Ja Mignonne ik ben ook erg benieuwd hoe het bij de dietiste was. Ah kijk daar ben je
Twinks dank je voor je reactie. Vooral het overproductie gedeelte herken ik heel erg. Ik probeer het ergste begin nu eerst even weg te laten vloeien voordat ik haar aanleg. Gelukkig laat ze zelf ook in het begin het overtollige weglopen uit haar mond. Heb je misschien nog meer tips voor me?
Ik geef nu 1 borst per keer. Soms hakt ze de voeding zelf in stukjes, dan drinkt ze 5 minuutjes, stopt zelf dan houd ik haar overeind en dan na een half uur drinkt ze dan weer 10 minuten. Soms doet ze dit ook nog een 3de keer. ik blijf dan telkens dezelfde borst aanbieden.
Wup ook erg bedankt voor jou reactie. Dat is wat de verloskundige ook zei, dus was ik al aardig gerustgesteld. Ze geeft wel over in een boog van een halve meter, maar gelukkig geen meters. De kraamverzorgster zag haar toenstraks overgeven en zei dat het waarschijnlijk wel de hele voeding was (we hebben een ervaren kraam). En gisteren was het nog meer wat eruit kwam.
Maar ik denk ook vooral dat de wasmachine overuren zal draaien want ze lijkt er niet echt heel veel last van te hebben.
Ze huilt echt bijna niet (ik weet niet wat ik mee maak, Mette huilde alleen maar). Ze wordt er wel wakker van en gaat moeilijk kijken en af toe wat gekerm. Als ze echt last heeft wil ze graag drinken, maar ik denk dat ik haar dan dus maar niet meer aanleg en probeer het met mijn pink (te laten zuigen) oplos, want dat waren de keren dat ze daarna alles er weer uit gooide.
En die ik hoop dat die overproductie snel wat stabiliseert, dat zal ook wel een hele hoop schelen denk ik.
We gaan het de komende weken gewoon goed in de gaten houden. Ze doet het zo goed voor de rest. En ik vind het voeden zo geweldig en heerlijk om te doen. Nooit gedacht dat ik er zo van zou kunnen genieten (alleen gehoopt).
Al mn voedingstopjes zijn inmiddels ondergekotst, dus die moet ik maar wat meer gaan aanschaffen

(ik kan ze alleen niet meer vinden op de H&M website

)
Oja Mignonne, ik heb dus een Medela Swing, Die is vooral praktisch en klein, makkelijk mee te nemen dus. Die kan je zo op komen pikken om uit te proberen. De komende 6 weken blijf ik ervan af. Ik wil eerst mijn productie een beetje afgestemd krijgen. Ik denk dat kolven niet echt een strak plan gaat zijn. Maar ik heb ook echt geen verstand van kolfapparaten, Wup weet daar denk ik meer over. Maar de Swing is dus vooral klein, dat is ook waarom ik die had (voor onderweg enzo). Ik vond hem erg fijn.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..