SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een linkje naar die ebaywinkel daarvan? Die bottletops?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Mooi hè? Goeie suggestie van de vaste userbase.
'k Kreeg vanmiddag trouwens ook m'n hydrofoam r/c binnen.Net een stukske mee gespeeld in het parkje... Mwoa, echt 'all terrain' is 'ie niet. Bij te hoog gras gaat 'ie grasmaaien. Aangelegde paadjes en stukken asfalt gaat prima, in de lucht is natuurlijk sowieso geen probleem, alleen duurt het voordat 'ie airborne raakt. Kwam natuurlijk in een boom terecht ook na een windvlaag: propellertje stuk (twee reserve zitten ik erbij) en was het einde oefening. Trekt wel altijd veel bekijks die vliegdemo's. Kinderen gaan dat spul altijd achterna rennen en laten het ook nooit te vragen wanneer zij nou eens mogen.
Bottletops...Werkt masterlijk op m'n Monster Ripper energieblikje van 500mL, ook op een Redbull 335mL. Spillproof en houdt het gecarboneerd (of hoe je dat noemt als je frisdrank niet doodslaat).
Niemand had alleen verteld dat ze er zo lastig af te halen zijn...
Nou nog hopen dat 't werktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Mooi hè? Goeie suggestie van de vaste userbase.
haha ja het is idd erg handig voor monster blikjes want die zijn voor mij te groot xDquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Hong Kong: http://cgi.ebay.com/6-pcs(...)een-TV-/300556383920 (schroefdop)
USA: http://cgi.ebay.com/Seen-(...)-Cover-/400212535194 (lipjesdop)
- Werkt trouwens niet op smalle blikjes... maar ja, die kun je ook wel in één keer opdrinken, ging me meer voor het gebruik bij de halve liters.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Loll het volgende:
pff de topics gaan hardjammer genoeg mijn geld alweer op
(en geen
)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef UncleSam het volgende:
Ja kan trouwens wel maanden duren ook. DX heeft veel van zijn producten niet op voorraad.
Shiz is degene om te bedankenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Loll het volgende:
kut gaat editen weer niet goed. Wel mooie tekst boven het reageer vlakje user die dat heeft geregeld
ik heb niet zo'n tekst dingquote:
Jwel joh, niets action.. gewoon hiervandaan toch?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke ik ben eerlijk ik heb m van de action (anders klopt mn review niet)
ik heb m gekocht voor 19 euro (exclusief batterijen)
toen ik de helikopter uitpakte, vloog ie niet, batterijen bijna leeg
na 10 minuten opladen (dat stond op de site) deed ie het, maar niet lang....
dus ik dacht ik laad m lekker 1 uur op ofzo, en toen vloog ie echt heel goed!
ik heb m opgeladen via mijn computer, scheeld batterijen van mn remote.
ik ben 8 keer gecrasht en hij doet het nog steeds, bladen zijn inklapbaar waardoor er niet veel kapot gaat.
er zit ook een gyro op, erg handig!!
en de lampjes... tja in het donker is het wel een grappige lightshow, staart een blauw-rood ledje en 2 blauw/rode aan de zijkanten.
met blauw/rode bedoel ik dat ze knipperen
aan de voorkant zit een wit ledje, erg fel!
ik heb tot nu toe 1 nadeel: hij kan niet stil zweven, hij gaat omhoog of omlaag, dus je kan m niet laten stilhangen![]()
maar ik heb 1 ding om te zeggen: KOPEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef bobbernaut het volgende:
dit is dus mijn review van deze helikopter http://www.dhgate.com/201(...)12d5aa4e3a75a68.htmlDoe maar een videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sort by 'Price + shipping: lowest first' kiezen -> land + postcode ingeven, en/ofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil bij eBay.com of eBay.co.uk dingen bestellen, alleen ik wil dat het gesorteerd wordt op verzending naar Nederland mogelijk. Ik kan er niet uitkomen... wie kan mij helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |