Als ze het maar niet weer te hard gaan opschroeven, straks smelt er weer het een of ander doorquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze het vermogen opgeschroefd hebben ofzo, want het was stukken beter ineens.
En Londen is erg tof, kan me er zo nog een lang weekend vermaken, genoeg te zien en te doen
quote:
Dat eerste.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
Is er een Nederlandstalig nummer op of is er weer een piraat gaan draaien terwijl ik onder de douche stond?
Ah... Aan de ene kant gelukkig, maar aan de andere kant vond ik het nummer niet veel aanquote:
Lijkt me ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mijn god, dat moet een grap zijn toch?![]()
![]()
Dat tweede. Sersj is een jonge God.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij zo oud dan? Of gewoon zijn smaak??
Ah, dank voor je duidelijkheid!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat tweede. Sersj is een jonge God.
Allebei.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij zo oud dan? Of gewoon zijn smaak??
Is het nummer uit '88 of jijzelf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Allebei.
En iets uit 1988 is niet oud. Grmbl.
Als de geboortedatum in jouw profiel klopt, ben ik precies een jaar ouder dan jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het nummer uit '88 of jijzelf?
De muziek is wel oud, maar jij zou dan piepjong zijn!
Of ik stokoud, kan ook![]()
Ah, dan zijn we beide nog keijong!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als de geboortedatum in jouw profiel klopt, ben ik precies een jaar ouder dan jij.
Eh, oke. Als jij het zegt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we beide nog keijong!!![]()
Nouja, we horen misschien wel bij de wat oudere posters hier, maar zijn nog lang niet afgeschrevenquote:
niet zuigenquote:
Amen. '88 ftw!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En iets uit 1988 is niet oud. Grmbl.
QFTquote:
Baaaaaaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:10 schreef hole1988 het volgende:
@PINO Chef'Special is de nieuwe huisband van DWDD
Ja over drie dagen. Nog totaal niet mee bezigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent ook nog eens bijna jarig, zo te zien!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je zal maar het EK '88 gemist hebben
Ach ik heb slechts 1 WK traumaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 WK traumaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach ik heb slechts 1 WK trauma. Anderen lopen er al met 3
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
zeer bewust meegemaakt tijdens het volschijten van luiersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een trieste whiggersquote:
Die Sersjee die heeft nog gezien hoe ze in Engeland met varkensblazen voetballenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 WK trauma
Net na de finale in '78 geboren
Vind ik ookquote:
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Alleen jammer dat er nu een Duitse zender doorheen komt
Ik hoor alleen maar geklets... Ondanks dat ik vrij dicht bij de grens woon versta ik het amperquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...
Zomer van 69 hoor ik iets te vaak, is een classic die best op een lager pitje kan. Dus Box 2 wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
Wat was het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Deze liet Stenders toch al horen? Goede plaat iig.
Ik was erbij toen Pim Mulier de Koninklijke oprichtte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Sersjee die heeft nog gezien hoe ze in Engeland met varkensblazen voetballen
Helemaal niet erg, want Bell X1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
die moeten niet zeuren! liever iemand die de hele dag vrolijk zingt dan een chagrijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt heel hard te zingen, mn collega's worden moe van me geloof ik
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moeten niet zeuren! liever iemand die de hele dag vrolijk zingt dan een chagrijn!
Hoooooooooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...
ah, daarom mag ik niet zingen van mijn collega's...het schijnt dat ik vals zing, geen toon kan houden en de melodie 9 van de 10 keer niet eens benader!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of die vrolijkerd kán zingen...
Konden we maar lekker de hele dag samen zingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daarom mag ik niet zingen van mijn collega's...het schijnt dat ik vals zing, geen toon kan houden en de melodie 9 van de 10 keer niet eens benader!
ik moet 5 september weer werken. tot dan heb ik vrij... ;-)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konden we maar lekker de hele dag samen zingen
en ik kan dit jaar nog een week of 3-4 opnemen....dat is het voordeel van 3 maanden thuiszitten met ene bekkenbreuk: je bouwt lekker veel vakantiedagen op! en opnemen deed ik niet, was blij dat ik na 3mnd weer wat kon doen!quote:
Oudleusen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:04 schreef minthy het volgende:
Whehe, een ripdeal op een boerderie in Dalfsen
tis dat jij een alibi hebt...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik kan dit jaar nog een week of 3-4 opnemen....dat is het voordeel van 3 maanden thuiszitten met ene bekkenbreuk: je bouwt lekker veel vakantiedagen op! en opnemen deed ik niet, was blij dat ik na 3mnd weer wat kon doen!
nja, dat is waar...maar ik had ook nog van het jaar daarvoor over. volgens mijn manager had ik, wanneer ik dit jaar geen vakantie zou opnemen, aan het eind van het jaar genoeg uren om 9 weken vakantie op te nemen.....en uitgaande van mijn minimumcontractwaarde zou ik zelfs op een week of 11 uit kunnen komen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was dit jaar 2 maanden thuis met een ontsteking, maar ik heb toch maar gewoon 20 dagen per jaar.Moet die van dit jaar wel nog aan aanbreken
ze zoeken geen grote Oranje Vogel die de hele dacht zinloos de politie, brandweer en ambuziekenwagen belt???quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik pas niet in het dadersprofiel.
ja, ik probeer op mijn grote voorbeeld (jij) te lijken, maar dan in my own wayquote:
tis idd wel een beetje sneu....maar mijn hond is een tv-ster!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik scroll net deze pagina even langs, qua UI's is het hier nog erger dan in F&F mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |