geen idee, zag net wel op twitter dat de dj's terug zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Is Sziget al voorbij? Is er nog een beetje wat van live uitgezonden?
En qua optredens enzo?
Volgens mij hebben ze alleen donderdag- en vrijdagavond een paar uurtjes uitgezondenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
En qua optredens enzo?
Gisteren een interview gehoord met Good Charlotte die daar optraden. Gevolgd door opnames van hun optreden bij That's Live.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
En qua optredens enzo?
Dat begrijp ik dus ook niet.. Als ze er delen (en dan bedoel ik langere optredens) van uit zouden zenden dan zou ik het nuttiger vinden! Heb alleen gezien dat de dj's het erg naar hun zin hebben gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen donderdag- en vrijdagavond een paar uurtjes uitgezonden
Ik snap echt niet waarom ze zo nodig daarnaartoe moeten met een hele ploeg. En dat in een tijd van bezuinigingen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Gevolgd door opnames van hun optreden bij That's Live.
Sziget is het jaarlijkse snoepreisje van de 3FM-DJ's lijkt wel. Afschaffen ermee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet.. Als ze er delen (en dan bedoel ik langere optredens) van uit zouden zenden dan zou ik het nuttiger vinden! Heb alleen gezien dat de dj's het erg naar hun zin hebben gehad
wmb stoppen ze met het uitzenden vanaf festivals, je brengt de sfeer toch niet over op radioquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sziget is het jaarlijkse snoepreisje van de 3FM-DJ's lijkt wel. Afschaffen ermee.
Laat dan muziek horen van Sziget, maar dat komt dan weer nauwelijks langs. En als je de rechten niet krijgt kap met de buitenlandse tripjes en steek het in de Nederlandse muziekfestivals. Interview's en sfeerverslagen horen er ook bij, maar de hoofdmoot moet wel muziek zijn en nu is het zuipen op kosten van de belastingbetaler.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
wmb stoppen ze met het uitzenden vanaf festivals, je brengt de sfeer toch niet over op radio
Dit. Pinkpop heb ik dan ook gewoon via de stream bekeken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
wmb stoppen ze met het uitzenden vanaf festivals, je brengt de sfeer toch niet over op radio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door 3rdRock op 14-08-2011 18:11:43 ]And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Niets mis met beidenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef minthy het volgende:
Helemaal eens met de 3 bovenstaande posts!!
En nu maar hopen dat er niet toevallig iemand "bierrrr en tietuuuhh" heeft gepost voordat ik mn bericht verzond, want daarmee ben ik het niet eens
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef minthy het volgende:
En nu maar hopen dat er niet toevallig iemand "bierrrr en tietuuuhh" heeft gepost voordat ik mn bericht verzond, want daarmee ben ik het niet eens
ik gok dat de meeste heren het daarmee eens zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Niets mis met beiden. Althans wel graag echte versies
.
ik denk het, ze zijn al terugquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Evertjan het volgende:
missen ze nou echt de slotavond van een festival??
Waar is iets ontploft?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef minthy het volgende:
Is hole al langs geweest vandaag? Hoorde net dat er weer iets is ontploft daar
In Emmen toch vanochtend? Of heb ik het niet goed gehoordquote:
klopt, vanochtend vroeg in de garage van een flat. 4 woningen ontruimdquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
In Emmen toch vanochtend? Of heb ik het niet goed gehoord
Rock ook geeditquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:37 schreef minthy het volgende:
Ah, zo vader zo zoon![]()
Zit op mobiel, zag het niet
ja, wij zijn echte geinponems!quote:
Ik hoorde het in het nieuws vanavond, mooie bende daar...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, vanochtend vroeg in de garage van een flat. 4 woningen ontruimd
quote:
ik zag ze niet aankomenquote:
Niks aan de hand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef minthy het volgende:
Is hole al langs geweest vandaag? Hoorde net dat er weer iets is ontploft daar
iemand heeft geprobeerd brand te stichten het schijnt een man zonder vaste woon- of verblijfplaats te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Heb je er nog iets van meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |