Ik heb een aantal shirts van Boob, ook wel van Noppies en Carrywell, maar die hebben een andere opening. Die van Boob overlapt de bovenkant de onderkant en dat voed vooral buitenshuis echt enorm prettig en makkelijk.
Nieuw zijn ze echt enorm duur, 50/60 eurie, dus ik heb ze via MP voor een habbekrats.
Ik heb twee t-shirts, fel roze en donkerblauw en twee longsleeves zwart en donkergroen.
Die draag ik afwisselend van elkaar over op en onder.
Wijn door de risotto mag gewoon.
Zoogcompressen gebruik ik steeds minder, in het begin iedere voeding nieuwe, nu doe ik de hele dag met een paar, voor de zekerheid. In het weekend voor het eerst niets gebruikt en dat ging goed, 's nachts lukt het nu ook.
Zonder bh slapen....
Mijn Lientje, drinkt op het moment weer bijna consequent 2 keer per nacht, gisteravond was het 22.30, 02.10, 04.00, 06.10, 09.50 uur....
Ze groeit als een malle en drinkt 8 voedingen per dag, dus ik vraag me toch af wrom ze het nodig vind om 's nachts zo vaak te drinken. Zou het een optie zijn om overdag om de 3 uur max te voeden, of is al bewezen dat dat niet werkt?
Ik vind het op zich niet erg om haar te voeden, maar een keer is gewoon geen moeite en twee keer vind ik vrij pittig.