Vind ik ookquote:
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Alleen jammer dat er nu een Duitse zender doorheen komt
Ik hoor alleen maar geklets... Ondanks dat ik vrij dicht bij de grens woon versta ik het amperquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind die Duitse zender kwalitatief beter...
Zomer van 69 hoor ik iets te vaak, is een classic die best op een lager pitje kan. Dus Box 2 wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
Wat was het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Deze liet Stenders toch al horen? Goede plaat iig.
Ik was erbij toen Pim Mulier de Koninklijke oprichtte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Die Sersjee die heeft nog gezien hoe ze in Engeland met varkensblazen voetballen
Helemaal niet erg, want Bell X1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef themauster het volgende:
Sorry Sersjee maar het wordt toch echt Lunchbox 2. Nothing beats The Doors zelfs Summer of 69 niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |