quote:
mss haar onderkin maar dat licht gewoon aan de houding onflatteus dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Julia Roberts ook wel meevallen, de leeftijd ook meegeteld.
wtf heeft zij gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Church. Daily mail noemt haar zelfs washed out:
[ afbeelding ]
Deze foto is iets minder erg, maar nog steeds is dit geen goede look voor haar:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Haha! Ze vliegt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Deze foto is iets minder erg, maar nog steeds is dit geen goede look voor haar:
[ afbeelding ]
tja, ze wordt ook al geleefd van kleins af aan dus ja dat ga je op een gegeven moment toch wel aan een mens zien..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahaha zoals Kings zeg: ze vliegtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met vrouwen en rood geverfd haar? Kunnen ze dat niet gewoon verbieden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kunnen allemaal niet tippen aan Drew Barrymore. Op je 9de aan de zuip, op je 10de aan de wiet en op je 12de aan de coke. Dan heb je het maar weer gehad en Barrymore ziet er dan ook nog steeds goed uit op haar 36ste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef Radegast het volgende:
Wat is dat toch met Amerikaanse kindsterretjes? Lijkt wel of ze allemaal ontsporen zodra ze 21 worden. *burp*
Stiekem vind ik Lindsay wel leuk. Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien heeft Church zo'n slappe huid omdat ze zo'n jojo is.
Ze was altijd een propje en later viel ze erg veel af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt, ter verduidelijking: deze dame is dezelfde als de redhead die eerder is gepost!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wat een verschil! Ik hoop maar dat die onderste foto meer weergeeft hoe ze er nu uitziet.
wow wat een verschil, dat scheelt echt wel veel kilosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, nu tussen die twee foto's in, gok ik?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet echt, ter verduidelijking: deze dame is dezelfde als de redhead die eerder is gepost!
Wauw wat een lijntje op de onderste foto, staat haar goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verhoudingen, ik blijf me erover verbazenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
En Charlotte Church was nog veel dunner, echt mager maar ik kan er geen foto van vinden.
Nog eentje van Kim K. vanuit een andere hoek:
[ afbeelding ]
Vreemd he, alsof die kont erop is geplakt. Een beetje dit idee:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een verhoudingen, ik blijf me erover verbazen
dat is niet echt eerlijk, hier was ze zwangerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah niet-zwanger was Charlotte ook tonnetje rond heurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:24 schreef kvd het volgende:
[..]
dat is niet echt eerlijk, hier was ze zwanger
http://www.dailymail.co.u(...)ights-cocktails.html
bellen en posten tegelijkertijd is af en toe moeilijk, er moest nog een knipoogje bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah niet-zwanger was Charlotte ook tonnetje rond heur
Uhmmmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Kings het volgende:
Ik kon het niet laten: Aubrey O Day (eendagsvliegje uit die band van P Diddy: Danity Kane)
[ afbeelding ]
Misschien denkt ze "Tori spelling loopt ook met vreemde boobs, dus waarom ik ook niet"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zou ze er zo mee te koop lopen? Zou ze denken dat het mooi is?
vergeet vooral niet die kamperketting met die naamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die ene tiet hangt 2 octaven te hoog jaEn haar styliste/eigen smaak is ronduit belabberd, want volgens mij was ze bij het begin van die serie nog best een knappe meid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |