Dat weet ik op zich wel, ik heb alleen wel het idee dat hij nu met die twee flessen binnenkrijgt wat hij normaal bij meer dan 2 voedingen binnenkrijgt... En dan zou het wel logisch zijn dat hij de rest van de dag slecht drinkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef WupWup het volgende:
Laten die regeltjes nou net niet opgaan voor bvhet is zelfs geen indicatie.
Dank! Maar eerlijk is eerlijk, ik kan wel janken alsie zo tegenspartelt aan de borst..en dat doe ik dan soms ook maar gewoon even en dan proberen we het later nog een keer. Ik prijs me maar gelukkig met de mogelijkheden die hier geboden worden itt. vroegah of ontwikkelingslanden.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef Keshet het volgende:
Linda, wat rot trouwens dat het live-drinken nog niet echt wil.
voor je doorzettingsvermogen en positieve houding!
ah ja zo, nouja goed, het maakt voor mij verder niet zoveel uit, ik denk meer mee met de verzekeringsmaatschappij, het lijkt me het handigst als ik niet maar 2 flessen uit een blik trek ofzo maar goed.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef WupWup het volgende:
I know, maar mignonne wilde aanmaken en invriezen, vandaar.
Qua poeder, het vergaan van enzymen ofzo?
Ja, ik geloof het wel. LLL heeft dacht ik een Duitse tak. Daar ga ik zeker achteraan als het de komende tijd niet beter gaat. Bij Lotte was het geboortegewicht de magische grens.. Noah heeft dat helaas nog niet bereikt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef WupWup het volgende:
Linda heb je eigenlijk de mogelijkheid van een lactatiekundige daar?
Grin, dat is ook vies, maar kindjes lusten het vaak wel en het vult goed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:47 schreef Morretje het volgende:
Ze gaat na het eten eigenlijk meteen op bed (we eten pas rond 18.15 uur), dus vlak voor het slapen lukt wel. Brinta er doorheen ja? Lijkt me zo vies..
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef Keshet het volgende:
Mignonne, ik ben het vergeten te vragen. Sorry.
Ja, dat is precies het dilemma.. Geen eten geven is geen optie, het lukt haar niet om weer in slaap te komen dan. Wat zou het verschil zijn tussen een boterham en borst, zou ze er langer op slapen denk je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Morretje, ik weet niet hoezeer je baalt van die nachtvoedingen, maar je kunt overwegen om haar 's nachts die voedingen niet te geven. Het is vast even loodzwaar, maar misschien moet ze overdag meer honger hebben om goed te willen eten? Ze zit nu in een bepaald patroon. Als geen eten geven 's nachts geen optie is omdat alternatieve manieren van troosten en aandacht geven niet werken kun je overwegen om haar een boterham aan te bieden in plaats van een voeding aan de borst.
Nogmaals, ik weet niet of ik er zin in zou hebben... En misschien groeit ze vanzelf wel over die nachtvoedingen heen.
Ik maakte me daar in het begin heel erg zorgen over, lipstick dus het moest wel verkeerd zijn en tot allerlei zieligs leiden. Op een gegeven moment bleek dat mijn tepel gewoon niet helemaal recht is.....quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef PM-girl het volgende:
Nu even afwachten of er kloofjes zitten, de tepel komt er nl ietwat schuin uit (de beruchte lipstick).
Is hij in 'ruststand' ook scheef dan? Dat is bij mij niet het geval, voor zover er een tepel isquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik maakte me daar in het begin heel erg zorgen over, lipstick dus het moest wel verkeerd zijn en tot allerlei zieligs leiden. Op een gegeven moment bleek dat mijn tepel gewoon niet helemaal recht is.....
Dat weet ik niet, maar ik denk het niet. Ik weet niet hoe je de nachtvoedingen nu aanpakt, maar ik voed altijd in zombiemodus en houd alles donker opdat Lena gauw verder slaapt. Da's voor haar ook makkelijk en comfortabel. Misschien werkt het bij Isa juist goed om haar uit die comfort zone te halen en duidelijk te maken dat ze er moeite voor moet doen als ze honger heeft. Misschien gaat ze dan zelf de voorkeur geven aan diezelfde boterhammen overdag eten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat is precies het dilemma.. Geen eten geven is geen optie, het lukt haar niet om weer in slaap te komen dan. Wat zou het verschil zijn tussen een boterham en borst, zou ze er langer op slapen denk je?
Hm zit wat in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk het niet. Ik weet niet hoe je de nachtvoedingen nu aanpakt, maar ik voed altijd in zombiemodus en houd alles donker opdat Lena gauw verder slaapt. Da's voor haar ook makkelijk en comfortabel. Misschien werkt het bij Isa juist goed om haar uit die comfort zone te halen en duidelijk te maken dat ze er moeite voor moet doen als ze honger heeft. Misschien gaat ze dan zelf de voorkeur geven aan diezelfde boterhammen overdag eten.
Ik heb geen flauw idee of dit werkt, hoor. Ik weet dat het er een tijdje geleden in het dreumestopic regelmatig over ging. Stiemie deed dit zo bij Esmee geloof ik, maar ook daar was dit niet het wondermiddel (er speelden ook andere zaken). Het is in ieder geval iets wat je kunt proberen en waarmee je de gewoonte doorbreekt.
Dan niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is hij in 'ruststand' ook scheef dan? Dat is bij mij niet het geval, voor zover er een tepel is
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk het niet. Ik weet niet hoe je de nachtvoedingen nu aanpakt, maar ik voed altijd in zombiemodus en houd alles donker opdat Lena gauw verder slaapt. Da's voor haar ook makkelijk en comfortabel. Misschien werkt het bij Isa juist goed om haar uit die comfort zone te halen en duidelijk te maken dat ze er moeite voor moet doen als ze honger heeft. Misschien gaat ze dan zelf de voorkeur geven aan diezelfde boterhammen overdag eten.
Ik heb geen flauw idee of dit werkt, hoor. Ik weet dat het er een tijdje geleden in het dreumestopic regelmatig over ging. Stiemie deed dit zo bij Esmee geloof ik, maar ook daar was dit niet het wondermiddel (er speelden ook andere zaken). Het is in ieder geval iets wat je kunt proberen en waarmee je de gewoonte doorbreekt.
Ik zou zelf toch eerst proberen om haar overdag meer te laten eten. Dat is veel minder belastend.
Ik deed gewoon alle onderdelen in de sterilisatorquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef PM-girl het volgende:
Van de avent handkolf, mocht daar nu alles van in de sterilisator? Of alleen de harde onderdelen?
En ze kwamen er heel uit?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik deed gewoon alle onderdelen in de sterilisator
Jahoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En ze kwamen er heel uit?
Dank, dan weet ik weer dat het kan!
ja herkenbaar, ik weet ook stiekem wel dat vaker sprayen geen zin heeft maar toch he, toch uitproberenquote:Op maandag 12 september 2011 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Kut dat t niet wil. Herkenbaar ook. Bij mij schiet t wel toe, maar houdt daarna heel snel op.
Volgens mijn lief is vaker sprayen per definitie zinloos (ik heb die neiging ook). Bij hoge dosering zou je bijwerkingen kunnen krijgen, geen idee welke, maar toch. Bij de apotheek zijn ze bij mij ook heel streng op 1x sprayen en niet vaker. En als t dan toch geen zin heeft...
oh nee nee! die hoeveelheden zijn geschraap van 2 dagen lang iedere twee uur sprokkelenquote:Op maandag 12 september 2011 10:43 schreef WupWup het volgende:
Mignonne, wanneer spray je? En wat is je opbrengst als je niet sprayt? 110 ml en 80 ml suggereren namelijk dat je wel een tsr hebt (en eerlijk vind ik die getallen bepaald niet dramatisch maar dat is persoonlijk natuurlijk). Zonder tsr zou je max 10-30 kolven. Je zou eens kunnen kijken wat het oplevert om te sprayen als je denkt bijna klaar te zijn met kolven voor een extra tsr.
Valt mee. Ik ben wel heel blij als ze weer drinkt maar het is niet pijnlijk. T lekt wel tegen de tijd dat t een keer 4 uur isquote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef WupWup het volgende:
Oh my, dat is echt K. Heb je dan geen vreselijke stuwing aan het einde van een schooldag?
quote:Op maandag 12 september 2011 18:54 schreef mignonne het volgende:
Ze heeft het vandaag in ieder geval wel keurig gered, om half zes 's morgens nog bij mij gedronken, daarna van papa 1 x 110 ml en 1 x 80 ml en toen om 6 uur weer bij mij. Ik denk wel dat ze vanavond nog een keer of 3 of 4 bij mij zal drinken maar das niet erg.
Nou dat valt tegenwoordig ook best mee met de spekjes dusquote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar haalt dat kind haar spek vandaan? Hier was vandaag 7u live, op kdv 170 bv en 200 kv (ik kolfde 105 in die tijd), 18u live, 19.30 live, 20u 165 kv. Daarnaast nog iig 2x brood, 2 cherrytomaten en ws fruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./omdathetkan
@Ssserpente, maar dat is het hem juist, ik heb niet het idee dat ik op dit moment een lage productie heb. Ik voel ook heel duidelijk een tsr als ik zelf voed, en als ik hem niet voel dan hoor ik jongste wel ineens flink aan het "klokken" slaan zeg maar. Alleen bij het kolven is het bout. Bij allebei mijn kolven.:)
Wat ontzettend fijn!!quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef wickie het volgende:
Ik kom me morgen even goed melden hier, maar de borstvoeding hier gaat best goed. Ze is wel wat misselijk geweest van de bevalling. Maar ze hapt zo makkelijk aan, echt heel raar om het ook zo anders mee te maken. Net zoals bij jou BJ. Volgens mij begint de voeding zelf ook al aardig op gang te komen. Ik hoor haar al echt goed slikken en mn borsten beginnen steeds voller te voelen.
Al met al, wat ontzettend bijzonder, zoals het er nu uitziet ga ik hier intens van genieten
Ik werk 4 dagen in de week dus het aanleggen kan maar 3 dagen overdag. Dottir zit daar overduidelijk niet op te wachten, die wordt steeds chagrijniger als mijn borst niet acuut voldoet aan haar vraag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:16 schreef WupWup het volgende:
Vanyel als je wilt blijven voeden, dan aanleggen aanleggen aanleggen. Borstvoeding is vraag-aanbod, als jij de vraag verstoort (kunstvoeding) zal het aanbod er ook niet zijn.
En synto helpt maar even omdat het alleen een toeschietreflex helpt opwekken, het verhoogt je productie niet.
Ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef Vanyel het volgende:
OT
Ik kom er net dankzij het opschonen van mijn PMbox opeens achter dat jij de Fokker bent van wie ik de cosleeper heb gekocht
Ja ik meende me echt te herinneren dat dat iemand was die ik verder nooit of zelden op t forum zag. Ik was zwangerquote:
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Moonah het volgende:
Beterschap voor kleine (?) J PM! Voed je live zonder hoedje inmiddels?
Door PM (zag haar laatste post in de lijst) kwam ik weer eens sinds zeer lange tijd in dit topic terecht. Brings back sweet memories.Over de tsr, ik voel hem nu, zo'n 4 jaar na dato nóg wel eens.
Laatst, toen PM haar prulleke ging voeden prikte het bij me!
En Mignonne, wat mij hielp met kolven op mijn werk, was een filmpje van Thies waar ik altijd van smolt. Dan stroomde het als een tiet.Maar wellicht heb je dat ook allang geprobeerd. Succes ermee iig.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!![]()
Ik weet zelfs nog je voornaam, maar ik was dan ook niet meer zwangerquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik meende me echt te herinneren dat dat iemand was die ik verder nooit of zelden op t forum zag. Ik was zwanger![]()
Jij hebt een beter geheugen?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!![]()
Jazeker. 3 maanden minstens elke nacht en daarna nog af en toe. Als er nog eens een tweede komt, doet ie weer meequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog je voornaam, maar ik was dan ook niet meer zwangermaar ik zou je op straat niet herkennen. Hebben jullie plezier gehad van het bedje?
schema? wasdah? Doorslapen? Ken ik niet. Uren tussen de voedingen? Alleen als ik onderweg ben en Geert in de draagdoek hebquote:Op woensdag 14 september 2011 01:04 schreef Sannne het volgende:
Is het echt niet erg als een baby van 2 maanden nog 12 keer per dag drinkt?![]()
Ik zie andere mama's zulke mooie schema's hebben, doorslaapbabies en uren tussen de voedingen en mijn Liesie wil gewoon het liefst nog elk uur![]()
(Mij maakt het niet uit, ik heb geen moeite met BV geven, ik ga gewoon mn eigen gang terwijl ze drinkt, maar het lijkt me zo veeeeel)
oke, dit komt wel een beetje lomp over, nu lijkt het alsof ik denk dat je een keus zou hebben. Dat denk ik niet als je echt voedt op verzoek. Denk wel dat je een beetje kunt sturen. Neem bijvoorbeeld deze ochtend. Ik lig al vanaf 6 uur met mn baby naast me in bed. Bij elk piepje leg ik meneertje aan en hij geniet. Heb hem nu al voor de vierde keer. Prima, ik heb toch nog verlof. Maar toch gebeurt dit zeker niet elke ochtend. Gister wwas ik van 8 tot 2 weg en dan is ie net zo happy met twee flesjes van papa.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Niet herkenbaar. Zo veel voedingen en niet doorslapen, het lijkt mij een ramp. Hoe combineer je dat met je eigen bezigheden? Kan me niet voorstellen dat je dan nog iets anders doet, zoals werken. Ik zou het niet kunnen.
Hoe doe je dat dan? Ga je live voeden tijdens je werk?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef Pvoesss het volgende:
Maar hier is geen papa en geen mogelijkheid tot flesjes.
En ik werk dus wel minstens 4 dagen in de week.
Ik kolfde wel, maar nieuwe baan en einde kolfrecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ga je live voeden tijdens je werk?
Hehe, ik had dit kunnen posten.. Alleen de olijfolie doe ik niet. Bij wat voor gerechten doe je dat?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef Twinkly het volgende:
Wij geven volle melk en volle yoghurt (milde biologische is lekker). Roomboter hebben we een hele tijd gegeven, maar ik vergat het steeds buiten de koelkast te zetten waardoor het niet te smeren was, nu krijgt hij dezelfde halvarine als wij maar wel vaak roomboter door stamppot ofzo (en extra olijfolie door het eten en flink pindakaas op brood).
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
even wezen wegen en 215 gram erbij in 3 weken..
cb vindt dat hij er goed uitziet, maar toch zit het mij dwars....
Hoe ziet dat eruit in de curve, heb je een afbeelding? Niet meteen druk om maken hoor, hij groeit, hij staat niet stil.quote:
tegen mij?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:45 schreef WupWup het volgende:
Drollie! Heb je geen elektrische kolf staan? Ik heb er 2
voeden op verzoek was trouwens reactie op bovenstaande. ben een beetje wazig geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef wickie het volgende:
Als ze echt last heeft wil ze graag drinken, maar ik denk dat ik haar dan dus maar niet meer aanleg en probeer het met mijn pink (te laten zuigen) oplos,
Ik heb je raad gelijk opgevolgd en haar net gewoon aangelegd toen ze aangaf te willen drinkenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
voeden op verzoek was trouwens reactie op bovenstaande. ben een beetje wazig geloof ik
Gebruik je de Freestyle? En bevalt ie?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben blij met de dubbelzijdige kolf, ik kan zo in mijn pauzes kolven..
Jammer is dat de kolfruimte op dinsdag bezet is, maar ik heb een ander hokje gevonden, alleen zit daar geen stromend water....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
oh wauw, superlief! je bent geweldigquote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef WupWup het volgende:
Je mag m hebben. Ik heb 2 dezelfde en hij heeft me goed dienst gedaan. Ik kolf niet meer en de volgende keer gebruik ik de nieuwe.
zonder verder bij te lezen...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gebruik je de Freestyle? En bevalt ie?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef DJMO het volgende:
ik viel een beetje teveel af door de bv. ik woog nog maar 48 kilo ergens vorige week. Dieetadvies: eitje naast m'n brood ipv erop, zodat het extra is. Voortaan normaal ontbijten (dat doe ik dus nu maar met ontbijtkoek, aangezien ik gewoon brood echt niet door m'n strot krijg 's ochtends) Slagroom op m'n koffie, ongeneerd boter op brood, Als tussendoortje vissticks eten
en kijken of ik hier en daar wat extra's kan pikken bij tussendoortjes. voor wat het avondeten betreft valt er weinig te halen, ik eet meer dan m'n man die in de bouw werkt
Goeie, eitje! * CrazyPrincess noteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smeer ook al het brood met roomboter, maar dan doe ik er geen beleg op. Vanavond maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Denk dat ik rond de 58 zit (met m'n 1.75).
ik vanmiddag 50 rond met kleding en schoenen aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Goeie, eitje! [me=CrazyPrincess]noteert
[/me]
Ik smeer ook al het brood met roomboter, maar dan doe ik er geen beleg op. Vanavond maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Denk dat ik rond de 58 zit (met m'n 1.75).
Ow, ik hoorde van iemand dat het door bv geven iets langer kan duren voordat het begint uit te vallen, maar is dat een fabeltje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef WupWup het volgende:
Haaruitval staat los van borstvoeding, komt puur door ontzwangeren.
wohquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, vandaag 12 uur zonder kolven. Het stopcontact op de wc in het restaurant waar ik hoopte te kolven werkte niet
dat wakker worden voor een voeding 's nachts heb ik alleen de eerste tijd gehad. Als meneer nu wil drinken 's nachts dan voel ik 'm woelen met z'n hoofdje, draai me naar hem toe, hij hapt aan en valt drinkend weer in slaap. Ik word niet eens echt goed wakker en slaap ook zo weer doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef PM-girl het volgende:
Zwaar is het BJ, slaapt Liene bij/naast jou in bed? Je word dan wel wakker voor het voeden, maar hoeft er niet uit, dat vind ik psychologisch een verschil.
Sterkte ermee!
Na deze zwangerschap woog ik binnen 2 weken weer hetzelfde als voor mijn zwangerschap, maar de vorm blijft wat achterWel heb ik echt de hele dag honger, als ik mijn laatste hap warm eten naar binnen schuif, voel ik al in mijn lijf dat ik meer nodig heb. Honger is dan wel even weg, maar het voelt qua energie alsof ik uren niets gehad heb...
Met een tepelhoedje is dat iets anders!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat wakker worden voor een voeding 's nachts heb ik alleen de eerste tijd gehad. Als meneer nu wil drinken 's nachts dan voel ik 'm woelen met z'n hoofdje, draai me naar hem toe, hij hapt aan en valt drinkend weer in slaap. Ik word niet eens echt goed wakker en slaap ook zo weer door![]()
Dat hadden wij eerst ook, een los wiegje en nu een co-sleeper. Verschonen doe ik rechtop in bed, ik leg mijn manneke dan tussen mijn benen. Behalve als ik zelf naar het toilet moet, hoef ik het bed dus niet uit, ook niet voor het speentje ofzo, en dat scheelt zoveel in mijn gevoel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
Liene ligt in een wiegje naast ons bed, 2 stappen dus.. en tja ze moet natuurlijk ook soms verschoont enzo.. en ik plassen vaak
Ik kon mezelf er bijna mee in mijn gezicht slaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
wohhad je niet enorme ploftetten aan t einde van de dag?
Gemeen hoor. Was best onaangenaam.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef Juud79 het volgende:
Vanyel, ik moest heul hard lachen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 weken borstvoeding en dat mag wat mij betreft 9 maanden worden![]()
Thermometer met olie inwrijven en voorzichtig in het kontje bewegen, ik weet niet of het mag, maar hier geeft dat soms net dat beetje extra. Ik wil het niet te vaak toen en wacht daarom ook eerst een tijdje, maar ik vind het ook heel zielig wanneer die schreeuwt, omdat die niet kan poepen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:20 schreef Sannne het volgende:
Een vraagje meteen, wat doen jullie als je kindje verstopt zit? Elise heeft al 2 dagen niet gepoept en ze perst de hele tijd.
Een fleskindje kan wat water erbij krijgen maar wat doe ik met de borst? Lepeltje olie?
Thermometer met vaseline in het kontje (zoiets wat Zana doet). Wat ook hielp was op het aankleedkussen de knietjes richting het buikje bewegen (langzaam op en neer), of fietsbewegingen (ook langzaam).quote:Op zondag 18 september 2011 21:20 schreef Sannne het volgende:
Tnx, vond ze ook erg mooi, vooral de eerste vind ik geweldig hihi. En dat met mn blackberrycameraatje
We waren aan het kangaroeen, en meteen ging ze op zoek.. En dat leverde wel lieve plaatjes op, ze keek zo liefff..
Tis toch een tiet he, lol, dus daarom spoilertje![]()
Een vraagje meteen, wat doen jullie als je kindje verstopt zit? Elise heeft al 2 dagen niet gepoept en ze perst de hele tijd.
Een fleskindje kan wat water erbij krijgen maar wat doe ik met de borst? Lepeltje olie?
Ik vond het ook zwaar, nu is het zoveel relaxter. Maar goed, met nog maar 2 keer per dag is natuurlijk geen vergelijking te maken tot 12 keer per dag. En toch, zo'n lief klein frummeltjequote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond de mini aan de borst eigenlijk best zwaar en lang niet zo fijn als de 7-maander van nu.
dat viel wel mee juist eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Juud79 het volgende:
@Mignonne, jouw meisje was ook zo hard aan het groeien toen ze heel klein was, zie ik nu.
Lientje gaat bijna gelijk op.
mijn AH had ze destijds bij oudste ook liggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:35 schreef Twinkly het volgende:
Hey, wat goed en handig dat AH nu ook zoogcompressen heeft! Die hadden ze bijna 2 jaar geleden nog niet.
Dan zijn (stoffen) zakdoekjes wel handigquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:53 schreef Twinkly het volgende:
Oh, dat denk ik dan. Ik weet nog dat wij een keer 's avonds op zoek waren naar zoogcompressen en alleen de supermarkten nog open waren en we niets konden vinden
Volgens mij is het erg persoonlijk welke pads wel of niet fijn zijn. Ik vond die van DA het fijnst, maar ik schijn hier daarmee de enige te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:04 schreef Aventura het volgende:
Ik doe weleens monddoekjes in mm bh als de compressen op zijn. Hier is natusan ook favoriet, al zijn ze wel 3 euro per pak. Ook ik raad kruidvatpads af, stugge ondingen en onhandig verpakt.
die van DA zijn zo ong. de enige die ik niet geprobeerd heb, maar alleen omdat er geen filiaal in de buurt isquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:11 schreef Grijs het volgende:
[..]
Volgens mij is het erg persoonlijk welke pads wel of niet fijn zijn. Ik vond die van DA het fijnst, maar ik schijn hier daarmee de enige te zijn.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:34 schreef p_iglet het volgende:
Binnenkort wel ook even naar de hema voor hempjes, die verdwijnen bij mij altijd in de kast. Vast bij de halve paren sokken.
Ik droeg ze onder mijn shirts, dus shirt omhoog, hemdje los en voeden maar. Ik draag altijd hemden, ben hemd-verslaafd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:13 schreef mignonne het volgende:
Die H&M voedingshemdjes vond ik ondingen. Die gingen gewoon bij de cup helemaal open. Ja eh... enigmaar op die manier zit je alsnog met je hele borst bloot en dat is nou net wat ik niet wilde. Ik wilde gewoon een hemdje voor de zomer waarbij de bovenkant van je borst bedekt zou blijven. Misschien zijn de hemdjes van H^&M inmiddels aangepast hoor maar mijnesen heb k snel weer verkocht.
ja voor dat doel vond ik ze helemaal nutteloosquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik droeg ze onder mijn shirts, dus shirt omhoog, hemdje los en voeden maar. Ik draag altijd hemden, ben hemd-verslaafd.
Het punt wat ik een beetje heb met stretch hemdjes is dat ze zo knisperend zijn. Voor mij voelt het heel synthetisch, en als ik ergens een hekel aan heb is dat synthetische stof tegen mijn huid. Die van de H&M zijn van katoen, vandaar dat ik er dol op was. Andere katoenen hemden vervormen als je ze steeds naar beneden trekt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja voor dat doel vond ik ze helemaal nutteloos
dan voldeed een stretchhemdje net zo goedik moest mn bh al losklikken, om dan ook nog zo'n hemdje met voedingssluiting eroverheen te hebben vond ik persoonlijk niks.
Echt?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:34 schreef pessie het volgende:
Ik heb een tijdje Etos-eigen merk gebruikt maar kreeg er een allergische reactie van. Toen overgstapt op Natusan, vond ze heel fijn.
Dat weet ik dus niet, ik had alleen nogal veel jeuk op mn borsten en dat was over op het moment dat ik natusan ben gaan gebruiken. Ik ben trouwens gevoelig voor van alles en nog wat, vooral wasverzachter is draaamaaa, dus misschien sprayen ze die dingen eerst in met wasverzachter ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:34 schreef WupWup het volgende:
[..]
Echt?wat zit er voor zooi in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |