merciquote:
En mijn hond is gewoon zelf een sterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[
[..]
tis idd wel een beetje sneu....maar mijn hond is een tv-ster!
Boeie, het gaat om de emotiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe het met der/die/das zit en of im goed is weet ik niet hoor.
Dreird stein slaat ook nergens op...volgens mij is het Dritten Steinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe het met der/die/das zit en of im goed is weet ik niet hoor.
Zelfde als Drierdrosk, dat klopt ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dreird stein slaat ook nergens op...volgens mij is het Dritten Steinmaar dit is leukerder
nee, maar dat onderscheidt me van alle andere 3rd Rock's en het zorgt ervoor dat ik niet aan die comedy gelinkt wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde als Drierdrosk, dat klopt ook niet.
tis geen grap! wiwa gaat dit programma doen.....hoewel, het blijft natuurlijk de jeugd v tegenwoordig...quote:
Of 'Feeling stronger every day'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Sersjee het volgende:
Chicago een "middle of the road groep" noemen is niet helemaal terecht, vind ik. Daar doe je ze echt mee tekort. Ik bedoel, 25 or 6 to 4!
Exact.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of 'Feeling stronger every day'
Dat zeiden ze in het nieuws, ik weet er verder ook niets van!quote:
tuurlijk....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in het nieuws, ik weet er verder ook niets van!
Ik was er niet bij
ABquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef borisz het volgende:
Angrybirds lvl 7 uitgespeeldop naar 8
Rotspel... Als ik eraan begin kan ik niet meer stoppenquote:
Doe maar niet, ben vandaag nog in kamp Westerbork geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duitsland?![]()
.
Moet ik nu ook iets over joden zeggen?
Stiekem hoop ik dat Twente deze duels beschikt over Duitse genen en niet over de Nederlandsequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duitsland?![]()
.
Moet ik nu ook iets over joden zeggen?
foebal op tv en vakantiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
Jemig wat is het hier dood... Het is nog niet eens woensdag!!
Ik zag net dat Borisz een doelpunt twittertquote:
yup, dat twitter is de hel voor mensen die niet live kijken en later een samenvatting willen zien. op zondagmiddag vermijdt ik twitter dan ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net dat Borisz een doelpunt twittert
Ah, dan is het dus maar goed dat ik er verder niets heb bij gezetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, dat twitter is de hel voor mensen die niet live kijken en later een samenvatting willen zien. op zondagmiddag vermijdt ik twitter dan ook
Fokken doen we onder werktijd. Op Zaterdag is het altijd significant rustiger op fok! dan op andere dagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag net dat Borisz een doelpunt twittert
En vakantie is onzin, ik kan me van voorgaande jaren herinneren dat het dan juist drukker is op Fok!, gezien echte Fok!ers niet op vakantie gaan. En geen leven hebben.
So I've heard![]()
oh, voetbal heb ik nu wel aanstaan hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus maar goed dat ik er verder niets heb bij gezet
doe de groeten terug!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
He mensen, lekker weer hier groeten uit Italie!!
Dat is volgens mij omdat de Fok!ers net doen alsof ze een leven buiten Fok! hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Fokken doen we onder werktijd. Op Zaterdag is het altijd significant rustiger op fok! dan op andere dagen
Dago!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
He mensen, lekker weer hier groeten uit Italie!!
ik vind het wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef alors het volgende:
slechter dan dit kan haast niet, Rab...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Roel, Heidi (NSFW)Hey, het was nog geen 23u geweest, blote wijfen mogen pas NA die tijd worden gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
en jij begint met een foto van jou!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, het was nog geen 23u geweest, blote wijfen mogen pas NA die tijd worden gepost
Ik moet nog nieuwe laten maken, met m'n oude ga ik me echt niet meer laten zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij begint met een foto van jou!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe laten maken, met m'n oude ga ik me echt niet meer laten zien
ja, eerst ons lekker maken en dan terugkrabbelen. tsk tsk tskquote:
Oi, je maakt jezelf lekker, ik doe alleen een meldingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, eerst ons lekker maken en dan terugkrabbelen. tsk tsk tsk
ehm...ja...ehm...nou...ehm.....ja....ehm.....laat maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, je maakt jezelf lekker, ik doe alleen een melding
*pfiew*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ja...ehm...nou...ehm.....ja....ehm.....laat maar
Ik ken eigenlijk alleen de nummers die ze vaak op 3fm draaien, voor de rest ken ik niets van zequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
he, iets ouds van Kings of Leon. dat is een stuk beter te verteren. die eerste albums zoals aka Shake Heartbreak zijn veel vetter. mijn favo KoLtrack is Holy Roller Novocaine
zonde, het oude werk is lekkerder vind ik. meer rammelrock en daar houd ik van. net als het debuut van The Thermals (kan ff niet op de titel komen)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de nummers die ze vaak op 3fm draaien, voor de rest ken ik niets van ze
Ik neem me vaak voor vanalles te gaan luisteren (of films/series te gaan kijken) maar ik vergeet het steedsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, het oude werk is lekkerder vind ik. meer rammelrock en daar houd ik van. net als het debuut van The Thermals (kan ff niet op de titel komen)
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
rudy nog steeds ziek? rabbering zit er....ach, ook niet slecht
was het maar zo'n feest...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?
nee, dit zou Rudy's laatste 2 weken zijn, maar hij heeft geen stem meer....en Roos zal wel te lui of te brak zijn dus vandaar Rabberingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?
YT aanslingeren dus!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem me vaak voor vanalles te gaan luisteren (of films/series te gaan kijken) maar ik vergeet het steeds
Nog steeds haperende wifi en telefoon geeft geen goed geluidquote:
Slaap lekker, geniet van je paar laatste nachtjes in het buutenlaandquote:
wifi vind ik nog steedsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds haperende wifi en telefoon geeft geen goed geluid
slaap lekker!quote:
Scheelt enorm in datagebruik met mobiel, dat draait dan weer wel goedquote:
nja, dan is wifi wel ok, maar zelf zou ik niet snel wifi voor pc of laptop gebruik eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Scheelt enorm in datagebruik met mobiel, dat draait dan weer wel goed
Laptop ging hier eerder ook wel goed, mijn oude pc gaf ook geen problemen met de oude router. Sinds ik een nieuwe router heb loopt het op mn pc baggerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dan is wifi wel ok, maar zelf zou ik niet snel wifi voor pc of laptop gebruik eerlijk gezegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door hole1988 op 17-08-2011 02:41:28 ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Cee op 17-08-2011 07:12:11 ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:05 schreef Cee het volgende:
Gelukkig Sint Juttemis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's ya birthday?
Gefeliciteerd![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Gelukkig Sint Juttemis!
Gratuliert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SC!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, 3FM op kantoor en ik ben hier al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang niet geweest, dus bij deze: HALLO
Roel! Hans (waar is'ie?)! Cosmick (waar is'ie?)
Gelukkig Sint Juttemis!
Gefeliciteeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Straks ff luisteren,.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:21 schreef WeezerButler het volgende:
Fijne plugplaat trouwens bij 3voor12 radio
Pigeon John - the Bomb
http://weblogs.vpro.nl/3voor12radio/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |