ah, daarom mag ik niet zingen van mijn collega's...het schijnt dat ik vals zing, geen toon kan houden en de melodie 9 van de 10 keer niet eens benader!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...
Konden we maar lekker de hele dag samen zingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daarom mag ik niet zingen van mijn collega's...het schijnt dat ik vals zing, geen toon kan houden en de melodie 9 van de 10 keer niet eens benader!
ik moet 5 september weer werken. tot dan heb ik vrij... ;-)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konden we maar lekker de hele dag samen zingen
en ik kan dit jaar nog een week of 3-4 opnemen....dat is het voordeel van 3 maanden thuiszitten met ene bekkenbreuk: je bouwt lekker veel vakantiedagen op! en opnemen deed ik niet, was blij dat ik na 3mnd weer wat kon doen!quote:
Oudleusen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:04 schreef minthy het volgende:
Whehe, een ripdeal op een boerderie in Dalfsen
tis dat jij een alibi hebt...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik kan dit jaar nog een week of 3-4 opnemen....dat is het voordeel van 3 maanden thuiszitten met ene bekkenbreuk: je bouwt lekker veel vakantiedagen op! en opnemen deed ik niet, was blij dat ik na 3mnd weer wat kon doen!
nja, dat is waar...maar ik had ook nog van het jaar daarvoor over. volgens mijn manager had ik, wanneer ik dit jaar geen vakantie zou opnemen, aan het eind van het jaar genoeg uren om 9 weken vakantie op te nemen.....en uitgaande van mijn minimumcontractwaarde zou ik zelfs op een week of 11 uit kunnen komen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was dit jaar 2 maanden thuis met een ontsteking, maar ik heb toch maar gewoon 20 dagen per jaar.Moet die van dit jaar wel nog aan aanbreken
ze zoeken geen grote Oranje Vogel die de hele dacht zinloos de politie, brandweer en ambuziekenwagen belt???quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik pas niet in het dadersprofiel.
ja, ik probeer op mijn grote voorbeeld (jij) te lijken, maar dan in my own wayquote:
tis idd wel een beetje sneu....maar mijn hond is een tv-ster!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik scroll net deze pagina even langs, qua UI's is het hier nog erger dan in F&F mensen
merciquote:
En mijn hond is gewoon zelf een sterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef 3rdRock het volgende:
[
[..]
tis idd wel een beetje sneu....maar mijn hond is een tv-ster!
Boeie, het gaat om de emotiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe het met der/die/das zit en of im goed is weet ik niet hoor.
Dreird stein slaat ook nergens op...volgens mij is het Dritten Steinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe het met der/die/das zit en of im goed is weet ik niet hoor.
Zelfde als Drierdrosk, dat klopt ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dreird stein slaat ook nergens op...volgens mij is het Dritten Steinmaar dit is leukerder
nee, maar dat onderscheidt me van alle andere 3rd Rock's en het zorgt ervoor dat ik niet aan die comedy gelinkt wordtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde als Drierdrosk, dat klopt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |