Ja, maar dan sta je niet echt flatteus op het plaatje hè? Begrijp je de insteek van deze reeks wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ja, het is geen superknappe vrouw, maar ik denk dat je bij iedereen die z'n mond open doet om te gaan praten wel zo'n foto's kunt maken
Jahaaaaaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je niet echt flatteus op het plaatje hè? Begrijp je de insteek van deze reeks wel?
Wat een Sjakiequote:
Met zijn strakke broek en v-halsquote:
Yep.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Jurk het volgende:
Viool heeft toch nog steeds de best verkopende Nederlandse Playboy achter haar naam staan?
Nog een Viola topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:38 schreef Ole het volgende:
Ik.bedoelde dat tong de playboy nog onder zijn kussen heeft. Niet dat hij ook in pieper was. Maar ga de foto regelen en scannen. Open ik er een topic over
ja en dat moet ze ook iedere keer even weer melden zodra ze weer eens op tv te zien isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Jurk het volgende:
Viool heeft toch nog steeds de best verkopende Nederlandse Playboy achter haar naam staan?
Dat geldt op de een of andere manier bijna altijd voor 'dochters van' of 'zussen van' of zelfs 'vrouwen van': Molletjes, Smitjes, Hazesjes, Frogertjes, Borsatootjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef Roguee het volgende:
...echt het ultieme voorbeeld van een aandachtshoerrrrrrrr.
Curry zal wel zeggen dat het zo 'lekker vrij leven' is daar met paps en zijn blondyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:23 schreef Charmian het volgende:
Is deze ook weer door d'r stiefmoeder genomen? Wat is het toch met die Curry dat ze zich steeds in d'r ondergoed laat kieken
wat is het ook een vieze ordinaire straatsnol zegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:27 schreef sherezade het volgende:
christina curry, ook leuk die bult in haar zij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |