SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hij weet toch niet wat er in zit.. voor hetzelfde geld was het iets wat je makkelijk doormidden kan vouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef TuurDS het volgende:
Ik zou echt beschaamd zijn om dat aan je deur te leggen. Of heeft ie het zelf persoonlijk gegeven?There are only 151 Pokémon.![]()
Maar hij zei ook dat er gaatjes in de achterkant zaten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij weet toch niet wat er in zit.. voor hetzelfde geldt was het iets wat je makkelijk doormidden kan vouwen![]()
Hmm, pakketjes bij de TNT worden ook 'met zorg' behandeld.. maar als er van de sorteerband een grote doos met boeken achter z'n E-pad aan komt net in een hoekje. Komt regelmatig voor dat flesjes wijn breken enzo..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij weet toch niet wat er in zit.. voor hetzelfde geldt was het iets wat je makkelijk doormidden kan vouwenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
dat is gewoon hun hun fout.
[ Bericht 9% gewijzigd door Loll op 06-07-2011 11:41:10 (bagger spelling) ]BAM dit is 3KB![]()
Jaquote:Persoonlijk, maar bij iemand anders (die hem overdag wel kon aanemen) en die wist niet wat er in zat. Toen die hem aannam zei die nog wel tegen de bezorger dat ziet er niet zo goed uit, maar die moest het gewoon afgevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef TuurDS het volgende:
Ik zou echt beschaamd zijn om dat aan je deur te leggen. Of heeft ie het zelf persoonlijk gegeven?Een case geopend bij DHL, die gaan het doorgeven in Hong Kong, en dan krijgt de verkoper het geld terug (en doet een resend). BTW wordt teruggegeven door DHL Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef Loll het volgende:
oef die epad is weer zwaar toegetakeld door de postbodes wat voor regeling heb je met de shop/dhl gesloten?
Als je het pakketje zag dan leek het net alsof ze er met iets (rolcontainer?) overheen hebben gereden, en dat hij eronder vast is blijven zitten (schuursporen).
Gewoon hopen dat het snel wordt opgelost. De verkoper op Aliexpress is wel helemaal super (bestel er wel meer spul).Yes it cracks!quote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Epad: 'I'm on crack!'Hopelijk binnenkort de zaak rondgebreid en jij netjes je tablet!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef shiznuts het volgende:
Epad: 'I'm on crack!'Hopelijk binnenkort de zaak rondgebreid en jij netjes je tablet!
En nog even een ode aan de TT:
Het ''stoffen'' hoesje, adapter, (crap) oortjes en GPS antenne waren nog wel heel![]()
(Overigens geen haat aan DHL, de andere pakjes waren wel goed binnen, en binnen 4 dagen)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb wat problemen met Paypal
Kan iemand voor me 9.16 euro overrmaken aan DX?
Ik betaal dan die persoon terug op zijn bank![]()
Iemand stuurde laatst 9,16 euro voor me naar DX, dat was echt fantastisch!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef 12koeto het volgende:
Ik heb wat problemen met Paypal
Kan iemand voor me 9.16 euro overrmaken aan DX?
Ik betaal dan die persoon terug op zijn bank![]()
Zat er geen flinke doos met piepschuim omheen? Echt brute schade zegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ''stoffen'' hoesje, adapter, (crap) oortjes en GPS antenne waren nog wel heel![]()
(Overigens geen haat aan DHL, de andere pakjes waren wel goed binnen, en binnen 4 dagen)![]()
![]()
Wow RobertNL Flinke ravage.... Gelukkig heb je bewijsmateriaal van het pakje in ongeopende staat. Ik zou ook wat foto's maken van de verzendsticker etc op de enveloppe dat wil de winkel nog wel eens vragen als bewijs (of DHL wellicht....)na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Iemand stuurde laatst 9,16 euro voor me naar DX, dat was echt fantastisch!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
is dat die dude van die kom-hier-met-je-waardevolle-goud-voor-weinig-reclame?quote:na na na na na na na Badjasman!![]()
Welke agenten raden jullie aan , kben namenlijk van plan een paar muizen te kopen bij TaoBao maar die rekenmachine voor Jack kan nooit kloppen aanezien ik dan 3X de totaalprijs van de bestelling betaal
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_![]()
450 blabla fantastisch.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
WTFquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Overigens geen haat aan DHL, de andere pakjes waren wel goed binnen, en binnen 4 dagen)![]()
![]()
![]()
Je bent je er van bewust dat verzenden lang duurt? De muizen zijn dan al hoogstwaarschijnlijk doodquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef -K03N- het volgende:
Welke agenten raden jullie aan , kben namenlijk van plan een paar muizen te kopen bij TaoBao maar die rekenmachine voor Jack kan nooit kloppen aanezien ik dan 3X de totaalprijs van de bestelling betaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat verzenden lang duurt? De muizen zijn dan al hoogstwaarschijnlijk dood![]()
![]()
Eughm wtf ? heb nog niks gehoord van paypal en mp4 erover...quote:Beste Syphixx
Met deze e-mail wordt bevestigd dat uw geschil met GPGS nu is gesloten. U bent met de verkoper tot een oplossing gekomen of het geschil is langerdan 20 dagen geopend geweest. Hartelijk dank,
PayPal
wel standaard ding van hun service
quote:Hello,
Unfortunately as before the post office is not able to provide us with much information other than the fact that it is caught in customs due to the inclusion of a lithium-based battery. We are doing our best to retrieve your parcel from customs so that we may resend it.![]()
Die Epad
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Tijdje geleden alweer een mech. horloge besteld @ tinydeal. Maar dat ding liep veel te snel, sloeg sommige secondes echt overen later deed ie het helemaal niet meer (opwinden ook niet)
Dus mailen naar tinydeal met ordernummer, link v.h. product alles, sturen ze terug: could you please change the battery?![]()
Maarja kan hem wss wel terugsturen kost alleen ¤10,45
toch?![]()
Dan betaal je zeker meer dan het hele ding gekost heeft?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:45 schreef keesos het volgende:
Tijdje geleden alweer een mech. horloge besteld @ tinydeal. Maar dat ding liep veel te snel, sloeg sommige secondes echt overen later deed ie het helemaal niet meer (opwinden ook niet)
Dus mailen naar tinydeal met ordernummer, link v.h. product alles, sturen ze terug: could you please change the battery?![]()
Maarja kan hem wss wel terugsturen kost alleen ¤10,45![]()
![]()
haha bijna wel, moet nog even kijken of het loont om alles in te pakken en naar het postkantoor te gaan
Maargoed, 1 falend product op de zeker 40 die ik al uit china heb, valt nog mee
toch?![]()
![]()
Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef mcwops het volgende:
hey
ik zoek zo'n retro telefoonhoorn die ik op de ifeun kan aansluiten. zag ze in alle kleuren voor 7,90 op DX maar daar blijf ik liever weg, dat duurt me te lang.
iemand die een andere shop weet?
en zoek n onderwatercameraatje, liefst filmpie maken. zag een duikbril met 2gb camera voor 96 USD maar da's iets teveel.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Even zoeken met ChinaPrices en zo govonden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:46 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef mcwops het volgende:
hey
ik zoek zo'n retro telefoonhoorn die ik op de ifeun kan aansluiten. zag ze in alle kleuren voor 7,90 op DX maar daar blijf ik liever weg, dat duurt me te lang.
iemand die een andere shop weet?
[ afbeelding ]
en zoek n onderwatercameraatje, liefst filmpie maken. zag een duikbril met 2gb camera voor 96 USD maar da's iets teveel.
Oa. Tinydeal bied er eentje aan, nog goedkoper ook...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
DX is in deze periode niet traag.. maar juist lekker vlot! binnen een week hebbie t in huis.
je moet alleen niets bestellen wat van die ene leverancier komt.
OPURSTECHLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
http://www.buyintaobao.com/quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef -K03N- het volgende:
Welke agenten raden jullie aan , kben namenlijk van plan een paar muizen te kopen bij TaoBao maar die rekenmachine voor Jack kan nooit kloppen aanezien ik dan 3X de totaalprijs van de bestelling betaaljaja, en azo...![]()
zojuist wat onderdelen voor een heli besteld bij dino direct, scheelt bijna de helft met andere shops (als ze het al hebben) had hem eigenlijk al bij DX besteld , maar die hadden hem na 2 weken nog niet binnen, dus die zojuist maar gecancelled.
en bij dino direct een lullig zaklampje voor maar 1 dollar erbij besteld
goede nieuws is dat voor een andere heli vandaag de spullen wel binnen zijn gekomen !The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do![]()
heb je dat ding zó binnengekregen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
lekkere tattoo in de nekquote:![]()
Zou dat 1 van die gratis werkkrachten zijn?jaja, en azo...![]()
Thanks tokko1. Van die zoekmachine wist ik nog nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even zoeken met ChinaPrices en zo govonden.
Oa. Tinydeal bied er eentje aan, nog goedkoper ook...
hm, jammer.op tinydeal 2.5 mm en t model die dx voor iphone heeft is 3.5mm
[ Bericht 14% gewijzigd door mcwops op 06-07-2011 12:06:37 ]Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Geen probleem, ik raad je aan even de OpeningsPost door te lezen, dan leer je nog wel wat handige trucjes! Deze chinese zoekmachiens stonden daar bijvoorbeeld ook in!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
Thanks tokko1. Van die zoekmachine wist ik nog niet
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:56 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
lekkere tattoo in de nek![]()
Zou dat 1 van die gratis werkkrachten zijn?Daar moest ik serieus ook aan denken.. vast wel
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Haha, was ook mijn eerste ingeving.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:56 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
lekkere tattoo in de nek![]()
Zou dat 1 van die gratis werkkrachten zijn?
Die 'I'm not sure, let.. me.. have.. a.. look.. for.. you' ook![]()
Je komt toch niet meer bij.
En dat achterlicht dan meteen...Just keeps on getting better, pretty great!
En sinds wanneer is een fiets someone.
Zo slecht... maar dat vind ik nu net ook wel de charme van de Chinese webshops.
Zo enorm slecht geacteerd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, was ook mijn eerste ingeving.
Die 'I'm not sure, let.. me.. have.. a.. look.. for.. you' ook![]()
Je komt toch niet meer bij.
En dat achterlicht dan meteen...Just keeps on getting better, pretty great!
En sinds wanneer is een fiets someone.
Zo slecht... maar dat vind ik nu net ook wel de charme van de Chinese webshops.![]()
http://www.actie.nl/?tele(...)il&actie_idfk=886067quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
Thanks tokko1. Van die zoekmachine wist ik nog niet
Die is verlopen, maar dat is wel de prijs waar ik ze in NL meer voor gezien heb![]()
![]()
Lieve vriendjes,
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar stressballetjes in de vorm van hersens. (of iets anders in de vorm van hersens) Iemand een idee?![]()
een van mijn eerste aankopenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef larry_flynt het volgende:
Lieve vriendjes,
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar stressballetjes in de vorm van hersens. (of iets anders in de vorm van hersens) Iemand een idee?http://www.dealextreme.co(...)eliever-2-pack-10548
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Iets te extreemquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:32 schreef mcwops het volgende:
[..]
een van mijn eerste aankopenhttp://www.dealextreme.co(...)eliever-2-pack-10548
Nee ben op zoek naar iets in de vorm van 'echte' hersens. Het is een afscheidscadeau op haar werk.
![]()
Again, zoekmachines uit de OP ( › www.chinaprices.us / › www.chinacheep.com ) en Ebay gebruiken...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Iets te extreemNee ben op zoek naar iets in de vorm van 'echte' hersens. Het is een afscheidscadeau op haar werk.
Zoek op 'brain' en aanschouw!(eventueel aan de zoekterm '-teaser -puzzle -tester' toevoegen)
Voorbeeld van iets geinigs: http://www.lightinthebox.(...)e-Strap_p155594.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks! Eerste doet het echter niet meer...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Again, zoekmachines uit de OP ( › www.chinaprices.us / › www.chinacheep.com ) en Ebay gebruiken...
Zoek op 'brain' en aanschouw!(eventueel aan de zoekterm '-teaser -puzzle -tester' toevoegen)
Voorbeeld van iets geinigs: http://www.lightinthebox.(...)e-Strap_p155594.html![]()
Thanks voor je aanvulling!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Again, zoekmachines uit de OP ( › www.chinaprices.us / › www.chinacheep.com ) en Ebay gebruiken...
Voorbeeld van iets geinigs: http://www.lightinthebox.(...)e-Strap_p155594.html![]()
Refunds binnen van Focal (r/c heli á la Blade mSR) en van DX (Waterproof 1080p camera) wegens eeuwig moeten wachten op verzending.Viel me nog mee dat ze niet begonnen te miezeren over storecredit en dat soort zaken. Misschien hielp het ook hoe ik het bracht natuurlijk.
Had zo moeten zijn misschien, want nu heb ik de iBood (AT) van vorige week gekocht. Alleen dan jammer van die heli, die leek me erg tof.
Gisteren zouden de Alpha's (Brainwavz pre-order van MP4Nation) verstuurd zijn. Tracking werkt uiteraard nog niet. Ben benieuwd hoe lang ze erover zullen doen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hoelang heb je moeten wachten voor de refund?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef shiznuts het volgende:
Refunds binnen van Focal (r/c heli á la Blade mSR) en van DX (Waterproof 1080p camera) wegens eeuwig moeten wachten op verzending.Viel me nog mee dat ze niet begonnen te miezeren over storecredit en dat soort zaken. Misschien hielp het ook hoe ik het bracht natuurlijk.
Had zo moeten zijn misschien, want nu heb ik de iBood (AT) van vorige week gekocht. Alleen dan jammer van die heli, die leek me erg tof.
Gisteren zouden de Alpha's (Brainwavz pre-order van MP4Nation) verstuurd zijn. Tracking werkt uiteraard nog niet. Ben benieuwd hoe lang ze erover zullen doen.
mp4nation wilt dat niet doen omdat ze niet weten wat de outbound customs van plan zijn met mn pakjetevens ligt het daar al sinds 3 juni, een dikke maand
![]()
Erm, 1/7 was ik na menig keren nagevraagd te hebben of er al schot in zat er klaar mee. Dan heb ik liever m'n geld terug dan dat ik nog langer wacht. Ik betaal niet om te wachten, dat is als bij de snackbar vragen om een patatje met een rundergehaktbal en ze eerst nog de aardappels moeten schillen en fijnsnijden en het rund nog moeten slachten.Je betaalt bij de snackbar ook voor een product die je als eindgebruiker zonder al te veel gewacht in je bezit hebt.
Als het wachten te lang duurt heb ik liever zolang als dat ik moet wachten m'n geld en bestel ik het wanneer ze het wel vrijwel direct kunnen versturen. Maar goed, van Focal was het na 2 dagen (3/7) al teruggestort, bij DX kwam het gisteren binnen (5/7), nadat ik netjes gezegd had dat ik er klaar mee was en ze maar moesten refunden.
Bij jou ligt het wat anders, want daar was het product dus schijnbaar op voorraad en daadwerkelijk de deur uitgedaan... Maar dan is het wel zo fijn als ze daar achteraangaan en niet van die standaardmailtjes naar je toe sturen natuurlijk. Heb je de livechat al geprobeerd en heb je een ticket aangemaakt? Dreigen met Paypal-claim wil ook nog weleens magische deuren openen.
Welke shops hebben de "snelste" verzending? Ik lees hier heel veel negatieve ervaringen met MP4nation en focalprice.. Ik heb zelf alleen ervaring met buyincoins en dealextreme, die beiden niet erg snel zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar BIC over DX, omdat ik bij DX ALTIJD 10 euro douanekosten moet betalen, zelf wanneer ik een case, kabeltje of shield van een paar dollar heb besteld.![]()
wist niet dat er een livechat was bij mp4 :p
en ja die standaard berichtjes krijg ik via ticket die in ingedient heb bij hun klantenservice.
een livechat proberen en nieuz ticket opendoen en dreigen met een paypal claim ( tevens vorig week opengedaan, niks gehoord en vandaag doodleuk mail van paypal gehad dat het geschil gesloten is omdat we een akkoord hadden![]()
![]()
Ebay shops hebben vaak gewoon een goed georganiseerde afhandeling. Ook BIC bevalt me goed, Everbuyer ook. En Focal had ook nooit teleurgesteld, nu alleen dus jammerlijk met een item dat als nieuw in het assortiment gelist stond, maar dus nooit op voorraad was. Deal Extreme heb ik eigenlijk de slechtste ervaring mee, gewoon omdat alles zo moedeloos lang duurt vaak. Bij MP4Nation weet je dat je je item uiteindelijk krijgt, maar het kan alleen heel goed vrij lang duren.
Uiteindelijk is het een kwestie van geluk hebben, als alles meezit heb je een item binnen een week binnen, als het tegen zit is het item niet op voorraad en duurt het lang, gooit de douane roet in het eten (of een vulkaan) en/of is het China/Hong Kong Post die ongestructeerd zelf niet weet waar het pakketje is. Er zijn verhalen dat dingen maanden later eens aankomen, was het schijnbaar toch ergens opgedoken en weer in de verzendcyclus gestopt. Geen enkele shop is hier een uitzondering op denk ik, sommigen hebben alleen wat vaker last van problemen omdat die bij henzelf al ontstaan... Verder is er ervaring geweest met elke Chinese webshop in de OP en is de algemene indruk van die shops dat ze betrouwbaar zijn, jij betaalt voor een item en jij ontvangt het item ook. Maar elk van die shops kan natuurlijk problemen geven. Deze zijn dan uiteindelijk in ieder geval wel oplosbaar.
jep, ze hebben diverse keren verteld dat het aangehouden is door duane door die klote lithium batterij... maar ze weten niet of ze die nu gaan versturen of retoureren naar hen en zo via een andere parcel shippen. dat het lang duurt geeft niks maar ze geven gewoon geen info door en dat maakt het net juist kut![]()
Ja, klopt.Het is altijd aan het lijntjegehou met standaard nikszeggende meldingen.
Ze moeten eens een peper in de reet steken en actie ondernemen.
Ze hebben er zelf alleen maar baat bij als het snel opgelost is zou je toch denken...
mss dreigen dat ik een fokker ben en met deze negatieve boodschappen van hen,mss hen wel 50 klanten kan kosten![]()
![]()
Idd, Fokking stuur dat pakketje NU op!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:24 schreef Syphixx het volgende:
mss dreigen dat ik een fokker ben en met deze negatieve boodschappen van hen,mss hen wel 50 klanten kan kosten
Paypal claim kan altijd... daar zijn ze wel beetje van onder de indruk.
Maar zie steeds vaker dat paypal ook niet heel erg ingrijpt, en dus de chinezen ook niet onder indruk zijn..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb nog wat games ontvangen van thehut.com van 3 voor 10 pond, best een hoop recente titels voor dat geld.![]()
thehut is zalig voor games en kledingquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog wat games ontvangen van thehut.com van 3 voor 10 pond, best een hoop recente titels voor dat geld.![]()
![]()
Áltijd leuke verassing, wat was het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef ErkendFokker het volgende:
Net een pakketje van BIC binnenkregen die ik 2 maanden geleden besteld had. Beter laat dan nooit
Ik hou inmiddels een google excel bestandje bij met de nog lopende orders, met daarin ook paypal claim datum, altijd handig om te weten wanneer het bijna zover is...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jeej. Vrij van belasting!
En daar is ie hoor! Mijn nieuwe R/C aanwinst!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Gaaf ding, welke was dat ook weer? Geen zin om alle topics terug te lezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is de Nine Eagles XTra 300quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gaaf ding, welke was dat ook weer? Geen zin om alle topics terug te lezen![]()
Vrijdag ben ik vrij, kan ik mooi in het park uittesten
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
raliban zonnebril, met gepolariseerde glazen, echt superquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..
Áltijd leuke verassing, wat was het?
Ik hou inmiddels een google excel bestandje bij met de nog lopende orders, met daarin ook paypal claim datum, altijd handig om te weten wanneer het bijna zover is...![]()
Jij hebt ook bijna alles gekocht wat er te kopen valt aan gadgets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is de Nine Eagles XTra 300![]()
Vrijdag ben ik vrij, kan ik mooi in het park uittesten![]()
![]()
Ziet er goed uit, filmpje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is de Nine Eagles XTra 300![]()
Vrijdag ben ik vrij, kan ik mooi in het park uittesten
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nice bro.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoop dat 'ie een beetje te vliegen is. ARF of RTF?
In geval van het laatste, is de transmitter nog wat?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij is RTF.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nice bro.Ik hoop dat 'ie een beetje te vliegen is. ARF of RTF?
In geval van het laatste, is de transmitter nog wat?![]()
Enigste wat ik moest doen waren de voorwielen erin klikken, acherwielen erin klikken en de wing erin schuiven en inpluggen en thats it. Transmitter is heel nice, je kan je speed zelf kiezen 0-100% en er zit een LCD display op. Ook een hele duidelijke manuel.quote:[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Net de beroemde zonnebril van DX binnen gehad.
Hele netjes na ongeveer 1 week.
Zonnebril ziet er goed uit, met een stevige hoes en mooi doekje.
Aanrader![]()
![]()
Leuk...quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is RTF.![]()
Enigste wat ik moest doen waren de voorwielen erin klikken, acherwielen erin klikken en de wing erin schuiven en inpluggen en thats it. Transmitter is heel nice, je kan je speed zelf kiezen 0-100% en er zit een LCD display op. Ook een hele duidelijke manuel.
[..]Zelf denk ik er al een tijdje over om deze te halen...
Maar ja, zelfs voor zo'n parkflyer moet je maar net de ruimte hebben.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik had hiervoor de Dynam Hawk Sky maar die is zo groot, daar heb je echt gewoon een boerenland voor nodig. En die heb ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Leuk...Zelf denk ik er al een tijdje over om deze te halen...
Maar ja, zelfs voor zo'n parkflyer moet je maar net de ruimte hebben.
Die ik heb is speciaal voor beginners en een parkflyer. Batterij laat ook in 10-15 min op. Ideaal.
Na 1 maand wil ik een slagje moeilijker gaan.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Na het zien van het filmpje voorspel ik 1 vlucht en vervolgens is ie kapot door een flinke crashquote:![]()
![]()
Is het nou echt illegaal om een BB gun te bestellen, of heb je alleen een kans dat hij wordt ingenomen?
Want wil er wel eentje kopen =pIt is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Het is illegaal, je riskeert een boete/celstraf. Beter ga je naar Duitsland maar daar mag ik hier denk ik niks over zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:09 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is het nou echt illegaal om een BB gun te bestellen, of heb je alleen een kans dat hij wordt ingenomen?
Want wil er wel eentje kopen =p
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Oke dan doe ik het niet =) Ook goed, is toch niet iets wat ik nodig heb in mijn leven =pquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is illegaal, je riskeert een boete/celstraf. Beter ga je naar Duitsland maar daar mag ik hier denk ik niks over zeggenIt is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Van jou had ik wel beter verwacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Na het zien van het filmpje voorspel ik 1 vlucht en vervolgens is ie kapot door een flinke crash
Kijk op Bic. Ze zijn rond de 4usd en in wit of zwart. Supergoedquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:01 schreef ElmoFan het volgende:
weet iemand een goede "emergency" battery voor iphone?
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1249.html
[ Bericht 18% gewijzigd door alxzhu op 06-07-2011 19:15:31 ]![]()
Tof filmpje, en leuk speelgoedquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is RTF.![]()
Enigste wat ik moest doen waren de voorwielen erin klikken, acherwielen erin klikken en de wing erin schuiven en inpluggen en thats it. Transmitter is heel nice, je kan je speed zelf kiezen 0-100% en er zit een LCD display op. Ook een hele duidelijke manuel.
[..]Ik maak me alleen zorgen over die hele kleine wieltjes. Dan heb je dus wel een heel vlakke ondergrond nodig zoals idd een tennisbaan om hem fatsoenlijk te laten opsteigen, laat staan te laten landen... want in gras zal dat toch problemen geven denk ik....
Is het trouwens opgenomen in HK?
edit: Helipas zit in Ma On Shan, Hong Kong volgens Google, dus waarschijnlijk idd daar gefilmd![]()
Ik zag het aan de bomen en aan die vrouw in de achtergrond met die hoed op (zijn meestal schoonmakers in de parken en langs de wegen...) Ik zal zometeen eens kijken op google earth/streetview of ik het tennisbaantje kan vinden
edit 2: Volgens de eigen website zitten ze in Tuen Mun, dus vreemd dat ze dan een postbus in Ma On Shan gebruiken, wat toch een pittig stukje afstand is...
[ Bericht 10% gewijzigd door Yi-Long op 06-07-2011 19:01:17 ]![]()
Dat ding ligt bij mij echt binnen 10 seconden kapot op de grondquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is RTF.![]()
[..]![]()
![]()
in 100000 stukken. Hier ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat ding ligt bij mij echt binnen 10 seconden kapot op de grond
Altijd wel tof om mensen te zien die het aandurven. En vervolgens komen posten vragend naar linkjes met reserveonderdelen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Iedereen is zo negatief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
in 100000 stukken. Hier ook.
Altijd wel tof om mensen te zien die het aandurven. En vervolgens komen posten vragend naar linkjes met reserveonderdelen.
Ik hoop nog wat van BIC binnen te krijgen voor de vakantie. Wat is jullie ervaring met verzendtijd? Mijn ervaring is dat zodra het bij BIC op dispatched staat, hij binnen 10 dagen bij mij is. Bij jullie in NL?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Da's wel handig. Kan je die niet delen? Hoeven we het zelf niet te makenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Áltijd leuke verassing, wat was het?
Ik hou inmiddels een google excel bestandje bij met de nog lopende orders, met daarin ook paypal claim datum, altijd handig om te weten wanneer het bijna zover is...![]()
![]()
Die heb ik, maar na elke keer dat ik hem oplaad gaat ie sneller leegquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:31 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Kijk op Bic. Ze zijn rond de 4usd en in wit of zwart. Supergoed
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1249.html![]()
Niets hoogstaands hoor gewoon excel sheet met:quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Da's wel handig. Kan je die niet delen? Hoeven we het zelf niet te maken
[shop][Wat is het][bedrag][besteldatum[claimdate][binnen?Ja/Nee]
En dan claimdate "=C9+43" (met twee dagen speling dus)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ongeveer het zelfdequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef beeklaan het volgende:
Ik hoop nog wat van BIC binnen te krijgen voor de vakantie. Wat is jullie ervaring met verzendtijd? Mijn ervaring is dat zodra het bij BIC op dispatched staat, hij binnen 10 dagen bij mij is. Bij jullie in NL?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb geen ervaring met claims bij PayPal. Dus het moment dat je de claim indient geldt? Niet het moment dat ze antwoorden ofzo? Want dat is twee dagen wel krap...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Niets hoogstaands hoor gewoon excel sheet met:
[shop][Wat is het][bedrag][besteldatum[claimdate][binnen?Ja/Nee]
En dan claimdate "=C9+43" (met twee dagen speling dus)![]()
Als je het niet begrijpt waarom zou je dan een dergelijke sheet willen hebben voor je twee sets oordopjes van DX elke maand?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met claims bij PayPal. Dus het moment dat je de claim indient geldt? Niet het moment dat ze antwoorden ofzo? Want dat is twee dagen wel krap...![]()
Ik bestel meer dan een keer per maand.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt waarom zou je dan een dergelijke sheet willen hebben voor je ene oordopje van DX elke maand?![]()
Excuses het is al aangepast.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Ik bestel meer dan een keer per maand.![]()
Gasten, nu wil ik horen ook. Vorrige maand wát besteld? Lijstjeeeesquote:![]()
(ps. stop the bitching)
SPOILER: myordersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Kabeltje voor iPod Touch bij BIC.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gasten, nu wil ik horen ook. Vorrige maand wát besteld? Lijstjeeees![]()
(ps. stop the bitching)
Fietslampjes bij DX.
iPadstylus bij DX. (enkel deze is al aangekomen)
USB-oplader voor in de auto bij BIC
Cameratasje bij Focalprice![]()
En nu nogmaals serieus, wat denk jij dat het nut is van een dergelijk excelsheet voor dergelijke kleine aankopen, een sheet die je zelf kan maken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Kabeltje voor iPod Touch bij BIC.
Fietslampjes bij DX.
iPadstylus bij DX. (enkel deze is al aangekomen)
USB-oplader voor in de auto bij BIC
Cameratasje bij Focalprice![]()
't nut voor mij is puur dat ik pakketjes vergeet,, dat ik ze überhaupt besteld had. Want soms duurt 't gewoon paar maandjes..quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En nu nogmaals serieus, wat denk jij dat het nut is van een dergelijk excelsheet voor dergelijke kleine aankopen, een sheet die je zelf kan maken.Vooral met Kerst
Jij wel, ik heb ook een dergelijk ding, meer omdat ik vaak dezelfde producten meerdere keren bestel en ook omdat het mij door meerdere leveranciers gevraagd is, zodat zij ook een betere indicatie kunnen geven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
't nut voor mij is puur dat ik pakketjes vergeet,, dat ik ze überhaupt besteld had. Want soms duurt 't gewoon paar maandjes..Vooral met Kerst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: