SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
Nog even een post uit het vorige topic:Hier is ie een dollar goedkoperquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:02 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Toevallig zoek ik een m/f jack verlengkabel, heb je n linkje?
nvm heb ze al: http://www.dealextreme.co(...)ck-1-5m-length-35745
Wist het Engelse woord voor verlengkabel niet..![]()
Sowieso, kabeltjes zijn op eBay bijna altijd goedkoper dan in een webshop.
En Shiznuts, misschien is de ibood van vandaag (vrijdag) wat voor je?![]()
Nog een keer dan!
Ik zag een artikel in de Pers over maskers die op taobao verkocht worden. Ze zitten echt op de huid en lijken tot 1 meter afstand gewoon echt alsof het je eigen gezicht is. Kan het nergens vinden. Misschien dat iemand anders het wel weet te vinden!
En wie heeft goedkoop van die Iphone Bluetooth Toetsenbord sliders gevonden?![]()
![]()
Nee? Ik heb zo'n masker binnen 1 minuut gevonden, ze zijn wel flink aan de prijs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:39 schreef Skiet het volgende:
Nog een keer dan!
Ik zag een artikel in de Pers over maskers die op taobao verkocht worden. Ze zitten echt op de huid en lijken tot 1 meter afstand gewoon echt alsof het je eigen gezicht is. Kan het nergens vinden. Misschien dat iemand anders het wel weet te vinden!
En wie heeft goedkoop van die Iphone Bluetooth Toetsenbord sliders gevonden?
http://item.lp.taobao.com/item.htm?item_id=10658293532![]()
Of die inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/3-5mm(...)&hash=item3cb5b49fdf
Kwestie van de juiste zoektermen gebruiken, die van mij kwam bij mijn search het goedkoopst uit.![]()
Laatst was op het tourjournaal Herman van der Zandt met een mini rc helikopter met draadloze video.
Erg vet, ik ben een beetje aan het uitzoeken hoe die meuk werkt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
1,5 week geleden bij BuyInCoins 2 dingen besteld.
1 MiniDisplayPort naar HDMI kabeltjes
Bij de Action een HDMI kabel gekocht.
Werkte perfect gisteren met het testen.
Daarnaast een Wii MotionPlus. Tja zit eronder maar heb geen spellen om mee te testen. Weet dus niet of hij werkt.
Dit is hem:
Zo ziet een origineel eruit:
De afbeelding van BuyInCoins klopt precies. Zo zijn de drukknoppen aan de zijkanten best wel groot en irritant met vasthouden en ook de onderkant heeft uitsteeksels die ik niet kan plaatsen waarvoor ze er zijn.![]()
Iemand ervaring met dit gevalletje?
http://www.tinydeal.com/h(...)fm40664-p-32738.html
Leek me wel een handig iets voor in de auto, aangezien de radio geen USB aansluiting heeft (standaard radio uit de fabriek).![]()
1 23335 Premium ND8 Camera Lens Filter (58mm) x1 Pending USD 6.18
1 17324 Premium 8X Macro-Effect Camera Lens Filter (58mm) x1 Pending USD 9.14
1 13174 YongNuo RF Wireless Remote Focus + Shutter Release Trigger for Canon DSLR x1 Pending USD 19.67
1 14517 CPL Polarizer Lens Filter (58mm) x1 Pending USD 7.70
1 00000 Tracked Air Mail Service Fee x1 Pending USD 0.01
Total: USD 42.70
Onder andere voor bliksemfotografie![]()
![]()
Heb je geen audio in op je autoradio? Dan kan je beter dit aanschaffen met een kabeltje. Nu ben je ook je 12V-aansluiting kwijt...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef RICHARD0594 het volgende:
Iemand ervaring met dit gevalletje?
http://www.tinydeal.com/h(...)fm40664-p-32738.html
Leek me wel een handig iets voor in de auto, aangezien de radio geen USB aansluiting heeft (standaard radio uit de fabriek).![]()
Dat is wel handiger ja, bedanktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:27 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Heb je geen audio in op je autoradio? Dan kan je beter dit aanschaffen met een kabeltje. Nu ben je ook je 12V-aansluiting kwijt...![]()
![]()
Die heb ik al, denk meer dan een jaar.. werkt primaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef DrukVout het volgende:
1,5 week geleden bij BuyInCoins 2 dingen besteld.
1 MiniDisplayPort naar HDMI kabeltjes
Bij de Action een HDMI kabel gekocht.
Werkte perfect gisteren met het testen.
Daarnaast een Wii MotionPlus. Tja zit eronder maar heb geen spellen om mee te testen. Weet dus niet of hij werkt.
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Zo ziet een origineel eruit:
[ afbeelding ]
De afbeelding van BuyInCoins klopt precies. Zo zijn de drukknoppen aan de zijkanten best wel groot en irritant met vasthouden en ook de onderkant heeft uitsteeksels die ik niet kan plaatsen waarvoor ze er zijn.
Je Wii ff Softmodden en spellen genoegVind de toegevoegde waarde van de MotionPlus wel beetje weinig trouwens.. speel áls ik speel vooral smashbrosbrawl..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hallo allemaal,
Ik hoop dat ik het goed plaats hier.
Ik ben hier veel aan het lezen en vind het allemaal heel interresant.![]()
![]()
Ik wil deze gaan bestellen:
http://www.tinydeal.com/a(...)aa23337-p-19616.html
Iemand ervaringen met deze shop?![]()
Jup, Tinydeal is een uitstekende shop, normale verzendtijd, goede prijzen... doen dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:48 schreef bulldozer1980 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik hoop dat ik het goed plaats hier.
Ik ben hier veel aan het lezen en vind het allemaal heel interresant.![]()
![]()
Ik wil deze gaan bestellen:
http://www.tinydeal.com/a(...)aa23337-p-19616.html
Iemand ervaringen met deze shop?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
wtf sinds wanneer is het lettertype comic sans ms?
ik ga voordat op vakantie ga wss nog iets bestellenmaar wat weet ik niet xD
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik dacht dat ik iets fouts ingesteld had... kut lettertypequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
wtf sinds wanneer is het lettertype comic sans ms?
ik ga voordat op vakantie ga wss nog iets bestellenmaar wat weet ik niet xD
![]()
![]()
ik vind het wel ff wennen, maar ik vind het wel een leuk lettertypequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik dacht dat ik iets fouts ingesteld had... kut lettertype
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Groot nieuws!
De points bij BIC doen het weer jeeeeeeeeeej!De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: