Als ze het maar niet weer te hard gaan opschroeven, straks smelt er weer het een of ander doorquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze het vermogen opgeschroefd hebben ofzo, want het was stukken beter ineens.
En Londen is erg tof, kan me er zo nog een lang weekend vermaken, genoeg te zien en te doen
quote:
Dat eerste.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
Is er een Nederlandstalig nummer op of is er weer een piraat gaan draaien terwijl ik onder de douche stond?
Ah... Aan de ene kant gelukkig, maar aan de andere kant vond ik het nummer niet veel aanquote:
Lijkt me ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mijn god, dat moet een grap zijn toch?![]()
![]()
Dat tweede. Sersj is een jonge God.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij zo oud dan? Of gewoon zijn smaak??
Ah, dank voor je duidelijkheid!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat tweede. Sersj is een jonge God.
Allebei.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hij zo oud dan? Of gewoon zijn smaak??
Is het nummer uit '88 of jijzelf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Allebei.
En iets uit 1988 is niet oud. Grmbl.
Als de geboortedatum in jouw profiel klopt, ben ik precies een jaar ouder dan jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het nummer uit '88 of jijzelf?
De muziek is wel oud, maar jij zou dan piepjong zijn!
Of ik stokoud, kan ook![]()
Ah, dan zijn we beide nog keijong!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als de geboortedatum in jouw profiel klopt, ben ik precies een jaar ouder dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |