Wat een dood programmaquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Boskamp op de belg, ook daar is ie goed
Deed ook de analyse tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Boskamp op de belg, ook daar is ie goed
Die speelde ook echt slecht.quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
Op de Belg zijn ze Mertens flink aan het afbranden.
Ik vond van wel.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Anonymousey het volgende:
Was de aflevering van vanavond goed? Anders kijk ik hem zo wel ff terug =)
Geen topshow, maar ik vond Ivan wel te pruimen. Had niet zo heel veel inbreng maar hij was niet irritant. Schelvecchio was wel scherpquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Was het wel een beetje een topshowtje of viel Crazy Ivan een beetje tegen?
Emile was scherp, en bleek bovendien een grote rol gespeeld te hebben in een transfer van een Nederlandse speler.quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Was het wel een beetje een topshowtje of viel Crazy Ivan een beetje tegen?
quote:
Goed om te lezen dat de Italiofiel bij de les was, ik ga extra mijn best doen om zijn zachte pientere woordgrapjes op te pikken.quote:
Niet te kijken hier, m'n hele pc slaat van die site op tilt.quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Nja kijk hem maar even via rtl gemist site, link staat niet in de xml
Nee Donner heeft ze betrapt en boos toegesproken die durven echt niet meer.quote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niet te kijken hier, m'n hele pc slaat van die site op tilt.
Of is dat Ahmedinijad
ehhh...volgens mij begrijp je het niet helemaalquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat roepen die arrogante Belgen al 10 jaar
Ik vind Emile altijd goedquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rene's avatar kan ook zwart gemaakt worden
Hij komt terugquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rene's avatar kan ook zwart gemaakt worden
Ach, laat gaan joh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk voorlopig van niet. Misschien na de winterstop.
Hij moet weer de rené worden van 10 jaar geleden toen hij met Prem bij barend zatquote:
Heb je daar beelden van?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet weer de rené worden van 10 jaar geleden toen hij met Prem bij barend zat
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:29 schreef Smoofie het volgende:
http://www.barendenvandor(...)00-villa-bvd-ek-2000
Niet alleen hij. Ook Prem had nog een jong koppiequote:Op dinsdag 6 september 2011 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk rond 27 minHij is echt veranderd .
Leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk rond 27 minHij is echt veranderd .
Dat was dus tegen mij voor mijn ninja edit, maar leek iets teveel op een pseudo psycholoogquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Maar ook qua gedrag en kleding is hij veranderd.
Maar is even irritant geblevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet alleen hij. Ook Prem had nog een jong koppie
Echt he... hij haalt het bloed onder je nagels vandaan, krijg ook flashbacks aan mijn rijleraar. Dat was ook zo'n Surinaamse hindoe die alles beter dacht te wetenquote:
Prem is een held man. Luister iedere dag met veel plezier naar Premtime op radio 1quote:
Dat interviewtje met Rijkaard op 26quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:29 schreef Smoofie het volgende:
http://www.barendenvandor(...)00-villa-bvd-ek-2000
dankuquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)9a11cb801235b311.mp4
Lenskytwitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 13:07:04Alcoholprobleem blijkt oorzaak van afwezigheid Lensky http://t.co/pjqu7sz reageer retweet
Nu hoor je Prem alleen op Radio 1, maar de vraag is of PREMtime het nog haalt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 04:53 schreef Specularium het volgende:
Vleesgeworden zaadpinda die Prem.
Grote bek dit dat zus zo, krijgt ie een blikje over zijn zichzelf veel beter wanende figuur, kapt ie met de show.
Premi is geen held.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prem is een held man. Luister iedere dag met veel plezier naar Premtime op radio 1
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:54:16RT @sebasschra: #Gijp zojuist gesignaleerd in Dubbeldam (Dordrecht). "Maakte vrolijke en zeker niet uitgebluste indruk", aldus winkelier. reageer retweet
Ah kom op joh, met je kut twitterquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:54:16RT @sebasschra: #Gijp zojuist gesignaleerd in Dubbeldam (Dordrecht). "Maakte vrolijke en zeker niet uitgebluste indruk", aldus winkelier. reageer retweet
Inderdaad, want van buiten kun je zien hoe iemand zich werkelijk voeltquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Bij VI maakte hij ook altijd een vrolijke en zeker niet uitgebluste indruk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga ff profiel met Van der Gijp terug kijken man. Heb daar de laatste dagen best vaak aan gedacht.
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 22:32:08#HansieHansie weer lekker aan het overacten: "Autovisieflits: Hans Kraay Jr. heethoofd bij rijexamen" (vanaf 04:45) - http://t.co/35vEOAF reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 21:32:08Video: Promo Voetbal International - 2011/2012 (lange promo #2) - http://t.co/1HycYS7 #VItv reageer retweet
Je moest ook erg veel huilen de laatste dagen of niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga ff profiel met Van der Gijp terug kijken man. Heb daar de laatste dagen best vaak aan gedacht.
Wat voor cijfer geef je Iwan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
Kijk nu pas de aflevering van Maandag, maar een meer dan prima uitzending imho.
Ik vond em eigenlijk wel prima. Niet overaanwezig, alleen praten als hij ook daadwerkelijk wat te zeggen had. Al met al wel een nuttige inbreng, maar niet voor iedere week denk ik.quote:
Ik had precies hetzelfde. Toen het begon wist ik niet wat te verwachten, in die korte stukjes van 'm komt hij zelden echt leuk over, maar hij was goed bezig gisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk wel prima. Niet overaanwezig, alleen praten als hij ook daadwerkelijk wat te zeggen had. Al met al wel een nuttige inbreng, maar niet voor iedere week denk ik.
Het ging wel veel over voetbal zeg
Ja van dat getroll van jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moest ook erg veel huilen de laatste dagen of niet?
Idd, die uitzending verklaart een hoopquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Iwan van Duren vaste vervanger René van der Gijp
Iwan van Duren, die afgelopen maandag voor het eerst aan de tafel van Voetbal International plaatsnam, zal voorlopig de oververmoeide René van der Gijp blijven vervangen. Dat meldt het blad Voetbal International.
Iwan van Duren is normaal gesproken verslaggever en onderzoeksjournalist bij het blad Voetbal International en in die hoedanigheid zat hij ook al menigmaal aan de bar van het gelijknamige tv-programma. Nu promoveert hij dus naar de tafel.
Van Duren zal voorlopig zowel op maandag als vrijdag de plaats van René van der Gijp innemen. Daarmee lijkt er geen (vaste) rol weggelegd voor Koert Westerman, die René van der Gijp de eerste twee uitzendingen dat hij er niet was, verving.
Overdrijven is ook een vak. Het blijft een simpele VI werknemerquote:
Maar heeft totaal geen uitstralingquote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het blijft een VI werknemer
Zeker wetenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:04 schreef Bittere_Bal het volgende:
Vind ik Koert er nog veel meer bijpassen
Eensch.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:16 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Iwan de verschrikkelijke graag maar eens in de 2/3 maanden. What's next trouwens, nerd Tom Knipping aan tafel. Allemaal van die ruggegraatsloze figuranten die Johan net iets te opzichtig naar de mond praten als werknemertjes.
Dat ze een voetbalonderzoek in een tijdschrift volgekalkt krijgen maakt hen nog geen geschikte tafelgasten. Je moet het ook weten te brengen. Aan de bar waren ze al van die betweters die dachten dat ze iets enorms te melden hadden. Kom op zeg, met je chinese belsupporters.
Kan zijn dat ze gewoon voorlopig aan het proberen geslagen zijn, maar als straks al die uitstralingsloze vi-journalisten aan tafel moeten, keldert dit programma erg aan niveau en entertainment.
De clown is missing. En die heb je wel nodig. Dat dodelijke saaie SV neemt zichzelf ook al jaren veel te serieus met enorme ego-eikels als van het Hek, Molenaar en Boot. Totaal geen humor, er puur zittend om interessant te wezen. Leuk voor even een twist in een aflevering, totaal niet leuk voor elke week. VI moet uitkijken dat ze niet die kant op gaan. Daarom karakters als Heertje, Westerman, Boskamp en de Jakhals erbij houden als compensatie. Niemand twee keer achter elkaar. Gijp vervang je niet met zijn humor, maar je moet wel het concept van verschillende karakters blijven koesteren.
ja snap ik ook niet, zeker te duurquote:Op woensdag 7 september 2011 15:52 schreef Veerboot het volgende:
Snap de keuze ook niet zo goed eigenlijk. Waarom niet gewoon iedere uitzending twee mensen uit het vaste rijtje van gasten (daar kunnen Iwan en Koert dan gewoon deel van gaan uitmaken)?
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het blijft een simpele VI werknemer
Laat hem maar wegblijven. Ik heb zelfs nog liever Tijl dan die idiootquote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom zien we Diekstra eigenlijk nooit meer? Laatst las ik op GS ook dat hij niet meer langs mocht komen o.i.d.
Ik vind Dijkstra wel een baas. Gaat altijd lekker tegen Johan in en brengt ook wel wat humor. Hij hoeft mij niet iedere week te komen, maar één keer in de maand is hij wel te pruimen.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat hem maar wegblijven. Ik heb zelfs nog liever Tijl dan die idioot
Ik heb hem nog nooit op een opmerking betrapt waar ik achter sta.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind Dijkstra wel een baas. Gaat altijd lekker tegen Johan in en brengt ook wel wat humor. Hij hoeft mij niet iedere week te komen, maar één keer in de maand is hij wel te pruimen.
Moet dat om een goeie gast te zijn?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op een opmerking betrapt waar ik achter sta.
Jakhals is dat? Gatverdammequote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom zien we Diekstra eigenlijk nooit meer? Laatst las ik op GS ook dat hij niet meer langs mocht komen o.i.d.
Ja, het zegt IMO niks zinnigs. En dat Twente gefap van hem wordt ik helemaal misselijk vanquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet dat om een goeie gast te zijn?
Nou, jij gaat mij niet vertellen dat jij het niet eens was met 'ik zeg niet dat Lex Immers de grootste cultuurdrager sinds Erasmus is'...quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op een opmerking betrapt waar ik achter sta.
Ondertiteling is te duur.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Prima gast, alleen niet elke week.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef Kingstown het volgende:
Goh wat vreemd dat de Ajax-aanhangers Diekstra niets vinden...had ik nou echt helemaal niet verwacht.
quote:
Dat weet elke mongool wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, jij gaat mij niet vertellen dat jij het niet eens was met 'ik zeg niet dat Lex Immers de grootste cultuurdrager sinds Erasmus is'...
Wat heeft het weer met Ajax te maken? Ik vind het simpelweg een vreemd mannetje dat altijd lekker tegendraads zijn eigen mening moet verkondigen, zonder dat die ergens gefundeerd is.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef Kingstown het volgende:
Goh wat vreemd dat de Ajax-aanhangers Diekstra niets vinden...had ik nou echt helemaal niet verwacht.
Onzin nog voordat hij met zijn overgeacte Twente passie begon vond ik hem al een vervelend mannetje die alleen maar tegen schenen kon aantrappen en daarom ook ALTIJD het tegenovergestelde beweerd ten opzichte van de andere mensen aan tafel.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef Kingstown het volgende:
De ergste is wat dat betreft Henk Westbroek.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:56 schreef Roflbroek het volgende:
Diekstra is een goede gast. Ook al ben ik het vaak niet met hem eens. Ik vind het juist goed dat hij zijn eigen mening heeft, de meeste gasten lullen maar een beetje met Derksen mee.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef Kingstown het volgende:
Ik vond dat hij wel een geinig interviewtje had met Jopie Heestersquote:Op woensdag 7 september 2011 19:00 schreef msnk het volgende:
Over wie hebben we het nou? Erik Dijkstra toch? Die jakhals-homo tevens tukker?
Zo ja; hoe KUN je hem nou goed vinden in WAT dan ookZelfs bij DWDD faalt hij taaaantooeee hard
Dat was toen hij een hoogbejaarde seniele man "hitler was een goede kerel" liet zeggen?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat hij wel een geinig interviewtje had met Jopie Heesters
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 07-09-2011 om 19:29:33René van der #Gijp zat vorige week in het Kurhaus om "het gevoel van vorig jaar weer een beetje terug te krijgen" - http://t.co/6Cnf2jE reageer retweet
Serieus, laatst heb ik VI Oranje terug zitten kijken, en ik werd echt helemaal gelukkig. Toen was de zomer nog wel warm, ik was net geslaagd en je kon iedere dag voetbal kijken met vrienden en/of familie. Heerlijk man.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef Heufd het volgende:
Ik wil ook terug naar dat gevoel van het Kurhaus. Mooiste momenten uit mijn leven.
Ik liep stage (hele zomer), dus ik kreeg niet alles mee. Nee, voor mij was het echt kutteringtyfusquote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Serieus, laatst heb ik VI Oranje terug zitten kijken, en ik werd echt helemaal gelukkig. Toen was de zomer nog wel warm, ik was net geslaagd en je kon iedere dag voetbal kijken met vrienden en/of familie. Heerlijk man.
Nu hebben we VI zonder Gijpie en herfstweer
Volgend jaar weerquote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Serieus, laatst heb ik VI Oranje terug zitten kijken, en ik werd echt helemaal gelukkig. Toen was de zomer nog wel warm, ik was net geslaagd en je kon iedere dag voetbal kijken met vrienden en/of familie. Heerlijk man.
Idd, bij het 100-jarig bestaan van tv in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef Veerboot het volgende:
Kun je later toch tegen je kleinkinderen vertellen: "ik heb VI Oranje nog meegemaakt!". Stukje onvervalste televisiegeschiedenis.
Pioniers.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Voor VI Oranje altijd dat gewauwel over Villa BvD 1998. Hoor je niks meer van.
Het was inderdaad een bijzondere tijd.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heldquote:Op woensdag 7 september 2011 22:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sjaak polak lijkt mij ook wel grappig als gast
Die lingo opmerkingquote:
Behoorlijk ja. Nico is volgens mij geen Hansie-fan.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:21 schreef schaap001 het volgende:
Ben wel benieuwd naar die column in VI waarmee Hans Kraaij niet zo blij zou zijn?! Heb de nieuwe VI nog niet gelezen. Wordt 'ie weer afgezeken door Nico Dijkshoorn? Die moet 'm wel vaker hebbenMaandag zit Hans er weer dus dan zullen we het wel merken.
Best wel, en tevens krijgen Jan-Joost van Gangelen, Robin van Persie en het Oranjepubliek er ook nog van langs.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:21 schreef schaap001 het volgende:
Ben wel benieuwd naar die column in VI waarmee Hans Kraaij niet zo blij zou zijn?! Heb de nieuwe VI nog niet gelezen. Wordt 'ie weer afgezeken door Nico Dijkshoorn? Die moet 'm wel vaker hebbenMaandag zit Hans er weer dus dan zullen we het wel merken.
Komen die er niet meer op? Wist ik niet man...eens één de zoveel tijd lees ik een paar columns van Dijkshoorn achter elkaar, wát een baas is die man.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat die columns niet meer op VI.nl komen. Nu word je bijna gedwongen om zo'n blad te kopen.
Klopt. Echt jammerquote:Op donderdag 8 september 2011 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Zie jij nog nieuwe dan? Die over Cruijff is de laatste en die is van april.
'Moet mijn verhaal afmaken die lul jat mijn moment of fame' al tandenknarsend nog net Gijp niet naar de strot vliegendquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
wat een figuur![]()
Iedere niet-autist zou even meelachen.
haha lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 8 september 2011 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat probeert 'ie te zeggen? "Nou René hou je... hou je... (bek?)"
Idd.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
wat een figuur![]()
Haha, precies! Hij is iets te serieus...ik vind hem op de een of andere manier zo'n mama's-kindjequote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
wat een figuur![]()
Al die VI verslaggevers zijn nogalquote:Op donderdag 8 september 2011 18:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, precies! Hij is iets te serieus...ik vind hem op de een of andere manier zo'n mama's-kindje
Allemaal weggelopen uit Jiskefet lijkt het soms.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Al die VI verslaggevers zijn nogal
maar hij had toch nog maar 1 minuut ofzo toen ? En dan Gijp er nog tussendoor, ja dan kan je 1 zin zeggen.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat probeert 'ie te zeggen? "Nou René hou je... hou je... (bek?)"
Nico is fan van zichzelf.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Nico is volgens mij geen Hansie-fan.
Ik hoop dat Boskamp komt, dan kan Iwan meteen wat klappen incasseren.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef msnk het volgende:
Vrijdag komt Boskamp weer toch?
Heb wel zin in Hansie, wanneer is die er weer?
Haha, dat ie 'm gewoon met z'n kop op die tafel slaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Boskamp komt, dan kan Iwan meteen wat klappen incasseren.
Hehe!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dat ie 'm gewoon met z'n kop op die tafel slaat.
Nope, klopt niet wat je zegt. Klik bijv. maar eens op die column van Cruijff, dan zie je aan de rechterkant een 'archief', dat loopt t/m 2 augustus 2011. Helaas zijn ze er daarna wél mee opgehouden om de columns online te plaatsen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Zie jij nog nieuwe dan? Die over Cruijff is de laatste en die is van april.
Dit soort mensen moeten idd kapot...quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Het begint 's ochtends om acht uur al bij de kassa in Albert Heijn. Staat een vent in de rij die vrolijk roept: 'En, wie wordt er kampioen?'
Jij bent ook beroemd?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit soort mensen moeten idd kapot...
Ik kan mij herinneren dat hij dit al eerder had gezegd, een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Het begint 's ochtends om acht uur al bij de kassa in Albert Heijn. Staat een vent in de rij die vrolijk roept: 'En, wie wordt er kampioen?' Als ik niet zo goed in mijn vel zit, is mijn reactie: 'Nou meneer, dat interesseert me eigenlijk geen fuck.'
Maar toen werd de vraag gesteld door een vrouw met boodschappentassen meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat hij dit al eerder had gezegd, een paar jaar terug.
Klopt dat was zijn eigen column in de VI.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je dus dat Johan zijn quotes recyclet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je dus dat Johan zijn quotes recyclet.
Als je jaar in jaar uit iedere dag op tv, radio en in de bladen moet met interviews kan het wel eens voorkomen dat je een quote herhaalt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij sluit daar altijd af met een liedje van Hazesquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:51 schreef Type-R het volgende:
Is er iemand die vaker luistert naar Wilfred's radio programma op BNR? Wekelijkse show op vrijdag 16:00-18:30. Ben nu aan het luisteren, maar twijfel nog of het goed is.
Kan nooit slechter zijn dan de show van Ben van der Burg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:51 schreef Type-R het volgende:
Is er iemand die vaker luistert naar Wilfred's radio programma op BNR? Wekelijkse show op vrijdag 16:00-18:30. Ben nu aan het luisteren, maar twijfel nog of het goed/interessant is.
Bron: http://www.vi.nl/Radio-it(...)nen-van-Jordania.htmquote:Overigens weet Boskamp ook te melden dat het met zijn collega René van der Gijp inmiddels weer wat beter gaat en dat hij hem binnen afzienbare termijn wel weer terug verwacht aan tafel in de studio.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bron: http://www.vi.nl/Radio-it(...)nen-van-Jordania.htm
Wel goed nieuws!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Bron: http://www.vi.nl/Radio-it(...)nen-van-Jordania.htm
Wel goed nieuws!
Kijk eens een paar posts terug?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:26 schreef Stiggie het volgende:
Gijppie misschien over 2 weekies weer terug
http://sigaarsnor.blogspo(...)-weekje-of-twee.html
Nee dat durft hij niet tegen die Karate Kidquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Boskampie gaat nu klappen verkopen aan Iwan?
Eindbaasquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:49 schreef Type-R het volgende:
Alsof ik mezelf weer aan het werk zie!
Heerlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:49 schreef Type-R het volgende:
Alsof ik mezelf weer aan het werk zie!
En terecht. Een vedettequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:50 schreef tralalala het volgende:
Derksen moet van Persie weer even verdedigen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die niks gepresteerd heeft tot nu toe
wat heeft ie nou daadwerkelijk gedaan dan ?quote:
Hij keek wel boos naar Iwan toen die zei dat ze zich maar moeizaam gekwalificeerd hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:56 schreef tong80 het volgende:
Boskamp zat toch in de WK-74 selectie. Verbeter me als ik het mis heb.
neequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:56 schreef tong80 het volgende:
Boskamp zat toch in de WK-74 selectie. Verbeter me als ik het mis heb.
Goaltjes maakte ie in de beste competitie van de wereld bij één van de beste clubs van de wereld.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat heeft ie nou daadwerkelijk gedaan dan ?
goaltjes maken terwijl het er niet toe doet ,en er nooit staan als het echt moet
niet beslissendquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goaltjes maakte ie in de beste competitie van de wereld bij één van de beste clubs van de wereld.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goaltjes maakte ie in de beste competitie van de wereld bij één van de beste clubs van de wereld.
OK. In 75 werd ie wel voetballer van het jaar in België.quote:
quote:
89ste minuut de voorstopper Barry Hulshofquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij keek wel boos naar Iwan toen die zei dat ze zich maar moeizaam gekwalificeerd hebben
WTF IS DIT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |