quote:Op woensdag 14 september 2011 15:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
even wezen wegen en 215 gram erbij in 3 weken..
cb vindt dat hij er goed uitziet, maar toch zit het mij dwars....
Hoe ziet dat eruit in de curve, heb je een afbeelding? Niet meteen druk om maken hoor, hij groeit, hij staat niet stil.quote:
tegen mij?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:45 schreef WupWup het volgende:
Drollie! Heb je geen elektrische kolf staan? Ik heb er 2
voeden op verzoek was trouwens reactie op bovenstaande. ben een beetje wazig geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef wickie het volgende:
Als ze echt last heeft wil ze graag drinken, maar ik denk dat ik haar dan dus maar niet meer aanleg en probeer het met mijn pink (te laten zuigen) oplos,
Ik heb je raad gelijk opgevolgd en haar net gewoon aangelegd toen ze aangaf te willen drinkenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
voeden op verzoek was trouwens reactie op bovenstaande. ben een beetje wazig geloof ik
Gebruik je de Freestyle? En bevalt ie?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben blij met de dubbelzijdige kolf, ik kan zo in mijn pauzes kolven..
Jammer is dat de kolfruimte op dinsdag bezet is, maar ik heb een ander hokje gevonden, alleen zit daar geen stromend water....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
oh wauw, superlief! je bent geweldigquote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef WupWup het volgende:
Je mag m hebben. Ik heb 2 dezelfde en hij heeft me goed dienst gedaan. Ik kolf niet meer en de volgende keer gebruik ik de nieuwe.
zonder verder bij te lezen...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gebruik je de Freestyle? En bevalt ie?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef DJMO het volgende:
ik viel een beetje teveel af door de bv. ik woog nog maar 48 kilo ergens vorige week. Dieetadvies: eitje naast m'n brood ipv erop, zodat het extra is. Voortaan normaal ontbijten (dat doe ik dus nu maar met ontbijtkoek, aangezien ik gewoon brood echt niet door m'n strot krijg 's ochtends) Slagroom op m'n koffie, ongeneerd boter op brood, Als tussendoortje vissticks eten
en kijken of ik hier en daar wat extra's kan pikken bij tussendoortjes. voor wat het avondeten betreft valt er weinig te halen, ik eet meer dan m'n man die in de bouw werkt
Goeie, eitje! * CrazyPrincess noteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smeer ook al het brood met roomboter, maar dan doe ik er geen beleg op. Vanavond maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Denk dat ik rond de 58 zit (met m'n 1.75).
ik vanmiddag 50 rond met kleding en schoenen aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Goeie, eitje! [me=CrazyPrincess]noteert
[/me]
Ik smeer ook al het brood met roomboter, maar dan doe ik er geen beleg op. Vanavond maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Denk dat ik rond de 58 zit (met m'n 1.75).
Ow, ik hoorde van iemand dat het door bv geven iets langer kan duren voordat het begint uit te vallen, maar is dat een fabeltje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef WupWup het volgende:
Haaruitval staat los van borstvoeding, komt puur door ontzwangeren.
wohquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, vandaag 12 uur zonder kolven. Het stopcontact op de wc in het restaurant waar ik hoopte te kolven werkte niet
dat wakker worden voor een voeding 's nachts heb ik alleen de eerste tijd gehad. Als meneer nu wil drinken 's nachts dan voel ik 'm woelen met z'n hoofdje, draai me naar hem toe, hij hapt aan en valt drinkend weer in slaap. Ik word niet eens echt goed wakker en slaap ook zo weer doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef PM-girl het volgende:
Zwaar is het BJ, slaapt Liene bij/naast jou in bed? Je word dan wel wakker voor het voeden, maar hoeft er niet uit, dat vind ik psychologisch een verschil.
Sterkte ermee!
Na deze zwangerschap woog ik binnen 2 weken weer hetzelfde als voor mijn zwangerschap, maar de vorm blijft wat achterWel heb ik echt de hele dag honger, als ik mijn laatste hap warm eten naar binnen schuif, voel ik al in mijn lijf dat ik meer nodig heb. Honger is dan wel even weg, maar het voelt qua energie alsof ik uren niets gehad heb...
Met een tepelhoedje is dat iets anders!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat wakker worden voor een voeding 's nachts heb ik alleen de eerste tijd gehad. Als meneer nu wil drinken 's nachts dan voel ik 'm woelen met z'n hoofdje, draai me naar hem toe, hij hapt aan en valt drinkend weer in slaap. Ik word niet eens echt goed wakker en slaap ook zo weer door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |