SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ding dong postbode! fietspakje binnen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Uitlijningen zijn nog niet helemaal goed,, lastig om die drie blokken centraal uit te lijnen, in combinatie met niet te breede images...Testen, en revieuwen die handelquote:
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Foto's van pakketje zijn onderwegquote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef tokko1 het volgende:
Uitlijningen zijn nog niet helemaal goed,, lastig om die drie blokken centraal uit te lijnen, in combinatie met niet te breede images...
[..]
Testen, en revieuwen die handel![]()
en de rest: https://picasaweb.google.(...)Spul?feat=directlink
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 27-06-2011 14:11:06 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef men.mulder het volgende:
Wat een lekker weer. Iemand ergens een zwembad te koop gezien in een webshop uit China?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
veel te zwaar om met het vliegtuig te versturen, kijk even op www.voordeelmuis.nlquote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef men.mulder het volgende:
Wat een lekker weer. Iemand ergens een zwembad te koop gezien in een webshop uit China?![]()
Dit, en wat wil jij dan? je zwembadje opzetten als de zomer voorbij is men.mulderquote:Op maandag 27 juni 2011 14:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
veel te zwaar om met het vliegtuig te versturen, kijk even op www.voordeelmuis.nl?
![]()
Ik had er meer van verwacht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
jij als nieuwkomer denkt het hier even te kunnen vertellenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef henrikklamer het volgende:
[..]
''Per definitie FAIL. Álle shops in de OP zijn vertrouwd en versturen je pakketje dus gewoon,''![]()
lees nog eens goed.![]()
hij zegt dat hij volledige service kan krijgen, hij zegt nergens iets over het niet ontvangen van pakketjes.
Ik betaal ook liever wat meer voor service.. Jack is bij mij dan ook nog steeds nummer 1 qua service en prijzen.![]()
![]()
Pardonne-mes-francais, maar vuk de service en degene die de service biedt. Als ik ergens iets koop doe ik dat omdat ik er zelf beter van word. De andere partij zal me een worst wezen, zolang ik m'n spullen maar op tijd en netjes verpakt/in goede staat ontvang en dat tegen de zo goedkoopst mogelijke prijs.
Ik heb eigenlijk voornamelijk goede ervaringen met Ebay of altijd iets weten op te lossen en weet waar ik op moet letten als ik ergens iets koop. Verder heb je altijd je buyersprotection. Dus als je iets voor rond de $20,- kan krijgen, doe ik dat liever dan dat ik rond de $30,- betaal.
Verder vond ik het eigenlijk wel glappig wat 'ie zegt omdat 'ie alleen maar 'quote' wat hem verteld is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij quote wat ik gezegd heb, en hij denkt idd het betere te weten, jammergenoeg denkt hij op deze manier zijn recht te halen of whatever..quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij als nieuwkomer denkt het hier even te kunnen vertellen![]()
lees nog eens goed.![]()
hij zegt dat hij volledige service kan krijgen, hij zegt nergens iets over het niet ontvangen van pakketjes.
Ik betaal ook liever wat meer voor service.. Jack is bij mij dan ook nog steeds nummer 1 qua service en prijzen.![]()
De keuze is op Jack gevallen omdat ik hier volledige service op alle onderdelen van de helikopter heb, en dit ook gewoon snel gebeurt. Hij prijsverschil is ook dusdanig laag dat ik die paar dollar liever aan jack geef en daar service voor terug krijg dan ze zelf houd. Een zeer weloverwogen, en beargumenteerde beslissing dus.
Waar ik bij jou reageerde op een beslissing die gebaseerd was op ja, Dx.. ja.. uhh.
Waarbij DX een shop is met slechte service, langzame verzending en overall minder beooreeld wordt hier. Dus om puur bij DX te blijven ís en blijft een slechte beslissing.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
hoezo dit?
is de sfeer dan klote?
voor zover ik hier zit vind ik het wel gezellig en geen gezeik
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Newbies die de OP niet lezen en zoquote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
hoezo dit?
is de sfeer dan klote?
voor zover ik hier zit vind ik het wel gezellig en geen gezeik![]()
Dat zijn de regels die over exact 7 dagen 2 jaar geleden zijn opgesteld door Klonk, een moderator. Niet meer relevant eigenlijk inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
hoezo dit?
is de sfeer dan klote?
voor zover ik hier zit vind ik het wel gezellig en geen gezeik![]()
Totaal nog wel relevant, de reeks moet gewoon "leuk" gehouden worden?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn de regels die over exact 7 dagen 2 jaar geleden zijn opgesteld door Klonk, een moderator. Niet meer relevant eigenlijk inderdaad.
Er word gewezen op de oude reeks die alleen maar gedoe was en daarom dicht werd gegooid..
Zodra m'n tentamens voorbij zijn ga ik wat aan de lengte van de OP doen en een duidelijk nub-section maken met de belangrijste punen...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De reeks was niet zozeer gedoe, maar vooral veel fake artikelen die gewoon met naam en toenaam werden genoemd en gelinked.
Denk dat er toen wat vrees is geweest voor juridische stappen van fabrikanten/douane.Geen referral hier.![]()
Hallo,
ik wil iets bestellen bij een Chinese groothandel die niet in de OP staat.
Er staat dat ze PayPal accepteren, adres locaties staat erbij en tel/fax nummers + producten zijn via de site te bestellen. Ze verzenden o.a. met TNT/DHL. Nu twijfel ik nog een heel klein beetje omdat de sites soms wat bugs enz. heeft. Kunnen jullie op basis van de gegevens die op de site staan, oordelen over de betrouwbaarheid?
http://www.cosmosorient.com/page.php?name=about
Een van de mensen had mij gemailed via Gmail, heb geprobeerd IP adres te vinden. Zie deze dan staan:
([65.55.34.136])
X-Originating-IP: [222.77.193.243]
Het gaat dan denk ik om de tweede? Nou ja, als ik het check kom ik ergens in de buurt van Putian uit, terwijl op de site staat dat ze in Shanghai zitten. Wie weet hier een mogelijke verklaring voor, het gaat wel om China..Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Hoe zit iequote:Op maandag 27 juni 2011 14:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Foto's van pakketje zijn onderweg
[ afbeelding ]
en de rest: https://picasaweb.google.(...)Spul?feat=directlink?
![]()
Iemand?
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
90% zeker scam.quote:Goedquote:, vanavond even testen bij een fietstocht
Hoe snel is PW op het moment met verzenden?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De broek ook? Kikoooo die vertelde dat het zeem nogal vooruitstak tussen zijn benen in plaats van strak om en tussen zijn benenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
90% zeker scam.
[..]
Goed, vanavond even testen bij een fietstocht
Hoe snel is PW op het moment met verzenden?![]()
Zeem zit wel wat anders als bij mijn andere broek, zal vanavond gaan kijken of het werktquote:Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef sciter het volgende:
[..]
De broek ook? Kikoooo die vertelde dat het zeem nogal vooruitstak tussen zijn benen in plaats van strak om en tussen zijn benen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ben benieuwdquote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zeem zit wel wat anders als bij mijn andere broek, zal vanavond gaan kijken of het werkt![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met Clocky?
Dit is een wekker die perfect moet zijn voor de snoozers onder ons. Een vriendin liet hem zien op youtube, waarna ik hem op ChinaPrices vond bij PandaWill.
Hier de youtube:
Wekker op PandaWill:
http://www.pandawill.com/(...)ck-black-p34532.html![]()
Vet ding man!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef bakacakes het volgende:
Heeft iemand ervaring met Clocky?
Dit is een wekker die perfect moet zijn voor de snoozers onder ons. Een vriendin liet hem zien op youtube, waarna ik hem op ChinaPrices vond bij PandaWill.
Hier de youtube:
Wekker op PandaWill:
http://www.pandawill.com/(...)ck-black-p34532.html![]()
Het lijkt nog knap lastig om goedkopere tablets te vinden dan bij bic met 12% ''korting'' (5% recommender + 5% op 1e account + 2%dropper, mits recommender werkt).
Op Aliexpress zijn ze allemaal even duur of 1/2 dollar goedkoper, en dan is het het risico niet waard om daar te bestellen (op een bedrag van 140 dollar).
Pandawill kan alleen een beetje in de buurt komen maar, dan is de vraag nog hoe snel ze verzenden. (en hoe ik daar dropship prijs krijg).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ben wel benieuwd naar die fietskleding. Ken iemand die ook fietsgek is, wil weleens wat voor hem bestellen. Via TB of tinydeal of DX?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef RobertNL het volgende:
Het lijkt nog knap lastig om goedkopere tablets te vinden dan bij bic met 12% ''korting'' (5% recommender + 5% op 1e account + 2%dropper, mits recommender werkt).
Op Aliexpress zijn ze allemaal even duur of 1/2 dollar goedkoper, en dan is het het risico niet waard om daar te bestellen (op een bedrag van 140 dollar).
Pandawill kan alleen een beetje in de buurt komen maar, dan is de vraag nog hoe snel ze verzenden. (en hoe ik daar dropship prijs krijg).
Wat bedoel jij met die 12%? 5% recommender snap ik, de rest niet![]()
![]()
Wat versta jij onder service? Lijkt me sterk dat Jack jou allerlei onderdeeltjes gaat sturen. Ik heb zo'n copter heel vrolijk met 1 vlucht onbruikbaar gemaakt. Als ze uit de lucht vallen, dat gaat heel makkelijk, dan kunnen ze ongelukkig vallen en breken de plastic onderdelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De keuze is op Jack gevallen omdat ik hier volledige service op alle onderdelen van de helikopter heb, en dit ook gewoon snel gebeurt.
Bij mij is de achter rotor vaak geknapt, kun je simpel vervangen. Het gehele achter rotor mechanisme is ook afgebroken, heel kut want dat kun je heel moeilijk vervangen. Het onderstel is veel te slap en breekt af. De grote rotor zit met een flinterdun plastic beugel dingetje vast, ook helemaal onbruikbaar eraf gevlogen. De witte tandwielen zijn ook een keer geknapt. Dan moet je dus niet denken aan 100 vluchten, meer 15![]()
Ik heb er 3 liggen, ik zal ze weer een keer opstarten en knutselenZe zijn echt heel leuk maar ze moeten de beugeltjes van lichtmetaal maken, het is veel te teer. Je kunt ze ook buiten gebruiken op een grasveld, maja dat staat zo triest als je 12+ bent. Elke 5 minuten dat ding opladen
![]()
![]()
Krijgt 5% recommender en als je een 2e account recommend krijg je daar die 5%. En die 2% is coupon.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die fietskleding. Ken iemand die ook fietsgek is, wil weleens wat voor hem bestellen. Via TB of tinydeal of DX?
Wat bedoel jij met die 12%? 5% recommender snap ik, de rest nietMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die van Kikooo en RobertNL zijn volgens mij van:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die fietskleding. Ken iemand die ook fietsgek is, wil weleens wat voor hem bestellen. Via TB of tinydeal of DX?
Wat bedoel jij met die 12%? 5% recommender snap ik, de rest niet
'
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html![]()
Shiznuts is ook een lekkere pipo, kom ik dit tegen over li-ion batterijen voor in de zaklampen![]()
Als je dit leest lijken het wel handgranaten die op scherp staan![]()
Alles is kut wat je bij de Chinashop koopt, batterijen kut, laders levensgevaarlijk, ontploffende zaklampen en lithium brandjes![]()
http://www.candlepowerfor(...)D-flashlights-safely
Ik heb zo'n hele vracht liggen van de "aanbieding", lampje + batterij voor 1 euro.
Ik heb volgens mij alles gedaan wat niet mag![]()
![]()
? wtf gast? verkeerd topic wss?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik heb nog een mooi service verhaal van Pandawill.
Sturen ze een verkeerde maat t-shirt op. Zegt de dame vrolijk dat het magazijn dit heeft gedaan als service omdat de maat op was. Nu hoef ik niet lang te wachten en het verschil is bijna niets, een perfecte oplossing.
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha dat faalt echt!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:30 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog een mooi service verhaal van Pandawill.
Sturen ze een verkeerde maat t-shirt op. Zegt de dame vrolijk dat het magazijn dit heeft gedaan als service omdat de maat op was. Nu hoef ik niet lang te wachten en het verschil is bijna niets, een perfecte oplossing.
![]()
![]()
vraag gewoon je geld terug
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie is er hier de pipo dan?Lampje + batterij voor 1 euro? Wanneer heb ik ooit gezegd dat je die moest halen?
Ik heb verteld over toffe, goede vervaardigingsgraad zaklampen die je óf op je eigen AA batterijen (Li-ion of Ni-MH) kunt gebruiken (en zelf laden), en dat mijn Romisen (let op: geen merkloos, let op: geen 1 euro) zaklamp op 18650's loopt en ik daarvoor die van UltraFire heb gekocht (BRC 18650 3.7V (Protected), want die hebben een Built Safety Circuitry en de lader kent IC internal voltage monitoring, anti-overcharge protection, anti-flip-battery protection). Nergens rep ik over batterijen? AA-batterijen gebruik ik over het algemeen van Ansmann, die 18650's zijn dus van UltraFire.Kan weinig mis mee gaan. Ik zorg dat ik altijd thuis ben als iets aan de lader ligt, maar dat geldt voor m'n wasmachine/vaatwasser/laptop net zo goed. Ik heb nog nooit gekke taferelen gehad (*klopt af*).
Iets merkloos voor een euro kun je inderdaad niet verwachten dat het aan de internationale standaarden voldoet. Gekkie.
Kan zijn, maar nog altijd geldt dat het importeren en dus het postorderen van 'nep'-/'namaak'-artikelen verboden is. Het praten over het waar, hoe en tegen welke prijs neppe merkartikelen dus aangeboden worden is hier niet de bedoeling, dat zijn immers illegale handelingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn de regels die over exact 7 dagen 2 jaar geleden zijn opgesteld door Klonk, een moderator. Niet meer relevant eigenlijk inderdaad.
Hiervoor geldt: wanneer een product tegen dusdanige prijs wordt aangeboden dat het geen echt merkartikel kan zijn, dan is het product dan waarschijnlijk ook geen echt merkartikel. Bij twijfel wordt sowieso aangenomen dat een item 'nep' is. Een origineel merkproduct kan in China goedkoper zijn vanwege belastingtechnische redenen of gronden gebaseerd op import/export: transport en overzeese franchisefee's e.d. Een origineel product zal echter nooit zo veel verschillen in prijs dat het erg aantrekkelijk zou zijn om, rekening houdend met import- en transportkosten, het item naar Nederland te halen en dan alsnog véél goedkoper uit te zijn.
China en de webshops zijn vooral aantrekkelijk voor de goedkope merkloze, of lokaal gemerkte gadgets en prullaria. De grondstofprijzen, fabricatieprocessen, hardwerkende, maar voor goedkope Chinezen en al-met-al dus 'massaproductie' drukt de prijs enorm. Wanneer je dus merken tegenkomt kun je er vrijwel meteen vanuit gaan dat het om 'nep' draait. De prijs en kwaliteit zijn daar dan ook naar. O.a. audiomerken als Beats by Dr. Dre, Sony, Sennheiser, horlogemerken als Swatch, G-shock en Rolex, maar ook sportmerken als Nike en Adidas worden vaak nagemaakt en tegen attractieve prijzen weggedaan. Zo attractief dat het onrealistisch zou zijn dat het gaat om een origineel merkproduct. Je mag, of moet zelfs, in deze gevallen dan maar aannemen dat er géén origineel merkproduct wordt aangeboden. En aangezien het per post bestellen van namaakproducten illegaal is, wordt dat niet besproken. Punt.
Andere verkoper, was 6 dollar goedkoper ;-)quote:Op maandag 27 juni 2011 17:39 schreef sciter het volgende:
[..]
Die van Kikooo en RobertNL zijn volgens mij van:
'
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ho ho meneertje, dat waren $8 lampje + batterij met een foute prijs, dus gelijk profiteren 10 stuksquote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Wie is er hier de pipo dan?Lampje + batterij voor 1 euro? Wanneer heb ik ooit gezegd dat je die moest halen?
Ik heb verteld over toffe, goede vervaardigingsgraad zaklampen die je óf op je eigen AA batterijen (Li-ion of Ni-MH) kunt gebruiken (en zelf laden), en dat mijn Romisen (let op: geen merkloos, let op: geen 1 euro) zaklamp op 18650's loopt en ik daarvoor die van UltraFire heb gekocht (BRC 18650 3.7V (Protected), want die hebben een Built Safety Circuitry en de lader kent IC internal voltage monitoring, anti-overcharge protection, anti-flip-battery protection). Nergens rep ik over batterijen? AA-batterijen gebruik ik over het algemeen van Ansmann, die 18650's zijn dus van UltraFire.Kan weinig mis mee gaan. Ik zorg dat ik altijd thuis ben als iets aan de lader ligt, maar dat geldt voor m'n wasmachine/vaatwasser/laptop net zo goed. Ik heb nog nooit gekke taferelen gehad (*klopt af*).
Iets merkloos voor een euro kun je inderdaad niet verwachten dat het aan de internationale standaarden voldoet. Gekkie.
![]()
Als je het artikel leest zie je dat Ultrafire batterijen en laders op de zwarte lijst staan van brandgevaarlijke spullen. Ook de zogenaamde protection is een illusie.
Jij loopt hier levensgevaarlijke spullen te promoten. Je moet alles goed doormeten tot 4,2 volt en nooit de batterij onder 3 volt laten komen etc. De lader direct uitschakelen als de cellen vol zijn. Je mag ze niet laten vallen en apart in bloempotten opbergen. Echt een hele studie als je die dingen niet wilt zien ploffen![]()
Neo heeft door jou zo'n handgranaat T6 met 4 cellen besteld van Ultrafire
Maar eh, ik schrok er wel even van![]()
Zal allemaal wel meevallen, alleen opladen in een metalen prullenbak.![]()
Het enige wat ik wil bestellen, zijn chinese sigaretten. Ik zou in hemelsnaam niet weten hoe ik daar aan moet komen en hoe dat werkt met sigaretten.
![]()
Ja... en een balpen kan je ook fataal worden.![]()
En draag een maskertje want stel je voor je krijgt een of ander eng virus waar de media nu vol van zijn. Angst ende panieck! Wat werkt, dat werkt. Ik heb ook foto's en filmpjes gezien van Ferrari's die in de fik gevlogen waren. Ook iPhones by teh weg. Niks is 100% idiotproof.
Laat een idioot bij je in de buurt en moet je eens opletten...quote:
Ik heb trouwens wel eens gehoord van 'spontaneous human combustion' o.i.d.Elektronische bedoel je? Ff afstruinen op 'electronic cigarette' of 'e-cigarette'. Als je echt tabak bedoelt... kun je beter niet doen. De invoerbelasting alleen al is 57,60 % en dan nog 19% omzetbelasting over de waarde van de goederen. Verder:quote:Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Het enige wat ik wil bestellen, zijn chinese sigaretten. Ik zou in hemelsnaam niet weten hoe ik daar aan moet komen en hoe dat werkt met sigaretten.
quote:Tabaksproducten (bijvoorbeeld sigaretten, sigaren en tabak) mag u alleen naar Nederland laten brengen als daarop Nederlandse accijnszegels zitten. Dat is bij kopen via internet of postorderbedrijf meestal niet zo. Tabaksproducten die zonder Nederlands accijnszegel in Nederland aankomen neemt de Douane in beslag. Ga dus niet in op e-mails waarin de leverancier de tabaksproducten aanbiedt tegen een (veel) lagere prijs dan normaal in Nederland.Wordt 'em niet. De enige optie om goedkoop aan tabak te komen: zelf uit het buitenland meenemen in de legale toegestane hoeveelheid.
Ho ho ho ho ho..! Ik heb heul geen Ultrafire batterijen erbij besteld. Die waren mij te duur. Ik ben gewoon voor deze gegaan:quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Neo heeft door jou zo'n handgranaat T6 met 4 cellen besteld van Ultrafire
Maar eh, ik schrok er wel even van![]()
Zal allemaal wel meevallen, alleen opladen in een metalen prullenbak.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
When i go down, i'll go down in flames, biatches!![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: