misschein zijn er wel lachkabouters!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Is er ook iets leuks te vinden daar wat doet denken aan de naam van de streek?
sowieso vind ik een aantal vervangers het beter doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las het ja...![]()
Michiel deed het wel weer tof
Yuckquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschein zijn er wel lachkabouters!
Ja, klopt! Al vind ik Frank alleen dan weer heel erg irritant...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso vind ik een aantal vervangers beter dan de vaste dj
frank en coen vind ik samen leuker en zelf sander is in combinatie met de heer dane best te verdragen
Niet alleen die lach, ik vind hem sowieso snotvervelend... Elke keer over dat gedate, dat fanfareorkest, vind em niet leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Frank moet die lach afleren!
en domien alleen nog in duo's, dan is ie leuker!
ik weet wie ik ga opgeven voor de fanfare....quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet alleen die lach, ik vind hem sowieso snotvervelend... Elke keer over dat gedate, dat fanfareorkest, vind em niet leuk
Dat vinden je ouders vast niet tof als je dat doet...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet wie ik ga opgeven voor de fanfare....
dat weet ik wel zeker, dus ik ga jou opgeven! mwoehahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vinden je ouders vast niet tof als je dat doet...
+1 ONvoorspelbaar
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, dus ik ga jou opgeven! mwoehahahaha
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.
Er staat op een van de kamers een grote blauwe vogelWeird... Zal wel een "furry" zijn dan!
Ja, ik zou ook best goed zijn in het maken van lemmingenquote:
Godverquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.
Er staat op een van de kamers een grote blauwe vogelWeird... Zal wel een "furry" zijn dan!
Tof!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef borisz het volgende:
Zo scriptie voor 99,5% af. Morgenochtend de laatste controle en dan definitief op de mail..
Kak, ik en mijn geheugen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een muziekvereniging zit?
wahahahaha. boontjes en loontjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een muziekvereniging zit?
Ja joh, doe er ook nog ff een paar schepjes bij!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahahaha. boontjes en loontjes![]()
kan evt mijn broertje inschakelen. die speelt bekkens bij het beste dweilorkest van nederland...
Maken die muziek dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, doe er ook nog ff een paar schepjes bij!!
Ik bedoelde meer een schep bovenop mijn toch al grote gevoel van schaamtequote:
Als je meerdere mensen hebt die Boontje of Loontje heten en een instrument bespelen maken ze wel muziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een schep bovenop mijn toch al grote gevoel van schaamte![]()
Boontjes en loontjes maken geen muziek. Toch? Ik ben nergens meer zeker van
OMG, je zit ECHT in LOLlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je meerdere mensen hebt die Boontje of Loontje heten en een instrument bespelen maken ze wel muziek.
Is dat er nog op dan? Geen idee overigens, dat luister ik nietquote:
quote:
quote:
Nee, echt! Kutvogels, kutvarkens, laat ze het lekker zelf uitzoeken!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
Hmmppfff... Stomme Google+! Omdat Angrybirds![]()
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh vroegah was ik zo bang voor dit liedje![]()
Whahahaquote:
Aangezien hij hier meeleest zal hij het vast wel eens draaienquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef themauster het volgende:
Melanie CDraai haar nieuwe single eens Domien zo slecht is dat nummer niet
Die is helaas ondergeschikt aan de soul van Thicke en de coolheid van Mungo Jerry. Dus hup, stemmen op lunchbox twee!quote:
mazzelaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Wat een weertje gisteravond tijdens de ballonvaart.
Tof dat het door is gegaan!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Zeker mazzel gehad idd. En er is echt niets eng aan, heel rustgevend vond ik het juistquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mazzelaar
lijkt me doodeng, zo'n ballonvaart.
Vetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zeker mazzel gehad idd. En er is echt niets eng aan, heel rustgevend vond ik het juist.
Ja, rond een uur of 5 zat alles nog behoorlijk dicht, daarna trok het snel open. Rond 7 uur was de wind ook meer gaan liggen waardoor het sowieso doorging. En over het Abe Lenstra Stadion gevarenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Vethet was hier gisteren idd nog heerlijk helder en zonnig
tofquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, rond een uur of 5 zat alles nog behoorlijk dicht, daarna trok het snel open. Rond 7 uur was de wind ook meer gaan liggen waardoor het sowieso doorging. En over het Abe Lenstra Stadion gevaren.
Ik denk niet dat je dat liever wiltquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!
Het is maar 200 a 300 meter maximaal hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!
Van Joure tot Zandhuizen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
tofwaar ben je verder over gevaren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |