Na 3 posts al?quote:
Gewoon om het feit dat celebs belachelijk op foto's staan.quote:
Vind je? Hmmmm, het heeft lichtelijk iets perverserigs toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Shaq en zijn dwerghamster best cute!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Shaq en zijn dwerghamster best cute!
so did her hair. Mushroom cloudquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dwerghamster
En soort van on topic, want tja, het is denk ik grotendeels photoshop enzo wat dit zo creepy maakt, maar toch:
[ afbeelding ]
MAH LIPS EXPLODED
whahaha geweldigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:55 schreef o43blondiee het volgende:
Zoals dit dus:
http://www.styletoday.be/img/article/Longoria%20concealer.jpg
Ik dacht vandaag nog aan jou <3 ! We moeten binnenkort weer es zo'n weekendje doen ofzo!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je? Hmmmm, het heeft lichtelijk iets perverserigs toch.
Nu ik je toch spreek. Wanneer ben je weer eens in da hood?
I have a cunning plaaaan...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef popolon het volgende:
Dirk K. als Gargamel.
[ afbeelding ]
Jaaa, dáár lijkt het op!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
so did her hair. Mushroom cloud
haha hier moet een paint topic van gemaakt worden in ONZquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef popolon het volgende:
Dirk K. als Gargamel.
[ afbeelding ]
wat een spook is t tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:13 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Ons aller Janice staat er weer guitig op.
Vast, maar dan is het al te laat. Hoe meer je frunnikt, hoe kutter het oogt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef NaughtyBuns het volgende:
Die van Kelly Rowland..mijn god, dat heb je toch wel door?!
Waar zie jij een pink? Ik zie alleen een freaky duimquote:
Hahahaha daar ging mijn thee over mn toetsenbord!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef popolon het volgende:
Dirk K. als Gargamel.
[ afbeelding ]
zit je aan de Spees_Keek ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben. Maar de foto weghalen is ook zo zonde.
Yes! Man, wat een lijfquote:
Dayummmquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het uitstekend geproportioneerd. Liever dit dat zo'n opgepompt bodybuilderlijf.
En dan zeggen ze dat vrouwen voorspelbaar zijnquote:
De reactie dat ik jaloers zou zijn is niet voorspelbaar zekerquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen voorspelbaar zijn
IETS meer arm/schouder zou mogen, tussen dit en bodybuilder zit nogal een scala... Maar het is een voetballer, meer massa bovenop maakt hem zwaarder en minder wendbaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het uitstekend geproportioneerd. Liever dit dat zo'n opgepompt bodybuilderlijf.
Meh. Vind je? Ik vind het een mooi lichaam, maar er kunnen maar weinig mensen iets van niets maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Copycat het volgende:
Met zo'n lijf mag ie wat mij betreft in een brown paper bag gehuld zijn.
Ik zou hem niet mijn bed uitschoppen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef Copycat het volgende:
Weet je wel hoe makkelijk je zo'n papieren zak verscheurt?
Agree, ik vind David Beckham net iets te slank. Daar mag wel wat meer massa op! En sowieso houd ik niet van drooggerspierd, er moet een lekker spek laagje over die spieren heen zitten zodat het nog wel lekker aanvoelt allemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
IETS meer arm/schouder zou mogen, tussen dit en bodybuilder zit nogal een scala... Maar het is een voetballer, meer massa bovenop maakt hem zwaarder en minder wendbaar.
Doe het eens voor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef Copycat het volgende:
Weet je wel hoe makkelijk je zo'n papieren zak verscheurt?
Met spek, zonder spek, bruine papieren zak of jutezak, zo'n karakteristieke kop is gewoon mooi. Hij gaat denk ik ook erg mooi oud worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:10 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Agree, ik vind David Beckham net iets te slank. Daar mag wel wat meer massa op! En sowieso houd ik niet van drooggerspierd, er moet een lekker spek laagje over die spieren heen zitten zodat het nog wel lekker aanvoelt allemaal.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met spek, zonder spek, bruine papieren zak of jutezak, zo'n karakteristieke kop is gewoon mooi. Hij gaat denk ik ook erg mooi oud worden.
Ondertussen iets meer spek trouwens:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)klyn-Romeo-Cruz.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |