Is dat er nog op dan? Geen idee overigens, dat luister ik nietquote:
quote:
quote:
Nee, echt! Kutvogels, kutvarkens, laat ze het lekker zelf uitzoeken!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
Hmmppfff... Stomme Google+! Omdat Angrybirds![]()
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh vroegah was ik zo bang voor dit liedje![]()
Whahahaquote:
Aangezien hij hier meeleest zal hij het vast wel eens draaienquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef themauster het volgende:
Melanie CDraai haar nieuwe single eens Domien zo slecht is dat nummer niet
Die is helaas ondergeschikt aan de soul van Thicke en de coolheid van Mungo Jerry. Dus hup, stemmen op lunchbox twee!quote:
mazzelaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Wat een weertje gisteravond tijdens de ballonvaart.
Tof dat het door is gegaan!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Zeker mazzel gehad idd. En er is echt niets eng aan, heel rustgevend vond ik het juistquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mazzelaar
lijkt me doodeng, zo'n ballonvaart.
Vetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zeker mazzel gehad idd. En er is echt niets eng aan, heel rustgevend vond ik het juist.
Ja, rond een uur of 5 zat alles nog behoorlijk dicht, daarna trok het snel open. Rond 7 uur was de wind ook meer gaan liggen waardoor het sowieso doorging. En over het Abe Lenstra Stadion gevarenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Vethet was hier gisteren idd nog heerlijk helder en zonnig
tofquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, rond een uur of 5 zat alles nog behoorlijk dicht, daarna trok het snel open. Rond 7 uur was de wind ook meer gaan liggen waardoor het sowieso doorging. En over het Abe Lenstra Stadion gevaren.
Ik denk niet dat je dat liever wiltquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!
Het is maar 200 a 300 meter maximaal hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!
Van Joure tot Zandhuizen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
tofwaar ben je verder over gevaren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |