doe de groeten terug!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
He mensen, lekker weer hier groeten uit Italie!!
Dat is volgens mij omdat de Fok!ers net doen alsof ze een leven buiten Fok! hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Fokken doen we onder werktijd. Op Zaterdag is het altijd significant rustiger op fok! dan op andere dagen
Dago!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
He mensen, lekker weer hier groeten uit Italie!!
ik vind het wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef alors het volgende:
slechter dan dit kan haast niet, Rab...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Roel, Heidi (NSFW)Hey, het was nog geen 23u geweest, blote wijfen mogen pas NA die tijd worden gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
en jij begint met een foto van jou!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, het was nog geen 23u geweest, blote wijfen mogen pas NA die tijd worden gepost
Ik moet nog nieuwe laten maken, met m'n oude ga ik me echt niet meer laten zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij begint met een foto van jou!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe laten maken, met m'n oude ga ik me echt niet meer laten zien
ja, eerst ons lekker maken en dan terugkrabbelen. tsk tsk tskquote:
Oi, je maakt jezelf lekker, ik doe alleen een meldingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, eerst ons lekker maken en dan terugkrabbelen. tsk tsk tsk
ehm...ja...ehm...nou...ehm.....ja....ehm.....laat maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, je maakt jezelf lekker, ik doe alleen een melding
*pfiew*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ja...ehm...nou...ehm.....ja....ehm.....laat maar
Ik ken eigenlijk alleen de nummers die ze vaak op 3fm draaien, voor de rest ken ik niets van zequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
he, iets ouds van Kings of Leon. dat is een stuk beter te verteren. die eerste albums zoals aka Shake Heartbreak zijn veel vetter. mijn favo KoLtrack is Holy Roller Novocaine
zonde, het oude werk is lekkerder vind ik. meer rammelrock en daar houd ik van. net als het debuut van The Thermals (kan ff niet op de titel komen)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de nummers die ze vaak op 3fm draaien, voor de rest ken ik niets van ze
Ik neem me vaak voor vanalles te gaan luisteren (of films/series te gaan kijken) maar ik vergeet het steedsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, het oude werk is lekkerder vind ik. meer rammelrock en daar houd ik van. net als het debuut van The Thermals (kan ff niet op de titel komen)
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
rudy nog steeds ziek? rabbering zit er....ach, ook niet slecht
was het maar zo'n feest...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?
nee, dit zou Rudy's laatste 2 weken zijn, maar hij heeft geen stem meer....en Roos zal wel te lui of te brak zijn dus vandaar Rabberingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rabbering? Rudy? Is Roos dood gegaan in Sziget?
YT aanslingeren dus!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem me vaak voor vanalles te gaan luisteren (of films/series te gaan kijken) maar ik vergeet het steeds
Nog steeds haperende wifi en telefoon geeft geen goed geluidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |