abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 17:13:34 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98726014
Het lijkt nog knap lastig om goedkopere tablets te vinden dan bij bic met 12% ''korting'' (5% recommender + 5% op 1e account + 2%dropper, mits recommender werkt).

Op Aliexpress zijn ze allemaal even duur of 1/2 dollar goedkoper, en dan is het het risico niet waard om daar te bestellen (op een bedrag van 140 dollar). :P

Pandawill kan alleen een beetje in de buurt komen maar, dan is de vraag nog hoe snel ze verzenden. (en hoe ik daar dropship prijs krijg).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_98726448
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef RobertNL het volgende:
Het lijkt nog knap lastig om goedkopere tablets te vinden dan bij bic met 12% ''korting'' (5% recommender + 5% op 1e account + 2%dropper, mits recommender werkt).

Op Aliexpress zijn ze allemaal even duur of 1/2 dollar goedkoper, en dan is het het risico niet waard om daar te bestellen (op een bedrag van 140 dollar). :P

Pandawill kan alleen een beetje in de buurt komen maar, dan is de vraag nog hoe snel ze verzenden. (en hoe ik daar dropship prijs krijg).
Ben wel benieuwd naar die fietskleding. Ken iemand die ook fietsgek is, wil weleens wat voor hem bestellen. Via TB of tinydeal of DX?

Wat bedoel jij met die 12%? 5% recommender snap ik, de rest niet :)
  maandag 27 juni 2011 @ 17:38:00 #33
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98726897
quote:
16s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

De keuze is op Jack gevallen omdat ik hier volledige service op alle onderdelen van de helikopter heb, en dit ook gewoon snel gebeurt.
Wat versta jij onder service? Lijkt me sterk dat Jack jou allerlei onderdeeltjes gaat sturen. Ik heb zo'n copter heel vrolijk met 1 vlucht onbruikbaar gemaakt. Als ze uit de lucht vallen, dat gaat heel makkelijk, dan kunnen ze ongelukkig vallen en breken de plastic onderdelen.

Bij mij is de achter rotor vaak geknapt, kun je simpel vervangen. Het gehele achter rotor mechanisme is ook afgebroken, heel kut want dat kun je heel moeilijk vervangen. Het onderstel is veel te slap en breekt af. De grote rotor zit met een flinterdun plastic beugel dingetje vast, ook helemaal onbruikbaar eraf gevlogen. De witte tandwielen zijn ook een keer geknapt. Dan moet je dus niet denken aan 100 vluchten, meer 15 _O-

Ik heb er 3 liggen, ik zal ze weer een keer opstarten en knutselen :Y Ze zijn echt heel leuk maar ze moeten de beugeltjes van lichtmetaal maken, het is veel te teer. Je kunt ze ook buiten gebruiken op een grasveld, maja dat staat zo triest als je 12+ bent. Elke 5 minuten dat ding opladen :N
  maandag 27 juni 2011 @ 17:38:15 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98726910
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar die fietskleding. Ken iemand die ook fietsgek is, wil weleens wat voor hem bestellen. Via TB of tinydeal of DX?

Krijgt 5% recommender en als je een 2e account recommend krijg je daar die 5%. En die 2% is coupon.
  maandag 27 juni 2011 @ 17:39:44 #35
261627 sciter
The world is my playground.
pi_98726973
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

Die van Kikooo en RobertNL zijn volgens mij van:
'
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
  maandag 27 juni 2011 @ 17:55:06 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98727646
Shiznuts is ook een lekkere pipo, kom ik dit tegen over li-ion batterijen voor in de zaklampen :@
Als je dit leest lijken het wel handgranaten die op scherp staan :'(

Alles is kut wat je bij de Chinashop koopt, batterijen kut, laders levensgevaarlijk, ontploffende zaklampen en lithium brandjes :%

http://www.candlepowerfor(...)D-flashlights-safely

Ik heb zo'n hele vracht liggen van de "aanbieding", lampje + batterij voor 1 euro.
Ik heb volgens mij alles gedaan wat niet mag _O-
pi_98729064
BOEM is hoooo
  maandag 27 juni 2011 @ 18:29:18 #38
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98729148
? wtf gast? verkeerd topic wss?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 27 juni 2011 @ 18:30:58 #39
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98729199
Ik heb nog een mooi service verhaal van Pandawill.

Sturen ze een verkeerde maat t-shirt op. Zegt de dame vrolijk dat het magazijn dit heeft gedaan als service omdat de maat op was. Nu hoef ik niet lang te wachten en het verschil is bijna niets, een perfecte oplossing.

:') :') :')
  maandag 27 juni 2011 @ 18:37:39 #40
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98729433
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:30 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog een mooi service verhaal van Pandawill.

Sturen ze een verkeerde maat t-shirt op. Zegt de dame vrolijk dat het magazijn dit heeft gedaan als service omdat de maat op was. Nu hoef ik niet lang te wachten en het verschil is bijna niets, een perfecte oplossing.

:') :') :')
hahahaha dat faalt echt!
vraag gewoon je geld terug :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_98729640
Ja! M'n ipad camera connection kit werkt toch wel :D
  maandag 27 juni 2011 @ 18:44:06 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98729676
Wie is er hier de pipo dan? :+ Lampje + batterij voor 1 euro? Wanneer heb ik ooit gezegd dat je die moest halen? :P

Ik heb verteld over toffe, goede vervaardigingsgraad zaklampen die je óf op je eigen AA batterijen (Li-ion of Ni-MH) kunt gebruiken (en zelf laden), en dat mijn Romisen (let op: geen merkloos, let op: geen 1 euro) zaklamp op 18650's loopt en ik daarvoor die van UltraFire heb gekocht (BRC 18650 3.7V (Protected), want die hebben een Built Safety Circuitry en de lader kent IC internal voltage monitoring, anti-overcharge protection, anti-flip-battery protection). Nergens rep ik over batterijen? AA-batterijen gebruik ik over het algemeen van Ansmann, die 18650's zijn dus van UltraFire. :) Kan weinig mis mee gaan. Ik zorg dat ik altijd thuis ben als iets aan de lader ligt, maar dat geldt voor m'n wasmachine/vaatwasser/laptop net zo goed. Ik heb nog nooit gekke taferelen gehad (*klopt af*). ;) Iets merkloos voor een euro kun je inderdaad niet verwachten dat het aan de internationale standaarden voldoet. Gekkie.

quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zijn de regels die over exact 7 dagen 2 jaar geleden zijn opgesteld door Klonk, een moderator. Niet meer relevant eigenlijk inderdaad.
Kan zijn, maar nog altijd geldt dat het importeren en dus het postorderen van 'nep'-/'namaak'-artikelen verboden is. Het praten over het waar, hoe en tegen welke prijs neppe merkartikelen dus aangeboden worden is hier niet de bedoeling, dat zijn immers illegale handelingen.

Hiervoor geldt: wanneer een product tegen dusdanige prijs wordt aangeboden dat het geen echt merkartikel kan zijn, dan is het product dan waarschijnlijk ook geen echt merkartikel. Bij twijfel wordt sowieso aangenomen dat een item 'nep' is. Een origineel merkproduct kan in China goedkoper zijn vanwege belastingtechnische redenen of gronden gebaseerd op import/export: transport en overzeese franchisefee's e.d. Een origineel product zal echter nooit zo veel verschillen in prijs dat het erg aantrekkelijk zou zijn om, rekening houdend met import- en transportkosten, het item naar Nederland te halen en dan alsnog véél goedkoper uit te zijn.

China en de webshops zijn vooral aantrekkelijk voor de goedkope merkloze, of lokaal gemerkte gadgets en prullaria. De grondstofprijzen, fabricatieprocessen, hardwerkende, maar voor goedkope Chinezen en al-met-al dus 'massaproductie' drukt de prijs enorm. Wanneer je dus merken tegenkomt kun je er vrijwel meteen vanuit gaan dat het om 'nep' draait. De prijs en kwaliteit zijn daar dan ook naar. O.a. audiomerken als Beats by Dr. Dre, Sony, Sennheiser, horlogemerken als Swatch, G-shock en Rolex, maar ook sportmerken als Nike en Adidas worden vaak nagemaakt en tegen attractieve prijzen weggedaan. Zo attractief dat het onrealistisch zou zijn dat het gaat om een origineel merkproduct. Je mag, of moet zelfs, in deze gevallen dan maar aannemen dat er géén origineel merkproduct wordt aangeboden. En aangezien het per post bestellen van namaakproducten illegaal is, wordt dat niet besproken. Punt. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 27 juni 2011 @ 19:25:04 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98731431
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef sciter het volgende:

[..]

Die van Kikooo en RobertNL zijn volgens mij van:
'
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
Andere verkoper, was 6 dollar goedkoper ;-)
pi_98732217

[ Bericht 100% gewijzigd door henrikklamer op 27-06-2011 19:45:41 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 20:01:02 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98733122
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Wie is er hier de pipo dan? :+ Lampje + batterij voor 1 euro? Wanneer heb ik ooit gezegd dat je die moest halen? :P

Ik heb verteld over toffe, goede vervaardigingsgraad zaklampen die je óf op je eigen AA batterijen (Li-ion of Ni-MH) kunt gebruiken (en zelf laden), en dat mijn Romisen (let op: geen merkloos, let op: geen 1 euro) zaklamp op 18650's loopt en ik daarvoor die van UltraFire heb gekocht (BRC 18650 3.7V (Protected), want die hebben een Built Safety Circuitry en de lader kent IC internal voltage monitoring, anti-overcharge protection, anti-flip-battery protection). Nergens rep ik over batterijen? AA-batterijen gebruik ik over het algemeen van Ansmann, die 18650's zijn dus van UltraFire. :) Kan weinig mis mee gaan. Ik zorg dat ik altijd thuis ben als iets aan de lader ligt, maar dat geldt voor m'n wasmachine/vaatwasser/laptop net zo goed. Ik heb nog nooit gekke taferelen gehad (*klopt af*). ;) Iets merkloos voor een euro kun je inderdaad niet verwachten dat het aan de internationale standaarden voldoet. Gekkie.

Ho ho meneertje, dat waren $8 lampje + batterij met een foute prijs, dus gelijk profiteren 10 stuks ~O>
Als je het artikel leest zie je dat Ultrafire batterijen en laders op de zwarte lijst staan van brandgevaarlijke spullen. Ook de zogenaamde protection is een illusie.

Jij loopt hier levensgevaarlijke spullen te promoten. Je moet alles goed doormeten tot 4,2 volt en nooit de batterij onder 3 volt laten komen etc. De lader direct uitschakelen als de cellen vol zijn. Je mag ze niet laten vallen en apart in bloempotten opbergen. Echt een hele studie als je die dingen niet wilt zien ploffen :P

Neo heeft door jou zo'n handgranaat T6 met 4 cellen besteld van Ultrafire :%

Maar eh, ik schrok er wel even van :D
Zal allemaal wel meevallen, alleen opladen in een metalen prullenbak.
pi_98733232
Het enige wat ik wil bestellen, zijn chinese sigaretten. Ik zou in hemelsnaam niet weten hoe ik daar aan moet komen en hoe dat werkt met sigaretten :'(.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:04:43 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98733308
Ja... en een balpen kan je ook fataal worden. ;( :W

En draag een maskertje want stel je voor je krijgt een of ander eng virus waar de media nu vol van zijn. Angst ende panieck! Wat werkt, dat werkt. Ik heb ook foto's en filmpjes gezien van Ferrari's die in de fik gevlogen waren. Ook iPhones by teh weg. Niks is 100% idiotproof. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98733398
Ik vlieg heul niet in de fik hoor ;(
  maandag 27 juni 2011 @ 20:17:42 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98733915
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vlieg heul niet in de fik hoor ;(
Laat een idioot bij je in de buurt en moet je eens opletten... :Y)
Ik heb trouwens wel eens gehoord van 'spontaneous human combustion' o.i.d. :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Het enige wat ik wil bestellen, zijn chinese sigaretten. Ik zou in hemelsnaam niet weten hoe ik daar aan moet komen en hoe dat werkt met sigaretten :'(.
Elektronische bedoel je? Ff afstruinen op 'electronic cigarette' of 'e-cigarette'. Als je echt tabak bedoelt... kun je beter niet doen. De invoerbelasting alleen al is 57,60 % en dan nog 19% omzetbelasting over de waarde van de goederen. Verder:
quote:
Tabaksproducten (bijvoorbeeld sigaretten, sigaren en tabak) mag u alleen naar Nederland laten brengen als daarop Nederlandse accijnszegels zitten. Dat is bij kopen via internet of postorderbedrijf meestal niet zo. Tabaksproducten die zonder Nederlands accijnszegel in Nederland aankomen neemt de Douane in beslag. Ga dus niet in op e-mails waarin de leverancier de tabaksproducten aanbiedt tegen een (veel) lagere prijs dan normaal in Nederland.
:N Wordt 'em niet. De enige optie om goedkoop aan tabak te komen: zelf uit het buitenland meenemen in de legale toegestane hoeveelheid. :)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:19:41 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_98734009
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Neo heeft door jou zo'n handgranaat T6 met 4 cellen besteld van Ultrafire :%

Maar eh, ik schrok er wel even van :D
Zal allemaal wel meevallen, alleen opladen in een metalen prullenbak.
Ho ho ho ho ho..! Ik heb heul geen Ultrafire batterijen erbij besteld. Die waren mij te duur. Ik ben gewoon voor deze gegaan:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT

When i go down, i'll go down in flames, biatches! >:) ~O>
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_98734202
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:

Elektronische bedoel je? Ff afstruinen op 'electronic cigarette' of 'e-cigarette'. Als je echt tabak bedoelt... kun je beter niet doen. De invoerbelasting alleen al is 57,60 % en dan nog 19% omzetbelasting over de waarde van de goederen. Verder:
Wow, zoveel :o! Hmm, ik dacht al wel dat het hier niet binnen zou komen..
Ik heb spijt dat ik geen slof heb meegenomen nu.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:53:34 #52
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_98735536
Wie weet of een china shop dit verkoopt

In de nieuwe fietsen van Batavus of Giant, zitten tegenwoordig van de koplampen die automatisch aangaan als het donker word dmv vaan licht sencor. Deze worden volgens mij ook op geladen door het rond draaien van het wiel geen dynamo meer op de band

Nu zoek ik zo'n fiets lamp en voor een leuk prijsje natuurlijk ik heb geen speciale fiets zodat ie automatisch word opgeladen, heeft iemand een idee of er zo iets bestaad met batterijen? niet een die je zelf hoeft aan te drukken .
pi_98735907
wtf; ik ben gewoon in 1 klap rijker geworden;

en dat alles door mijn chinese fliend;
quote:
I am Mr. Chen Guan, Foreign Operations
Manager of the Bank of China,Hong Kong.
I have a business suggestion for you of
seventeen point five Million USD.
Further details contact me via email:
mrchen.guan@hotmail.com
kan het kwaad als ik ze terug mail, dat ik het alleen voor 18 mil doe :)?
pi_98735984
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef Downstar het volgende:
wtf; ik ben gewoon in 1 klap rijker geworden;

en dat alles door mijn chinese fliend;

[..]

kan het kwaad als ik ze terug mail, dat ik het alleen voor 18 mil doe :)?
:')
pi_98736206
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:03 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

:')
gezegt dat ik het zeeeeeeer waardeer dat hij mij uit heeft gekozen voor deze deal, en dat ik graag een miljonair wil worden.

maar dat ik 17.5 toch wat magertjes vind. voor 19,5 mil hebben we een deal :)

benieuwd wat voor reactie ik terug krijg :)
  maandag 27 juni 2011 @ 21:10:11 #56
261627 sciter
pi_98736302
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

gezegt dat ik het zeeeeeeer waardeer dat hij mij uit heeft gekozen voor deze deal, en dat ik graag een miljonair wil worden.

Gewoon wel terugmailen, dat is altijd leuk. Alleen geen bijlagen openen.
pi_98736317
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ze versturen het geld toch wel via Hong Kong Post? Is het wel free shipping? :')
  maandag 27 juni 2011 @ 21:18:01 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98736704
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef AlwaysConnected het volgende:
Wie weet of een china shop dit verkoopt

In de nieuwe fietsen van Batavus of Giant, zitten tegenwoordig van de koplampen die automatisch aangaan als het donker word dmv vaan licht sencor. Deze worden volgens mij ook op geladen door het rond draaien van het wiel geen dynamo meer op de band

Nu zoek ik zo'n fiets lamp en voor een leuk prijsje natuurlijk ik heb geen speciale fiets zodat ie automatisch word opgeladen, heeft iemand een idee of er zo iets bestaad met batterijen? niet een die je zelf hoeft aan te drukken .
Zo'n sencorlichtje bestaad wel, maar niet die zich automagisch opladen. Dat gaat bij mijn weten gewoon altijd met batterijen. :) Het beste haal je die gewoon goedkoop bij de Halfords/Action. Mocht je ze uit China willen, zoek dan zelf even op 'sensor bike' of 'sensor cycle'/'sensor cyclist' of gewoon 'bike light' hè...
  maandag 27 juni 2011 @ 21:22:20 #59
261627 sciter
pi_98736931
China loopt meestal niet echt voor op techniek (in de wholesale china shop branch dan). Zeker niet op fietstechniek.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:38:42 #60
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_98737802
IP adres van Chinees getraceerd, deze komt nu eens wel over met de locaties en hij accepteert PayPal. Net opgebeld, zijn Engels is niet echt van ''woow'' :')
Maar via e-mail is het wel een stuk beter, hem maar meteen doorverwezen naar de mail want versta dat Chinese Engels niet zo heel goed. :P

Maar ja, hij verwijst me ook naar andere klanten en stel voor om eerst een aantal dingen ter voorbeeld te bestellen. Nu gaat het om zo'n 70 dollar (rond de 45¤), via PayPal. Ik doe het maar wel, want zonder risico's te nemen kom je ook nergens. :P

Edit:
Dat zijn Engels niet helemaal zuiver was over de telefoon kan ook aan mij liggen, hij komt net op de chat en zegt dat hij aan het slapen was. Wat ben ik toch een falert, tijdverschil over het hoofd gezien. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')