Hoogtevrees?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou....ik twijfel er nog over, maar op dit moment neig ik naar zoutzuur.
[..]
niet te kunnen hebben? hoezo kan dat niet? dat snap ik ff niet....
ik heb 2x gevlogen en ben toen bewust aan het gangpad gaan zitten. heb geprobeerd om door het raampje naar beneden te kijken, maar erg prettig vond ik het niet. vanuit het gangpad naar buiten kijken ging nog wel....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:17 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoogtevrees?
Geen probleem! Het is wetenschappelijk bewezen dat het onmogelijk is om hoogtevrees te hebben indien er geen verbinding (touw, ladder, gevel…) tussen u en de grond bestaat. Hoogtevrees is een oerinstinct dat u waarschuwt voor gevaarlijke hoogten. Uw onderbewustzijn ‘meet’ de afstand tussen uw ogen en de grond via een referentie (touw, ladder, gevel). Neem dit contact weg en ons ‘meetsysteem’ werkt niet meer, zelfs als je bewust denkt: “ik heb normaal hoogtevrees”! Heb je trouwens last van hoogtevrees in een vliegtuig?
tof zegquote:
We hebben een uur gevaren met 30 km/h volgens de piloot, dus je hebt echt mooi de tijd om alles te fotograferen etc. De eerste 10 min. lijkt alles ook onwerkelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
tof zegik wil ook nog een keer ballonvaren, in het vliegtuig vind ik alles van boven kijken ook zo vet, maar dan gaat alles te snel
Ik vind het elke keer slechter worden, en ik vond het al heel slecht....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef Allrounder het volgende:
De Peppers met hun potten en pannetjes.
Idd. Snel naar buiten dan maar, het is mooi weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het elke keer slechter worden, en ik vond het al heel slecht....
mijn plan iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Idd. Snel naar buiten dan maar, het is mooi weer.
ES IST DER PINO!quote:
moet je heel hard gaan roepen zo van: "ICH WILL MEIN FAHRRAD ZUCRUCK"quote:
Aber das gebt doch nichtsquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MINTHY IN DEUTSCH WEIB ICH NICHT!!
Je gaat naar Duitsland toe?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Aber das gebt doch nichts![]()
nee, Duits en ik gaan niet zusammen...
Ik kom zo een eindje in je richting, ik zwaai!!![]()
Ik ben nu nog in Denemarken, de boot vertrekt over 12 minuten. Heb nog tot donderdag de tijd om het te zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je heel hard gaan roepen zo van: "ICH WILL MEIN FAHRRAD ZUCRUCK"
ik vermeod dat je Tonight van Hot chelle rae bedoelt...quote:
Kun je deze ook doen? Altijd een succes:quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je gaat naar Duitsland toe?.
Zwaai terug![]()
[..]
Ik ben nu nog in Denemarken, de boot vertrekt over 12 minuten. Heb nog tot donderdag de tijd om het te zeggen.
Nein, vliegtuigjes kiek'n in de zonquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je gaat naar Duitsland toe?.
Zwaai terug![]()
[..]
Hoe moeten wij dat weten ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hee, heb ik nou Sky Radio aan staan?
hoi, welkom.quote:
Omdat ze daar dat nummer van Lisa Loeb aan de draaitafel hebben gelijmdquote:
mooi liedje toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Omdat ze daar dat nummer van Lisa Loeb aan de draaitafel hebben gelijmd
Dank.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, welkom.
ik nu ook, maar lang niet altijd als ik hier post
Nee. Niet 3fm-waardig althans.quote:
Die is ook vies veel gedraaid hoor. 246 keer op precies te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Niet 3fm-waardig althans.
En dat kutnummer Plage wil ik ook nooit meer horen.
Waarom draaien ze No Mercy van Racoon zo weinig?
al 246keer gedraaid, dat is minder dan de helft van Plagequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Niet 3fm-waardig althans.
En dat kutnummer Plage wil ik ook nooit meer horen.
Waarom draaien ze No Mercy van Racoon zo weinig?
Normaal staat daar een zendmastquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je daar FM-zenders ontvangen dan?
Zal het nu wel wat rustiger worden..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef alors het volgende:
zomg wat een leven op de maandagmiddag hier!
C&S
tja, vakantie en geen zin om iets te gaan doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef alors het volgende:
zomg wat een leven op de maandagmiddag hier!
C&S
ik heb op lotte gestemd. wholy macaroni!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Oproepen om te stemmen op Tamara.![]()
http://sites.bnn.nl/page/odof/frank-zoekt-vrouw
Niet verkeerd inderdaad.quote:
Ook prima.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet verkeerd inderdaad.
Maar ik ga voor deze
Ja man! Stond langs de startbaan (in een of ander gehucht, Yde oid) vlak naast zo'n groot radarding maar had geweldig ontvangstquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je daar FM-zenders ontvangen dan?
ohja, alweer vergeten op te lettenquote:
Als je geen radio luistert en de achtergrond niet weet wel jaquote:
Idd! Ik vind dit meer DE zomerhit dan dat gedrocht van een Plage...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Dit is de zomerhit natuurlijk, maarja 3fm heeft Plage eigenhandig gehyped itt tot deze 538 plaat, dus dat zullen ze nooit toegeven.
Woow hahahaha die is echt heel ergquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Oproepen om te stemmen op Tamara.![]()
http://sites.bnn.nl/page/odof/frank-zoekt-vrouw
quote:Ik val nou eenmaal enórm op humor, maar Coen en Sander zijn al bezet en Domien is altijd chagrijnig dus leek Frank me wel een goeie optie...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef alors het volgende:
Paul doet 3v12, maar goed dat ik even inschakelde
Eigenlijk zou Rudy het 4 dagen in de week moeten doen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef alors het volgende:
Maar uit zijn twitter begrijp ik dat het de bedoeling was dat Rudy het vanavond zou doen
dat sowiesoquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Rudy het 4 dagen in de week moeten doen...
vast aan het uitbrakken van Szigetquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Dadelijk eens inschakelen, waar is Roos ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Rudy het 4 dagen in de week moeten doen...
Kinderfoto's aan het posten op Twitter, waarmee ze probeert mensen te overtuigen dat ze 10 jaar geleden genomen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Dadelijk eens inschakelen, waar is Roos ?
Sinds woensdag weer enig bereik via de normale antennequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Alsnog een hark op het dak kunnen krijgen?
Dan hebben ze vast iets gesleuteld, want ik heb nu ook binnenshuis goed ontvangst sinds een paar dagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sinds woensdag weer enig bereik via de normale antenne
Maar nu net thuis van een lang weekend Londen, dus morgen maar weer eens proberen
Ik denk idd dat ze het vermogen opgeschroefd hebben ofzo, want het was stukken beter ineens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan hebben ze vast iets gesleuteld, want ik heb nu ook binnenshuis goed ontvangst sinds een paar dagen![]()
En Londen, lijkt me tof![]()
Ooit. Later, als ik groot ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |