abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101991610
DJMO, overal waar het kan volle producten gebruiken: roomboter, volle melk, volle yoghurt, avocado's.. En pas op dat je niet net als ik ongemerkt voorbij het omslagpunt gaat en vervolgens weer wat kwijt moet :')
pi_101992674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef WupWup het volgende:
Je mag m hebben. Ik heb 2 dezelfde en hij heeft me goed dienst gedaan. Ik kolf niet meer en de volgende keer gebruik ik de nieuwe.
oh wauw, superlief! je bent geweldig O+ ja eh, heel graag dus :P
enneh, volgende keer? anytime soon? O-)
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 september 2011 @ 21:23:30 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101993200
zolang ik stabiel rond de 50 blijf is het mij al best Wup, maar ik voelde me afgelopen week lichtelijk slap, maar dat zal óók met m'n menstruatie te maken hebben. overigens ben ik benieuwd of ik morgen last heb van stuwing. Geert ligt de hele avond al aan de borst, zodra ik 'm slapend weg wil leggen issie wakker, en papa kan geen dienst doen. Hij blijft huilen tot ik 'm aan de borst leg :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102014240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef octopussy het volgende:

[..]

Gebruik je de Freestyle? En bevalt ie?
zonder verder bij te lezen...

Hij bevalt prima! Echt een fijn ding!
pi_102022991
quote:
12s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef DJMO het volgende:
ik viel een beetje teveel af door de bv. ik woog nog maar 48 kilo ergens vorige week. Dieetadvies: eitje naast m'n brood ipv erop, zodat het extra is. Voortaan normaal ontbijten (dat doe ik dus nu maar met ontbijtkoek, aangezien ik gewoon brood echt niet door m'n strot krijg 's ochtends :X ) Slagroom op m'n koffie, ongeneerd boter op brood, Als tussendoortje vissticks eten :D en kijken of ik hier en daar wat extra's kan pikken bij tussendoortjes. voor wat het avondeten betreft valt er weinig te halen, ik eet meer dan m'n man die in de bouw werkt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie, eitje! * CrazyPrincess noteert _O_

Ik smeer ook al het brood met roomboter, maar dan doe ik er geen beleg op. Vanavond maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Denk dat ik rond de 58 zit (met m'n 1.75 :X).
pi_102024012
Pfff, vandaag 12 uur zonder kolven. Het stopcontact op de wc in het restaurant waar ik hoopte te kolven werkte niet :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 september 2011 @ 17:48:45 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102024463
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Goeie, eitje! [me=CrazyPrincess]noteert _O_
[/me]

Ik smeer ook al het brood met roomboter, maar dan doe ik er geen beleg op. Vanavond maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Denk dat ik rond de 58 zit (met m'n 1.75 :X).
ik vanmiddag 50 rond met kleding en schoenen aan :') (1.65m)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 16 september 2011 @ 18:00:37 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_102024875
Ai Vanyel, dat is niet handig!

Mignonne, ik hoop dat de kolf resultaat geeft (letterlijk en figuurlijk!). Scheelt in elk geval tijd en handen!

Wickie, dat spugen is vervelend he! Ons manneke doet dat ook veel, maar niet ver. Hij groeit goed en lijkt er geen last van te hebben. Omdat onze oudste het niet had is het even wennen.

Het voeden zonder hoedje gaat hier best goed! *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:04:22 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102025008
Pfft, ik val geen gram af hoor. 74 kg bij 169 cm. Na de bevallling was het 76 kilo, vlak ervoor 85. Wil heel graag weer naar de 68 die ik woog (of minder, mag ook). :(
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:29:25 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102025936
Ik zit ongeveer op mijn gewicht van voor de zwangerschap, dat zat ik al na 3 weken. Soms zelf iets eronder, maar ik val niet echt af. Wel is mijn lijf veranderd, de verhoudingen, buik/billen/borsten zijn anders en mijn gezicht is wat minder vol.
Er mag nog best wat af, maar ik eet gewoon goed en heb ook geregeld flink honger. Ik eet in ieder geval meer als tijdens de zwangerschap en ervoor. Al ik toen at zoals ik nu doe, dan zou ik zo een kilo per week aankomen.
Dus dat zegt wel iets over hoe intensief deze periode is.

De borstvoeding en gebroken nachten beginnen langzaam hun sporen achter te laten.
Ook heb ik sinds een week vreselijk last van haaruitval, niet normaal....ik word er soms gewoon bang van ook al weet ik dat het normaal is. Ik had ook verwacht dat dat nog wel even zou duren aangezien ik nog zoveel voed.
pi_102026250
Haaruitval staat los van borstvoeding, komt puur door ontzwangeren.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:46:07 #212
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102026535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef WupWup het volgende:
Haaruitval staat los van borstvoeding, komt puur door ontzwangeren.
Ow, ik hoorde van iemand dat het door bv geven iets langer kan duren voordat het begint uit te vallen, maar is dat een fabeltje?
pi_102026541
Ben ik dan nog steeds zwanger? :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 september 2011 @ 19:06:02 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102027326
ik heb wel last van haaruitval, maar niet dusdanig dat er hele plukken meekomen. *afklopt* bij mij komt het puur omdat het te lang wordt, maar ik het niet kort wil laten knippen :')

pi_102027757
je haar valt niet extra uit van die ene cm die er meer aan hangt hoor :D
ik wil niet vervelend zijn maar bij mij begon het vorige keer pas na 9 maanden stevig uit te vallen. Alleen raakte ik toen weer zwanger en stopte het een maand later weer. Het resultaat laat zich raden, na deze bevalling heb ik nu dus haaruitval voor twee, letterlijk. Ik heb de kale plekken en de inhammen erin staan. Tsja, mooi bagger maar niets aan te doen en het trekt vanzelf weer bij.

Ik geloof dat we het allerergste nu achter de rug hebben (de hele plukken dus) maar ik zit nu in de zááálige fase van de pluishaartjes die weer terugkomen daarvoor in de plaats.
Kortom ik loop er de hele dag bij als een verdwaasde moeke omdat wat ik ook doe, mn haar dr als een doodgeföhnde marmot bijhangt ;(

oh en over gewicht hahaha precies wat aventura zegt :P ik zit welliswaar 2 kg onder mijn startgewicht van de zwangerschap van oudste(!), best een keurig resultaat natuurlijk. Maar hey, toen was ik wel nog steeds 10 kilo zwaarder dan toen ik weer ging samenwonen :') dus ik wil wel weer terug naar die 63. Ooit. Ik lijk niet echt af te vallen op borstvoeding, als ik nu aan de lijn ga dan lijkt mn lijf alleen maar harder die kilo's 'extra' vast te willen houden.
Nu heb ik de luxe dat mn dieet sowieso al erg beperkt is dus ik moet 's avonds wel een extra boterham eten ter aanvulling. Daar geniet ik dus maar extra van :+
pi_102027798
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, vandaag 12 uur zonder kolven. Het stopcontact op de wc in het restaurant waar ik hoopte te kolven werkte niet :(
woh :o had je niet enorme ploftetten aan t einde van de dag? :{

PM yay! *O*
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:22:07 #217
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102028065
Vanyel auw :X ! Wat naar zeg!

Hier nu 75kg bij 1.75m. Ik ben sinds januari 8 kilo kwijt en zit 2.5 kilo onder startgewicht van de zwangerschap. Op zich mag er nog wel wat af, het punt is dat ik weer steeds duizelingen krijg, voelt gewoon zeer vervelend. Weet dus nog niet of ik dat wel wil. Het afvallen begon hier trouwens pas toen Nathan met bijvoeding begon. Toen was hij bijna 6 maanden.

Plukken haar verliezen was ook hier pas na 3 maanden.

We zitten succesvol op 2 voedingen *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 september 2011 @ 20:27:29 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102030978
Migonne: het hang nu tot over m'n schouders, als ik het kort laat knippen (wat wél het beste zou zijn ivm dode haarpunten) zou het tot net onder m'n oren komen oid. wil ik niet, dus heb ik het maar in een staartje of een haarclip in :') (terwijl iedereen los mooier vind staan, maar ik vind het reuze k*t steeds die haren in m'n ogen. Ook als het los hangt is het een leuke attractie voor Geert :') )

En nog even over gewichtsverlies: zolang ik NIET het gewicht bereik wat ik had als dieptepunt na de bevalling van m'n dochter (schrik niet, 38 kilo, en ik át echt wel :') ) ben ik al blij ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 september 2011 @ 22:09:00 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102036390
Als de melk niet snel genoeg komt begint meneer te bijten. Fijn als je dipt door menstruatie. Iemand tips om hem duidelijk te maken dat dat toch echt niet de bedoeling is? Meteen afkoppelen doe ik al, maar dan kijkt hij me zo verbaasd en zielig aan dat ik 'm maar weer aanleg. :')

pi_102036562
pfff nou ik zit nog 10 kg boven mijn startgewicht van deze zwangerschap :( en 18 boven het startgewicht van mijn 1ste zwangerschap...(maar toen was ik wel wat magertjes).
Naja zal wel loslopen als ik straks weer ga sporten ;)

en ik ben dooooodmoe; krampjes... heb van mijn collega een inbakerdoek te leen gekregen, kijken of dat nog wat onrust wegneemt.. (heb het idee dat ze zichzelf soms ook wakker maait..).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:24:43 #221
94046 PM-girl
pi_102037321
Zwaar is het BJ, slaapt Liene bij/naast jou in bed? Je word dan wel wakker voor het voeden, maar hoeft er niet uit, dat vind ik psychologisch een verschil.
Sterkte ermee!

Na deze zwangerschap woog ik binnen 2 weken weer hetzelfde als voor mijn zwangerschap, maar de vorm blijft wat achter :P Wel heb ik echt de hele dag honger, als ik mijn laatste hap warm eten naar binnen schuif, voel ik al in mijn lijf dat ik meer nodig heb. Honger is dan wel even weg, maar het voelt qua energie alsof ik uren niets gehad heb...
*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 september 2011 @ 22:34:39 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102037792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef PM-girl het volgende:
Zwaar is het BJ, slaapt Liene bij/naast jou in bed? Je word dan wel wakker voor het voeden, maar hoeft er niet uit, dat vind ik psychologisch een verschil.
Sterkte ermee!

Na deze zwangerschap woog ik binnen 2 weken weer hetzelfde als voor mijn zwangerschap, maar de vorm blijft wat achter :P Wel heb ik echt de hele dag honger, als ik mijn laatste hap warm eten naar binnen schuif, voel ik al in mijn lijf dat ik meer nodig heb. Honger is dan wel even weg, maar het voelt qua energie alsof ik uren niets gehad heb...
dat wakker worden voor een voeding 's nachts heb ik alleen de eerste tijd gehad. Als meneer nu wil drinken 's nachts dan voel ik 'm woelen met z'n hoofdje, draai me naar hem toe, hij hapt aan en valt drinkend weer in slaap. Ik word niet eens echt goed wakker en slaap ook zo weer door :P

En idd wat je zegt over dat energielevel, dat begin ik nu ook wel te merken. Wat dat betreft is het wel fijn dat ik nu een dieetvoorschrift heb, maakt het a) iets makkelijker voor mij om door te zetten met zelf fatsoenlijk te ontbijten, en me niet te generen nog een tweede keer of derde keer op te scheppen bij het avondeten. Ook die bus slagroom in de koelkast blijft m'n man nu vanaf O-) of dat blik knakworstjes wat een zeldzaamheid is hier, mag ik in m'n eentje opeten :D

pi_102037965
Liene ligt in een wiegje naast ons bed, 2 stappen dus.. en tja ze moet natuurlijk ook soms verschoont enzo.. en ik plassen vaak ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 september 2011 @ 22:41:53 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102038112
ik verschoon 's nachts niet, óf het moet een overduidelijke poepluier zijn. Ook het voor en na elke voeding verschonen wat ik in de kraamweek deed doe ik niet meer. Ik voel nu wel of hij vol is of niet. Wat ik dan weer wel doe, bij beide kinderen, is ze verschonen voor ik de deur uitmoet. Dat scheelt met enige regelmaat onderweg jengelsessies door een vuile luier. :)

vrijdag 16 september 2011 @ 22:42:16 #225
94046 PM-girl
pi_102038135
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat wakker worden voor een voeding 's nachts heb ik alleen de eerste tijd gehad. Als meneer nu wil drinken 's nachts dan voel ik 'm woelen met z'n hoofdje, draai me naar hem toe, hij hapt aan en valt drinkend weer in slaap. Ik word niet eens echt goed wakker en slaap ook zo weer door :P
Met een tepelhoedje is dat iets anders! ;)
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')