wifi vind ik nog steedsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds haperende wifi en telefoon geeft geen goed geluid
slaap lekker!quote:
Scheelt enorm in datagebruik met mobiel, dat draait dan weer wel goedquote:
nja, dan is wifi wel ok, maar zelf zou ik niet snel wifi voor pc of laptop gebruik eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheelt enorm in datagebruik met mobiel, dat draait dan weer wel goed
Laptop ging hier eerder ook wel goed, mijn oude pc gaf ook geen problemen met de oude router. Sinds ik een nieuwe router heb loopt het op mn pc baggerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dan is wifi wel ok, maar zelf zou ik niet snel wifi voor pc of laptop gebruik eerlijk gezegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door hole1988 op 17-08-2011 02:41:28 ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Cee op 17-08-2011 07:12:11 ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:05 schreef Cee het volgende:
Gelukkig Sint Juttemis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's ya birthday?
Gefeliciteerd![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Gelukkig Sint Juttemis!
Gratuliert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SC!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, 3FM op kantoor en ik ben hier al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang niet geweest, dus bij deze: HALLO
Roel! Hans (waar is'ie?)! Cosmick (waar is'ie?)
Gelukkig Sint Juttemis!
Gefeliciteeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Straks ff luisteren,.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:21 schreef WeezerButler het volgende:
Fijne plugplaat trouwens bij 3voor12 radio
Pigeon John - the Bomb
http://weblogs.vpro.nl/3voor12radio/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |