SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hij weet toch niet wat er in zit.. voor hetzelfde geld was het iets wat je makkelijk doormidden kan vouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef TuurDS het volgende:
Ik zou echt beschaamd zijn om dat aan je deur te leggen. Of heeft ie het zelf persoonlijk gegeven?There are only 151 Pokémon.![]()
Maar hij zei ook dat er gaatjes in de achterkant zaten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij weet toch niet wat er in zit.. voor hetzelfde geldt was het iets wat je makkelijk doormidden kan vouwen![]()
Hmm, pakketjes bij de TNT worden ook 'met zorg' behandeld.. maar als er van de sorteerband een grote doos met boeken achter z'n E-pad aan komt net in een hoekje. Komt regelmatig voor dat flesjes wijn breken enzo..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij weet toch niet wat er in zit.. voor hetzelfde geldt was het iets wat je makkelijk doormidden kan vouwenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
dat is gewoon hun hun fout.
[ Bericht 9% gewijzigd door Loll op 06-07-2011 11:41:10 (bagger spelling) ]BAM dit is 3KB![]()
Jaquote:Persoonlijk, maar bij iemand anders (die hem overdag wel kon aanemen) en die wist niet wat er in zat. Toen die hem aannam zei die nog wel tegen de bezorger dat ziet er niet zo goed uit, maar die moest het gewoon afgevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef TuurDS het volgende:
Ik zou echt beschaamd zijn om dat aan je deur te leggen. Of heeft ie het zelf persoonlijk gegeven?Een case geopend bij DHL, die gaan het doorgeven in Hong Kong, en dan krijgt de verkoper het geld terug (en doet een resend). BTW wordt teruggegeven door DHL Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef Loll het volgende:
oef die epad is weer zwaar toegetakeld door de postbodes wat voor regeling heb je met de shop/dhl gesloten?
Als je het pakketje zag dan leek het net alsof ze er met iets (rolcontainer?) overheen hebben gereden, en dat hij eronder vast is blijven zitten (schuursporen).
Gewoon hopen dat het snel wordt opgelost. De verkoper op Aliexpress is wel helemaal super (bestel er wel meer spul).Yes it cracks!quote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Epad: 'I'm on crack!'Hopelijk binnenkort de zaak rondgebreid en jij netjes je tablet!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef shiznuts het volgende:
Epad: 'I'm on crack!'Hopelijk binnenkort de zaak rondgebreid en jij netjes je tablet!
En nog even een ode aan de TT:
Het ''stoffen'' hoesje, adapter, (crap) oortjes en GPS antenne waren nog wel heel![]()
(Overigens geen haat aan DHL, de andere pakjes waren wel goed binnen, en binnen 4 dagen)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik heb wat problemen met Paypal
Kan iemand voor me 9.16 euro overrmaken aan DX?
Ik betaal dan die persoon terug op zijn bank![]()
Iemand stuurde laatst 9,16 euro voor me naar DX, dat was echt fantastisch!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef 12koeto het volgende:
Ik heb wat problemen met Paypal
Kan iemand voor me 9.16 euro overrmaken aan DX?
Ik betaal dan die persoon terug op zijn bank![]()
Zat er geen flinke doos met piepschuim omheen? Echt brute schade zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ''stoffen'' hoesje, adapter, (crap) oortjes en GPS antenne waren nog wel heel![]()
(Overigens geen haat aan DHL, de andere pakjes waren wel goed binnen, en binnen 4 dagen)![]()
![]()
Wow RobertNL Flinke ravage.... Gelukkig heb je bewijsmateriaal van het pakje in ongeopende staat. Ik zou ook wat foto's maken van de verzendsticker etc op de enveloppe dat wil de winkel nog wel eens vragen als bewijs (of DHL wellicht....)na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Iemand stuurde laatst 9,16 euro voor me naar DX, dat was echt fantastisch!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
is dat die dude van die kom-hier-met-je-waardevolle-goud-voor-weinig-reclame?quote:na na na na na na na Badjasman!![]()
Welke agenten raden jullie aan , kben namenlijk van plan een paar muizen te kopen bij TaoBao maar die rekenmachine voor Jack kan nooit kloppen aanezien ik dan 3X de totaalprijs van de bestelling betaal
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_![]()
450 blabla fantastisch.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
WTFquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Overigens geen haat aan DHL, de andere pakjes waren wel goed binnen, en binnen 4 dagen)![]()
![]()
![]()
Je bent je er van bewust dat verzenden lang duurt? De muizen zijn dan al hoogstwaarschijnlijk doodquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef -K03N- het volgende:
Welke agenten raden jullie aan , kben namenlijk van plan een paar muizen te kopen bij TaoBao maar die rekenmachine voor Jack kan nooit kloppen aanezien ik dan 3X de totaalprijs van de bestelling betaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat verzenden lang duurt? De muizen zijn dan al hoogstwaarschijnlijk dood![]()
![]()
Eughm wtf ? heb nog niks gehoord van paypal en mp4 erover...quote:Beste Syphixx
Met deze e-mail wordt bevestigd dat uw geschil met GPGS nu is gesloten. U bent met de verkoper tot een oplossing gekomen of het geschil is langerdan 20 dagen geopend geweest. Hartelijk dank,
PayPal
wel standaard ding van hun service
quote:Hello,
Unfortunately as before the post office is not able to provide us with much information other than the fact that it is caught in customs due to the inclusion of a lithium-based battery. We are doing our best to retrieve your parcel from customs so that we may resend it.![]()
Die Epad
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Tijdje geleden alweer een mech. horloge besteld @ tinydeal. Maar dat ding liep veel te snel, sloeg sommige secondes echt overen later deed ie het helemaal niet meer (opwinden ook niet)
Dus mailen naar tinydeal met ordernummer, link v.h. product alles, sturen ze terug: could you please change the battery?![]()
Maarja kan hem wss wel terugsturen kost alleen ¤10,45
toch?![]()
Dan betaal je zeker meer dan het hele ding gekost heeft?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:45 schreef keesos het volgende:
Tijdje geleden alweer een mech. horloge besteld @ tinydeal. Maar dat ding liep veel te snel, sloeg sommige secondes echt overen later deed ie het helemaal niet meer (opwinden ook niet)
Dus mailen naar tinydeal met ordernummer, link v.h. product alles, sturen ze terug: could you please change the battery?![]()
Maarja kan hem wss wel terugsturen kost alleen ¤10,45![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: