Ja, en van Rock ook, en toch zag ik het nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat had je van mij kunnen verwachten.
ik maak graag verwachtingen waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en van Rock ook, en toch zag ik het niet![]()
Had niet gedacht aan het editten van berichten maar meer aan dat er snel nog iemand voor mij zou posten
Ja maar das juist het mooie; ik verwachtte ze niet! Normaal post iedereen hier wel aardig voorspelbaar (nofi aan iedereenquote:
En ik zit op Lolland, kan ook helpen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar das juist het mooie; ik verwachtte ze niet! Normaal post iedereen hier wel aardig voorspelbaar (nofi aan iedereen)
maar ik ben ook de man van verrassingen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar das juist het mooie; ik verwachtte ze niet! Normaal post iedereen hier wel aardig voorspelbaar (nofi aan iedereen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik zit op Lolland, kan ook helpen..
LOL!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik zit op Lolland, kan ook helpen..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik ben ook de man van verrassingen!Nou ja, dat bleek maar weer met deze bier-en-tietenactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
en ik houd niet eens van bier! wel van tieten, maar gewone, normale tieten. niet van die silliconenjopen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, dat bleek maar weer met deze bier-en-tietenactie
Ik lustte vroeger best een lekker koud pilsjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik houd niet eens van bier! wel van tieten, maar gewone, normale tieten. niet van die silliconenjopen!
Ik las het ja...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef JaneDoe het volgende:
morgenochtend weer wakker worden met giel
Is er ook iets leuks te vinden daar wat doet denken aan de naam van de streek?quote:
misschein zijn er wel lachkabouters!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Is er ook iets leuks te vinden daar wat doet denken aan de naam van de streek?
sowieso vind ik een aantal vervangers het beter doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las het ja...![]()
Michiel deed het wel weer tof
Yuckquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschein zijn er wel lachkabouters!
Ja, klopt! Al vind ik Frank alleen dan weer heel erg irritant...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso vind ik een aantal vervangers beter dan de vaste dj
frank en coen vind ik samen leuker en zelf sander is in combinatie met de heer dane best te verdragen
Niet alleen die lach, ik vind hem sowieso snotvervelend... Elke keer over dat gedate, dat fanfareorkest, vind em niet leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Frank moet die lach afleren!
en domien alleen nog in duo's, dan is ie leuker!
ik weet wie ik ga opgeven voor de fanfare....quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet alleen die lach, ik vind hem sowieso snotvervelend... Elke keer over dat gedate, dat fanfareorkest, vind em niet leuk
Dat vinden je ouders vast niet tof als je dat doet...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet wie ik ga opgeven voor de fanfare....
dat weet ik wel zeker, dus ik ga jou opgeven! mwoehahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vinden je ouders vast niet tof als je dat doet...
+1 ONvoorspelbaar
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, dus ik ga jou opgeven! mwoehahahaha
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.
Er staat op een van de kamers een grote blauwe vogelWeird... Zal wel een "furry" zijn dan!
Ja, ik zou ook best goed zijn in het maken van lemmingenquote:
Godverquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.
Er staat op een van de kamers een grote blauwe vogelWeird... Zal wel een "furry" zijn dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |