'n paypal is gekoppeld...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:02:19 #119
344644 computerprobleem
pi_98765009
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee, dit is niet echt bijzonder dat 'gecontroleerd' status...
Ik heb ook gecontroleerd status, maar dat is gewoon dat mijn rekening aan m'n paypal is gekoppeld...
Ja, dat dacht ik ook al. :P
Maar als iemand je via PayPal een invoice stuurt voor iets, je betaalt op de PayPal website zelf en via de ''Nu betalen'' knop, dan heb je toch wel kopersbescherming?
pi_98765130
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En welkom bij de verslavingsclub *)
terug een ziel dat verdoemd is _O_
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:07:13 #121
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98765277
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Maar als iemand je via PayPal een invoice stuurt voor iets, je betaalt op de PayPal website zelf en via de ''Nu betalen'' knop, dan heb je toch wel kopersbescherming?
Nee, je geld is verloren je zult het nooit meer terugzien!

(we hebben het antwoord al meerdere keren gezegd, je hebt bij eeen normale overeenkomst gewoon kopersbescherming. Als je het hélemaal zeker wilt weten ga je maar even naar PayPal bellen.)
pi_98765321
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

als je pakje nie toekomt, kun je via paypal een verschil openen en je geld terug claimen.
op dat geschil contacteerd de qfzender je waarom het te lang duurt ( vb niet in stock en dergelijke ) en dat het later toekomt. als het echt echt niet toekomt betalen ze je het wel terug.
pi_98765912
Ook weer wat bestellen; eerst even kijken waar het goedkoopst is.
(Canon 350D draadloos en bedraad remote)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:40:52 #124
340692 CraHeX
pi_98766937
En bedankt :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:46:05 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98767164
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef computerprobleem het volgende:
Net even 4 tablets besteld op Ali :) maar daar mogen we het verder niet over hebben zegt de OP ;)
pi_98767892
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Net even 4 tablets besteld op Ali :) maar daar mogen we het verder niet over hebben zegt de OP ;)
ali? welke shop is dat ? desnoods een PM want denk dat ik opzoek ga naar een nieuwe
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:05:25 #127
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98768018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ali? welke shop is dat ? desnoods een PM want denk dat ik opzoek ga naar een nieuwe
http://www.alibaba.com :) Wholesale site..
http://www.aliexpress.com De retail versie daarvan..
pi_98768347
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Ook weer wat bestellen; eerst even kijken waar het goedkoopst is.
(Canon 350D draadloos en bedraad remote)
Deze:

en deze:

...besteld. Sowieso goedkoper dan welke shop.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 28-06-2011 16:06:25 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:14:05 #129
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98768449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad, electronica is het populairst en de doelgroep daarvan is redelijk op de hoogte van Chinese webshops. Andere categorieen lopen niet zo goed dat je er echt winst uit kan halen.

Ik betwijfel zelfs of ik, als ik een telefoon uit China bestel en hij bevalt niet, kwijtraak op marktplaats voor de nieuwprijs.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:16:14 #130
344644 computerprobleem
pi_98768535
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.alibaba.com :) Wholesale site..
http://www.aliexpress.com De retail versie daarvan..
Op alibaba zijn echt veel scammers denk ik. :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:32:53 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98769284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Inderdaad, electronica is het populairst en de doelgroep daarvan is redelijk op de hoogte van Chinese webshops. Andere categorieen lopen niet zo goed dat je er echt winst uit kan halen.

Ik betwijfel zelfs of ik, als ik een telefoon uit China bestel en hij bevalt niet, kwijtraak op marktplaats voor de nieuwprijs.
1e tablet die ik kocht heb ik voor meer dan de nieuwprijs verkocht :P
De upgraded zt-180 verkocht voor +- nieuwprijs + invoerrechten (iets meer, niet de moeite) dit kwam deels door heel veel aanbod.
Telefoons zijn over het algemeen veel goedkoper, dus ik verwacht inderdaad dat je het daar gaat redden om te kijken of het wat is, en dan evt te verkopen. De moeite niet waard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef Syphixx het volgende:

[..]

Aliexpress: http://www.aliexpress.com(...)ch3-wholesalers.html deze gekocht :)

OT: bij de intertoys staat nu wel een knappe tablet voor 150 euro, lijkt op een soort Haipad 7/herotab c8/dropad a8.
pi_98769332
Hmm pakketje aangekomen, was niet thuis morgen ophalen.. Vraag mij af welke pakketje ik heb ontvangen :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:34:33 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98769358
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Op alibaba zijn echt veel scammers denk ik. :P
Vooral veel oplichters die dubbele informatie in een advertentie zetten, bijvoorbeeld bij een tablet in de titel cortex a8 en vervolgens heeft de tablet een via9650 processor.

Verder ben je verzekerd via Escrow, dus als het niet aankomt ben je beschermd (verkoper krijgt geld niet eerder), ook kun je dan een claim fout product indienen zodat je hem kan terugsturen.
Mocht dat niet helpen dan kun je altijd nog een Paypal claim doen (als je escrow via Paypal betaald, al heb ik daar nog geen ervaring mee).
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:37:09 #134
344644 computerprobleem
pi_98769502
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vooral veel oplichters die dubbele informatie in een advertentie zetten, bijvoorbeeld bij een tablet in de titel cortex a8 en vervolgens heeft de tablet een via9650 processor.

Verder ben je verzekerd via Escrow, dus als het niet aankomt ben je beschermd (verkoper krijgt geld niet eerder), ook kun je dan een claim fout product indienen zodat je hem kan terugsturen.
Mocht dat niet helpen dan kun je altijd nog een Paypal claim doen (als je escrow via Paypal betaald, al heb ik daar nog geen ervaring mee).
Ben zelf op zoek naar game consoles, alleen sommige prijzen zijn gewoon ongeloofwaardig.
(150 dollar, ca 110 euro voor een PS3 320 GB enz.)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:44:38 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98769834
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ben zelf op zoek naar game consoles, alleen sommige prijzen zijn gewoon ongeloofwaardig.
(150 dollar, ca 110 euro voor een PS3 320 GB enz.)
Ja, dat zijn vast oplichters en krijg je zoiets binnen: http://www.dealextreme.co(...)dmi-av-out-2gb-65977
pi_98769866
wil ik me aanmelden bij BIC, zie ik opeens een stuk of 9 bestellingen, die naar rusland gaan, bleek dat ik opeens op een account zit van een rus?

meer mensen die dit hebben gehad?
want vind dit geen fijn gevoel, want dit kan ook andersom gebeuren :{
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:46:00 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98769908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef snellehenk het volgende:
wil ik me aanmelden bij BIC, zie ik opeens een stuk of 9 bestellingen, die naar rusland gaan, bleek dat ik opeens op een account zit van een rus?

meer mensen die dit hebben gehad?
want vind dit geen fijn gevoel, want dit kan ook andersom gebeuren :{
Ja, ik zag alle berichten van andere mensen, best interessant om te lezen :P
pi_98769997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ik zag alle berichten van andere mensen, best interessant om te lezen :P
Hmm, deze rus heeft geen berichten, wel 9 bestellingen,
maar gewoon wegdrukken? en opnieuw aanmelden?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:50:08 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98770128
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef snellehenk het volgende:

[..]

Hmm, deze rus heeft geen berichten, wel 9 bestellingen,
maar gewoon wegdrukken? en opnieuw aanmelden?
Doe ik wel altijd :)

DX VS BIC:
http://www.buyincoins.com(...)4g-product-4884.html
http://www.dealextreme.co(...)iphone-4-white-71182
En dan nog niet eens recommender en coupon gebruikt!
pi_98770239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

DX VS BIC:
dus dit komt vaak voor?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:52:53 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98770278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef snellehenk het volgende:

[..]

dus dit komt vaak voor?
Nee altijd is in dit geval 2 keer :P, meld me dan gewoon aan het is is weg.
pi_98770362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee altijd is in dit geval 2 keer :P, meld me dan gewoon aan het is is weg.
haha oke, hij doet het nu ook weer goed :)
pi_98770923
Lol, net m'n $0.80 iphone hoesje binnen :P
Lijkt nog prima kwaliteit ook, stinkt alleen een beetj, maar dat is ook niks nieuws :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:09:57 #144
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98771161
hahaha ik kom net van de action en ik heb dus ff een RC heli gekocht, nog niet kunnen vliegen (batterij leeg) maar ik zag die heli ook op DX dus ik zal zo wel de sku opzoeken!! :)

-edit-
hmm jammer ik ben mijn helikopter niet tegen gekomen op DX (ik was lui dus ik keek maar naar de 1e pagina :P)
als ik vanavond zin heb maak ik wel een foto of ik zoek de SKU wel :)
Leuk ding, ik zou m kopen als ik jullie was :D
met USB oplader, maar werkt dat op mn computer??
foto
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
19 euro

SPOILER

[ Bericht 33% gewijzigd door bobbernaut op 28-06-2011 16:43:58 ]
pi_98771815
Weet iemand trouwens waar je storecreditkan zien bij DX? Ik bedacht net dat ik misschien nog wat heb :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:24:18 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98771921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef Ballsofsteel het volgende:
Weet iemand trouwens waar je storecreditkan zien bij DX? Ik bedacht net dat ik misschien nog wat heb :P
Credit van een ticket, moet je terugzoeken in tickets. Andere credit kan je zien bij my points.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:25:12 #147
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98771965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef bobbernaut het volgende:
hahaha ik kom net van de action en ik heb dus ff een RC heli gekocht, nog niet kunnen vliegen (batterij leeg) maar ik zag die heli ook op DX dus ik zal zo wel de sku opzoeken!! :)

-edit-
hmm jammer ik ben mijn helikopter niet tegen gekomen op DX (ik was lui dus ik keek maar naar de 1e pagina :P)
als ik vanavond zin heb maak ik wel een foto of ik zoek de SKU wel :)
Leuk ding, ik zou m kopen als ik jullie was :D

SPOILER
Prijs?
Is deze met een gyro systeem? (moet op de doos staan)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:37:51 #148
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98772626
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Prijs?
Is deze met een gyro systeem? (moet op de doos staan)
19 euro http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2

[ Bericht 12% gewijzigd door bobbernaut op 28-06-2011 16:43:40 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:58:21 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98773808
pi_98773816
Zijn de bottlecaps al getest?"
Is voor mij wel handig in de auto (geen cupholders..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:02:46 #151
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98774012
quote:
hahaha ja die!!!
ik heb de rode (rood/oranje/grijs) alleen ik snap iets niet, het lijkt alsof mijn helikopter niet oplaadt aan de USB van mijn computer, en ook niet aan die van mijn iphone!!
pi_98774598
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

hahaha ja die!!!
ik heb de rode (rood/oranje/grijs) alleen ik snap iets niet, het lijkt alsof mijn helikopter niet oplaadt aan de USB van mijn computer, en ook niet aan die van mijn iphone!!
Opladen aan je iPhone. Daar heb ik nog nooit van gehoord. :D
Maar heb je alle USB-poorten geprobeerd, kan zijn dat de betreffende usb-poort niet genoeg kan leveren. Of probeer het aan het stopcontact op te laden, misschien werkt dat.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:19:53 #153
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98774753
\
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Opladen aan je iPhone. Daar heb ik nog nooit van gehoord. :D
Maar heb je alle USB-poorten geprobeerd, kan zijn dat de betreffende usb-poort niet genoeg kan leveren. Of probeer het aan het stopcontact op te laden, misschien werkt dat.
ik bedoel uiteraard oplader van mn iphone :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:24:09 #154
344644 computerprobleem
pi_98774871
Kort vraagje:

What houd ''original and refurbished'' precies in?
Is de item dan origineel, maar herpakt of zo :?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:24:49 #155
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98774901
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef computerprobleem het volgende:
Kort vraagje:

What houd ''original and refurbished'' precies in?
Is de item dan origineel, maar herpakt of zo :?
Refurbished komt neer op een product dat teruggestuurd is en gerepareerd is.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:25:14 #156
344644 computerprobleem
pi_98774918
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Refurbished komt neer op een product dat teruggestuurd is en gerepareerd is.
Ow oke, dus ze zijn wel origineel maar een soort van ''afdankertjes''? :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:26:48 #157
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98774988
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ow oke, dus ze zijn wel origineel maar een soort van ''afdankertjes''? :P
Hoeft niet persee afdankertjes te zijn, maar het zijn wel al gebruikte producten die mogelijk stuk waren .. mogelijk origineel.. soms ook fakertjes.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:28:26 #158
344644 computerprobleem
pi_98775074
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hoeft niet persee afdankertjes te zijn, maar het zijn wel al gebruikte producten die mogelijk stuk waren .. mogelijk origineel.. soms ook fakertjes.
Oke, want krijg nu aangeboden via chat:

1. Fake maar werkt wel op origineel apparatuur
2. Fake maar ziet er echt uit (met logo's e.d.)
3. Origineel, maar refurbished

Persoon is gold member, accepteert Escrow en is door de website gecontroleerd + erg goede status. Dus de kans is best groot dat het origineel en refurbished wel echt is toch?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:28:56 #159
344644 computerprobleem
pi_98775110
En die refurbished producten, komen die gewoon in een plastic zakje of zit er soms wel gewoon de originele doos omheen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:30:59 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98775199
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef computerprobleem het volgende:
En die refurbished producten, komen die gewoon in een plastic zakje of zit er soms wel gewoon de originele doos omheen?
Dude, vraag gewoon aan die verkoper zelf. Hij is niet voor niets goldmember, een aantal jaar waarschijnlijk..? Dus die is wel redelijk vertrouwd...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:33:04 #161
344644 computerprobleem
pi_98775290
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dude, vraag gewoon aan die verkoper zelf. Hij is niet voor niets goldmember, een aantal jaar waarschijnlijk..? Dus die is wel redelijk vertrouwd...
3 jaar :P

Heb het gevraagd, de 2e lijkt echt en komt in verpakking, de originele is ca. 10$ duurder, maar komt zonder verpakking. Nu is het beter om de originele te kopen, alleen zonder verpakking is het een beetje moeilijk. :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:34:20 #162
340692 CraHeX
pi_98775349
Vraagje, waar zou je eerder bestellen,

BIC of DX?
pi_98775389
Bic. Sneller, betrouwbaarder en meestal ook goedkoper.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:40:15 #164
340692 CraHeX
pi_98775628
Shit! Helemaal vergeten om die coupon dingen erbij te doen! Ach ja, het scheelt toch maar dan 30 cent ofzow, pik je van straat op.
pi_98776434
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:34 schreef CraHeX het volgende:
Vraagje, waar zou je eerder bestellen,

BIC of DX?
Vergeet eBay ook niet. Zijn (in iedergeval bij mij) vaak ook best snel qua verzenden/ontvangen en regelmatig ook goedkoper dan de shops.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:14:54 #166
344644 computerprobleem
pi_98777226
Als ik naar eBay ga wordt ik steeds doorverwezen naar de NL website, behalve als ik het daarna rechtstreeks naar .com intyp. Maar bestellen via eBay.com terwijl je in NL woont en eBay.nl kunt gebruiken is toch gewoon mogelijk of niet :?
pi_98777360
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef computerprobleem het volgende:
Als ik naar eBay ga wordt ik steeds doorverwezen naar de NL website, behalve als ik het daarna rechtstreeks naar .com intyp. Maar bestellen via eBay.com terwijl je in NL woont en eBay.nl kunt gebruiken is toch gewoon mogelijk of niet :?
Je kunt gewoon elke versie van eBay gebruiken/kopen. Dus ebay.com/ ebay.nl / ebay.co.uk etc.
Typ bij google gewoon in ebay.com, dan krijg je de goede.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:22:11 #168
344644 computerprobleem
pi_98777572
Het lukt wel, maar wat zijn die verzendkosten hoog...
Ik dacht, ik probeer daar maar wat in te kopen want de dollar is lekker laag en de prijzen voor de items ook wel, maar dan reken ze meestal rond de 50-100 dollar verzendkosten naar NL. :') :'( ;(
pi_98778257
Ik gebruik het liefst .nl, ik vind .com en .co.uk etc irritant, want dan kloppen de verzendkosten niet :P

Nog een paar aankoopjes en ik ben eindelijk van me gele sterretje af.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:42:38 #170
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98778552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik het liefst .nl, ik vind .com en .co.uk etc irritant, want dan kloppen de verzendkosten niet :P

Gewoon als land Nederland ingeven met je viercijferige postcode.

Wanneer kom je van het gele sterretje af? (Ik laat het woordgrapje wel weg :') )
pi_98778596
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef Miezziej het volgende:

Vreemd bij mij klopt het altijd. (Je moet natuurlijk wel je land+postcode invoeren).

En gele sterretje? :?

EDIT: oh, en dit, als er iets troep mag heten, dan is het dit wel. Hebben ze geloof ik een keer gemaakt bij Brainiac; ramp. :')

EDIT #2: die T-shirts de Britse ebay zijn ook niet duur zeg, d'r zit alleen bijna geen leuke tussen ;( ...

EDIT #3: gele sterretje gevonden, daar ben ik voorlopig nog niet van af, sta op 15, vandaag 2 dingen gekocht, dus zou ik nog 32 producten moeten kopen...right :N ...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:44:04 #172
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98778653
Oh ik ben sinds vandaag blauw :D Zal wel bij 50 feedback zijn dan
pi_98778692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:42 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Gewoon als land Nederland ingeven met je viercijferige postcode.

Wanneer kom je van het gele sterretje af? (Ik laat het woordgrapje wel weg :') )
Ik heb geen zin om me postcode in te vullen :+

Nog 5 keer positieve feedback, dan krijg ik een mooie blauwe :9
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:50:39 #174
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98779029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

EDIT #3: gele sterretje gevonden, daar ben ik voorlopig nog niet van af, sta op 15, vandaag 2 dingen gekocht, dus zou ik nog 32 producten moeten kopen...right :N ...
Gewoon gaan rentenieren op ebay :7 Ik ben ook mijn 3 cent rente van vandaag aan het spenderen aan 3 veilingen.

Kreeg van de week 5 armbandjes en 2 kettingen binnen voor nog geen 0.10$ :')
pi_98779145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Gewoon gaan rentenieren op ebay :7 Ik ben ook mijn 3 cent rente van vandaag aan het spenderen aan 3 veilingen.

Kreeg van de week 5 armbandjes en 2 kettingen binnen voor nog geen 0.10$ :')
Tja, maar daar doe ik dus absoluut niets mee. Opzich is die search van jou wel geinig, maar ik kom nauwelijks interessant spul tegen. Alleen maar stylus, sd-kaart houder, foto's ( :') x 10), screenprotectors en meer van die shit.
Daarvoor neem ik niet de moeite, en daarmee wil ik hier het huis niet mee vol proppen.

Wat ik wél interessant vind zijn cheap-ass horloges e.d. (mits geen lelijke rubberen, vage, kinder zooi)
pi_98783093
:D
SPOILER
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:03:19 #177
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98783707
oke mijn nieuwe helicopter is echt goed!!!!
ik had er net 7-10 minuten mee gevlogen, wat een top ding!!!!!! :D :D :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:04:42 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98783783
Mooi hè? Goeie suggestie van de vaste userbase. ;)

'k Kreeg vanmiddag trouwens ook m'n hydrofoam r/c binnen. :D Net een stukske mee gespeeld in het parkje... Mwoa, echt 'all terrain' is 'ie niet. Bij te hoog gras gaat 'ie grasmaaien. Aangelegde paadjes en stukken asfalt gaat prima, in de lucht is natuurlijk sowieso geen probleem, alleen duurt het voordat 'ie airborne raakt. Kwam natuurlijk in een boom terecht ook na een windvlaag: propellertje stuk (twee reserve zitten ik erbij) en was het einde oefening. Trekt wel altijd veel bekijks die vliegdemo's. Kinderen gaan dat spul altijd achterna rennen en laten het ook nooit te vragen wanneer zij nou eens mogen. ;(

Bottletops... ^O^ Werkt masterlijk op m'n Monster Ripper energieblikje van 500mL, ook op een Redbull 335mL. Spillproof en houdt het gecarboneerd (of hoe je dat noemt als je frisdrank niet doodslaat). c_/ Niemand had alleen verteld dat ze er zo lastig af te halen zijn...
pi_98784253
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef shiznuts het volgende:

'k Kreeg vanmiddag trouwens ook m'n hydrofoam r/c binnen. :D Net een stukske mee gespeeld in het parkje... Mwoa, echt 'all terrain' is 'ie niet. Bij te hoog gras gaat 'ie grasmaaien. Aangelegde paadjes en stukken asfalt gaat prima, in de lucht is natuurlijk sowieso geen probleem, alleen duurt het voordat 'ie airborne raakt. Kwam natuurlijk in een boom terecht ook na een windvlaag: propellertje stuk (twee reserve zitten ik erbij) en was het einde oefening. Trekt wel altijd veel bekijks die vliegdemo's. Kinderen gaan dat spul altijd achterna rennen en laten het ook nooit te vragen wanneer zij nou eens mogen. ;(

Bottletops... ^O^ Werkt masterlijk op m'n Monster Ripper energieblikje van 500mL, ook op een Redbull 335mL. Spillproof en houdt het gecarboneerd (of hoe je dat noemt als je frisdrank niet doodslaat). c_/ Niemand had alleen verteld dat ze er zo lastig af te halen zijn...
Heb je een linkje naar die ebaywinkel daarvan? Die bottletops?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:14:59 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98784522
Hong Kong: http://cgi.ebay.com/6-pcs(...)een-TV-/300556383920 (schroefdop)
USA: http://cgi.ebay.com/Seen-(...)-Cover-/400212535194 (lipjesdop)

- Werkt trouwens niet op smalle blikjes... maar ja, die kun je ook wel in één keer opdrinken, ging me meer voor het gebruik bij de halve liters. ;)
pi_98784921
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Nou nog hopen dat 't werkt c_/
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:24:19 #182
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98785205
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Hong Kong: http://cgi.ebay.com/6-pcs(...)een-TV-/300556383920 (schroefdop)
USA: http://cgi.ebay.com/Seen-(...)-Cover-/400212535194 (lipjesdop)

- Werkt trouwens niet op smalle blikjes... maar ja, die kun je ook wel in één keer opdrinken, ging me meer voor het gebruik bij de halve liters. ;)
haha ja het is idd erg handig voor monster blikjes want die zijn voor mij te groot xD
maar ik heb ze niet :(
pi_98786878
(DX)
47779, Ontvangen, in de comments staat o.a. dat ze hem echt mooi e.d. vinden. Ik vind het maar op een kermis horloge lijken :'), je merkt het kwaliteitsverschil met andere horloges.. Mja je betaald maar 10 euro ervoor.

80551, zien er leuk uit. Luisteren best goed, goede bass. Maar de oude batch van: 4319 klinkt iets beter.
pi_98787016
Die reviews op BuyInCoins :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:58:55 #185
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_98787994
pff de topics gaan hard :) jammer genoeg mijn geld alweer op :( (en geen :') )
BAM dit is 3KB
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:59:37 #186
304381 Loll
pi_98788054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Loll het volgende:
pff de topics gaan hard :) jammer genoeg mijn geld alweer op :( (en geen ;( )
BAM dit is 3KB
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:28 #187
304381 Loll
pi_98788114
kut gaat editen weer niet goed. Wel mooie tekst boven het reageer vlakje user die dat heeft geregeld ^O^
BAM dit is 3KB
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:02:24 #188
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98788277
de helikopter geeft echt een lichtshow in t donker!
pi_98789088
Heb vorige week wat besteld bij DX, is het normaal dat mijn order nog steeds op "Order received" staat?
pi_98789418
Ja kan trouwens wel maanden duren ook. DX heeft veel van zijn producten niet op voorraad.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:24:54 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98789989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef UncleSam het volgende:
Ja kan trouwens wel maanden duren ook. DX heeft veel van zijn producten niet op voorraad.
;( Ja, of ik een soortgelijk product van de site dat wél op voorraad is wil in plaats van dat product dat als nieuw gelist was en wekenlang al niet binnen is bij hen... Ik koop een product, geen plaats op een wachtlijst, kom nou.

Vind het echt rare toestanden bij DX. List een item pas als 'new arrival' als 'ie daadwerkelijk bij hen op voorraad 'arriveert' en meteen klaar voor verzenden is. Noem het anders 'mega in advance pre-order'... :{ Not funniech.

@ hieronder: mèh, zonder de userbase en de GC-crew was er niks mogelijk hè.
pi_98790099
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Loll het volgende:
kut gaat editen weer niet goed. Wel mooie tekst boven het reageer vlakje user die dat heeft geregeld ^O^
Shiz is degene om te bedanken ^O^
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:28:29 #193
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98790234
ik heb nu even niks te doen, mag ik een review maken van mijn helikopter, hij is niet van een chinese site, van de action
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:28:49 #194
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98790259
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Shiz is degene om te bedanken ^O^
ik heb niet zo'n tekst ding :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:29:23 #195
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98790298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ik heb niet zo'n tekst ding :P
Jwel joh, niets action.. gewoon hiervandaan toch?! ;)
http://www.dhgate.com/201(...)12d5aa4e3a75a68.html
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:37:46 #196
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98790950
dit is dus mijn review van deze helikopter http://www.dhgate.com/201(...)12d5aa4e3a75a68.html
SPOILER
oke ik ben eerlijk ik heb m van de action (anders klopt mn review niet)
ik heb m gekocht voor 19 euro (exclusief batterijen)
toen ik de helikopter uitpakte, vloog ie niet, batterijen bijna leeg :P
na 10 minuten opladen (dat stond op de site) deed ie het, maar niet lang....
dus ik dacht ik laad m lekker 1 uur op ofzo, en toen vloog ie echt heel goed!
ik heb m opgeladen via mijn computer, scheeld batterijen van mn remote.
ik ben 8 keer gecrasht en hij doet het nog steeds, bladen zijn inklapbaar waardoor er niet veel kapot gaat.
er zit ook een gyro op, erg handig!!
en de lampjes... tja in het donker is het wel een grappige lightshow, staart een blauw-rood ledje en 2 blauw/rode aan de zijkanten.
met blauw/rode bedoel ik dat ze knipperen :P
aan de voorkant zit een wit ledje, erg fel!
ik heb tot nu toe 1 nadeel: hij kan niet stil zweven, hij gaat omhoog of omlaag, dus je kan m niet laten stilhangen -O-
maar ik heb 1 ding om te zeggen: KOPEN!

SPOILER
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:13:19 #197
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98793751
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef bobbernaut het volgende:
dit is dus mijn review van deze helikopter http://www.dhgate.com/201(...)12d5aa4e3a75a68.html

SPOILER
Doe maar een video *)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:52:53 #198
344644 computerprobleem
pi_98796665
Ik wil bij eBay.com of eBay.co.uk dingen bestellen, alleen ik wil dat het gesorteerd wordt op verzending naar Nederland mogelijk. Ik kan er niet uitkomen... wie kan mij helpen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:03:19 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98797416
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil bij eBay.com of eBay.co.uk dingen bestellen, alleen ik wil dat het gesorteerd wordt op verzending naar Nederland mogelijk. Ik kan er niet uitkomen... wie kan mij helpen?
Sort by 'Price + shipping: lowest first' kiezen -> land + postcode ingeven, en/of
Advanced Search > Location > Only show items: Available to: Netherlands ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:06:18 #200
344644 computerprobleem
pi_98797851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

DX VS BIC:
Alleen recommender dan. Coupon doet het niet meer voor apple producten!! Behoorlijk jammer. Toch 10% wat je mistloop dan. Werkt zoiets een beetje?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:12:02 #202
344644 computerprobleem
pi_98797992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sort by 'Price + shipping: lowest first' kiezen -> land + postcode ingeven, en/of
Advanced Search > Location > Only show items: Available to: Netherlands ;)
- Gevonden
pi_98798971
De reden dat BIC vaak goedkoop is komt ook doordat ze vrijwel nooit met retail box verzenden. Dus dat heeft ook als gevolg dat de inkoop goedkoper is (denk ik)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:31:15 #204
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98799228
quote:
Let op! Het per post bestellen van namaakproducten uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland en wordt hier derhalve niet besproken.
Voordat je vragen stelt gaarne eerst even kijken in de OP (OpeningsPost) of ze daar niet al beantwoord worden.
Leuke waarschuwing, krijg ik ineens PM's van allerlei mensen :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:39:52 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98799709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Leuke waarschuwing, krijg ik ineens PM's van allerlei mensen :')
1.gif - Out of office notification -
Helaas. Uw bericht heeft de ontvanger niet bereikt.
Misschien dat www.google.nl u verder kan helpen?
pi_98799784
Iemand nog toffe dingen tot 5 euro gezien? Morgen wil ik weer een zooi troep bestellen. Dus drop die lijstjes maar! Vanmiddag trouwens dat horloge met aansteker gekocht. Geniaal!
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:31:59 #207
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98802156
Mijn favo's van de laatste tijd, als we de eitjes niet meetellen :Y

http://www.dinodirect.com(...)ette-3way-flame.html

http://www.tinydeal.com/o(...)jl29842-p-24940.html
  woensdag 29 juni 2011 @ 07:59:38 #208
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98806580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Doe maar een video *)
Doe ik dan wel na school :P
Moet eerst om 9 uur rapport halen en 10 uur boeken inleveren...
pi_98806649
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Doe ik dan wel na school :P
Moet eerst om 9 uur rapport halen en 10 uur boeken inleveren...
nu al? ik moet deze week nog proefwerken maken
pi_98807613
na 1,5 week heb ik mijn DisplayPort -> HDMI converter ontvangen van BuyinCoins.
Ziet er goed uit. Nu nog een HDMI kabel bij de Action kopen en testen :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:04:23 #211
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98810470
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

nu al? ik moet deze week nog proefwerken maken
zuid holland :P
ik heb al 2 weken vakantie ofzo (onze school had 1 week eerder dan andere)
pi_98811035
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:32 schreef RobertNL het volgende:

Aliexpress: http://www.aliexpress.com(...)ch3-wholesalers.html deze gekocht :)

100 euro maar ?
pi_98812657
Wat is jullie ervaring met messen van bijvoorbeeld tinydeal? Is t wat? Of troep?

Ik wil graag een goed mes bestellen voor in mijn backpack
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:02:46 #214
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98812682
yeeey mijn broer gaat ook de helikopter halen :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:29:37 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98813676
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:02 schreef bobbernaut het volgende:
yeeey mijn broer gaat ook de helikopter halen :D
Denk er wel aan dat 'ie dan een andere frequentieband neemt... Als jij bijvoorbeeld een Band A hebt, moet hij B of C nemen. ;) Ik hoop tenminste dat ze zo slim waren die controllers daarmee uit te rusten.
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:53:50 #216
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98814555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Denk er wel aan dat 'ie dan een andere frequentieband neemt... Als jij bijvoorbeeld een Band A hebt, moet hij B of C nemen. ;) Ik hoop tenminste dat ze zo slim waren die controllers daarmee uit te rusten.
ze hebben gelukkig wel A B en C, dus dan neem ik A en hij C, ver uit elkaar :)
owh als je heli leeg is, 45 minuten om m vol op te laden!
ik ga over 45 minuten testen hoelang ie dan kan vliegen (je merkt wel dat ie best snel leeg gaat)
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:02:16 #217
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98814872
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ik ga over 45 minuten testen hoelang ie dan kan vliegen (je merkt wel dat ie best snel leeg gaat)
Heb je nog eens die SKU?
pi_98815246
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Iemand is hier enthousiast over z'n helikopter :D

quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:02 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Heb je nog eens die SKU?
Post #196 van dit topic staat alles.

Blijkbaar heeft die eBay verkoper waar ik de remote voor de camera haalde, een hele shop: http://www.tomtop.com/

En waarom heb ik altijd de neiging om de meest debiele items op te zoeken? :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:14:06 #219
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98815374
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:02 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Heb je nog eens die SKU?
van internet: http://www.dhgate.com/201(...)12d5aa4e3a75a68.html
maar je moet naar de action gaan, 19 euro!
ik dacht eerst ook het is troep :P
maar je moet wel goed zoeken naar een doos die niet geopend is! (kijk naar de metalen draadjes of die nog om de helikopter zitten)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Iemand is hier enthousiast over z'n helikopter :D

JA! :D
pi_98817885
Hallo,

Ik wou graag een Zippo kopen maar ik vraag me nou af als deze echt of nep is.
En ik wou niet graag problemen krijgen met de Douane.
Het gaat om deze Zippo:
http://www.dealextreme.co(...)rd-silver-blue-29998

Groetjes,
Slenger
pi_98818892
Weet niet of hij echt echt is. Maar die zal echt wel worden toegelaten hoor.
Alleen wanneer je 10+ stuks gaat bestellen is er een kans dat het onderschept wordt en je invoerbelasting moet betalen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:56:41 #222
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98819821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Slenger het volgende:
Hallo,

Ik wou graag een Zippo kopen maar ik vraag me nou af als deze echt of nep is.
En ik wou niet graag problemen krijgen met de Douane.
Het gaat om deze Zippo:
http://www.dealextreme.co(...)rd-silver-blue-29998

Groetjes,
Slenger
Álles is per definitie nep uit china, of het moet een chinees merk zijn. Dus ga er maar vanuit dat die Zippo's nep zijn, alhoewel dr neit echt veel techniek enzo in een zippo zit.. dus hij functioneert waarschijnlijk wel hetzelfde. Douane doet over dit soort kleine producten niet echt moeilijk, dus het komt wel binnen ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:14:38 #223
261627 sciter
pi_98820576
RobertNL, hoe bevalt het fietspakkie?
pi_98823432
Ik ben MP4Nation echt helemaal beu -O-
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:45:26 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98825020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef Syphixx het volgende:

[..]

100 euro maar ?
Ja, maar toen ik hem kocht hoefde je er nog maar 1 te kopen, nu 5 :o
Heb nu dus even gegoogled, en het blijkt een Facepad te zijn.

quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef sciter het volgende:
RobertNL, hoe bevalt het fietspakkie?
Nog niet gebruikt, was ziek. mischien vanavond ;)
pi_98828624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef RobertNL het volgende:Ja, maar toen ik hem kocht hoefde je er nog maar 1 te kopen, nu 5 :o
Heb nu dus even gegoogled, en het blijkt een Facepad te zijn.

ow, ken niks van tablets... ik denk dat ik jullie hylp binnen kort terug nodig zal hebben om een goeie uit te kiezen :')
pi_98828646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef NextTVH het volgende:
Ik ben MP4Nation echt helemaal beu -O-
ewat voor 'nieuws' ? _O-
pi_98831997
http://www.megagadgets.nl/offers/

ben benieuwd waar hij deze vandaan heeft.

op dealextreme zijn de kleine varianten al 8$ ofzo..
en zijn de duurdere zelfs >20$

iemand enig idee waar hij ze vandaan zal hebben?
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:25:35 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98832243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:20 schreef Downstar het volgende:
http://www.megagadgets.nl/offers/

ben benieuwd waar hij deze vandaan heeft.

op dealextreme zijn de kleine varianten al 8$ ofzo..
en zijn de duurdere zelfs >20$

iemand enig idee waar hij ze vandaan zal hebben?
Geen diee, maar hoe minder van dat spul erin zit hoe goedkoper ;) dus vraag me af hoeveel licht deze dingen geven.

http://www.megagadgets.nl/flying-fuck-helicopter.html 8)7
pi_98832954
Mijn paratroopa net perfect binnengekregen van DealExtreme. Netjes dubbel verpakt in bubbelenvelop zodat het niet is beschadigd. Duurde in totaal iets van 2-2,5 weken, viel me erg mee. DX blijft voor mij toch waar ik de beste ervaringen mee heb :)
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:04:26 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98833994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Eenskijken het volgende:
Mijn paratroopa net perfect binnengekregen van DealExtreme. Netjes dubbel verpakt in bubbelenvelop zodat het niet is beschadigd. Duurde in totaal iets van 2-2,5 weken, viel me erg mee. DX blijft voor mij toch waar ik de beste ervaringen mee heb :)
Dealextreme is op het moment wel redelijk snel, order met 5 producten 23-06 besteld 29-06 verzonden. Voor mij bijna de snelste order van DX tot nu toe. 1 item gehad wat sneller werd verzonden (1 dag), maar toen liet de post het afweten. 3.5 maand later bezorgd -.-''

Buyincoins is in dat opzicht altijd nog de absolute topper (voor mij), meestal volgende dag verzonden. En als ze het rond dag 10 nog niet verzonden hebben auto refund.
Vandaag ook mijn pakje van bic binnen, 7 dagen naar verzenden! (tegen beter weten in mesjes besteld, omdat ze maar 5 euro waren door de korting _O- )
SPOILER
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:10:35 #233
48067 neo2000
pi_98834311
Laatste dx order 23-6 besteld, 28-6 weg, ook best snel naar DX maatstaven.

Overigens weer wat besteld voor m'n ipad:

13354 Apple-compatible Interchange AC Adapter Plug (European)

58632 Protective Screen Guard + Cleaning Cloth for Apple iPad 2

71243 Mesh Protective PC Plastic Back Case for iPad 2 - White

59998 Designer's Protective Wake-Up/Sleep Smart Cover for iPad 2 - Blue

49815 Plastic Crystal Holder for Cell Phone/iPhone/iPad/PDR/MP3/MP4 - Transparent

Gisteren besteld, nu op packaging. Ze KUNNEN het wel bij DX. Overigens is het laatste item echt GENIAAL.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_98834641
Heb trouwens nog een 5 dollar couponcode voor globalpetmeds.. een of andere chinese site waar je shit voor je huisdier kan kopen ofzo.. denk niet dat iemand het hier zal gebruiken, maar anyway:

SPOILER
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:22:36 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98834898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
Heb trouwens nog een 5 dollar couponcode voor globalpetmeds.. een of andere chinese site waar je shit voor je huisdier kan kopen ofzo.. denk niet dat iemand het hier zal gebruiken, maar anyway:

SPOILER
Aldi heeft nu ook dingen voor huisdieren :P veel goedkoper als dat spul daar :P
pi_98839755
Ik wacht nu al 2 weken op iets uit China ;(
Ik weet dat dat normaal is, maar de laatste tijd werd ik nogal 'verwend' met snelle verzending! :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:52:13 #237
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98840480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet dat dat normaal is, maar de laatste tijd werd ik nogal 'verwend' met snelle verzending! :D
hahaha moet je niet aan wennen! als ik iets van DX bestel denk ik altijd dat het 4 maanden later pas binnenkom, en dan verbaast zijn als het in 1 maand binnen is xDDDDDDDDDDDDDDDD
pi_98840625
16e besteld bij dx 28e ontvangen, pakje van 3 spullen. Beste ervaring met ebay dan dx
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:59:32 #239
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98840960
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef neo2000 het volgende:
Laatste dx order 23-6 besteld, 28-6 weg, ook best snel naar DX maatstaven.

Overigens weer wat besteld voor m'n ipad:

13354 Apple-compatible Interchange AC Adapter Plug (European)

58632 Protective Screen Guard + Cleaning Cloth for Apple iPad 2

71243 Mesh Protective PC Plastic Back Case for iPad 2 - White

59998 Designer's Protective Wake-Up/Sleep Smart Cover for iPad 2 - Blue

49815 Plastic Crystal Holder for Cell Phone/iPhone/iPad/PDR/MP3/MP4 - Transparent

Gisteren besteld, nu op packaging. Ze KUNNEN het wel bij DX. Overigens is het laatste item echt GENIAAL.
Dat laatste ding heb ik 8 jaar geleden met techniek gemaakt voor een rekenmachine en boek, volgens mij nog even groot ook :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:00:27 #240
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98841042
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dat laatste ding heb ik 8 jaar geleden met techniek gemaakt voor een rekenmachine en boek, volgens mij nog even groot ook :D
plexiglas een beetje verhitten en dan verbuigen in de goede vorm :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:10:45 #241
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98841738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

plexiglas een beetje verhitten en dan verbuigen in de goede vorm :P
Tja, techniek vonden ze niet zo belangrijk dus dat was al gevaarlijk genoeg :')

Jammer, want ik had best meer technische vakken gewild.
pi_98843216
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef Miezziej het volgende:
ik een maand en het is dat land nog niet uit ... :r
pi_98844727
Als je meerdere dingen bij een ebay seller koopt betaal je dan eenmaal verzendkosten, of per product?
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:00:03 #244
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_98844975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:55 schreef mtchel112 het volgende:
Als je meerdere dingen bij een ebay seller koopt betaal je dan eenmaal verzendkosten, of per product?
Meestal krijg je dan 'korting' op de het volgende object dat je tijdens je bestelling plaatst.
pi_98845646
Hebben ze op Dealextreme etc ook ergens een draadloze camera die je vanaf je pc kunt bekijken, en die opneemt als er beweging wordt gedetecteerd?
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:14:11 #246
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98845778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef TTTNL het volgende:
Hebben ze op Dealextreme etc ook ergens een draadloze camera die je vanaf je pc kunt bekijken, en die opneemt als er beweging wordt gedetecteerd?
Ja die hebben ze, ga maar zoeken ^O^ Alle sites heeft ze.. gewoon goede termen gebruiken.
Wireless pc security cam ofzo..
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:22:50 #247
48067 neo2000
pi_98846326
quote:
16s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja die hebben ze, ga maar zoeken ^O^ Alle sites heeft ze.. gewoon goede termen gebruiken.
Wireless pc security cam ofzo..
En als je gewoon iets goeds wilt., dan gewoon een foscam kopen. Bijvoorbeeld bij http://www.foscam.nl/
pi_98846832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef TTTNL het volgende:
Deze schijnt nog wel goed te zijn;

http://mp4nation.net/cata(...)h=72&products_id=481

op hun forum staat wel een uitgebreide review;

http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=19&t=21985&start=0

was laatst zelfs in de aanbieding van 59$ voor 49$, dus misschien als je ze even er over mailt dat je hem als nog voor die 49$ kan krijgen :P

het type is trouwens een Wansview NC541/W B ( op google staan nogwel wat resultaten :) )

[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 29-06-2011 23:39:15 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:32:12 #249
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98846908
pi_98847515
weer even een vraagje over paypal. M'n broer heeft wat op ebay staan en de koper wil met paypal betalen. Moet m'n broer nou een betaalverzoek doen of zijn mailadres (welke bij zijn paypal hoort) naar de verkoper sturen?
pi_98848693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
weer even een vraagje over paypal. M'n broer heeft wat op ebay staan en de koper wil met paypal betalen. Moet m'n broer nou een betaalverzoek doen of zijn mailadres (welke bij zijn paypal hoort) naar de verkoper sturen?
Kan allebei;

maar het best kan hij het geld zelf over maken naar je broers paypal adres en kiezen voor, Betaling voor levensonderhoud ofzo.. dan hoef je broer/koper als ik het goed heb geen fee aan paypal te betalen!
pi_98849110
Maar dan heeft de koper geen recht op kopersbescherming en dus zal hij via de officiele manier willen betalen.
pi_98849419
28 Dollar van Pandawill is de goedkoopste Iphone slider toetsenbord. Iemand goedkoper dan?
pi_98849948
Iemand al van die realistische maskers gevonden op Taobao? Stond vandaag een stukje over in De Pers! Kan niks vinden!!
pi_98850409
Maskers van wie?
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:47:43 #256
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98850791

?
pi_98853308
waarom zijn er zoveel webshops :P ik kan bij 2 shops precies hetzelfde bestellen en het scheelt echt 2-4 cent.. nu weet ik niet waar te bestellen. Tinydeal of DX..
heb niet zoveel ervaring met tinydeal, zijn zij een beetje goed met het verpakken van spullen?
  donderdag 30 juni 2011 @ 02:36:30 #258
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98853800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:05 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zijn er zoveel webshops :P ik kan bij 2 shops precies hetzelfde bestellen en het scheelt echt 2-4 cent.. nu weet ik niet waar te bestellen. Tinydeal of DX..
heb niet zoveel ervaring met tinydeal, zijn zij een beetje goed met het verpakken van spullen?
Tinydeal natuurlijk _O_

Bazenfilmpjens met bazenmuziekjens waar DX nog een punt aan kan zuigen :P

http://www.tinydeal.com/n(...)aa19889-p-16345.html :D

[ Bericht 7% gewijzigd door 08gnoT. op 30-06-2011 02:57:59 ]
pi_98856410
quote:
Hello,

Yes unfortunately the parcel is being held but we do not know yet if it will be returning to us or going out to you.

I'm very sorry about this.

'k heb het helemaal gehad met mp4nation :O
pi_98856493
ik zoek een soort toetsenbord waar je je tablet in kan doen en dan via het toetsenbord kan typen.

hoe kan ik die vinden en waar?
pi_98856705
Meer info? Wat voor tablet, welke aansluitingen heeft het.
pi_98856783
0http://www.google.nl/imgr(...)r:0,s:0&tx=134&ty=81

zoiets bedoel ik, maar dan voor tablets

en ik heb een yarvik tab310
pi_98856960
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

Deze schijnt nog wel goed te zijn;

http://mp4nation.net/cata(...)h=72&products_id=481

op hun forum staat wel een uitgebreide review;

http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=19&t=21985&start=0

was laatst zelfs in de aanbieding van 59$ voor 49$, dus misschien als je ze even er over mailt dat je hem als nog voor die 49$ kan krijgen :P

het type is trouwens een Wansview NC541/W B ( op google staan nogwel wat resultaten :) )
en die doen ook opnemen als er beweging wordt gedetecteerd? slaat hij dat dan automatisch op op je pc?

edit: deze bijvoorbeeld

[ Bericht 6% gewijzigd door TTTNL op 30-06-2011 10:07:31 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:19:33 #264
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98857379
In nederland een nieuwe Samnsung tv gekocht.. maar heb nog geen leuke 3D brilletjes dus maar even een besteld bij Pandawill :)

Zodra ze binnen zijn zal ik 'm wel testen en revieuwen! :D
pi_98857766
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:54 schreef 12koeto het volgende:
0http://www.google.nl/imgr(...)r:0,s:0&tx=134&ty=81

zoiets bedoel ik, maar dan voor tablets

en ik heb een yarvik tab310
Je hebt nog geen docks voor Chinese Android tablets, vooral ook omdat ze allemaal anders zijn.
Wat je wel kan doen is een case met usb keyboard kopen: http://www.dealextreme.co(...)ablet-pc-black-81329
pi_98858656
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:40 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek een soort toetsenbord waar je je tablet in kan doen en dan via het toetsenbord kan typen.

hoe kan ik die vinden en waar?
Bij de intertoys hebben ze er nu een, USB aansluiting rond de 20¤
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:11:38 #267
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98858830
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:06 schreef dj0knuf het volgende:

[..]

Bij de intertoys hebben ze er nu een, USB aansluiting rond de 20¤
maar dan moet je tablet wel een USB aansluiting hebben :P
pi_98858833
De feitelijke waarde van die dingen is altijd verkoopprijs gedeeld door 5, dus verwacht er niet teveel van.
Geen referral hier.
pi_98859996
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:36 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Tinydeal natuurlijk _O_

Bazenfilmpjens met bazenmuziekjens waar DX nog een punt aan kan zuigen :P

http://www.tinydeal.com/n(...)aa19889-p-16345.html :D
*proest* hoe verzinnen ze het! _O- :D _O-
pi_98860187
De 21ste een blackberry oplader, een usb miniSD reader en een blackberry hoesje besteld en zojuist binnenkregen. Hebben ze bij TinyDeal snel gedaan ^O^
pi_98862892
Is er al meer duidelijkheid waarom PayPal zo loopt te steggelen met die eChecks? Ik heb nu 8 dagen moeten wachten tot dat eindelijk is geverifieerd en toen kon DX danwel BIC pas mijn pakketje in orde maken.

Geld op je PP rekening zetten, zal moeten werken toch?
pi_98863522
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:54 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ewat voor 'nieuws' ? _O-
quote:
Hello,

We are expecting to hear from HKP by the next week. I will contact you as soon as I hear something from Hong Kong Post.

Thank you.
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:37:50 #273
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98864290
hmm mijn helikopter is overleden.......
maar ik heb m pas eergisteren gekocht dus ik hoop dat ik iets van garantie heb....
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:40:49 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98864413
Als je net een auto gekocht hebt bij de dealer, jij rijdt daar de oprit af, trekt het gas open, raakt in een slip en rijdt de auto total loss, dan valt dat ook niet onder garantie. :+ Dat weet je, hè? :P
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:52:08 #275
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98864962
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Als je net een auto gekocht hebt bij de dealer, jij rijdt daar de oprit af, trekt het gas open, raakt in een slip en rijdt de auto total loss, dan valt dat ook niet onder garantie. :+ Dat weet je, hè? :P
aaawh kut!! D:
naja ik KAN het proberen.... :( ik vind het wel echt kut ¬.¬ ik heb namelijk NIKS te doen :{
pi_98867241
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:02 schreef TTTNL het volgende:

[..]

en die doen ook opnemen als er beweging wordt gedetecteerd? slaat hij dat dan automatisch op op je pc?

edit: deze bijvoorbeeld
antwoord graag
pi_98867585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:52 schreef TTTNL het volgende:

[..]

antwoord graag
Ja!
jaja, en azo...
pi_98867918
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:
misschien heeft hij zijn helikopter verzekerd
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:35:36 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98868878
quote:
8s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef bobbernaut het volgende:
hmm mijn helikopter is overleden.......
maar ik heb m pas eergisteren gekocht dus ik hoop dat ik iets van garantie heb....
Wat precies?
Onderdeeltjes afgebroken?
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:56:33 #280
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98869675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat precies?
Onderdeeltjes afgebroken?
ehm ik mis een pin in de gyro, dan vliegt ie gewoon niet :')
pi_98871378
verlengkabel ( m/f 3.5 mm ) en de niet noemende zonnebril zijn in perfecte staat toegekomen.
net géén 2 weken van DX! top ^O^
pi_98871818
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

op ebay even kijken naar vervang onderdelen. Staan er genoeg op, je moet alleen even de goede vinden
pi_98875002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef TTTNL het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358

besteld, review volgt
M'n broer had die laatst bestelt! Werkt erg goed, de webinterface is weliswaar wat traag, maar hij doet wat hij moet doen.
pi_98877488
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef Moos. het volgende:

[..]

M'n broer had die laatst bestelt! Werkt erg goed, de webinterface is weliswaar wat traag, maar hij doet wat hij moet doen.
Volgens alle reviews moet je hem vooral updaten dan werkt alles veel beter.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:46:30 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98878022
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:11 schreef deepart het volgende:

[..]

misschien heeft hij zijn helikopter verzekerd
Oh ja, da's eigenlijk ook bij wet verplicht...
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Had je nu maar een Syma, MJX, Double Horse... etc... ik ben bang dat er voor die 'Falcon' 'TT995' geen tot weinig onderdelen te verkrijgen zijn. Misschien dat bepaalde dingen standaard uitwisselbaar zijn hoor. Onderdelen kopen is eigenlijk iets wat standaard wordt bij deze hobby. ;( Trial, error, and a bunch of parts, instantglue and ducttape. :+

Bij de Saturn trouwens nu 720p waterproof camera's van Rollei gezien: uhgum, 49,95 (Sportsline 60/60LE). Kwaliteit is pauper, maar mijn merkloze 1080p camera van 65,- is na een goede maand sinds bestelling nog altijd niet de deur uit. Ik denk dat ik die Rollei maar doe en tegen DX zeg dat ze zuigen. -O-
pi_98878925
:( ik zoek een soort pill bottle, om een md80 in te stoppen, maar ik kan ze alleen in oranje vinden :N
SPOILER
pi_98881553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:11 schreef Ballsofsteel het volgende:
:( ik zoek een soort pill bottle, om een md80 in te stoppen, maar ik kan ze alleen in oranje vinden :N
SPOILER
Ga naar de apotheek en vraag een urinepotje. Past er perfect in:
jaja, en azo...
pi_98881666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh ja, da's eigenlijk ook bij wet verplicht...

Bel de verzekeringsmaatschappij en vraag hoeveel het kost om een helicopter te verzekeren
pi_98882108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ga naar de apotheek en vraag een urinepotje. Past er perfect in:
[ afbeelding ]
Aha, slim. Bedankt voor de tip ^O^
pi_98885091
Weet er iemand waar je onderdelen voor casemods kan vinden? (sleeves, heatshrinks, connectoren etc)

Ik zoek geen rollen van 100 meter oid dus geen groothandel
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:44:45 #292
131319 mickeyD
pi_98886076
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:30 schreef TTTNL het volgende:

[..]

Volgens alle reviews moet je hem vooral updaten dan werkt alles veel beter.
je weet dat de camera in zo'n ding maar 300.000 pixels is?
dat is dus 0,3megapixel
je krijgt naar rato wat je betaald, en gezien je de aller goedkoopste gekozen hebt, zou ik niet AL te blij zijn vantevoren met je bestelling ;)
daarbij kan dat flashen van die camera nogal makkelijk vreselijk fout gaan en dan heb je een mooie "brick"
verwacht zeker ook niet dat je snachts kunt filmen als je buurmeisje wordt afgewerkt door dr nieuwe vriendje of wat.. op de dag heeft zo'n camera t al knap lastig als het wat minder weer is of donker in huis
verstoppen van die cam gaat hem trouwens toch niet worden, want die pan/tilt motoren maken een kolere herrie..
pi_98887486
Wie weet een nieuwe TT? :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:28:14 #294
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98888747
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef forsho het volgende:
Weet er iemand waar je onderdelen voor casemods kan vinden? (sleeves, heatshrinks, connectoren etc)

Ik zoek geen rollen van 100 meter oid dus geen groothandel
Ebay? Daar zie ik ze wel eens langskomen bij willekeurige zoekopdrachten.
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:30:36 #295
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98888861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Ballsofsteel het volgende:
Niet echt,, treding topic in dit deel? Of, het nieuwe trending topic voor het volgende deel? :D
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:33:16 #296
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98889010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Ballsofsteel het volgende:
Met camera's in urinepotjes
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:33:32 #297
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98889027
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

(nou, komt er nog wat van? ;))

[ Bericht 12% gewijzigd door tokko1 op 30-06-2011 23:43:05 ]
pi_98890459
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:44 schreef Syphixx het volgende:
verlengkabel ( m/f 3.5 mm ) en de niet noemende zonnebril zijn in perfecte staat toegekomen.
net géén 2 weken van DX! top ^O^
Toevallig zoek ik een m/f jack verlengkabel, heb je n linkje?

nvm heb ze al: http://www.dealextreme.co(...)ck-1-5m-length-35745
Wist het Engelse woord voor verlengkabel niet..
pi_98890870
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Haha, leuke :P
pi_98891233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:02 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Toevallig zoek ik een m/f jack verlengkabel, heb je n linkje?

nvm heb ze al: http://www.dealextreme.co(...)ck-1-5m-length-35745
Wist het Engelse woord voor verlengkabel niet..
Hier is ie een dollar goedkoper ;)

Wie opent de nieuwe?

En Shiznuts, misschien is de ibood van vandaag (vrijdag) wat voor je?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:26:01 #301
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98891521
Hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')