Dat weet ik op zich wel, ik heb alleen wel het idee dat hij nu met die twee flessen binnenkrijgt wat hij normaal bij meer dan 2 voedingen binnenkrijgt... En dan zou het wel logisch zijn dat hij de rest van de dag slecht drinkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef WupWup het volgende:
Laten die regeltjes nou net niet opgaan voor bvhet is zelfs geen indicatie.
Dank! Maar eerlijk is eerlijk, ik kan wel janken alsie zo tegenspartelt aan de borst..en dat doe ik dan soms ook maar gewoon even en dan proberen we het later nog een keer. Ik prijs me maar gelukkig met de mogelijkheden die hier geboden worden itt. vroegah of ontwikkelingslanden.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef Keshet het volgende:
Linda, wat rot trouwens dat het live-drinken nog niet echt wil.
voor je doorzettingsvermogen en positieve houding!
ah ja zo, nouja goed, het maakt voor mij verder niet zoveel uit, ik denk meer mee met de verzekeringsmaatschappij, het lijkt me het handigst als ik niet maar 2 flessen uit een blik trek ofzo maar goed.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef WupWup het volgende:
I know, maar mignonne wilde aanmaken en invriezen, vandaar.
Qua poeder, het vergaan van enzymen ofzo?
Ja, ik geloof het wel. LLL heeft dacht ik een Duitse tak. Daar ga ik zeker achteraan als het de komende tijd niet beter gaat. Bij Lotte was het geboortegewicht de magische grens.. Noah heeft dat helaas nog niet bereikt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef WupWup het volgende:
Linda heb je eigenlijk de mogelijkheid van een lactatiekundige daar?
Grin, dat is ook vies, maar kindjes lusten het vaak wel en het vult goed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:47 schreef Morretje het volgende:
Ze gaat na het eten eigenlijk meteen op bed (we eten pas rond 18.15 uur), dus vlak voor het slapen lukt wel. Brinta er doorheen ja? Lijkt me zo vies..
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef Keshet het volgende:
Mignonne, ik ben het vergeten te vragen. Sorry.
Ja, dat is precies het dilemma.. Geen eten geven is geen optie, het lukt haar niet om weer in slaap te komen dan. Wat zou het verschil zijn tussen een boterham en borst, zou ze er langer op slapen denk je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Morretje, ik weet niet hoezeer je baalt van die nachtvoedingen, maar je kunt overwegen om haar 's nachts die voedingen niet te geven. Het is vast even loodzwaar, maar misschien moet ze overdag meer honger hebben om goed te willen eten? Ze zit nu in een bepaald patroon. Als geen eten geven 's nachts geen optie is omdat alternatieve manieren van troosten en aandacht geven niet werken kun je overwegen om haar een boterham aan te bieden in plaats van een voeding aan de borst.
Nogmaals, ik weet niet of ik er zin in zou hebben... En misschien groeit ze vanzelf wel over die nachtvoedingen heen.
Ik maakte me daar in het begin heel erg zorgen over, lipstick dus het moest wel verkeerd zijn en tot allerlei zieligs leiden. Op een gegeven moment bleek dat mijn tepel gewoon niet helemaal recht is.....quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef PM-girl het volgende:
Nu even afwachten of er kloofjes zitten, de tepel komt er nl ietwat schuin uit (de beruchte lipstick).
Is hij in 'ruststand' ook scheef dan? Dat is bij mij niet het geval, voor zover er een tepel isquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik maakte me daar in het begin heel erg zorgen over, lipstick dus het moest wel verkeerd zijn en tot allerlei zieligs leiden. Op een gegeven moment bleek dat mijn tepel gewoon niet helemaal recht is.....
Dat weet ik niet, maar ik denk het niet. Ik weet niet hoe je de nachtvoedingen nu aanpakt, maar ik voed altijd in zombiemodus en houd alles donker opdat Lena gauw verder slaapt. Da's voor haar ook makkelijk en comfortabel. Misschien werkt het bij Isa juist goed om haar uit die comfort zone te halen en duidelijk te maken dat ze er moeite voor moet doen als ze honger heeft. Misschien gaat ze dan zelf de voorkeur geven aan diezelfde boterhammen overdag eten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat is precies het dilemma.. Geen eten geven is geen optie, het lukt haar niet om weer in slaap te komen dan. Wat zou het verschil zijn tussen een boterham en borst, zou ze er langer op slapen denk je?
Hm zit wat in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk het niet. Ik weet niet hoe je de nachtvoedingen nu aanpakt, maar ik voed altijd in zombiemodus en houd alles donker opdat Lena gauw verder slaapt. Da's voor haar ook makkelijk en comfortabel. Misschien werkt het bij Isa juist goed om haar uit die comfort zone te halen en duidelijk te maken dat ze er moeite voor moet doen als ze honger heeft. Misschien gaat ze dan zelf de voorkeur geven aan diezelfde boterhammen overdag eten.
Ik heb geen flauw idee of dit werkt, hoor. Ik weet dat het er een tijdje geleden in het dreumestopic regelmatig over ging. Stiemie deed dit zo bij Esmee geloof ik, maar ook daar was dit niet het wondermiddel (er speelden ook andere zaken). Het is in ieder geval iets wat je kunt proberen en waarmee je de gewoonte doorbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |