Wat een dood programmaquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Boskamp op de belg, ook daar is ie goed
Deed ook de analyse tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Boskamp op de belg, ook daar is ie goed
Die speelde ook echt slecht.quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
Op de Belg zijn ze Mertens flink aan het afbranden.
Ik vond van wel.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Anonymousey het volgende:
Was de aflevering van vanavond goed? Anders kijk ik hem zo wel ff terug =)
Geen topshow, maar ik vond Ivan wel te pruimen. Had niet zo heel veel inbreng maar hij was niet irritant. Schelvecchio was wel scherpquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Was het wel een beetje een topshowtje of viel Crazy Ivan een beetje tegen?
Emile was scherp, en bleek bovendien een grote rol gespeeld te hebben in een transfer van een Nederlandse speler.quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Was het wel een beetje een topshowtje of viel Crazy Ivan een beetje tegen?
quote:
Goed om te lezen dat de Italiofiel bij de les was, ik ga extra mijn best doen om zijn zachte pientere woordgrapjes op te pikken.quote:
Niet te kijken hier, m'n hele pc slaat van die site op tilt.quote:Op maandag 5 september 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Nja kijk hem maar even via rtl gemist site, link staat niet in de xml
Nee Donner heeft ze betrapt en boos toegesproken die durven echt niet meer.quote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niet te kijken hier, m'n hele pc slaat van die site op tilt.
Of is dat Ahmedinijad
ehhh...volgens mij begrijp je het niet helemaalquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat roepen die arrogante Belgen al 10 jaar
Ik vind Emile altijd goedquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rene's avatar kan ook zwart gemaakt worden
Hij komt terugquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rene's avatar kan ook zwart gemaakt worden
Ach, laat gaan joh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk voorlopig van niet. Misschien na de winterstop.
Hij moet weer de rené worden van 10 jaar geleden toen hij met Prem bij barend zatquote:
Heb je daar beelden van?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet weer de rené worden van 10 jaar geleden toen hij met Prem bij barend zat
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:29 schreef Smoofie het volgende:
http://www.barendenvandor(...)00-villa-bvd-ek-2000
Niet alleen hij. Ook Prem had nog een jong koppiequote:Op dinsdag 6 september 2011 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk rond 27 minHij is echt veranderd .
Leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk rond 27 minHij is echt veranderd .
Dat was dus tegen mij voor mijn ninja edit, maar leek iets teveel op een pseudo psycholoogquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Maar ook qua gedrag en kleding is hij veranderd.
Maar is even irritant geblevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet alleen hij. Ook Prem had nog een jong koppie
Echt he... hij haalt het bloed onder je nagels vandaan, krijg ook flashbacks aan mijn rijleraar. Dat was ook zo'n Surinaamse hindoe die alles beter dacht te wetenquote:
Prem is een held man. Luister iedere dag met veel plezier naar Premtime op radio 1quote:
Dat interviewtje met Rijkaard op 26quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:29 schreef Smoofie het volgende:
http://www.barendenvandor(...)00-villa-bvd-ek-2000
dankuquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)9a11cb801235b311.mp4
Lenskytwitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 13:07:04Alcoholprobleem blijkt oorzaak van afwezigheid Lensky http://t.co/pjqu7sz reageer retweet
Nu hoor je Prem alleen op Radio 1, maar de vraag is of PREMtime het nog haalt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 04:53 schreef Specularium het volgende:
Vleesgeworden zaadpinda die Prem.
Grote bek dit dat zus zo, krijgt ie een blikje over zijn zichzelf veel beter wanende figuur, kapt ie met de show.
Premi is geen held.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prem is een held man. Luister iedere dag met veel plezier naar Premtime op radio 1
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:54:16RT @sebasschra: #Gijp zojuist gesignaleerd in Dubbeldam (Dordrecht). "Maakte vrolijke en zeker niet uitgebluste indruk", aldus winkelier. reageer retweet
Ah kom op joh, met je kut twitterquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:54:16RT @sebasschra: #Gijp zojuist gesignaleerd in Dubbeldam (Dordrecht). "Maakte vrolijke en zeker niet uitgebluste indruk", aldus winkelier. reageer retweet
Inderdaad, want van buiten kun je zien hoe iemand zich werkelijk voeltquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Bij VI maakte hij ook altijd een vrolijke en zeker niet uitgebluste indruk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga ff profiel met Van der Gijp terug kijken man. Heb daar de laatste dagen best vaak aan gedacht.
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 22:32:08#HansieHansie weer lekker aan het overacten: "Autovisieflits: Hans Kraay Jr. heethoofd bij rijexamen" (vanaf 04:45) - http://t.co/35vEOAF reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 21:32:08Video: Promo Voetbal International - 2011/2012 (lange promo #2) - http://t.co/1HycYS7 #VItv reageer retweet
Je moest ook erg veel huilen de laatste dagen of niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga ff profiel met Van der Gijp terug kijken man. Heb daar de laatste dagen best vaak aan gedacht.
Wat voor cijfer geef je Iwan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
Kijk nu pas de aflevering van Maandag, maar een meer dan prima uitzending imho.
Ik vond em eigenlijk wel prima. Niet overaanwezig, alleen praten als hij ook daadwerkelijk wat te zeggen had. Al met al wel een nuttige inbreng, maar niet voor iedere week denk ik.quote:
Ik had precies hetzelfde. Toen het begon wist ik niet wat te verwachten, in die korte stukjes van 'm komt hij zelden echt leuk over, maar hij was goed bezig gisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk wel prima. Niet overaanwezig, alleen praten als hij ook daadwerkelijk wat te zeggen had. Al met al wel een nuttige inbreng, maar niet voor iedere week denk ik.
Het ging wel veel over voetbal zeg
Ja van dat getroll van jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moest ook erg veel huilen de laatste dagen of niet?
Idd, die uitzending verklaart een hoopquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Iwan van Duren vaste vervanger René van der Gijp
Iwan van Duren, die afgelopen maandag voor het eerst aan de tafel van Voetbal International plaatsnam, zal voorlopig de oververmoeide René van der Gijp blijven vervangen. Dat meldt het blad Voetbal International.
Iwan van Duren is normaal gesproken verslaggever en onderzoeksjournalist bij het blad Voetbal International en in die hoedanigheid zat hij ook al menigmaal aan de bar van het gelijknamige tv-programma. Nu promoveert hij dus naar de tafel.
Van Duren zal voorlopig zowel op maandag als vrijdag de plaats van René van der Gijp innemen. Daarmee lijkt er geen (vaste) rol weggelegd voor Koert Westerman, die René van der Gijp de eerste twee uitzendingen dat hij er niet was, verving.
Overdrijven is ook een vak. Het blijft een simpele VI werknemerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |