oh nee nee! die hoeveelheden zijn geschraap van 2 dagen lang iedere twee uur sprokkelenquote:Op maandag 12 september 2011 10:43 schreef WupWup het volgende:
Mignonne, wanneer spray je? En wat is je opbrengst als je niet sprayt? 110 ml en 80 ml suggereren namelijk dat je wel een tsr hebt (en eerlijk vind ik die getallen bepaald niet dramatisch maar dat is persoonlijk natuurlijk). Zonder tsr zou je max 10-30 kolven. Je zou eens kunnen kijken wat het oplevert om te sprayen als je denkt bijna klaar te zijn met kolven voor een extra tsr.
Valt mee. Ik ben wel heel blij als ze weer drinkt maar het is niet pijnlijk. T lekt wel tegen de tijd dat t een keer 4 uur isquote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef WupWup het volgende:
Oh my, dat is echt K. Heb je dan geen vreselijke stuwing aan het einde van een schooldag?
quote:Op maandag 12 september 2011 18:54 schreef mignonne het volgende:
Ze heeft het vandaag in ieder geval wel keurig gered, om half zes 's morgens nog bij mij gedronken, daarna van papa 1 x 110 ml en 1 x 80 ml en toen om 6 uur weer bij mij. Ik denk wel dat ze vanavond nog een keer of 3 of 4 bij mij zal drinken maar das niet erg.
Nou dat valt tegenwoordig ook best mee met de spekjes dusquote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar haalt dat kind haar spek vandaan? Hier was vandaag 7u live, op kdv 170 bv en 200 kv (ik kolfde 105 in die tijd), 18u live, 19.30 live, 20u 165 kv. Daarnaast nog iig 2x brood, 2 cherrytomaten en ws fruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./omdathetkan
@Ssserpente, maar dat is het hem juist, ik heb niet het idee dat ik op dit moment een lage productie heb. Ik voel ook heel duidelijk een tsr als ik zelf voed, en als ik hem niet voel dan hoor ik jongste wel ineens flink aan het "klokken" slaan zeg maar. Alleen bij het kolven is het bout. Bij allebei mijn kolven.:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |