abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101936236
Wat klinkt dat fijn Vanyel! ^O^
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_101937752
Fijn Vanyel!

Idd Morretje, zo doe ik het nu (blokvoeden) en dat gaat eigenlijk prima!
  woensdag 14 september 2011 @ 14:59:35 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101938497
Yay voor vollere tetten!

Ik merk dat het hier toch steeds minder wordt :Y
Harry wil wel drinken en hapt ook keurig en blijft keurig liggen, maar van veel echt drinken is nauwelijks sprake volgens mij :D
  woensdag 14 september 2011 @ 15:55:28 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101940407
@Pvoes, dat was nog niet eens in me opgekomen, dat je baby ook nadien kan bijtanken! Als dat op die manier werkt is het toch prima. Het is meer dat ik zo verbaasd ben over zoveel drinkmomenten. 12 keer per etmaal en een etmaal duurt 24 uur, ik kon me er gewoon geen voorstelling bij maken hoe je dag/nacht er dan uitziet.
Met sturen bedoel ik ook niet dat je je kind's drinkbehoefte zelf actief verandert, dat kan denk ik niet. Of dat je je baby honger laat hebben...natuurlijk niet. Maar zelf merk ik dat als ik mijn knul bijvoorbeeld heel de dag op 10 cm afstand van mijn boobs zou hebben en als hij 's nachts bij mij in bed sliep, dat hij dan vaker zou drinken (of zuigen) dan nu. Beetje kip-eiverhaal.
pi_101940586
even een crosspostje

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:57 schreef laiveneertiekje het volgende:

even wezen wegen en 215 gram erbij in 3 weken..

cb vindt dat hij er goed uitziet, maar toch zit het mij dwars....
  woensdag 14 september 2011 @ 16:03:35 #156
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101940690
@Sannne, dat riepen ze tegen mij ook, om de 4 uur, toen ze vijf en een halve week was. :')
Dat is helemaal geen optie. Ik zat in het begin ook op 11/12 voedingen en dat liep vanzelf terug naar 7/8 per dag. Ze regelt het zelf wel en ze groeit allemachtig hard.

We hebben sinds het weekend weer rust en ze meet zichzelf weer een schema aan.
07.00 uur wakker/eten
08.30 slapen
11.30 wakker/eten
13.30 slapen
14.30 wakker
15.30 eten
Dan ergens nog een keer een dutje van zo'n 3 kwartier.
18.00 eten
20.00/20.30 eten en naar bed

En dan een late avond voeding en 1 of 2 nachtvoedingen.
Ik vind het al best een grote baby schema, soms ligt ze ook al om 19.30 uur 's avonds te slapen, zalig!!! De handen vrij is soms zo lekker, vooral omdat ik haar altijd om mee heen heb. Dan kan ik even iets in huis afmaken of gewoon wat voor mezelf doen.

Ik begrijp jou ook wel Aventura, ik zou echt gek worden als ik om het uur of iedere twee uur nog zou moeten voeden. In het begin was ik thuis en vond ik dat geen probleem, maar nu ik ook weer werk, moeten er ook andere dingen gebeuren gedurende de dag en die zouden dan constant blijven liggen.
  woensdag 14 september 2011 @ 16:05:37 #157
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101940750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:00 schreef laiveneertiekje het volgende:
even een crosspostje

[..]

Hoe ziet dat eruit in de curve, heb je een afbeelding? Niet meteen druk om maken hoor, hij groeit, hij staat niet stil. :*

Al weet ik dat ik makkelijk praten heb.....
  woensdag 14 september 2011 @ 16:18:54 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101941306
Kindjes blijven niet gemiddeld zoveel groeien he? Dan zou je na een jaar een kind van een kilo of 15 hebben, en dat is niet echt de bedoeling. Maar inderdaad, hoe ziet het eruit in de curve?
pi_101941657
Waarom zit het je dwars? hij kan net even voor de lengte hebben gekozen.
Of 3 dagen later ineens op de 280gr aangekomen zitten, het is echt een moment opnamen en ze groeien steeds minder snel.
pi_101945754
Ik was hier van plan om de borstvoeding maar helemaal te stoppen. Lente drinkt alleen 's ochtends nog maar en dat was meer voor de knus dan dat ze echt wat binnenkrijgt.

Dacht ik.

Want ze had nu twee dagen niet gedronken en ik had me toch een stuwing op m'n werk. :D En dat vind ik zo gaaf dat ik toch gewoon voorlopig maar weer doorga.

Da's wel weer tien minuten eerder opstaan 's ochtends, da's dan weer een beetje jammer. :O
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 september 2011 @ 23:00:26 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101959879
is dat nou een tsr? geert slaapt al een poosje en ineens prikken m'n borsten en begin ik te lekken. even hand erop en 't is al weer gestopt met lekken, het deed geen pijn ofzo, (dat prikken) maar ik voelde het dit keer wel) wsl doordat het er hier laatst over ging dat ik er op let ofzo ? :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 14 september 2011 @ 23:13:53 #162
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_101960572
Jups, dat is een tsr. :Y

Ik heb ze al een tijd niet meer gehad, ik ben benieuwd of ik ze weer krijg. Of eigenlijk: wanneer ik ze weer krijg. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 14 september 2011 @ 23:17:20 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101960762
Ja dat is een tsr. Ik begrijp pas sinds kort dat dat prikken een tsr is. Ik had er net nog een. Hij kwam op toen iemand een ander neerstak met een mes :') (Op tv dan hè)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 september 2011 @ 23:20:22 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101960928
hehe, heb ik dat ook eens bewust meegemaakt GWS :D meestal is Geert al wakker voordat ik ga lekken, en leg ik 'm eerder aan. sinds hij ook bijvoeding krijgt, slaapt hij 's avonds laat beter dan ervoor. Voorheen clusterde hij tot we naar bed gingen, nu slaapt hij en slaapt dan drinkend verder in bed als ik ga slapen.

whehe Aventura _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_101966196
pessie en Pvoes, hij zat eerder boven het onderste lijntje in het groene gedeelte, en nu zakt hij af naar dat lijntje..

Ik kan me als ik naar hem kijk niet voorstellen dat hij tekort komt. Hij is helder, de hele dag vrolijk, en drinkt volgens mij ook goed. En het cb zag er ook nog geen probleem in. Ben alleen wat angstig dat hij verder wegzakt in de curve..

en de curve:

[ Bericht 13% gewijzigd door laiveneertiekje op 15-09-2011 08:38:23 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 september 2011 @ 08:40:57 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101967008
ik heb een soort probleem :? als ik m'n menstruatie heb, lijk ik te dippen, maar als het weer voorbij is, verslikt Geert zich in de melkstroom. Alsof ik dan teveel heb .. hij drinkt tijdens m'n periode vaker dan normaal dus dan gaat m'n productie natuurlijk omhoog. Hoe kan ik dit probleem oplossen? :')

L'tiekje, kijk eens naar je kindje? wat je zelf al zegt: hij is helder, vrolijk etc. Als het niet goed zou gaan, zou hij zich wel anders gedragen/ er slechter uitzien. Die weegmomenten zijn maar momentopnamen, wat de rest al zegt! Probeer je niet te focussen op dat gewicht, maar op zijn gemoedstoestand ;)

donderdag 15 september 2011 @ 08:48:42 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101967131
laiv, Harry hobbelde ook zo. Die kwam ook niet altijd veel aan. Soms zelfs minder dan jouw Bartje over een langere periode. Ik heb het losgelaten. Zolang hij een normale indruk maakt en hij gewoon op verzoek krijgt, kan het bijna niet mis gaan.
De lijn van Bartje is nog steeds stijgende en niet plat of naar beneden.

tsr voel ik eigenlijk nooit meer, maar ik heb geen idee sinds wanneer niet...
pi_101967522
Ik ben geloof ik nogal van de getalletjes en grafiekjes, toch lastig als ze zich daar niet echt aan lijken te houden..
Jullie hebben helemaal gelijk, maar ik mijzelf er nog even van zien te overtuigen, aangezien ik zo ook niet echt van hem kan genieten lijkt het wel, en dat is zo zonde....
pi_101967649
Ik heb even een vraagje.

Wies is misselijk van de bevalling en spuugt al sinds zondag regelmatig. Steeds kleine beetjes maar, dus niks wereldsschokkend. Maar gisteravond gooide ze er een hele voeding uit, ook zag ik nog wat oude voeding (dat waren klonters geworden) erbij zitten. Wij schrokken wel even behoorlijk dus. We hebben de verloskundige gebeld voor raad of ik gelijk weer moest/kon aanleggen. Dat was juist goed, dus ook gedaan. De rest van de nacht heeft ze goed gedronken en geslapen. Wel moesten we haar overeind houden, want anders kreeg ze weer last. Na de voeding van 5 uur vanochtend kwam er weer een flinke golf voeding uit, maar ik denk dat dat gewoon te veel gedronken was.

Maar nu mijn vraag, hoelang kan die misselijkheid van de bevalling door blijven gaan, want ik vond get projectiel morsen bij zo'n kleintje wel erg heftig? Of heeft iemand ervaring en tips voor misselijkheid bij een pasgeborenen? (Ze heeft tijdens de bevalling gedraaid gezeten en ze is eruit getrokken en gewrikt. Haar schouder zat vast achter het schaambot.)

Voor de rest is ze echt een voorbeeldige drinker.

Mignonne, heel erg vervelend van het kolfen en je productie... Wat ontzettend naar.. je hebt 2 verschillende kolven? Denk je dat een andere soort kolf het makkelijker voor je zou kunnen maken. Ik heb anders een Medela Swing die je wel mag proberen. De komende weken ga ik hem nog niet gebruiken. Maar waarschijnlijk is dat ook niet de oplossing natuurlijk.. maar ja, dan weet je het :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 15 september 2011 @ 10:34:20 #170
259886 pessie
pi_101969211
Laiv Nathan had ook nooit een lijn. Totdat ie steeds mee bijvoeding kreeg, nu vind ik em dik (al is ie in vergelijking met zn neven van 2 een slak ventje, maar dat zijn ook echte bootwerkers dus tsja). Probeer het los te laten zolang hij een goede indruk maakt. Ik heb me er zelf ook heel lang zorgen over gemaakt, niet leuk.

Wickie wat naar! Helaas geen ervaring.
  donderdag 15 september 2011 @ 12:36:46 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101972630
Wij zijn naar cb geweest. De lengtemeting klopt denk ik niet want Harry wilde niet fatsoenlijk blijven liggen in de bak.
Hij zou 77,5 cm zijn en 9355 gram.

In de bv curves ziet dat het er zo uit:

pi_101973262
Asy, kijk nou! Zijn gewichtslijntje stijgt licht. Wat mooi zeg :)
Het gaat gewoon heel goed met Harry (toch?).

Hier is de verloskundige net geweest (hielprik). Ze heeft er vanochtend weer een voeding plus oude voeding uitgegooid... De vk zei dat het ook weleens reflux kan zijn :{
Ze komt overigens alweer aan. Ze zit al bijna 100 gram boven haar geboortegewicht (op dag 4). Dus we kijken het spugen en overgeven even aan en ik bespreek het anders met de wijkverpleegkundige als ze langskomt voor de intake. Dat zal wel over 2 weken zijn ofzo.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:27:53 #173
259886 pessie
pi_101974173
Asy wat een mooie curve! En inderdaad, zn gewicht stijgt O+
pi_101974370
Het verhaal lijkt wel heel erg op hoe het bij Niels ging, wickie. Die gooide ook al op dag 3 met een boog de hele voeding eruit en de eerste dag spuugde hij colostrum. Al moet ik er wel bijzeggen dat hij niet alleen last had van reflux, maar ook van mijn overproductie. Die waarschijnlijk veroorzaakt werd doordat hij steeds weer wilde drinken na het spugen en ik hem in het begin dan niet aan de leegste borst legde: ik stimuleerde teveel.
Hopelijk is het geen reflux en anders alleen spugen zonder zuurbranden: dan is het vooral een wasprobleem.

Mignonne, hoe ging het bij de dietiste en heb je mijn pm nog gehad dat je mijn electrische kolf wel mag lenen?

Asy, wat een mooie curves!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101974600
Vervelend wicks, heb je het idee dat ze zelf last heeft van het spugen? of is het eigenlijk vooral voor jullie vervelend? En wat heftig joh, je bevalling :{ en wat een prachtig kaartje! wolkjes O+ bedankt <3

Twinks ja! ik wilde je net terug gaan pmen :D en jore ook! :P ik had gister nog geen tijd om op pm te reageren. Superlief O+
En ik heb in het allergie-topic gezet hoe het bij de dietist ging. In principe niets nieuws gehoord, wel flesvoeding meegekregen om te proberen want ze twijfelde over of ze nutramigen of neocate moet voorschrijven. Ik heb net een flesje van 60 cc gemaakt, daar heeft ze 30 van op terwijl ze een gezicht als een oorwurm trok met een blik van wtf voer je me nou? :o begrijpelijk want ik geloof dat het zo bitter als de neten is en moedermelk is mierzoet natuurlijk... t viel me nog mee dat ze die 30 cc dronk.
Anyways, ik vind het een fijn idee dat we strakjes iets achter de hand hebben, mocht het om wat voor reden dan ook nodig zijn.
:)
pi_101974675
Wickie, vervelend dat je je zorgen maakt. Op zich is spugen niet erg en hoef je er niet van te schrikken. Bij kleine baby's is het maagklepje nog niet volgroeid, waardoor ze makkelijk voeding teruggeven. Een plens lijkt al gauw een hele voeding, maar dat is het maar zelden. Gooi voor de grap maar eens 50cc water over je aanrecht heen en kijk wat een zooi dat al geeft ;) Prima dat ze ook deels verteerde voeding teruggaf, dat betekent namelijk dat ze al een groot deel van de voedingstoffen binnen heeft en je niet 'voor niks' voedt. Het is wel belangrijk onderscheid te maken tussen gewoon spugen en projectielbraken, in dat laatste geval spuugt een kind echt meters ver, van de ene kant van de kamer naar de andere kant. Dat doet Wies zo te lezen gelukkig niet. Het kan zijn dat ze inderdaad last heeft of gaat krijgen van reflux, maar het kan ook zijn dat ze nog wat moeite heeft met jouw productie te verwerken, waardoor de maag geprikkeld wordt om de inhoud eruit te gooien. Kijk het even rustig aan, zolang ze goed plast, poept, groeit en tevreden is, heb je geen haast.
pi_101974694
Drollie! Heb je geen elektrische kolf staan? Ik heb er 2 :')
pi_101974750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:45 schreef WupWup het volgende:
Drollie! Heb je geen elektrische kolf staan? Ik heb er 2 :')
tegen mij?
ja nee, ik heb 2 handkolven :P een medela en een avent.
pi_101974789
Je mag m'n oude zo hebben wmb.

edit: maar jore en twinks waren eerst natuurlijk!
pi_101974903
Ik weet niet wat voor kolf jij hebt Wups? Die van mij is gewoon enkelzijdig (Medela Swing)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101974928
Dubbel. Ameda Lactaline.
pi_101974949
Dat is helemaal ideaal!
pi_101975040
oh jore pm'de ergens anders over, voordat ik die een kolf aftroggel _O- :+

maar eh ja nu weet ik het niet meer hoor :')
ik denk dat electrisch kolven veel scheelt, maar dat weet ik niet zeker want ik heb er geen ervaring mee. Als een van jullie een kolf teveel heeft en die aan mij uit wil lenen dan ben ik daar superblij mee. Welke kolf enzo dat weet ik echt niet want ik ben dus een n00b.

Scheelt dubbelzijdig zoveel? of is dat alleen tijdswinst?
pi_101975313
Ja Mignonne ik ben ook erg benieuwd hoe het bij de dietiste was. Ah kijk daar ben je :)

Twinks dank je voor je reactie. Vooral het overproductie gedeelte herken ik heel erg. Ik probeer het ergste begin nu eerst even weg te laten vloeien voordat ik haar aanleg. Gelukkig laat ze zelf ook in het begin het overtollige weglopen uit haar mond. Heb je misschien nog meer tips voor me?
Ik geef nu 1 borst per keer. Soms hakt ze de voeding zelf in stukjes, dan drinkt ze 5 minuutjes, stopt zelf dan houd ik haar overeind en dan na een half uur drinkt ze dan weer 10 minuten. Soms doet ze dit ook nog een 3de keer. ik blijf dan telkens dezelfde borst aanbieden.

Wup ook erg bedankt voor jou reactie. Dat is wat de verloskundige ook zei, dus was ik al aardig gerustgesteld. Ze geeft wel over in een boog van een halve meter, maar gelukkig geen meters. De kraamverzorgster zag haar toenstraks overgeven en zei dat het waarschijnlijk wel de hele voeding was (we hebben een ervaren kraam). En gisteren was het nog meer wat eruit kwam.
Maar ik denk ook vooral dat de wasmachine overuren zal draaien want ze lijkt er niet echt heel veel last van te hebben.
Ze huilt echt bijna niet (ik weet niet wat ik mee maak, Mette huilde alleen maar). Ze wordt er wel wakker van en gaat moeilijk kijken en af toe wat gekerm. Als ze echt last heeft wil ze graag drinken, maar ik denk dat ik haar dan dus maar niet meer aanleg en probeer het met mijn pink (te laten zuigen) oplos, want dat waren de keren dat ze daarna alles er weer uit gooide.
En die ik hoop dat die overproductie snel wat stabiliseert, dat zal ook wel een hele hoop schelen denk ik.
We gaan het de komende weken gewoon goed in de gaten houden. Ze doet het zo goed voor de rest. En ik vind het voeden zo geweldig en heerlijk om te doen. Nooit gedacht dat ik er zo van zou kunnen genieten (alleen gehoopt).

Al mn voedingstopjes zijn inmiddels ondergekotst, dus die moet ik maar wat meer gaan aanschaffen :') (ik kan ze alleen niet meer vinden op de H&M website }:| )

Oja Mignonne, ik heb dus een Medela Swing, Die is vooral praktisch en klein, makkelijk mee te nemen dus. Die kan je zo op komen pikken om uit te proberen. De komende 6 weken blijf ik ervan af. Ik wil eerst mijn productie een beetje afgestemd krijgen. Ik denk dat kolven niet echt een strak plan gaat zijn. Maar ik heb ook echt geen verstand van kolfapparaten, Wup weet daar denk ik meer over. Maar de Swing is dus vooral klein, dat is ook waarom ik die had (voor onderweg enzo). Ik vond hem erg fijn.
pi_101975497
Dubbelzijdig scheelt heel veel! Qua tijd en waarschijnlijk ook opbrengst, want je maakt direct gebruik van de tsr in beide borsten ipv dat je bij de tweede borst weer een nieuwe op moet zien te wekken.
pi_101976427
wickie, je productie is momenteel nog erg flexibel. Ik denk niet dat het verstandig is om nu al actie te gaan ondernemen op een onbevestigde overproductie, tenzij een lactatiekundige IBCLC je dat adviseert. Voor je het weet zit je met een onderproductie. Voed op verzoek of bel (gratis) een vrijwilligster van LLL of VBN!
pi_101976889
Ik kan inderdaad wel even bellen voor raad, of anders de lactatiekundige weer bellen die we de vorige keer bij Mette ook hadden.
En ik voed op verzoek. En ik moet gewoon weer lekker in de chill-stand gaan :)
Ik wil het ook misschien te graag goed doen, stomme hormonen.
pi_101977034
:* wickie, wel héél herkenbaar hoor.
Ik zou inderdaad iemand bellen die er verstand van heeft als je wilt weten hoe je het aan moet pakken.
Maar het kan heel goed zijn dat het nu gewoon de stuwing is waar jullie last van hebben.
pi_101977119
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef wickie het volgende:

Als ze echt last heeft wil ze graag drinken, maar ik denk dat ik haar dan dus maar niet meer aanleg en probeer het met mijn pink (te laten zuigen) oplos,

voeden op verzoek was trouwens reactie op bovenstaande. ben een beetje wazig geloof ik :P
pi_101977372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef WupWup het volgende:

[..]

voeden op verzoek was trouwens reactie op bovenstaande. ben een beetje wazig geloof ik :P
Ik heb je raad gelijk opgevolgd en haar net gewoon aangelegd toen ze aangaf te willen drinken :)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:47:40 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101979075
wickie, wat sneu dat je meisje spuugt. Fijn dat hier een paar dames nog wat tips hebben. Hopelijk is het snel opgelost :*

mignonne, ik zou ook voor dubbelzijdig gaan! :Y
Bespaart veelal tijd en wat Twinkly zegt, je hoeft niet de tweede tsr nog eens op te wekken. IK zeg: doen!

Ow en dank jullie wel voor de complimentjes voor mijn kleine grote O+
Ik ben ook trots. Had 19 maanden geleden niet gedacht dat ik nu nog bv zou geven...
pi_101981441
Als ik nu nog moest beginnen met een kolf zou ik ws ook voor dubbelzijdig gaan. Dat vond ik in het begin niet nodig, maar inmiddels zou ik er heel blij mee zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 15 september 2011 @ 17:53:08 #193
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_101983195
Ik vind enkelzijdig kolven nog steeds erg fijn, maar mn ventje drinkt in een kwartier en ik kolf ook in kwartier. Van moment van weggaan tot werkplek tot terugzijn (kolven, schoonmaken, opbergen) duurt 30 minuten. Dus erg fijn. Kan nu boek lezen en iphonen.
Ga straks t kolven wel missen, 2x half uurtje ontspannen.
Maar strkas afbouwen eerst naar 1x een periode en dan alleen nog maar 's ochtends en s avonds voeden.
Ben benieuwd hoe dat gaat allemaal.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_101983355
Ik ben blij met de dubbelzijdige kolf, ik kan zo in mijn pauzes kolven..

Jammer is dat de kolfruimte op dinsdag bezet is, maar ik heb een ander hokje gevonden, alleen zit daar geen stromend water....
pi_101984992
Ik heb nooit stromend water in mijn hok.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 15 september 2011 @ 19:59:06 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101988325
Ik heb op verschillende plekken gekolfd en zelden stromend water gehad.
Als ik maar rustig kon zitten en de deur kon afsluiten.
Daarna hobbelde ik met mijn kolfspullen over de gang om ze elders af te spoelen :D
Ondertussen liet ik de kolf de slangen droog blazen.
pi_101988683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben blij met de dubbelzijdige kolf, ik kan zo in mijn pauzes kolven..

Jammer is dat de kolfruimte op dinsdag bezet is, maar ik heb een ander hokje gevonden, alleen zit daar geen stromend water....
Gebruik je de Freestyle? En bevalt ie?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 september 2011 @ 20:30:18 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101989968
ik viel een beetje teveel af door de bv. ik woog nog maar 48 kilo ergens vorige week. Dieetadvies: eitje naast m'n brood ipv erop, zodat het extra is. Voortaan normaal ontbijten (dat doe ik dus nu maar met ontbijtkoek, aangezien ik gewoon brood echt niet door m'n strot krijg 's ochtends :X ) Slagroom op m'n koffie, ongeneerd boter op brood, Als tussendoortje vissticks eten :D en kijken of ik hier en daar wat extra's kan pikken bij tussendoortjes. voor wat het avondeten betreft valt er weinig te halen, ik eet meer dan m'n man die in de bouw werkt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_101990758
Okay nou Wup als je van je kolf af wil dan wil ik hem heel graag tijdelijk adopteren. Ik zal er lief voor zijn. Eens zien of het scheelt in opbrengst (moet haast wel!)

Wicks superlief maar hou jij je kolf alsjeblieft gewoon bij je in de buurt. :* ik hoop dat het ding gewoon niet nodig is de komende tijd maar mocht je het wel nodig hebben dan moet je er gewoon a la minute bij kunnen vind ik. Thnx anyways :)

En twinks jij ook bedankt maar dan is dubbelzijdig misschien idd handiger voor mij. Denk ik.
pi_101991439
Je mag m hebben. Ik heb 2 dezelfde en hij heeft me goed dienst gedaan. Ik kolf niet meer en de volgende keer gebruik ik de nieuwe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')