Hoogtevrees?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou....ik twijfel er nog over, maar op dit moment neig ik naar zoutzuur.
[..]
niet te kunnen hebben? hoezo kan dat niet? dat snap ik ff niet....
ik heb 2x gevlogen en ben toen bewust aan het gangpad gaan zitten. heb geprobeerd om door het raampje naar beneden te kijken, maar erg prettig vond ik het niet. vanuit het gangpad naar buiten kijken ging nog wel....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:17 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoogtevrees?
Geen probleem! Het is wetenschappelijk bewezen dat het onmogelijk is om hoogtevrees te hebben indien er geen verbinding (touw, ladder, gevel…) tussen u en de grond bestaat. Hoogtevrees is een oerinstinct dat u waarschuwt voor gevaarlijke hoogten. Uw onderbewustzijn ‘meet’ de afstand tussen uw ogen en de grond via een referentie (touw, ladder, gevel). Neem dit contact weg en ons ‘meetsysteem’ werkt niet meer, zelfs als je bewust denkt: “ik heb normaal hoogtevrees”! Heb je trouwens last van hoogtevrees in een vliegtuig?
tof zegquote:
We hebben een uur gevaren met 30 km/h volgens de piloot, dus je hebt echt mooi de tijd om alles te fotograferen etc. De eerste 10 min. lijkt alles ook onwerkelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
tof zegik wil ook nog een keer ballonvaren, in het vliegtuig vind ik alles van boven kijken ook zo vet, maar dan gaat alles te snel
Ik vind het elke keer slechter worden, en ik vond het al heel slecht....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef Allrounder het volgende:
De Peppers met hun potten en pannetjes.
Idd. Snel naar buiten dan maar, het is mooi weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het elke keer slechter worden, en ik vond het al heel slecht....
mijn plan iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Idd. Snel naar buiten dan maar, het is mooi weer.
ES IST DER PINO!quote:
moet je heel hard gaan roepen zo van: "ICH WILL MEIN FAHRRAD ZUCRUCK"quote:
Aber das gebt doch nichtsquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MINTHY IN DEUTSCH WEIB ICH NICHT!!
Je gaat naar Duitsland toe?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Aber das gebt doch nichts![]()
nee, Duits en ik gaan niet zusammen...
Ik kom zo een eindje in je richting, ik zwaai!!![]()
Ik ben nu nog in Denemarken, de boot vertrekt over 12 minuten. Heb nog tot donderdag de tijd om het te zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je heel hard gaan roepen zo van: "ICH WILL MEIN FAHRRAD ZUCRUCK"
ik vermeod dat je Tonight van Hot chelle rae bedoelt...quote:
Kun je deze ook doen? Altijd een succes:quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je gaat naar Duitsland toe?.
Zwaai terug![]()
[..]
Ik ben nu nog in Denemarken, de boot vertrekt over 12 minuten. Heb nog tot donderdag de tijd om het te zeggen.
Nein, vliegtuigjes kiek'n in de zonquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je gaat naar Duitsland toe?.
Zwaai terug![]()
[..]
Hoe moeten wij dat weten ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hee, heb ik nou Sky Radio aan staan?
hoi, welkom.quote:
Omdat ze daar dat nummer van Lisa Loeb aan de draaitafel hebben gelijmdquote:
mooi liedje toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Omdat ze daar dat nummer van Lisa Loeb aan de draaitafel hebben gelijmd
Dank.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, welkom.
ik nu ook, maar lang niet altijd als ik hier post
Nee. Niet 3fm-waardig althans.quote:
Die is ook vies veel gedraaid hoor. 246 keer op precies te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Niet 3fm-waardig althans.
En dat kutnummer Plage wil ik ook nooit meer horen.
Waarom draaien ze No Mercy van Racoon zo weinig?
al 246keer gedraaid, dat is minder dan de helft van Plagequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Niet 3fm-waardig althans.
En dat kutnummer Plage wil ik ook nooit meer horen.
Waarom draaien ze No Mercy van Racoon zo weinig?
Normaal staat daar een zendmastquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je daar FM-zenders ontvangen dan?
Zal het nu wel wat rustiger worden..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef alors het volgende:
zomg wat een leven op de maandagmiddag hier!
C&S
tja, vakantie en geen zin om iets te gaan doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef alors het volgende:
zomg wat een leven op de maandagmiddag hier!
C&S
ik heb op lotte gestemd. wholy macaroni!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Oproepen om te stemmen op Tamara.![]()
http://sites.bnn.nl/page/odof/frank-zoekt-vrouw
Niet verkeerd inderdaad.quote:
Ook prima.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet verkeerd inderdaad.
Maar ik ga voor deze
Ja man! Stond langs de startbaan (in een of ander gehucht, Yde oid) vlak naast zo'n groot radarding maar had geweldig ontvangstquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je daar FM-zenders ontvangen dan?
ohja, alweer vergeten op te lettenquote:
Als je geen radio luistert en de achtergrond niet weet wel jaquote:
Idd! Ik vind dit meer DE zomerhit dan dat gedrocht van een Plage...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Dit is de zomerhit natuurlijk, maarja 3fm heeft Plage eigenhandig gehyped itt tot deze 538 plaat, dus dat zullen ze nooit toegeven.
Woow hahahaha die is echt heel ergquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Oproepen om te stemmen op Tamara.![]()
http://sites.bnn.nl/page/odof/frank-zoekt-vrouw
quote:Ik val nou eenmaal enórm op humor, maar Coen en Sander zijn al bezet en Domien is altijd chagrijnig dus leek Frank me wel een goeie optie...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef alors het volgende:
Paul doet 3v12, maar goed dat ik even inschakelde
Eigenlijk zou Rudy het 4 dagen in de week moeten doen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef alors het volgende:
Maar uit zijn twitter begrijp ik dat het de bedoeling was dat Rudy het vanavond zou doen
dat sowiesoquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Rudy het 4 dagen in de week moeten doen...
vast aan het uitbrakken van Szigetquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Dadelijk eens inschakelen, waar is Roos ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Rudy het 4 dagen in de week moeten doen...
Kinderfoto's aan het posten op Twitter, waarmee ze probeert mensen te overtuigen dat ze 10 jaar geleden genomen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Dadelijk eens inschakelen, waar is Roos ?
Sinds woensdag weer enig bereik via de normale antennequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Alsnog een hark op het dak kunnen krijgen?
Dan hebben ze vast iets gesleuteld, want ik heb nu ook binnenshuis goed ontvangst sinds een paar dagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sinds woensdag weer enig bereik via de normale antenne
Maar nu net thuis van een lang weekend Londen, dus morgen maar weer eens proberen
Ik denk idd dat ze het vermogen opgeschroefd hebben ofzo, want het was stukken beter ineens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan hebben ze vast iets gesleuteld, want ik heb nu ook binnenshuis goed ontvangst sinds een paar dagen![]()
En Londen, lijkt me tof![]()
Ooit. Later, als ik groot ben
Als ze het maar niet weer te hard gaan opschroeven, straks smelt er weer het een of ander doorquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze het vermogen opgeschroefd hebben ofzo, want het was stukken beter ineens.
En Londen is erg tof, kan me er zo nog een lang weekend vermaken, genoeg te zien en te doen
quote:
Dat eerste.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
Is er een Nederlandstalig nummer op of is er weer een piraat gaan draaien terwijl ik onder de douche stond?
Ah... Aan de ene kant gelukkig, maar aan de andere kant vond ik het nummer niet veel aanquote:
Lijkt me ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mijn god, dat moet een grap zijn toch?![]()
![]()
Dat tweede. Sersj is een jonge God.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij zo oud dan? Of gewoon zijn smaak??
Ah, dank voor je duidelijkheid!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat tweede. Sersj is een jonge God.
Allebei.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij zo oud dan? Of gewoon zijn smaak??
Is het nummer uit '88 of jijzelf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Allebei.
En iets uit 1988 is niet oud. Grmbl.
Als de geboortedatum in jouw profiel klopt, ben ik precies een jaar ouder dan jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het nummer uit '88 of jijzelf?
De muziek is wel oud, maar jij zou dan piepjong zijn!
Of ik stokoud, kan ook![]()
Ah, dan zijn we beide nog keijong!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als de geboortedatum in jouw profiel klopt, ben ik precies een jaar ouder dan jij.
Eh, oke. Als jij het zegt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we beide nog keijong!!![]()
Nouja, we horen misschien wel bij de wat oudere posters hier, maar zijn nog lang niet afgeschrevenquote:
niet zuigenquote:
Amen. '88 ftw!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En iets uit 1988 is niet oud. Grmbl.
QFTquote:
Baaaaaaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:10 schreef hole1988 het volgende:
@PINO Chef'Special is de nieuwe huisband van DWDD
Ja over drie dagen. Nog totaal niet mee bezigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent ook nog eens bijna jarig, zo te zien!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je zal maar het EK '88 gemist hebben
Ach ik heb slechts 1 WK traumaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 WK traumaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach ik heb slechts 1 WK trauma. Anderen lopen er al met 3
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
zeer bewust meegemaakt tijdens het volschijten van luiersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een trieste whiggersquote:
Die Sersjee die heeft nog gezien hoe ze in Engeland met varkensblazen voetballenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 WK trauma
Net na de finale in '78 geboren
Vind ik ookquote:
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Alleen jammer dat er nu een Duitse zender doorheen komt
Ik hoor alleen maar geklets... Ondanks dat ik vrij dicht bij de grens woon versta ik het amperquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...
Zomer van 69 hoor ik iets te vaak, is een classic die best op een lager pitje kan. Dus Box 2 wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
Wat was het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Deze liet Stenders toch al horen? Goede plaat iig.
Ik was erbij toen Pim Mulier de Koninklijke oprichtte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Sersjee die heeft nog gezien hoe ze in Engeland met varkensblazen voetballen
Helemaal niet erg, want Bell X1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
die moeten niet zeuren! liever iemand die de hele dag vrolijk zingt dan een chagrijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt heel hard te zingen, mn collega's worden moe van me geloof ik
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moeten niet zeuren! liever iemand die de hele dag vrolijk zingt dan een chagrijn!
Hoooooooooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...
ah, daarom mag ik niet zingen van mijn collega's...het schijnt dat ik vals zing, geen toon kan houden en de melodie 9 van de 10 keer niet eens benader!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...
Konden we maar lekker de hele dag samen zingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daarom mag ik niet zingen van mijn collega's...het schijnt dat ik vals zing, geen toon kan houden en de melodie 9 van de 10 keer niet eens benader!
ik moet 5 september weer werken. tot dan heb ik vrij... ;-)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konden we maar lekker de hele dag samen zingen
en ik kan dit jaar nog een week of 3-4 opnemen....dat is het voordeel van 3 maanden thuiszitten met ene bekkenbreuk: je bouwt lekker veel vakantiedagen op! en opnemen deed ik niet, was blij dat ik na 3mnd weer wat kon doen!quote:
Oudleusen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:04 schreef minthy het volgende:
Whehe, een ripdeal op een boerderie in Dalfsen
tis dat jij een alibi hebt...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik kan dit jaar nog een week of 3-4 opnemen....dat is het voordeel van 3 maanden thuiszitten met ene bekkenbreuk: je bouwt lekker veel vakantiedagen op! en opnemen deed ik niet, was blij dat ik na 3mnd weer wat kon doen!
nja, dat is waar...maar ik had ook nog van het jaar daarvoor over. volgens mijn manager had ik, wanneer ik dit jaar geen vakantie zou opnemen, aan het eind van het jaar genoeg uren om 9 weken vakantie op te nemen.....en uitgaande van mijn minimumcontractwaarde zou ik zelfs op een week of 11 uit kunnen komen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was dit jaar 2 maanden thuis met een ontsteking, maar ik heb toch maar gewoon 20 dagen per jaar.Moet die van dit jaar wel nog aan aanbreken
ze zoeken geen grote Oranje Vogel die de hele dacht zinloos de politie, brandweer en ambuziekenwagen belt???quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik pas niet in het dadersprofiel.
ja, ik probeer op mijn grote voorbeeld (jij) te lijken, maar dan in my own wayquote:
tis idd wel een beetje sneu....maar mijn hond is een tv-ster!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik scroll net deze pagina even langs, qua UI's is het hier nog erger dan in F&F mensen
merciquote:
En mijn hond is gewoon zelf een sterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[
[..]
tis idd wel een beetje sneu....maar mijn hond is een tv-ster!
Boeie, het gaat om de emotiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe het met der/die/das zit en of im goed is weet ik niet hoor.
Dreird stein slaat ook nergens op...volgens mij is het Dritten Steinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe het met der/die/das zit en of im goed is weet ik niet hoor.
Zelfde als Drierdrosk, dat klopt ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dreird stein slaat ook nergens op...volgens mij is het Dritten Steinmaar dit is leukerder
nee, maar dat onderscheidt me van alle andere 3rd Rock's en het zorgt ervoor dat ik niet aan die comedy gelinkt wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde als Drierdrosk, dat klopt ook niet.
tis geen grap! wiwa gaat dit programma doen.....hoewel, het blijft natuurlijk de jeugd v tegenwoordig...quote:
Of 'Feeling stronger every day'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Sersjee het volgende:
Chicago een "middle of the road groep" noemen is niet helemaal terecht, vind ik. Daar doe je ze echt mee tekort. Ik bedoel, 25 or 6 to 4!
Exact.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of 'Feeling stronger every day'
Dat zeiden ze in het nieuws, ik weet er verder ook niets van!quote:
tuurlijk....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in het nieuws, ik weet er verder ook niets van!
Ik was er niet bij
ABquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef borisz het volgende:
Angrybirds lvl 7 uitgespeeldop naar 8
Rotspel... Als ik eraan begin kan ik niet meer stoppenquote:
Doe maar niet, ben vandaag nog in kamp Westerbork geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duitsland?![]()
.
Moet ik nu ook iets over joden zeggen?
Stiekem hoop ik dat Twente deze duels beschikt over Duitse genen en niet over de Nederlandsequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duitsland?![]()
.
Moet ik nu ook iets over joden zeggen?
foebal op tv en vakantiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
Jemig wat is het hier dood... Het is nog niet eens woensdag!!
Ik zag net dat Borisz een doelpunt twittertquote:
yup, dat twitter is de hel voor mensen die niet live kijken en later een samenvatting willen zien. op zondagmiddag vermijdt ik twitter dan ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net dat Borisz een doelpunt twittert
Ah, dan is het dus maar goed dat ik er verder niets heb bij gezetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, dat twitter is de hel voor mensen die niet live kijken en later een samenvatting willen zien. op zondagmiddag vermijdt ik twitter dan ook
Fokken doen we onder werktijd. Op Zaterdag is het altijd significant rustiger op fok! dan op andere dagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net dat Borisz een doelpunt twittert
En vakantie is onzin, ik kan me van voorgaande jaren herinneren dat het dan juist drukker is op Fok!, gezien echte Fok!ers niet op vakantie gaan. En geen leven hebben.
So I've heard![]()
oh, voetbal heb ik nu wel aanstaan hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus maar goed dat ik er verder niets heb bij gezet
doe de groeten terug!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
He mensen, lekker weer hier groeten uit Italie!!
Dat is volgens mij omdat de Fok!ers net doen alsof ze een leven buiten Fok! hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Fokken doen we onder werktijd. Op Zaterdag is het altijd significant rustiger op fok! dan op andere dagen
Dago!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
He mensen, lekker weer hier groeten uit Italie!!
ik vind het wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef alors het volgende:
slechter dan dit kan haast niet, Rab...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Roel, Heidi (NSFW)Hey, het was nog geen 23u geweest, blote wijfen mogen pas NA die tijd worden gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
en jij begint met een foto van jou!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, het was nog geen 23u geweest, blote wijfen mogen pas NA die tijd worden gepost
Ik moet nog nieuwe laten maken, met m'n oude ga ik me echt niet meer laten zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij begint met een foto van jou!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe laten maken, met m'n oude ga ik me echt niet meer laten zien
ja, eerst ons lekker maken en dan terugkrabbelen. tsk tsk tskquote:
Oi, je maakt jezelf lekker, ik doe alleen een meldingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, eerst ons lekker maken en dan terugkrabbelen. tsk tsk tsk
ehm...ja...ehm...nou...ehm.....ja....ehm.....laat maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, je maakt jezelf lekker, ik doe alleen een melding
*pfiew*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ja...ehm...nou...ehm.....ja....ehm.....laat maar
Ik ken eigenlijk alleen de nummers die ze vaak op 3fm draaien, voor de rest ken ik niets van zequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
he, iets ouds van Kings of Leon. dat is een stuk beter te verteren. die eerste albums zoals aka Shake Heartbreak zijn veel vetter. mijn favo KoLtrack is Holy Roller Novocaine
zonde, het oude werk is lekkerder vind ik. meer rammelrock en daar houd ik van. net als het debuut van The Thermals (kan ff niet op de titel komen)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de nummers die ze vaak op 3fm draaien, voor de rest ken ik niets van ze
Ik neem me vaak voor vanalles te gaan luisteren (of films/series te gaan kijken) maar ik vergeet het steedsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, het oude werk is lekkerder vind ik. meer rammelrock en daar houd ik van. net als het debuut van The Thermals (kan ff niet op de titel komen)
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
rudy nog steeds ziek? rabbering zit er....ach, ook niet slecht
was het maar zo'n feest...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?
nee, dit zou Rudy's laatste 2 weken zijn, maar hij heeft geen stem meer....en Roos zal wel te lui of te brak zijn dus vandaar Rabberingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?
YT aanslingeren dus!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem me vaak voor vanalles te gaan luisteren (of films/series te gaan kijken) maar ik vergeet het steeds
Nog steeds haperende wifi en telefoon geeft geen goed geluidquote:
Slaap lekker, geniet van je paar laatste nachtjes in het buutenlaandquote:
wifi vind ik nog steedsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds haperende wifi en telefoon geeft geen goed geluid
slaap lekker!quote:
Scheelt enorm in datagebruik met mobiel, dat draait dan weer wel goedquote:
nja, dan is wifi wel ok, maar zelf zou ik niet snel wifi voor pc of laptop gebruik eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheelt enorm in datagebruik met mobiel, dat draait dan weer wel goed
Laptop ging hier eerder ook wel goed, mijn oude pc gaf ook geen problemen met de oude router. Sinds ik een nieuwe router heb loopt het op mn pc baggerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dan is wifi wel ok, maar zelf zou ik niet snel wifi voor pc of laptop gebruik eerlijk gezegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door hole1988 op 17-08-2011 02:41:28 ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Cee op 17-08-2011 07:12:11 ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:05 schreef Cee het volgende:
Gelukkig Sint Juttemis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's ya birthday?
Gefeliciteerd![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Gelukkig Sint Juttemis!
Gratuliert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SC!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, 3FM op kantoor en ik ben hier al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang niet geweest, dus bij deze: HALLO
Roel! Hans (waar is'ie?)! Cosmick (waar is'ie?)
Gelukkig Sint Juttemis!
Gefeliciteeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Straks ff luisteren,.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:21 schreef WeezerButler het volgende:
Fijne plugplaat trouwens bij 3voor12 radio
Pigeon John - the Bomb
http://weblogs.vpro.nl/3voor12radio/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |