quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!![]()
Ik weet zelfs nog je voornaam, maar ik was dan ook niet meer zwangerquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik meende me echt te herinneren dat dat iemand was die ik verder nooit of zelden op t forum zag. Ik was zwanger![]()
Jij hebt een beter geheugen?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!![]()
Jazeker. 3 maanden minstens elke nacht en daarna nog af en toe. Als er nog eens een tweede komt, doet ie weer meequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog je voornaam, maar ik was dan ook niet meer zwangermaar ik zou je op straat niet herkennen. Hebben jullie plezier gehad van het bedje?
schema? wasdah? Doorslapen? Ken ik niet. Uren tussen de voedingen? Alleen als ik onderweg ben en Geert in de draagdoek hebquote:Op woensdag 14 september 2011 01:04 schreef Sannne het volgende:
Is het echt niet erg als een baby van 2 maanden nog 12 keer per dag drinkt?![]()
Ik zie andere mama's zulke mooie schema's hebben, doorslaapbabies en uren tussen de voedingen en mijn Liesie wil gewoon het liefst nog elk uur![]()
(Mij maakt het niet uit, ik heb geen moeite met BV geven, ik ga gewoon mn eigen gang terwijl ze drinkt, maar het lijkt me zo veeeeel)
oke, dit komt wel een beetje lomp over, nu lijkt het alsof ik denk dat je een keus zou hebben. Dat denk ik niet als je echt voedt op verzoek. Denk wel dat je een beetje kunt sturen. Neem bijvoorbeeld deze ochtend. Ik lig al vanaf 6 uur met mn baby naast me in bed. Bij elk piepje leg ik meneertje aan en hij geniet. Heb hem nu al voor de vierde keer. Prima, ik heb toch nog verlof. Maar toch gebeurt dit zeker niet elke ochtend. Gister wwas ik van 8 tot 2 weg en dan is ie net zo happy met twee flesjes van papa.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Niet herkenbaar. Zo veel voedingen en niet doorslapen, het lijkt mij een ramp. Hoe combineer je dat met je eigen bezigheden? Kan me niet voorstellen dat je dan nog iets anders doet, zoals werken. Ik zou het niet kunnen.
Hoe doe je dat dan? Ga je live voeden tijdens je werk?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef Pvoesss het volgende:
Maar hier is geen papa en geen mogelijkheid tot flesjes.
En ik werk dus wel minstens 4 dagen in de week.
Ik kolfde wel, maar nieuwe baan en einde kolfrecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ga je live voeden tijdens je werk?
Hehe, ik had dit kunnen posten.. Alleen de olijfolie doe ik niet. Bij wat voor gerechten doe je dat?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef Twinkly het volgende:
Wij geven volle melk en volle yoghurt (milde biologische is lekker). Roomboter hebben we een hele tijd gegeven, maar ik vergat het steeds buiten de koelkast te zetten waardoor het niet te smeren was, nu krijgt hij dezelfde halvarine als wij maar wel vaak roomboter door stamppot ofzo (en extra olijfolie door het eten en flink pindakaas op brood).
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
even wezen wegen en 215 gram erbij in 3 weken..
cb vindt dat hij er goed uitziet, maar toch zit het mij dwars....
Hoe ziet dat eruit in de curve, heb je een afbeelding? Niet meteen druk om maken hoor, hij groeit, hij staat niet stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |