Vind ik ookquote:
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Alleen jammer dat er nu een Duitse zender doorheen komt
Ik hoor alleen maar geklets... Ondanks dat ik vrij dicht bij de grens woon versta ik het amperquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...
Zomer van 69 hoor ik iets te vaak, is een classic die best op een lager pitje kan. Dus Box 2 wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
Wat was het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Deze liet Stenders toch al horen? Goede plaat iig.
Ik was erbij toen Pim Mulier de Koninklijke oprichtte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Sersjee die heeft nog gezien hoe ze in Engeland met varkensblazen voetballen
Helemaal niet erg, want Bell X1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
die moeten niet zeuren! liever iemand die de hele dag vrolijk zingt dan een chagrijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt heel hard te zingen, mn collega's worden moe van me geloof ik
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moeten niet zeuren! liever iemand die de hele dag vrolijk zingt dan een chagrijn!
Hoooooooooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |