Wat een dood programmaquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Boskamp op de belg, ook daar is ie goed
Deed ook de analyse tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Boskamp op de belg, ook daar is ie goed
Die speelde ook echt slecht.quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
Op de Belg zijn ze Mertens flink aan het afbranden.
Ik vond van wel.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Anonymousey het volgende:
Was de aflevering van vanavond goed? Anders kijk ik hem zo wel ff terug =)
Geen topshow, maar ik vond Ivan wel te pruimen. Had niet zo heel veel inbreng maar hij was niet irritant. Schelvecchio was wel scherpquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Was het wel een beetje een topshowtje of viel Crazy Ivan een beetje tegen?
Emile was scherp, en bleek bovendien een grote rol gespeeld te hebben in een transfer van een Nederlandse speler.quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Was het wel een beetje een topshowtje of viel Crazy Ivan een beetje tegen?
quote:
Goed om te lezen dat de Italiofiel bij de les was, ik ga extra mijn best doen om zijn zachte pientere woordgrapjes op te pikken.quote:
Niet te kijken hier, m'n hele pc slaat van die site op tilt.quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Nja kijk hem maar even via rtl gemist site, link staat niet in de xml
Nee Donner heeft ze betrapt en boos toegesproken die durven echt niet meer.quote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niet te kijken hier, m'n hele pc slaat van die site op tilt.
Of is dat Ahmedinijad
ehhh...volgens mij begrijp je het niet helemaalquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat roepen die arrogante Belgen al 10 jaar
Ik vind Emile altijd goedquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rene's avatar kan ook zwart gemaakt worden
Hij komt terugquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rene's avatar kan ook zwart gemaakt worden
Ach, laat gaan joh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk voorlopig van niet. Misschien na de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |