Wow, zoveelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:
Elektronische bedoel je? Ff afstruinen op 'electronic cigarette' of 'e-cigarette'. Als je echt tabak bedoelt... kun je beter niet doen. De invoerbelasting alleen al is 57,60 % en dan nog 19% omzetbelasting over de waarde van de goederen. Verder:
kan het kwaad als ik ze terug mail, dat ik het alleen voor 18 mil doequote:I am Mr. Chen Guan, Foreign Operations
Manager of the Bank of China,Hong Kong.
I have a business suggestion for you of
seventeen point five Million USD.
Further details contact me via email:
mrchen.guan@hotmail.com
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef Downstar het volgende:
wtf; ik ben gewoon in 1 klap rijker geworden;
en dat alles door mijn chinese fliend;
[..]
kan het kwaad als ik ze terug mail, dat ik het alleen voor 18 mil doe?
gezegt dat ik het zeeeeeeer waardeer dat hij mij uit heeft gekozen voor deze deal, en dat ik graag een miljonair wil worden.quote:
Gewoon wel terugmailen, dat is altijd leuk. Alleen geen bijlagen openen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
gezegt dat ik het zeeeeeeer waardeer dat hij mij uit heeft gekozen voor deze deal, en dat ik graag een miljonair wil worden.
maar dat ik 17.5 toch wat magertjes vind. voor 19,5 mil hebben we een deal
benieuwd wat voor reactie ik terug krijg
Ze versturen het geld toch wel via Hong Kong Post? Is het wel free shipping?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
gezegt dat ik het zeeeeeeer waardeer dat hij mij uit heeft gekozen voor deze deal, en dat ik graag een miljonair wil worden.
maar dat ik 17.5 toch wat magertjes vind. voor 19,5 mil hebben we een deal
benieuwd wat voor reactie ik terug krijg
Zo'n sencorlichtje bestaad wel, maar niet die zich automagisch opladen. Dat gaat bij mijn weten gewoon altijd met batterijen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
Wie weet of een china shop dit verkoopt
In de nieuwe fietsen van Batavus of Giant, zitten tegenwoordig van de koplampen die automatisch aangaan als het donker word dmv vaan licht sencor. Deze worden volgens mij ook op geladen door het rond draaien van het wiel geen dynamo meer op de band
Nu zoek ik zo'n fiets lamp en voor een leuk prijsje natuurlijk ik heb geen speciale fiets zodat ie automatisch word opgeladen, heeft iemand een idee of er zo iets bestaad met batterijen? niet een die je zelf hoeft aan te drukken .
wat bestel je nuquote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef computerprobleem het volgende:
IP adres van Chinees getraceerd, deze komt nu eens wel over met de locaties en hij accepteert PayPal. Net opgebeld, zijn Engels is niet echt van ''woow''
Maar via e-mail is het wel een stuk beter, hem maar meteen doorverwezen naar de mail want versta dat Chinese Engels niet zo heel goed.
Maar ja, hij verwijst me ook naar andere klanten en stel voor om eerst een aantal dingen ter voorbeeld te bestellen. Nu gaat het om zo'n 70 dollar (rond de 45¤), via PayPal. Ik doe het maar wel, want zonder risico's te nemen kom je ook nergens.
Ik bestel blu-ray discs.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
wat bestel je nu? (of mag je dat hier niet zeggen?
Verder had ik nog een vraag, hoe wordt je dropshipper bij pandawill, ze zeggen bij 10 orders (heeft iemand hier al dropship price bij PW?)
Chanantquote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo'n sencorlichtje bestaad wel, maar niet die zich automagisch opladen. Dat gaat bij mijn weten gewoon altijd met batterijen.Het beste haal je die gewoon goedkoop bij de Halfords/Action. Mocht je ze uit China willen, zoek dan zelf even op 'sensor bike' of 'sensor cycle'/'sensor cyclist' of gewoon 'bike light' hè...
wat zou je eerst bestellen?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik bestel blu-ray discs.
Edit:
Dat zijn Engels niet helemaal zuiver was over de telefoon kan ook aan mij liggen, hij komt net op de chat en zegt dat hij aan het slapen was. Wat ben ik toch een falert, tijdverschil over het hoofd gezien.
Hmmm... op de site gaat het voornamelijk verkopen van merkartikelen als Apple-producten... Dat zijn de geliefde producten om aan te bieden onder de scammers. Sowieso omdat dus zoals gezegd merkproducten simpelweg niet weggaan voor dumpprijzen. Dat ze ook lege misschien merkloze bluraydiscs verkopen, dat doet verder niet vergeten dat ik ze om die andere reden al niet vertrouw.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik bestel blu-ray discs.
Edit:
Dat zijn Engels niet helemaal zuiver was over de telefoon kan ook aan mij liggen, hij komt net op de chat en zegt dat hij aan het slapen was. Wat ben ik toch een falert, tijdverschil over het hoofd gezien.
De gene waarbij ik bestel heeft nog geen site, jij kijkt bij een andere waar ik een vraag over had.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmmm... op de site gaat het voornamelijk verkopen van merkartikelen als Apple-producten... Dat zijn de geliefde producten om aan te bieden onder de scammers. Sowieso omdat dus zoals gezegd merkproducten simpelweg niet weggaan voor dumpprijzen. Dat ze ook lege misschien merkloze bluraydiscs verkopen, dat doet verder niet vergeten dat ik ze om die andere reden al niet vertrouw.
Moet binnen 5 minuten gebeuren, dus weet echt niet of invoice erbij staat..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
Wat gecovered is dus:
https://cms.paypal.com/us(...)ction%20for%20Buyers.
Bel met Paypal, maar waarschijnlijk kan het wel. Als je een 'verkoopdeal' sluit, en de verkoper komt zijn deal niet na.. dan heeft hij een probleem.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Moet binnen 5 minuten gebeuren, dus weet echt niet of invoice erbij staat..
Kan iemand dat even vertellen? Is dringend.
Dat is hoe ik het ook lees ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bel met Paypal, maar waarschijnlijk kan het wel. Als je een 'verkoopdeal' sluit, en de verkoper komt zijn deal niet na.. dan heeft hij een probleem.
Schokkend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |