Wat ontzettend fijn!!quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef wickie het volgende:
Ik kom me morgen even goed melden hier, maar de borstvoeding hier gaat best goed. Ze is wel wat misselijk geweest van de bevalling. Maar ze hapt zo makkelijk aan, echt heel raar om het ook zo anders mee te maken. Net zoals bij jou BJ. Volgens mij begint de voeding zelf ook al aardig op gang te komen. Ik hoor haar al echt goed slikken en mn borsten beginnen steeds voller te voelen.
Al met al, wat ontzettend bijzonder, zoals het er nu uitziet ga ik hier intens van genieten
Ik werk 4 dagen in de week dus het aanleggen kan maar 3 dagen overdag. Dottir zit daar overduidelijk niet op te wachten, die wordt steeds chagrijniger als mijn borst niet acuut voldoet aan haar vraag.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:16 schreef WupWup het volgende:
Vanyel als je wilt blijven voeden, dan aanleggen aanleggen aanleggen. Borstvoeding is vraag-aanbod, als jij de vraag verstoort (kunstvoeding) zal het aanbod er ook niet zijn.
En synto helpt maar even omdat het alleen een toeschietreflex helpt opwekken, het verhoogt je productie niet.
Ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:53 schreef Vanyel het volgende:
OT
Ik kom er net dankzij het opschonen van mijn PMbox opeens achter dat jij de Fokker bent van wie ik de cosleeper heb gekocht
Ja ik meende me echt te herinneren dat dat iemand was die ik verder nooit of zelden op t forum zag. Ik was zwangerquote:
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:39 schreef Moonah het volgende:
Beterschap voor kleine (?) J PM! Voed je live zonder hoedje inmiddels?
Door PM (zag haar laatste post in de lijst) kwam ik weer eens sinds zeer lange tijd in dit topic terecht. Brings back sweet memories.Over de tsr, ik voel hem nu, zo'n 4 jaar na dato nóg wel eens.
Laatst, toen PM haar prulleke ging voeden prikte het bij me!
En Mignonne, wat mij hielp met kolven op mijn werk, was een filmpje van Thies waar ik altijd van smolt. Dan stroomde het als een tiet.Maar wellicht heb je dat ook allang geprobeerd. Succes ermee iig.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!![]()
Ik weet zelfs nog je voornaam, maar ik was dan ook niet meer zwangerquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik meende me echt te herinneren dat dat iemand was die ik verder nooit of zelden op t forum zag. Ik was zwanger![]()
Jij hebt een beter geheugen?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh das een goeie, stuur maar door dan dat filmpje van Thies!![]()
Jazeker. 3 maanden minstens elke nacht en daarna nog af en toe. Als er nog eens een tweede komt, doet ie weer meequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik weet zelfs nog je voornaam, maar ik was dan ook niet meer zwangermaar ik zou je op straat niet herkennen. Hebben jullie plezier gehad van het bedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |