abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2025 @ 12:15:51 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216716656
Ik heb besloten binnenkort te gaan stoppen met het laatste momentje, namelijk voeden bij naar bed brengen. Het is gedoe als ik er niet ben, fles boeit haar niets meer, kolven wil ik ook niet meer, en het is ook gewoon mooi geweest. Maar stop wel pas nadat ze 18 maanden is, toch een mentale mijlpaal.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 20 februari 2025 @ 19:13:55 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216767733
Nou, de meid was het niet eens met voeden tot 18 maanden ;(, ze is uit zichzelf gestopt. Veel fijner natuurlijk, maar wel even een traantje voor mij.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_216778222
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Nou, de meid was het niet eens met voeden tot 18 maanden ;(, ze is uit zichzelf gestopt. Veel fijner natuurlijk, maar wel even een traantje voor mij.
Voor haar fijn inderdaad, maar voor jou wel even slikken :*. Maar toch heel mooi hoor, bijna 18 maanden! O+

Ik had dat ook met de jongste. Ik wilde graag de 2 jaar halen, maar de laatste weken was het eigenlijk nog alleen op mijn verzoek. Hij wilde dan best even drinken (hooguit 5 min), als het dan echt moest :+. Toen ik na zijn verjaardag stopte met aanbieden, was het ook gelijk klaar. Voelde ook heel gek.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216780166
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Ahh snap ik, zo opeens dan toch. Wel fijn en mooi dat je het zo lang gered hebt. O+
pi_217585305
Poeh. Bijna een week geleden dat Pukje voor het laatst aan de borst gelegen heeft en als ik naar de foto kijk die man gemaakt heeft moet ik weer huilen. :')

Zo stom hoe iets waar ik rationeel zo volledig achter sta (plus de productie is nu toch opgedroogd door aanstaande Frummel) me toch zo verdrietig maakt. Maar heb haar ruim 2,5 jaar mogen voeden en daar ben ik heel trots op.
pi_217588862
Ik zag je bericht voorbijkomen op het Borstvoedingforum op FB. :) Mooi dat je het zo lang hebt kunnen volhouden. Ik hoop dat het snel goed voor jou voelt ook.

Hier weer ruim drie weken onderweg na de geboorte van T., ons zoontje. De BV was weer op gang als een trein, natuurlijk ook half augustus pas gestopt met BV geven aan mijn oudste. Ze heeft 1x gevraagd nu of ze ook melk mocht drinken bij mij, toen heb ik haar verwezen naar de koemelk in de koelkast. Dat was prima, ze moest ook lachen toen ze het vroeg. :D
T. drinkt een stuk korter per keer dan zijn zus, hij drinkt sporadisch langer dan tien minuten. Meestal is hij na 8-10 minuten klaar. Vaak even 1 borst, vooral in de nacht, soms komt hij dan een half uur of een uur later nog voor de andere kant. Qua aantal voedingen overtref ik het avontuur van F. wel, hij drinkt zeker 12x per dag en met die rare regeldaagjes nog wel een paar keer extra.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')