Idd, Fokking stuur dat pakketje NU op!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:24 schreef Syphixx het volgende:
mss dreigen dat ik een fokker ben en met deze negatieve boodschappen van hen,mss hen wel 50 klanten kan kosten
thehut is zalig voor games en kledingquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog wat games ontvangen van thehut.com van 3 voor 10 pond, best een hoop recente titels voor dat geld.
Áltijd leuke verassing, wat was het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef ErkendFokker het volgende:
Net een pakketje van BIC binnenkregen die ik 2 maanden geleden besteld had. Beter laat dan nooit
Gaaf ding, welke was dat ook weer? Geen zin om alle topics terug te lezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Jeej. Vrij van belasting!
En daar is ie hoor! Mijn nieuwe R/C aanwinst!
[ afbeelding ]
Dit is de Nine Eagles XTra 300quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gaaf ding, welke was dat ook weer? Geen zin om alle topics terug te lezen
raliban zonnebril, met gepolariseerde glazen, echt superquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..
Áltijd leuke verassing, wat was het?
Ik hou inmiddels een google excel bestandje bij met de nog lopende orders, met daarin ook paypal claim datum, altijd handig om te weten wanneer het bijna zover is...
Jij hebt ook bijna alles gekocht wat er te kopen valt aan gadgets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is de Nine Eagles XTra 300![]()
Vrijdag ben ik vrij, kan ik mooi in het park uittesten
Ziet er goed uit, filmpje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is de Nine Eagles XTra 300![]()
Vrijdag ben ik vrij, kan ik mooi in het park uittesten
Nice bro.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Jeej. Vrij van belasting!
En daar is ie hoor! Mijn nieuwe R/C aanwinst!
[ afbeelding ]
Hij is RTF.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nice bro.Ik hoop dat 'ie een beetje te vliegen is. ARF of RTF?
In geval van het laatste, is de transmitter nog wat?
quote:
Leuk...quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is RTF.![]()
Enigste wat ik moest doen waren de voorwielen erin klikken, acherwielen erin klikken en de wing erin schuiven en inpluggen en thats it. Transmitter is heel nice, je kan je speed zelf kiezen 0-100% en er zit een LCD display op. Ook een hele duidelijke manuel.
[..]
Ik had hiervoor de Dynam Hawk Sky maar die is zo groot, daar heb je echt gewoon een boerenland voor nodig. En die heb ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Leuk...Zelf denk ik er al een tijdje over om deze te halen...
Maar ja, zelfs voor zo'n parkflyer moet je maar net de ruimte hebben.
Na het zien van het filmpje voorspel ik 1 vlucht en vervolgens is ie kapot door een flinke crashquote:
Het is illegaal, je riskeert een boete/celstraf. Beter ga je naar Duitsland maar daar mag ik hier denk ik niks over zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:09 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is het nou echt illegaal om een BB gun te bestellen, of heb je alleen een kans dat hij wordt ingenomen?
Want wil er wel eentje kopen =p
Oke dan doe ik het niet =) Ook goed, is toch niet iets wat ik nodig heb in mijn leven =pquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is illegaal, je riskeert een boete/celstraf. Beter ga je naar Duitsland maar daar mag ik hier denk ik niks over zeggen
Van jou had ik wel beter verwacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Na het zien van het filmpje voorspel ik 1 vlucht en vervolgens is ie kapot door een flinke crash
Kijk op Bic. Ze zijn rond de 4usd en in wit of zwart. Supergoedquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:01 schreef ElmoFan het volgende:
weet iemand een goede "emergency" battery voor iphone?
Tof filmpje, en leuk speelgoedquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is RTF.![]()
Enigste wat ik moest doen waren de voorwielen erin klikken, acherwielen erin klikken en de wing erin schuiven en inpluggen en thats it. Transmitter is heel nice, je kan je speed zelf kiezen 0-100% en er zit een LCD display op. Ook een hele duidelijke manuel.
[..]
Dat ding ligt bij mij echt binnen 10 seconden kapot op de grondquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is RTF.![]()
[..]
in 100000 stukken. Hier ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat ding ligt bij mij echt binnen 10 seconden kapot op de grond
Iedereen is zo negatief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
in 100000 stukken. Hier ook.
Altijd wel tof om mensen te zien die het aandurven. En vervolgens komen posten vragend naar linkjes met reserveonderdelen.
Da's wel handig. Kan je die niet delen? Hoeven we het zelf niet te makenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Áltijd leuke verassing, wat was het?
Ik hou inmiddels een google excel bestandje bij met de nog lopende orders, met daarin ook paypal claim datum, altijd handig om te weten wanneer het bijna zover is...
Die heb ik, maar na elke keer dat ik hem oplaad gaat ie sneller leegquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:31 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Kijk op Bic. Ze zijn rond de 4usd en in wit of zwart. Supergoed
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1249.html
Niets hoogstaands hoor gewoon excel sheet met:quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Da's wel handig. Kan je die niet delen? Hoeven we het zelf niet te maken
ongeveer het zelfdequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef beeklaan het volgende:
Ik hoop nog wat van BIC binnen te krijgen voor de vakantie. Wat is jullie ervaring met verzendtijd? Mijn ervaring is dat zodra het bij BIC op dispatched staat, hij binnen 10 dagen bij mij is. Bij jullie in NL?
Heb geen ervaring met claims bij PayPal. Dus het moment dat je de claim indient geldt? Niet het moment dat ze antwoorden ofzo? Want dat is twee dagen wel krap...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Niets hoogstaands hoor gewoon excel sheet met:
[shop][Wat is het][bedrag][besteldatum[claimdate][binnen?Ja/Nee]
En dan claimdate "=C9+43" (met twee dagen speling dus)
Als je het niet begrijpt waarom zou je dan een dergelijke sheet willen hebben voor je twee sets oordopjes van DX elke maand?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met claims bij PayPal. Dus het moment dat je de claim indient geldt? Niet het moment dat ze antwoorden ofzo? Want dat is twee dagen wel krap...
Ik bestel meer dan een keer per maand.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt waarom zou je dan een dergelijke sheet willen hebben voor je ene oordopje van DX elke maand?
Excuses het is al aangepast.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Ik bestel meer dan een keer per maand.
Gasten, nu wil ik horen ook. Vorrige maand wát besteld? Lijstjeeeesquote:
SPOILER: myordersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Kabeltje voor iPod Touch bij BIC.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gasten, nu wil ik horen ook. Vorrige maand wát besteld? Lijstjeeees![]()
(ps. stop the bitching)
En nu nogmaals serieus, wat denk jij dat het nut is van een dergelijk excelsheet voor dergelijke kleine aankopen, een sheet die je zelf kan maken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Kabeltje voor iPod Touch bij BIC.
Fietslampjes bij DX.
iPadstylus bij DX. (enkel deze is al aangekomen)
USB-oplader voor in de auto bij BIC
Cameratasje bij Focalprice
't nut voor mij is puur dat ik pakketjes vergeet,, dat ik ze überhaupt besteld had. Want soms duurt 't gewoon paar maandjes..quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En nu nogmaals serieus, wat denk jij dat het nut is van een dergelijk excelsheet voor dergelijke kleine aankopen, een sheet die je zelf kan maken.
Jij wel, ik heb ook een dergelijk ding, meer omdat ik vaak dezelfde producten meerdere keren bestel en ook omdat het mij door meerdere leveranciers gevraagd is, zodat zij ook een betere indicatie kunnen geven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
't nut voor mij is puur dat ik pakketjes vergeet,, dat ik ze überhaupt besteld had. Want soms duurt 't gewoon paar maandjes..Vooral met Kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |