Tof!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef borisz het volgende:
Zo scriptie voor 99,5% af. Morgenochtend de laatste controle en dan definitief op de mail..
Kak, ik en mijn geheugen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een muziekvereniging zit?
wahahahaha. boontjes en loontjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een muziekvereniging zit?
Ja joh, doe er ook nog ff een paar schepjes bij!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahahaha. boontjes en loontjes![]()
kan evt mijn broertje inschakelen. die speelt bekkens bij het beste dweilorkest van nederland...
Maken die muziek dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, doe er ook nog ff een paar schepjes bij!!
Ik bedoelde meer een schep bovenop mijn toch al grote gevoel van schaamtequote:
Als je meerdere mensen hebt die Boontje of Loontje heten en een instrument bespelen maken ze wel muziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een schep bovenop mijn toch al grote gevoel van schaamte![]()
Boontjes en loontjes maken geen muziek. Toch? Ik ben nergens meer zeker van
OMG, je zit ECHT in LOLlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je meerdere mensen hebt die Boontje of Loontje heten en een instrument bespelen maken ze wel muziek.
Is dat er nog op dan? Geen idee overigens, dat luister ik nietquote:
quote:
quote:
Nee, echt! Kutvogels, kutvarkens, laat ze het lekker zelf uitzoeken!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
Hmmppfff... Stomme Google+! Omdat Angrybirds![]()
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |