Wat een verhoudingen, ik blijf me erover verbazenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
En Charlotte Church was nog veel dunner, echt mager maar ik kan er geen foto van vinden.
Nog eentje van Kim K. vanuit een andere hoek:
[ afbeelding ]
Vreemd he, alsof die kont erop is geplakt. Een beetje dit idee:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een verhoudingen, ik blijf me erover verbazen
dat is niet echt eerlijk, hier was ze zwangerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien heeft Church zo'n slappe huid omdat ze zo'n jojo is.
Ze was altijd een propje en later viel ze erg veel af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah niet-zwanger was Charlotte ook tonnetje rond heurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:24 schreef kvd het volgende:
[..]
dat is niet echt eerlijk, hier was ze zwanger
http://www.dailymail.co.u(...)ights-cocktails.html
bellen en posten tegelijkertijd is af en toe moeilijk, er moest nog een knipoogje bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah niet-zwanger was Charlotte ook tonnetje rond heur
Uhmmmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Kings het volgende:
Ik kon het niet laten: Aubrey O Day (eendagsvliegje uit die band van P Diddy: Danity Kane)
[ afbeelding ]
Misschien denkt ze "Tori spelling loopt ook met vreemde boobs, dus waarom ik ook niet"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou ze er zo mee te koop lopen? Zou ze denken dat het mooi is?
vergeet vooral niet die kamperketting met die naamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die ene tiet hangt 2 octaven te hoog jaEn haar styliste/eigen smaak is ronduit belabberd, want volgens mij was ze bij het begin van die serie nog best een knappe meid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |