Jahaaaaaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je niet echt flatteus op het plaatje hè? Begrijp je de insteek van deze reeks wel?
Wat een Sjakiequote:
Met zijn strakke broek en v-halsquote:
Yep.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Jurk het volgende:
Viool heeft toch nog steeds de best verkopende Nederlandse Playboy achter haar naam staan?
Nog een Viola topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:38 schreef Ole het volgende:
Ik.bedoelde dat tong de playboy nog onder zijn kussen heeft. Niet dat hij ook in pieper was. Maar ga de foto regelen en scannen. Open ik er een topic over
ja en dat moet ze ook iedere keer even weer melden zodra ze weer eens op tv te zien isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Jurk het volgende:
Viool heeft toch nog steeds de best verkopende Nederlandse Playboy achter haar naam staan?
Dat geldt op de een of andere manier bijna altijd voor 'dochters van' of 'zussen van' of zelfs 'vrouwen van': Molletjes, Smitjes, Hazesjes, Frogertjes, Borsatootjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef Roguee het volgende:
...echt het ultieme voorbeeld van een aandachtshoerrrrrrrr.
Curry zal wel zeggen dat het zo 'lekker vrij leven' is daar met paps en zijn blondyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:23 schreef Charmian het volgende:
Is deze ook weer door d'r stiefmoeder genomen? Wat is het toch met die Curry dat ze zich steeds in d'r ondergoed laat kieken
wat is het ook een vieze ordinaire straatsnol zegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:27 schreef sherezade het volgende:
christina curry, ook leuk die bult in haar zij
[ afbeelding ]
Zij jou waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef DjinN het volgende:
wat is het ook een vieze ordinaire straatsnol zegbegrijp dat kind echt niet hoor..
Ordinair is ze welquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef conleche het volgende:
Nou, nou, ordinaire straatsnol. Is dat niet wat overdreven? Prima benen heeft ze en inderdaad een wat minder prima bovenkantje met te weinig tiet en taille.
Ja, nou.....ik vind dat nogal meevallen dus. In de buurt van mijn definitie van ordinair komen meer figuren als Pamela Anderson, of huge-ass-coco. Chrissie slaat de plank weleens mis wat betreft haarkleur en is dus best onflatteus bij tijd en wijle, maar ordinair.....neuh.quote:
Nee inderdaad jezelf in je ondergoed op de foto laten zetten door iemand met een mobieltje is inderdaad wel het toonbeeld van gesofisticeerd gedragquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, nou.....ik vind dat nogal meevallen dus. In de buurt van mijn definitie van ordinair komen meer figuren als Pamela Anderson, of huge-ass-coco. Chrissie slaat de plank weleens mis wat betreft haarkleur en is dus best onflatteus bij tijd en wijle, maar ordinair.....neuh.
Maar dat maakt haar niet direct ordinair, imho. Ik heb geen idee van de achtergrond van deze foto en of ze hem zelf op internet heeft geplaatst. Als ze dat zelf doet, dan kan je misschien je vraagtekens zetten bij het waarom. Maar ik zie hier geen ordinair meisje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee inderdaad jezelf in je ondergoed op de foto laten zetten door iemand met een mobieltje is inderdaad wel het toonbeeld van gesofisticeerd gedrag.
Feb 2011.quote:25 februari 2011, Vrijdag
Christina Curry is de agelopen maanden de nodige overtollige kilo's aan vet kwijtgeraakt. De 'dochter van' toonde op Twitter trots een foto van haar nieuwe body.
De selfmade-celeb, die momenteel in de Verenigde Staten woont om daar te werken aan een sterren-status, is zo afgevallen omdat ze naar eigen zeggen alleen nog maar vloeibaar voedsel eet.
Geheel zonder reden is dan niet, vrijdagavond mag Curry in sexy lingerie van het merk Sapph over de catwalk lopen in Club Vie, Rotterdam.
Is dat een beroep?quote:
Dan vraagt ze gewoon tips aan La Paay...quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:02 schreef female81 het volgende:
Precies het soort tatoeage waar je spijt van krijgt als je oud & rimpelig wordt.
Tja, meningen verschillen. Ik vind tattoo's al heel snel ordinair eigenlijk. Ligt natuurlijk ook aan de persoon, maar dat haar, die kleding, die tattoo's en het feit dat je een foto van jezelf in ondergoed op internet (laat) zet(ten) zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Die tattoo!Maar ordinair? Neuh..., helemaal niet.....
Ik zie een potje mosterd?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Stiekem is ze idd een beetje ordinair als je haar twitter foto's bekijkt:
http://yfrog.com/jygstuj
ze had daar nog langer haar...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat je die grote A dan niet op haar been ziet op die 'slank-foto'! Of kijk ik verkeerd en zit ze heul niet met benen wijd?
Ummm ik hou wel van Manga maar dit is meer net alsof je kauwgomplaatjes op je lichaam hebt geplakt, dan denk daar loop je dan als bejaarde met kauwgomplaatjes.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit schijnt haar nieuwe tattoo te zijn:
[ afbeelding ]
Ik was sarcastisch ..... vind haar mega-ordinair!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:21 schreef June. het volgende:
[..]
Tja, meningen verschillen. Ik vind tattoo's al heel snel ordinair eigenlijk. Ligt natuurlijk ook aan de persoon, maar dat haar, die kleding, die tattoo's en het feit dat je een foto van jezelf in ondergoed op internet (laat) zet(ten) zegt eigenlijk al genoeg.
Misschien is zij het wel niet, maar waarom zou je zo'n foto dan op twitter zetten? Geen idee wie het dan wel zou kunnen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat je die grote A dan niet op haar been ziet op die 'slank-foto'! Of kijk ik verkeerd en zit ze heul niet met benen wijd?
Volgens mij was dat wel redelijk duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch ..... vind haar mega-ordinair!
Oh, oeps, dacht gelezen te hebben dat jij haar juist niet ordinair vond, maar dat was dus iemand anders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch ..... vind haar mega-ordinair!
Gut, het zit je hoog he, andere vrouwen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
wat is het ook een vieze ordinaire straatsnol zegbegrijp dat kind echt niet hoor..
huhquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Van haar Twitter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf??
[ afbeelding ]
Maar ze heeft wél gelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gut, het zit je hoog he, andere vrouwen?
Alles wat een beetje bloot laat zien noemt ze al ordinair. Valt gewoon op als je zo fanatiek andere vrouwen afzeikt.quote:
Waarschijnlijk is ze dik en moet ze lakens om haar vet heen dekken. Ik zou dan ook jaloers zijn aangezien elke onthulling door mannen eerder als afgrijselijk wordt gezien dan lekker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alles wat een beetje bloot laat zien noemt ze al ordinair. Valt gewoon op als je zo fanatiek andere vrouwen afzeikt.
Ik zie het echt als een twintigjarige puber met een vervelende moeder, niets meer, niets minder.
dit is een recente foto,quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
Die foto van Christina stond hier al maanden geleden.
Wat is dit? Die in haar ondergoed was van 11 februari.quote:
Voor mijn verjaardag!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dit? Die in haar ondergoed was van 11 februari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |