Na 3 posts al?quote:
Gewoon om het feit dat celebs belachelijk op foto's staan.quote:
Vind je? Hmmmm, het heeft lichtelijk iets perverserigs toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Shaq en zijn dwerghamster best cute!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Shaq en zijn dwerghamster best cute!
so did her hair. Mushroom cloudquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dwerghamster
En soort van on topic, want tja, het is denk ik grotendeels photoshop enzo wat dit zo creepy maakt, maar toch:
[ afbeelding ]
MAH LIPS EXPLODED
whahaha geweldigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:55 schreef o43blondiee het volgende:
Zoals dit dus:
http://www.styletoday.be/img/article/Longoria%20concealer.jpg
Ik dacht vandaag nog aan jou <3 ! We moeten binnenkort weer es zo'n weekendje doen ofzo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je? Hmmmm, het heeft lichtelijk iets perverserigs toch.
Nu ik je toch spreek. Wanneer ben je weer eens in da hood?
I have a cunning plaaaan...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef popolon het volgende:
Dirk K. als Gargamel.
[ afbeelding ]
Jaaa, dáár lijkt het op!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
so did her hair. Mushroom cloud
haha hier moet een paint topic van gemaakt worden in ONZquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef popolon het volgende:
Dirk K. als Gargamel.
[ afbeelding ]
wat een spook is t tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:13 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Ons aller Janice staat er weer guitig op.
Vast, maar dan is het al te laat. Hoe meer je frunnikt, hoe kutter het oogt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef NaughtyBuns het volgende:
Die van Kelly Rowland..mijn god, dat heb je toch wel door?!
Waar zie jij een pink? Ik zie alleen een freaky duimquote:
Hahahaha daar ging mijn thee over mn toetsenbord!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef popolon het volgende:
Dirk K. als Gargamel.
[ afbeelding ]
zit je aan de Spees_Keek ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben. Maar de foto weghalen is ook zo zonde.
Yes! Man, wat een lijfquote:
Dayummmquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het uitstekend geproportioneerd. Liever dit dat zo'n opgepompt bodybuilderlijf.
En dan zeggen ze dat vrouwen voorspelbaar zijnquote:
De reactie dat ik jaloers zou zijn is niet voorspelbaar zekerquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen voorspelbaar zijn
IETS meer arm/schouder zou mogen, tussen dit en bodybuilder zit nogal een scala... Maar het is een voetballer, meer massa bovenop maakt hem zwaarder en minder wendbaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het uitstekend geproportioneerd. Liever dit dat zo'n opgepompt bodybuilderlijf.
Meh. Vind je? Ik vind het een mooi lichaam, maar er kunnen maar weinig mensen iets van niets maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Copycat het volgende:
Met zo'n lijf mag ie wat mij betreft in een brown paper bag gehuld zijn.
Ik zou hem niet mijn bed uitschoppen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef Copycat het volgende:
Weet je wel hoe makkelijk je zo'n papieren zak verscheurt?
Agree, ik vind David Beckham net iets te slank. Daar mag wel wat meer massa op! En sowieso houd ik niet van drooggerspierd, er moet een lekker spek laagje over die spieren heen zitten zodat het nog wel lekker aanvoelt allemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
IETS meer arm/schouder zou mogen, tussen dit en bodybuilder zit nogal een scala... Maar het is een voetballer, meer massa bovenop maakt hem zwaarder en minder wendbaar.
Doe het eens voor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef Copycat het volgende:
Weet je wel hoe makkelijk je zo'n papieren zak verscheurt?
Met spek, zonder spek, bruine papieren zak of jutezak, zo'n karakteristieke kop is gewoon mooi. Hij gaat denk ik ook erg mooi oud worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Agree, ik vind David Beckham net iets te slank. Daar mag wel wat meer massa op! En sowieso houd ik niet van drooggerspierd, er moet een lekker spek laagje over die spieren heen zitten zodat het nog wel lekker aanvoelt allemaal.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met spek, zonder spek, bruine papieren zak of jutezak, zo'n karakteristieke kop is gewoon mooi. Hij gaat denk ik ook erg mooi oud worden.
Ondertussen iets meer spek trouwens:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)klyn-Romeo-Cruz.html
Die foto in de zee is van gisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met spek, zonder spek, bruine papieren zak of jutezak, zo'n karakteristieke kop is gewoon mooi. Hij gaat denk ik ook erg mooi oud worden.
Ondertussen iets meer spek trouwens:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)klyn-Romeo-Cruz.html
Het artikel is van 12 aug over de dag ervoor, dus ik denk dat we op het spoor zijn van het beste trainingsprogramma ooitquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Die foto in de zee is van gisteren.
quote:
Van jou? Ja hoor, kom maar op.quote:
Nee hoor! Ik vind er ook niks aanquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gaat het nog steeds over het lijf van Beckham? Ik ben zeker de enige die er niets aan vind
Ik zie zijn wasbordje anders nog. Inderdaad, gewoon een holle rug.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:40 schreef Tinkepink het volgende:
Hij staat gewoon met holle rug. Niets aan de hand.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gaat het nog steeds over het lijf van Beckham? Ik ben zeker de enige die er niets aan vind
Ik vind er ook niks aan. Geef mij maar iemand met meer vet op de bottenquote:
Pinguin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
merkel in de pinguin stand
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Surfen![]()
Dat loopje op die onderste.
Dit, waarom?quote:
Omdat ze Lindsay Lohan heet, elk 'uitje' als een Photo op ziet en alleen op deze manier 'relevant' blijft. Zij is zich zeker weten heel bewust van de paparazzi om haar heen, gok ik.quote:
quote:
Ze ziet er niet uit met de blonde haarquote:
Weet je het zeker of gok je het?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Zij is zich zeker weten heel bewust van de paparazzi om haar heen, gok ik.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Weet je het zeker of gok je het?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef Radegast het volgende:
Wat is dat toch met Amerikaanse kindsterretjes? Lijkt wel of ze allemaal ontsporen zodra ze 21 worden. *burp*
Stiekem vind ik Lindsay wel leuk. Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
There are no words.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Church. Daily mail noemt haar zelfs washed out:
[ afbeelding ]
quote:
mss haar onderkin maar dat licht gewoon aan de houding onflatteus dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Julia Roberts ook wel meevallen, de leeftijd ook meegeteld.
wtf heeft zij gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is iets minder erg, maar nog steeds is dit geen goede look voor haar:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! Ze vliegt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Deze foto is iets minder erg, maar nog steeds is dit geen goede look voor haar:
[ afbeelding ]
tja, ze wordt ook al geleefd van kleins af aan dus ja dat ga je op een gegeven moment toch wel aan een mens zien..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahaha zoals Kings zeg: ze vliegtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met vrouwen en rood geverfd haar? Kunnen ze dat niet gewoon verbieden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen allemaal niet tippen aan Drew Barrymore. Op je 9de aan de zuip, op je 10de aan de wiet en op je 12de aan de coke. Dan heb je het maar weer gehad en Barrymore ziet er dan ook nog steeds goed uit op haar 36ste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef Radegast het volgende:
Wat is dat toch met Amerikaanse kindsterretjes? Lijkt wel of ze allemaal ontsporen zodra ze 21 worden. *burp*
Stiekem vind ik Lindsay wel leuk. Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien heeft Church zo'n slappe huid omdat ze zo'n jojo is.
Ze was altijd een propje en later viel ze erg veel af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt, ter verduidelijking: deze dame is dezelfde als de redhead die eerder is gepost!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wat een verschil! Ik hoop maar dat die onderste foto meer weergeeft hoe ze er nu uitziet.
wow wat een verschil, dat scheelt echt wel veel kilosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, nu tussen die twee foto's in, gok ik?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet echt, ter verduidelijking: deze dame is dezelfde als de redhead die eerder is gepost!
Wauw wat een lijntje op de onderste foto, staat haar goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verhoudingen, ik blijf me erover verbazenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
En Charlotte Church was nog veel dunner, echt mager maar ik kan er geen foto van vinden.
Nog eentje van Kim K. vanuit een andere hoek:
[ afbeelding ]
Vreemd he, alsof die kont erop is geplakt. Een beetje dit idee:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een verhoudingen, ik blijf me erover verbazen
dat is niet echt eerlijk, hier was ze zwangerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah niet-zwanger was Charlotte ook tonnetje rond heurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:24 schreef kvd het volgende:
[..]
dat is niet echt eerlijk, hier was ze zwanger
http://www.dailymail.co.u(...)ights-cocktails.html
bellen en posten tegelijkertijd is af en toe moeilijk, er moest nog een knipoogje bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah niet-zwanger was Charlotte ook tonnetje rond heur
Uhmmmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Kings het volgende:
Ik kon het niet laten: Aubrey O Day (eendagsvliegje uit die band van P Diddy: Danity Kane)
[ afbeelding ]
Misschien denkt ze "Tori spelling loopt ook met vreemde boobs, dus waarom ik ook niet"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou ze er zo mee te koop lopen? Zou ze denken dat het mooi is?
vergeet vooral niet die kamperketting met die naamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die ene tiet hangt 2 octaven te hoog jaEn haar styliste/eigen smaak is ronduit belabberd, want volgens mij was ze bij het begin van die serie nog best een knappe meid!
Ik snap niet dat Tori Spelling, met haar banksaldo (zal niet mis zijn met de erfenis van haar vader) het niet laat fixen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:53 schreef Evienne het volgende:
Met zo'n botched boobjob draag je toch geen decolleté of inkijk? Wat mankeert die vrouwen? Tori Spelling doet dat ook áltijd, onbegrijpelijk, daar ze er zonder inkijk al veel en veel minder afschrikwekkend uit zouden zien.
Verplaats de aandacht dan naar iets wat er minder misvormd uitziet of zo, je zet jezelf toch voor gek?
Tori heeft toch 'niet veel' uit die erfenis gehad omdat ze toen of in scheiding lag, of net met Dean was getrouwd? Iets met een ruzie met paps en mams. En wel nog voor het overlijden van paps het goed kunnen maken, maar geen wijziging in het testament (staat me bij iets van 2 ton)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Tori Spelling, met haar banksaldo (zal niet mis zijn met de erfenis van haar vader) het niet laat fixen?
Oh dat wist ik niet, maar met 2 ton kun je genoeg boobies doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef kvd het volgende:
[..]
Tori heeft toch 'niet veel' uit die erfenis gehad omdat ze toen of in scheiding lag, of net met Dean was getrouwd? Iets met een ruzie met paps en mams. En wel nog voor het overlijden van paps het goed kunnen maken, maar geen wijziging in het testament (staat me bij iets van 2 ton)
In principe wel. Maar er staat me ook vaag iets bij over dat ze geen geld meer hadden. Iets met een garage sale enzovoort om wat geld te krijgen (was volgens mij voor hun RLS) Maar goed, fijne weet ik er niet meer van en heb nu ook geen tijd het uit te zoeken....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar met 2 ton kun je genoeg boobies doen
En van de foto's van haar eerste zwangere buik ($250.000), haar autobiografie, idd een garage sale en nu hoopt ze Shannen Doherty's bruiloft te plannen... bron.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:21 schreef Aventura het volgende:
D'r zullen toch wel wat centjes zijn binnengekomen met 90210 en haar RLS?
Denk dat het bij Tori ook het probleem is dat ze dat probleem met haar borstkas heeft (die kuil erin)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:53 schreef Evienne het volgende:
Met zo'n botched boobjob draag je toch geen decolleté of inkijk? Wat mankeert die vrouwen? Tori Spelling doet dat ook áltijd, onbegrijpelijk, daar ze er zonder inkijk al veel en veel minder afschrikwekkend uit zouden zien.
Verplaats de aandacht dan naar iets wat er minder misvormd uitziet of zo, je zet jezelf toch voor gek?
Nou ja, maar niet alles is met plastische chirurgie te koop he? Ze heeft geloof ik inderdaad een zgn. 'kippenborst'. Daar kun je niet zoveel aan doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef Evienne het volgende:
[..]
En van de foto's van haar eerste zwangere buik ($250.000), haar autobiografie, idd een garage sale en nu hoopt ze Shannen Doherty's bruiloft te plannen... bron.
Misschien laat ze er niks aan doen omdat ze te druk bezig is met baby's uitpoepen? Kweet niet, maar als ik haar was zou ik ze er allang uitgehaald hebben.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:52 schreef Mylene het volgende:
Is Viola nog voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:52 schreef Mylene het volgende:
Is Viola nog voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Is er heel veel meer van te maken dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef lezzer het volgende:
Wat een kutstreek van dat blad eigenlijk
Nou, ja, het is geen superknappe vrouw, maar ik denk dat je bij iedereen die z'n mond open doet om te gaan praten wel zo'n foto's kunt makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is er heel veel meer van te maken dan?
Die hele houding is raar, plus die tatoos....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ja, het is geen superknappe vrouw, maar ik denk dat je bij iedereen die z'n mond open doet om te gaan praten wel zo'n foto's kunt maken
yups bij uitreiking van de pluimquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:31 schreef static het volgende:
Uit Pieper? Is ze daar wel eens geweest?
*ril*
Ja, maar dan sta je niet echt flatteus op het plaatje hè? Begrijp je de insteek van deze reeks wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ja, het is geen superknappe vrouw, maar ik denk dat je bij iedereen die z'n mond open doet om te gaan praten wel zo'n foto's kunt maken
Jahaaaaaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je niet echt flatteus op het plaatje hè? Begrijp je de insteek van deze reeks wel?
Wat een Sjakiequote:
Met zijn strakke broek en v-halsquote:
Yep.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Jurk het volgende:
Viool heeft toch nog steeds de best verkopende Nederlandse Playboy achter haar naam staan?
Nog een Viola topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:38 schreef Ole het volgende:
Ik.bedoelde dat tong de playboy nog onder zijn kussen heeft. Niet dat hij ook in pieper was. Maar ga de foto regelen en scannen. Open ik er een topic over
ja en dat moet ze ook iedere keer even weer melden zodra ze weer eens op tv te zien isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Jurk het volgende:
Viool heeft toch nog steeds de best verkopende Nederlandse Playboy achter haar naam staan?
Dat geldt op de een of andere manier bijna altijd voor 'dochters van' of 'zussen van' of zelfs 'vrouwen van': Molletjes, Smitjes, Hazesjes, Frogertjes, Borsatootjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef Roguee het volgende:
...echt het ultieme voorbeeld van een aandachtshoerrrrrrrr.
Curry zal wel zeggen dat het zo 'lekker vrij leven' is daar met paps en zijn blondyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:23 schreef Charmian het volgende:
Is deze ook weer door d'r stiefmoeder genomen? Wat is het toch met die Curry dat ze zich steeds in d'r ondergoed laat kieken
wat is het ook een vieze ordinaire straatsnol zegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:27 schreef sherezade het volgende:
christina curry, ook leuk die bult in haar zij
[ afbeelding ]
Zij jou waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef DjinN het volgende:
wat is het ook een vieze ordinaire straatsnol zegbegrijp dat kind echt niet hoor..
Ordinair is ze welquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef conleche het volgende:
Nou, nou, ordinaire straatsnol. Is dat niet wat overdreven? Prima benen heeft ze en inderdaad een wat minder prima bovenkantje met te weinig tiet en taille.
Ja, nou.....ik vind dat nogal meevallen dus. In de buurt van mijn definitie van ordinair komen meer figuren als Pamela Anderson, of huge-ass-coco. Chrissie slaat de plank weleens mis wat betreft haarkleur en is dus best onflatteus bij tijd en wijle, maar ordinair.....neuh.quote:
Nee inderdaad jezelf in je ondergoed op de foto laten zetten door iemand met een mobieltje is inderdaad wel het toonbeeld van gesofisticeerd gedragquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, nou.....ik vind dat nogal meevallen dus. In de buurt van mijn definitie van ordinair komen meer figuren als Pamela Anderson, of huge-ass-coco. Chrissie slaat de plank weleens mis wat betreft haarkleur en is dus best onflatteus bij tijd en wijle, maar ordinair.....neuh.
Maar dat maakt haar niet direct ordinair, imho. Ik heb geen idee van de achtergrond van deze foto en of ze hem zelf op internet heeft geplaatst. Als ze dat zelf doet, dan kan je misschien je vraagtekens zetten bij het waarom. Maar ik zie hier geen ordinair meisje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee inderdaad jezelf in je ondergoed op de foto laten zetten door iemand met een mobieltje is inderdaad wel het toonbeeld van gesofisticeerd gedrag.
Feb 2011.quote:25 februari 2011, Vrijdag
Christina Curry is de agelopen maanden de nodige overtollige kilo's aan vet kwijtgeraakt. De 'dochter van' toonde op Twitter trots een foto van haar nieuwe body.
De selfmade-celeb, die momenteel in de Verenigde Staten woont om daar te werken aan een sterren-status, is zo afgevallen omdat ze naar eigen zeggen alleen nog maar vloeibaar voedsel eet.
Geheel zonder reden is dan niet, vrijdagavond mag Curry in sexy lingerie van het merk Sapph over de catwalk lopen in Club Vie, Rotterdam.
Is dat een beroep?quote:
Dan vraagt ze gewoon tips aan La Paay...quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:02 schreef female81 het volgende:
Precies het soort tatoeage waar je spijt van krijgt als je oud & rimpelig wordt.
Tja, meningen verschillen. Ik vind tattoo's al heel snel ordinair eigenlijk. Ligt natuurlijk ook aan de persoon, maar dat haar, die kleding, die tattoo's en het feit dat je een foto van jezelf in ondergoed op internet (laat) zet(ten) zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Die tattoo!Maar ordinair? Neuh..., helemaal niet.....
Ik zie een potje mosterd?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stiekem is ze idd een beetje ordinair als je haar twitter foto's bekijkt:
http://yfrog.com/jygstuj
ze had daar nog langer haar...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat je die grote A dan niet op haar been ziet op die 'slank-foto'! Of kijk ik verkeerd en zit ze heul niet met benen wijd?
Ummm ik hou wel van Manga maar dit is meer net alsof je kauwgomplaatjes op je lichaam hebt geplakt, dan denk daar loop je dan als bejaarde met kauwgomplaatjes.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit schijnt haar nieuwe tattoo te zijn:
[ afbeelding ]
Ik was sarcastisch ..... vind haar mega-ordinair!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:21 schreef June. het volgende:
[..]
Tja, meningen verschillen. Ik vind tattoo's al heel snel ordinair eigenlijk. Ligt natuurlijk ook aan de persoon, maar dat haar, die kleding, die tattoo's en het feit dat je een foto van jezelf in ondergoed op internet (laat) zet(ten) zegt eigenlijk al genoeg.
Misschien is zij het wel niet, maar waarom zou je zo'n foto dan op twitter zetten? Geen idee wie het dan wel zou kunnen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat je die grote A dan niet op haar been ziet op die 'slank-foto'! Of kijk ik verkeerd en zit ze heul niet met benen wijd?
Volgens mij was dat wel redelijk duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch ..... vind haar mega-ordinair!
Oh, oeps, dacht gelezen te hebben dat jij haar juist niet ordinair vond, maar dat was dus iemand anders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch ..... vind haar mega-ordinair!
Gut, het zit je hoog he, andere vrouwen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
wat is het ook een vieze ordinaire straatsnol zegbegrijp dat kind echt niet hoor..
huhquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Van haar Twitter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf??
[ afbeelding ]
Maar ze heeft wél gelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gut, het zit je hoog he, andere vrouwen?
Alles wat een beetje bloot laat zien noemt ze al ordinair. Valt gewoon op als je zo fanatiek andere vrouwen afzeikt.quote:
Waarschijnlijk is ze dik en moet ze lakens om haar vet heen dekken. Ik zou dan ook jaloers zijn aangezien elke onthulling door mannen eerder als afgrijselijk wordt gezien dan lekker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alles wat een beetje bloot laat zien noemt ze al ordinair. Valt gewoon op als je zo fanatiek andere vrouwen afzeikt.
Ik zie het echt als een twintigjarige puber met een vervelende moeder, niets meer, niets minder.
dit is een recente foto,quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
Die foto van Christina stond hier al maanden geleden.
Wat is dit? Die in haar ondergoed was van 11 februari.quote:
Voor mijn verjaardag!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dit? Die in haar ondergoed was van 11 februari.
dan is het een fout van de website waar deze foto op geplaatst is,quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dit? Die in haar ondergoed was van 11 februari.
Waar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:34 schreef Cynix ® het volgende:
En elke keer zie ik weer die tieten van Kelly.
Meer een boobslip dan een nipslipquote:
Laatste pagina aanklikken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:34 schreef Cynix ® het volgende:
En elke keer zie ik weer die tieten van Kelly.
Oh ja diequote:
Holy fuck!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
Wie is de moeder en wie de dochter?
[ afbeelding ]
Had ook in het verspookte topic gekund.
Wie zijn het überhaupt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een ravage...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
je was me net voor..quote:
ik niet eigenlijk, maar ga ook voor de optie "die in het wit"quote:En die in het wit lijkt me toch wel duidelijk de dochter. Als het omgekeerd is, zou ik wel verbaasd zijn.
Is dat...is dat werkelijk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, de jonge Donattella Versacequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Moeders kijkt alleen niet zo blij als ze 25 jaar geleden geweten had dat ze dit uit zou persen dan had ze vast de beinaald gehanteerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig, de jonge Donattella Versaceis ze trouwens stoned of bezopen?
Moeder ziet er wel erg goed uit voor iemand die over een maand 49 wordt.
Ik denk eerder dat moeders er zelf een groot aandeel in heeft gehad. Een kindsterretje wordt doorgaans geen kindsterretje omdat ze zelf de boer opgaat met haar CV.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moeders kijkt alleen niet zo blij als ze 25 jaar geleden geweten had dat ze dit uit zou persen dan had ze vast de beinaald gehanteerd.
Een kindsterretje is iets anders dan iemand die aan de drank/drugs gaat en zich laat verbouwen etc.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat moeders er zelf een groot aandeel in heeft gehad. Een kindsterretje wordt doorgaans geen kindsterretje omdat ze zelf de boer opgaat met haar CV.
Dat snap ik, maar gezien alle achtergrondverhalen over het gezin/ de gewelddagige relatie tussen ma en pa Lohan en het relatief grote aantal kindsterretjes dat later in verval schiet, denk ik dat dit gedoe niet zomaar uit de lucht komt vallen. Al heeft Lindsay op de eerste plaats natuurlijk zelf ook een eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een kindsterretje is iets anders dan iemand die aan de drank/drugs gaat en zich laat verbouwen etc.
Och die zal wel opkijken tegen meisjes van haar leeftijd, zoals Megan Fox?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ongeacht wiens verantwoordelijkheid het is, vraag ik me altijd af hebben die mensen geen spiegel, of moeten ze allemaal aan de bril? Iedereen kan toch zien dat het er niet mooier op is geworden?
Dat sowieso. En als dat al niet zo is, als Lindsay Lohan zichzelf even googlet dan zijn de commentaren ook niet van de luchtquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ongeacht wiens verantwoordelijkheid het is, vraag ik me altijd af hebben die mensen geen spiegel, of moeten ze allemaal aan de bril? Iedereen kan toch zien dat het er niet mooier op is geworden?
Want Megan Fox is leuk? Die ziet er toch ook niet uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och die zal wel opkijken tegen meisjes van haar leeftijd, zoals Megan Fox?
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want Megan Fox is leuk? Die ziet er toch ook niet uit
Wel nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Is ook wel een beetje de hollywood standaard natuurlijk als vrouw zijnde moet je jong zijn goed kunnen acteren is slechts een 2de.
Die borsten vind ik juist prachtig. Dat is dan ook het enige.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn god, ik had haar niet herkend. En ik zou, als ik dan aan het sleutelen ging die borsten wat laten ophijsen.
Ook mijn verjaardag.quote:
En jij zeikt DjinN steeds af ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alles wat een beetje bloot laat zien noemt ze al ordinair. Valt gewoon op als je zo fanatiek andere vrouwen afzeikt.
Ik zie het echt als een twintigjarige puber met een vervelende moeder, niets meer, niets minder.
Neuh, ik stoor me alleen aan haar houding hier, in B&H en userfoto topics. Als elke afkeuring vergezeld moet worden door een "quote:
Valt mij ook op, iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, ik stoor me alleen aan haar houding hier, in B&H en userfoto topics. Als elke afkeuring vergezeld moet worden door een "" dan mag ik best zeggen dat het opvalt.
Julia Roberts heb ik al lang niet gezien in een film en winslet is ook al maarliefst 36quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel nee.
De actrices die geld verdienen zijn nog vrij naturel zoals Julia Roberts en Kate Winslet.
Dit zijn vrij talentloze types die het op deze manier proberen.
Die jurk staat bij Pippa classy en bij Lohan trashy.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef Radegast het volgende:
Lindsay draagt dezelfde jurk als Pippa deed tijdens de receptie van The Royal Wedding.
Dat blonde haar staat 'r niet, beetje cheap. Ze heeft wel supertieten.
Laat me raden; die vrouw in die witte jurk is de oma van Lindsay en met die zwarte jurk de moeder?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:41 schreef pberends het volgende:
Zou ze niet allang genoeg geld op de bank hebben staan?
verdiend met wat? die paar rolletjes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:41 schreef pberends het volgende:
Zou ze niet allang genoeg geld op de bank hebben staan?
Je hoeft maar een paar kaskrakers te hebben gedaan en dan zitten je zakken aardig vol hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
verdiend met wat? die paar rolletjes?
Als je die zakken vervolgens feestelijk leegt, met het kopen van huizen, vrienden en dope, dan heb je toch echt weer wat nieuwe bronnen van inkomsten nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
Je hoeft maar een paar kaskrakers te hebben gedaan en dan zitten je zakken aardig vol hoor.
ook als je daarna verslaafd aan allerlei shit ben, diverse (verkeers)overtredingen begaat etc..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hoeft maar een paar kaskrakers te hebben gedaan en dan zitten je zakken aardig vol hoor.
als ze nou ergens in een klein appartementje ging wonen kon ze best een eind komen met die 23.000 USD gok ikquote:
die kop van haar lijkt wel erop geplakt, het ziet er heel raar uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat me raden; die vrouw in die witte jurk is de oma van Lindsay en met die zwarte jurk de moeder?
Ja, dat vond ik ook. Ik vertrouw het zaakje niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
die kop van haar lijkt wel erop geplakt, het ziet er heel raar uit
It's an all american girlquote:
Dat komt ook omdat sommige foto's van een slechte kwaliteit staat waarop iedere jonge vrouw van rond de 20 er uit kan zien als 40.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
Op die foto met Pippa is het lang zo erg niet.
Ik vind de jurk bij Lindsay stukken beter passen. Ze heeft tenminste wat ronde vormen. Die Pippa is zo smal en plat als een stuk bordkarton.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die jurk staat bij Pippa classy en bij Lohan trashy.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die opgezwollen kop kan trouwens door drank komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |