Marktplaats/ebay zijn inderdaad vaak open deuren die helemaal kapot getrapt moeten worden.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef Wokkel het volgende:
Wet koop op afstand verwarren met het fysiek kopen in een winkel en dezelfde rechten verwachten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoeveel moet ik bieden voor dat huis?
linkje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:38 schreef TronCarter het volgende:
In zijn algemeenheid mensen die een bedrijf de schuld geven van hun eigen falen (zie Gamma-topic).
Wet koop op afstand verwarren met het fysiek kopen in een winkel en dezelfde rechten verwachten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er ook nog een... Dat je elke aankoop binnen zoveel dagen zou kunnen terugbrengen en dan gewoon je geld terugkrijgt.
Oh, die staat er al. Gaat hard ineens.
Same here.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:48 schreef karr-1 het volgende:
Mensen zoals ikzelf, die af en toe dingen roepen of zeggen zonder te controleren of ze waar zijn of uberhaupt mogelijk zijn.
Kortom, ik moet geen dingen roepen waar ik geen verstand van heb.
En ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De politie heeft mijn naam <insert random iets anders> verkeerd geschreven. Hoef ik nu de boete niet te betalen?
quote:
Deze, en dat je over vakantiegeld extra belasting betaald.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De politie heeft mijn naam <insert random iets anders> verkeerd geschreven. Hoef ik nu de boete niet te betalen?
quote:
Je bedoelt over het uitbetalen van vakantie dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef TallMan het volgende:
[..]
Deze, en dat je over vakantiegeld extra belasting betaald.
Die heb ik hier nog niet zovaak gezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
OT: "ik heb {insert random belastend iets} gezien/gehoord hoe kan ik {insert random slachtoffer} klem zetten om er zelf beter van te worden".
en topics van zulks gelijk een strekking enzo
kom toch wel vaker dat soort tegen, bijv. bij verzekeringskwesties om er zo veel mogelijk uit te halen wat gewoon niet meer realistisch is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog niet zovaak gezien.
Behalve dan diegene die jij gister op slot hebt gezet.
Ah, gewoon algemene hoe licht ik de boel op topics.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
kom toch wel vaker dat soort tegen, bijv. bij verzekeringskwesties om er zo veel mogelijk uit te halen wat gewoon niet meer realistisch is.
Standaard fok probleem toch? Het mooiste zijn wel diegene die dan ook nog claimen dat ze HBO/WO aan het doen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef muhahaha het volgende:
Een vaag verhaal van 50 regels zonder interpunctie
ja dat dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ah, gewoon algemene hoe licht ik de boel op topics.
In R&P zie ik dat soort rommel het meestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:33 schreef zalkc het volgende:
[..]
Standaard fok probleem toch? Het mooiste zijn wel diegene die dan ook nog claimen dat ze HBO/WO aan het doen zijn.
Aanvulling; mensen die hun argument beginnen met *ik denk*.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:35 schreef Goverman het volgende:
mensen die reageren met zaken als:
- dit moet je aanvechten
- daar heb je recht op
- dat kunnen ze niet maken
Zonder enige onderbouwing... Is vooral aan de orde bij boetes en bij irritatie over levering van goederen. Zeker irritant in die gevallen dat de jurisprudentie een duidelijke lijn laat zien (die weer afwijkt van de gemiddelde reactie).
Verder "een vriend van me..." of "ik ken iemand..."
"Ja maar als ik SMS gebruik ik ook geen hoofdletters of interpunctie"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:33 schreef zalkc het volgende:
Standaard fok probleem toch? Het mooiste zijn wel diegene die dan ook nog claimen dat ze HBO/WO aan het doen zijn.
Als jij tijdens het sms'en 500 woorden tikt spoor je ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Ja maar als ik SMS gebruik ik ook geen hoofdletters of interpunctie"
"Ja dat kan"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef bijdehand het volgende:
Dit huis kost 300k. Kan ik 200k bieden???
Dat is nieteens een WGR ergernis maar gewoon een algemene internet-fora-ergernisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:47 schreef bijdehand het volgende:
Of een van de ergsten: TS'sen die zich meteen aangevallen voelen als mensen hun vraag beantwoorden, maar dat het dan niet het gunstigst is voor de TS. Dat er dan 50 reacties zijn die A zeggen, en 3 die B zeggen. En omdat TS B wil horen, zeikt hij iedereen die A zegt af en quote de B-zeggers met de tekst: bedankt voor deze objectieve info!
Ja, maar hier vragen ze naar feiten en bronnen, en als je die dan geeft worden ze nog bozer. Ik erger me er alleen in WGR aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef Catbert het volgende:
Dat is nieteens een WGR ergernis maar gewoon een algemene internet-fora-ergernis
Die kunnen niksquote:
Misschien wel, misschien niet. Ik zie er niet echt de meerwaarde van in.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef muhahaha het volgende:
Iets van een groene naam dan tov een blauwe. Ik vind het wel een goed idee.
MVP status, most valued poster. Voor WGR lijkt me dat juist wel een extra meerwaarde te geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik zie er niet echt de meerwaarde van in.
Heb ik een keer gemaaktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of gewoon een icoontje naast je naam, net zoals ze bijvoorbeeld deden bij 'de grootste pet' verkiezen van PTA.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik zie er niet echt de meerwaarde van in.
Dat is gewoon geluk hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heb ik een keer gemaaktBsn oid was niet opgeschreven. Heb de boete nooit gehad.
Sorry Ruigbaard!
De mods hebben wel een beeld van een aantal posters dacht ik, en de terugkomende posters/bezoekers ook wel. Ook is wel duidelijk van een aantal posters in welk vakgebied ze werken dan wel studeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie gaat er dan bepalen wie de meest nuttige informatie neerzet? Ik geef toe dat ik ook niet altijd even goed ben, maar soms zit er toch best wat bruikbaars tussen. En ook de allerbeste poster zal wel eens een off day hebben
Dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:37 schreef Maanvis het volgende:
hou het maar gewoon bij verified accounts van officiële instanties/bedrijven en ga verder geen users ophemelen of neersabelen met een kleurtje
Goed idee imoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:14 schreef Maharbal het volgende:
Mensen die lukraak antwoorden posten, zonder onderbouwing of wat dan ook.
Het brengt een TS in verwarring, en niet-regelmatige bezoekers zien vaak door de (onzin) bomen het bos niet meer en weten niet wie ze nou moeten geloven, omdat ze de users die regelmatig gewoon goede informatie geven niet kunnen herkennen.
Wellicht een idee om mensen die consequent goede (en goed onderbouwde) informatie posten een soort van herkenning te geven. Het betekent niet dat die personen per definitie het goede antwoord geven, maar dan weet je in ieder geval zeker dat diegene een goed onderbouwd antwoord geeft en betrouwbaarder is dan een willekeurig ander. Dan kun je zelf altijd nog je eigen mening vormen.
De mods, samen met enkele van de die hard posters. Ik kan zo aanwijzen wie wmb gegadigden zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie gaat er dan bepalen wie de meest nuttige informatie neerzet? Ik geef toe dat ik ook niet altijd even goed ben, maar soms zit er toch best wat bruikbaars tussen. En ook de allerbeste poster zal wel eens een off day hebben
In een topic blijkt dat snel genoeg, omdat de antwoorden dan allemaal dezelfde richting uit moeten gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Het is een beetje jammer als de échte deskundigen een tagje krijgen en de andere users dan maar op één hoop komen van 'weet niet (goed) waar die over praat'. Soms geven ook niet-deskundigen goede reacties, gebaseerd op ervaring of interesse.
Probleem hierbij is dat een TS sneller waarde hecht aan een antwoord dat hem/haar goed uitkomt en niet zozeer aan het juiste antwoord.quote:Het is ook wel een beetje aan de TS om een beetje slim te filteren wat bruikbaar is en wat niet. De topics hebben ook vaak wel een zelfreinigend vermogen, waarin users (vaak terecht) vraagtekens zetten bij bepaalde antwoorden, waarna wel duidelijk wordt hoeveel waarde je aan een bepaalde post kunt hechten.
Owww... die was leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Tegenvallende klantenservice van de Gamma
Dat gaat vaak samen, in die zin dat mensen hun persoonlijke en weinig doordachte moraliteit, meestal bestaand uit een opgeheven vingertje of een verwijt met leedvermaak, gaan voorzien van een zelfverzonnen wet of rechtsregel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:40 schreef eleusis het volgende:
Mensen die denken dat ruilen een recht is
Alles over onverschuldigde betalingen, nou weten we 't wel
Moralistisch gelul in plaats van praktische oplossingen
Kun je beter mensen die onzin uitkramen een ban gevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef karr-1 het volgende:
5 lintjes uitdelen of 500 mensen bannen, ik weet het welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kun je beter mensen die onzin uitkramen een ban geven
500 mensen bannen! Lekker rustigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef muhahaha het volgende:
5 lintjes uitdelen of 500 mensen bannen, ik weet het wel
quote:
Ik denk dat je stevig op nummer 1 blijft staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:
Uiteindelijk zullen we dmv. een stemming de top-10 eruit distilleren.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
D.R.A. topics die openblijven.
Die optie komt niet in de nominaties, ONZ en KLB zijn de andere kant opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je stevig op nummer 1 blijft staan.
Bleef jij daar ook maar...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die optie komt niet in de nominaties, ONZ en KLB zijn de andere kant op
Het ging toch om ergernissen? Blijkbaar is dit er wel een.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die optie komt niet in de nominaties, ONZ en KLB zijn de andere kant op
Nee helemaal niet, dat zijn gewoon debiele kutusers die willen trollen. Hun goed recht hoor, levert ze vanzelf een ban op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Het ging toch om ergernissen? Blijkbaar is dit er wel een.
Heb ik vetorecht voor de top tien?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, dat zijn gewoon debiele kutusers die willen trollen. Hun goed recht hoor, levert ze vanzelf een ban op.
Dus jij kunt je niet indenken dat je een ergernis bent op WGR?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, dat zijn gewoon debiele kutusers die willen trollen. Hun goed recht hoor, levert ze vanzelf een ban op.
Ik hoop het (serieus) wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik vetorecht voor de top tien?
Ik kom net onder mijn steen vandaan, wil je hiermee impliceren dat Maanvis DRA is ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen top-10 ergernis iig. Ik maak de verkiezing dus ik maak de regels, maak zelf maar een verkiezing als je met je debiele FOK! vriendjes een poll over wie de irritantste user is wilt maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus jij kunt je niet indenken dat je een ergernis bent op WGR?
Wat reageer jij volwassen op kritiek.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig geef je bij deze zelf al aan dat het geen objectieve poll is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen top-10 ergernis iig. Ik maak de verkiezing dus ik maak de regels, maak zelf maar een verkiezing als je met je debiele FOK! vriendjes een poll over wie de irritantste user is wilt maken.
Gelukkig ergert hij zich er niet aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat reageer jij volwassen op kritiek.
Het past wellicht binnen de ergernis van een TS die categorisch het juiste antwoord negeert, maar alleen ingaat op het antwoord dat-ie wil horen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gelukkig geef je bij deze zelf al aan dat het geen objectieve poll is.
Ik wilde het zo duidelijk niet noemen, maar inderdaad,...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Het past wellicht binnen de ergernis van een TS die categorisch het juiste antwoord negeert, maar alleen ingaat op het antwoord dat-ie wil horen.
Hebben ze tegenwoordig pilletjes voor om die te onderdrukken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:10 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik voel een ergernis opkomen de laatste tien reacties
Ik trollde niet. Ik bedoel het bloedserieus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, ook kansloosquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
'Ja hey hallo hebben jullie misschien een leuk idee voor een winkel zodat ik zo snel mogelijk rijk word?'quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
Hoe verdien ik snel veel geld op internet zonder iets ervoor te hoeven kunnen?
Alsof we ze in WGR anders nog niet voorbij hebben zien komen Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef Patroon het volgende:
Die van storneren is van mij Haha.
Zit een verhaal achter. Ik werk bij een bank en je wil niet weten hoevaak wij stornerings verzoeken binnen krijgen omdat mensen denken dat ze dan niet meer een verschuldigde betaling hebben. Was dus meer cynisch bedoelt.
Welke is van Jou?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:31 schreef Patroon het volgende:
Die van storneren is van mij Haha.
Zit een verhaal achter. Ik werk bij een bank en je wil niet weten hoevaak wij stornerings verzoeken binnen krijgen omdat mensen denken dat ze dan niet meer een verschuldigde betaling hebben. Was dus meer cynisch bedoelt.
De derde van linksquote:
Ok, ik dan blijf ik daar even van af.quote:
Dit! Een vraag over huwelijkse voorwaarden, en de eerste reactie (van user Lipper) is: "Trouwen betekent toch dat je je leven met elkaar gaat delen."quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:40 schreef eleusis het volgende:
Moralistisch gelul in plaats van praktische oplossingen
Ah, dus dat geldt niet meer? * JumpingJacky maakt even een notitie voor een bespreking met manliefquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:14 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Dit! Een vraag over huwelijkse voorwaarden, en de eerste reactie (van user Lipper) is: "Trouwen betekent toch dat je je leven met elkaar gaat delen."
quote:
Ik wil een hotel beginnen, hebben jullie tips?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Ja hey hallo hebben jullie misschien een leuk idee voor een winkel zodat ik zo snel mogelijk rijk word?'
Standaard antwoord: Dat je eerst een topic op FOK! moest gaan openen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:34 schreef karr-1 het volgende:
"Wat zei <insert random bedrijf etc> toen je ze belde?"
Niet volgens Maanvis zijn regels hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef JumpingJacky het volgende:
Het gaat lastig worden om van deze top 1000 een top 10 te destilleren
XKCD had daar een leuke oplossing voor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:34 schreef karr-1 het volgende:
"De jaren <getal> belden, ze willen hun <random iets> terug"
Als het in de wet staat, dan staat het er, pfff. Je moet wat meer vertrouwen hebben in de users, hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
Mensen die roepen dat iets in de wet staat, zonder artikel/onderbouwing/link naar jurisprudentie.
Dan kan je er nog net niets mee helaas.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:01 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Als het in de wet staat, dan staat het er, pfff. Je moet wat meer vertrouwen hebben in de users, hoor
Als je de bundels hebt kan je het zelf ook wel vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bundels erbij pakt, "oh ja waar dan?"
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef BettyWeter het volgende:
Topics van mensen die voor zichzelf willen beginnen en in WGR vragen wat ze dan precies moeten gaan doen / wat een gat in de markt is.
Zoals dit bijvoorbeeld: Ik wil een eigen bedrijf vanuit huis beginnen (iets rondom kinderen),
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Ja hey hallo hebben jullie misschien een leuk idee voor een winkel zodat ik zo snel mogelijk rijk word?'
En dan mijn quote erinquote:
Dit times 10.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:46 schreef Ridocar het volgende:
De meest klinkklare onzin van andere users aannemen als zijnde waarheid, en relevante posts afzeiken...
"Zo'n woning van 200 m2 en tuin is onbetaalbaar! Moet ik dan in een krot wonen?"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:29 schreef Karina het volgende:
De "Ik zoek snel een woning in het Centrum van Amsterdam met een lage huur, hoe doe ik dat" en dergelijke topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tak van sport is geen consumentenrechtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je de bundels hebt kan je het zelf ook wel vinden.
Dat is niet zo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:54 schreef k_man het volgende:
Mensen die denken met vastgoed snel binnen te kunnen lopen en dan alleen denken aan het verschil tussen huurinkomsten en hypotheeklasten. Dat verschil is je winst. Toch?
Jawel hoor. En als je bij nader inzien je huurders niet aardig vindt, of je wilt de tent verkopen, dan vraag je ze gewoon om weg te gaan.quote:
Toch mooi dat het nog een staartje krijgt dan hé.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En deze hele reeks Te veel bijverdiend in 2008 volgens DUO #3
Over studentjes die niet kunnen lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Hoelang duurt het voor geld van X naar Y is overgemaakt?Ik wilde het net postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
gmta hèquote:
Dat komt voort uit een andere ergernis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:08 schreef ManAtWork het volgende:
Mensen die in (bijna) ieder topic vragen: Laat je even weten hoe het is afgelopen? Ik ben wel benieuwd./Ik vind het interessant./Lijkt me goed om te weten.
Vertel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat komt voort uit een andere ergernis.
Mensen die een topic openen, hulp vragen en vervolgens nooit meer iets laten horen. Zeemeeuwtopics.quote:
Ik noem ze altijd 'eendagsvliegen' (vaak ook nog speciaal hiervoor een accountje geregistreerd).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Mensen die een topic openen, hulp vragen en vervolgens nooit meer iets laten horen. Zeemeeuwtopics.
laatst viel me al op dat er de laatste tijd steeds minder van dat soort topiques in WGR staan, en dat mensen maanden naderhand nog updates posten. Hebben onze opmerkingen toch weldegelijk zin gehad!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik noem ze altijd 'eendagsvliegen' (vaak ook nog speciaal hiervoor een accountje geregistreerd).
Heeft overigens niks met je usericon te maken hoor![]()
Ik was je net voor met m'n editquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laatst viel me al op dat er de laatste tijd steeds minder van dat soort topiques in WGR staan, en dat mensen maanden naderhand nog updates posten. Hebben onze opmerkingen toch weldegelijk zin gehad!
Dus je mag alleen maar iemands kant kiezen als dat 'nodig' is, niet omdat je het nou eenmaal met in dit geval een werkgever eens bent?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:20 schreef schaal_9 het volgende:
Mensen die heel sterk aan de kant van de werkgever staan in situaties waarin dat niet nodig is.
Het kan geen kwaad soms eens de kant van een werkgever te belichten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:20 schreef schaal_9 het volgende:
Mensen die heel sterk aan de kant van de werkgever staan in situaties waarin dat niet nodig is.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad soms eens de kant van een werkgever te belichten.
Ik vind dat vaak de werkgever als een inhalige incompetente mensonvriendelijke zak neer gezet wordt.
Ik ben zelf werkgever, en dan vind ik het wel jammer dat er heel vaak meteen al van uit gegaan wordt dat "de baas geen zak om z'n medewerkers geeft". Want vaak is dat echt niet zo.
Je kan beter 100 euro vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef k_man het volgende:
Ik vind het niet nodig dat jullie nu meteen weer automatisch de kant van de werkgever kiezen hoor.
Hier een courant voorbeeld van wat jij schetst...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad soms eens de kant van een werkgever te belichten.
Ik vind dat vaak de werkgever als een inhalige incompetente mensonvriendelijke zak neer gezet wordt.
Ik ben zelf werkgever, en dan vind ik het wel jammer dat er heel vaak meteen al van uit gegaan wordt dat "de baas geen zak om z'n medewerkers geeft". Want vaak is dat echt niet zo.
Hij heeft anders wel gelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef k_man het volgende:
Ik vind het niet nodig dat jullie nu meteen weer automatisch de kant van de werkgever kiezen hoor.
Treffend antwoord van jouw kant inderdaad ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hier een courant voorbeeld van wat jij schetst...
Helaas sta ik daar niet aan de kant van de werkgever, maar dat is misschien moeilijk te begrijpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hier een courant voorbeeld van wat jij schetst...
Antwoord gebaseerd op verkeerde interpretatie van wat ik zeg dan.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Treffend antwoord van jouw kant inderdaad ook
Mwah, dat kom ik zelden tegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:35 schreef karr-1 het volgende:
Kan ik meteen nog een ergernis invullen
Mensen die denken je te kennen door de dingen die je zegt en door daar een geheel eigen draai en interpretatie aan te geven die totaal nergens op gebaseerd is.
Je eigen voorbeeld zegt genoegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mwah, dat kom ik zelden tegen
*hap*quote:
en deze mag er ook bij: Geld overmaken van ABN amro naar de INGquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Hoelang duurt het voor geld van X naar Y is overgemaakt?
Geld overmaken van ing naar rabo hoelang duurt dat?
Quote voor fail.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef r_one het volgende:
Glazen deur gesprongen, wie kan ik aansprakelijk stellen?
quote:
En voor de hyperduidelijkheid: http://www.consumentenbon(...)lieren/extra/wat-is/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef r_one het volgende:
Glazen deur gesprongen, wie kan ik aansprakelijk stellen?
Mijn god, leer eens lezen ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En voor de hyperduidelijkheid: http://www.consumentenbon(...)lieren/extra/wat-is/
Even een 101.
Nee, leer jij eens lezen. Dat er een verplichte WA-verzekering voor je auto bestaat, betekent niet dat iedere WA-verzekering voor je auto is.quote:
Ik geef het op, verspilde moeite.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, leer jij eens lezen. Dat er een verplichte WA-verzekering voor je auto bestaat, betekent niet dat iedere WA-verzekering voor je auto is.
Not sure if trolling or just very stupid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, leer jij eens lezen. Dat er een verplichte WA-verzekering voor je auto bestaat, betekent niet dat iedere WA-verzekering voor je auto is.
Neger wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ahahahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha ik vind deze leuk, vooral in dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:29 schreef Alicey het volgende:
al die vragen voor een vriend(in) al genoemd?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:35 schreef Goverman het volgende:
....
Verder "een vriend van me..." of "ik ken iemand..."
quote:
"Maar die is nu niet open"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:24 schreef Errrwin het volgende:
Alle vragen die simpelweg op te lossen zijn door je reisverzekering/bank/hypotheekboer/etc. te bellen.
als ik het gevoel heb dat er geen nieuwe meer bij komen maak ik een nieuw topique met de stemrondequote:
nog een irritatie over dat soort topiques: Mensen die een topique over gerechtelijke stappen CQ klikkeN CQ NSB-en openen ipv de overlastveroorzaker/overtreder zelf aansprekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:12 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij nog niet genoemd : Huilies over invalideparkeerplaatsen, bijvoorbeeld Hoe invalide moet je eigenlijk zijn voor een parkeerplek?
Alles wat een zwaktebod isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nog een irritatie over dat soort topiques: Mensen die een topique over gerechtelijke stappen CQ klikkeN CQ NSB-en openen ipv de overlastveroorzaker/overtreder zelf aanspreken
lekker speelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind dat de top tien WGergernissen moet heten.
Gquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:17 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die nog steeds omrekenen naar guldens, al is dat niet specifiek WGR
Betweterigheid en jezelf slimmer/beter vinden dan een ander staan ook hoog in mijn lijstje jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Mensen die gaan zeiken als iemand een vraag stelt die in hun ogen 'dom' is... ^^^^
Neee, die zijn juist vermakelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ook (nog steeds)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maanvis, heb je al voldoende input om een top 10 samen te kunnen stellen?
Ik kijk er nu al naar uit
Ik moet zo weg, dus het zal wel ophouden zoquote:
Mensen die niet doorhebben dat ze in een oud topic posten.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:13 schreef summer2bird het volgende:
Mensen die om hulp/adviesen vragen en vervolgens er niks mee doen.
FF?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:13 schreef summer2bird het volgende:
Mensen die om hulp/adviesen vragen en vervolgens er niks mee doen.
geef maar toe, je bent woedend en gefrustreerd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef Fusionfreak het volgende:
Mijn topics schijnen razend populair te zijn in WGR, gezien het feit dat ze snel volgepost worden, veel worden bekeken en meestal de gemoederen hier behoorlijk bezighouden.![]()
Vooral mijn foto's waarvan enkele zelfs meer dan 130.000 keer zijn bekeken.
Mensen die gelijk de ander voor van alles en nog wat uit maken / van alles en nog wat betichten / anderzijds op de ad hominem / offtopic tour gaan omdat ze iets van de ander voor onmogelijk houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:16 schreef Monco10 het volgende:
Mensen die niet snappen dat succes een keuze is en gaan janken wanneer jij het beter hebt gedaan.
Dr staan anders genoeg goede adviezen in om je op weg te helpen, MAAR DOE ER DAN GVD EENS WAT MEE!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef Fusionfreak het volgende:
Mijn topics schijnen razend populair te zijn in WGR, gezien het feit dat ze snel volgepost worden, veel worden bekeken en meestal de gemoederen hier behoorlijk bezighouden.![]()
Klopt. FF zijn topics zijn een pareltje in een grote, bloedende, leegstromende oceaan. En weet je wat grappig is, je hoeft er heel niks aan te doen, want zo ben jij. Be proud.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef Fusionfreak het volgende:
En hij krijgt het zelfs voor elkaar bij Danny dat zijn topics verwijderd worden op FF zijn verzoek. Dat lukt maar weinigen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. FF zijn topics zijn een pareltje in een grote, bloedende, leegstromende oceaan. En weet je wat grappig is, je hoeft er heel niks aan te doen, want zo ben jij. Be proud.
zo kom jij dus in de top 10 te staanquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Sorry jongens toen ik de top10 samen wilde stellen was ik net een maand gebanned!
En wat is nu het bezwaar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Sorry jongens toen ik de top10 samen wilde stellen was ik net een maand gebanned!
En nu?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Haha dat idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
"Ik heb universiteit gedaan, dus dien ik minimaal 2300 euro per maand te verdienen"
Nee lullo's, je wordt betaald naar vermogen, niet naar je papiertje.....
Ligt aan de baan en het bedrijf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:20 schreef Daeron het volgende:
Ik weet niet of die al gemeld is, maar heb er nog 1:
Mensen die vinden dat je perse in pak moet solliciteren.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Ligt aan de baan en het bedrijf.
Tuurlijk, want je verwacht dat een vuilnisman er toch netjes uitziet! Hij is tenslotte wel het visitekaartje van je bedrijf... (en trouwens, vuilnismannen zitten tegenwoordig toch alleen nog maar achter het stuurquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:12 schreef Daeron het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar je hebt dus mensen die vinden dat je voor elke sollicitatie in pak moet verschijnen, zelfs als je solliciteert naar vuilnisman ofzo.
Nouja, verdienen en betaald worden zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Ik ben het met je eens dat je betaald dient te worden naar vermogen, maar de realiteit is dat je best vaak ook betaald wordt naar je papiertje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
"Ik heb universiteit gedaan, dus dien ik minimaal 2300 euro per maand te verdienen"
Nee lullo's, je wordt betaald naar vermogen, niet naar je papiertje.....
Bij ons in Eindhoven loopt er altijd eentje voor de wagen uit om de bakken op de juiste plek te zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want je verwacht dat een vuilnisman er toch netjes uitziet! Hij is tenslotte wel het visitekaartje van je bedrijf... (en trouwens, vuilnismannen zitten tegenwoordig toch alleen nog maar achter het stuur)
Ik heb hier nog nooit gezien dat iemand claimt dat een vuilnisman in pak zou moeten verschijnen. Het gaat meestal om 'gewone' HBO baantjes enzo, en dan zou ik tenzij je zeker weet dat de persoon met wie je praat het niet op prijs stelt, gewoon in pak gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:12 schreef Daeron het volgende:
Maar je hebt dus mensen die vinden dat je voor elke sollicitatie in pak moet verschijnen, zelfs als je solliciteert naar vuilnisman ofzo.
Dat dus, redelijk overdreven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit gezien dat iemand claimt dat een vuilnisman in pak zou moeten verschijnen. Het gaat meestal om 'gewone' HBO baantjes enzo, en dan zou ik tenzij je zeker weet dat de persoon met wie je praat het niet op prijs stelt, gewoon in pak gaan.
Wat ouderwets. Bij ons legen de bakken zichzelf als de auto voorbij komt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:31 schreef Daeron het volgende:
[..]
Bij ons in Eindhoven loopt er altijd eentje voor de wagen uit om de bakken op de juiste plek te zetten.
Kan natuurlijk ook zijn dat die andere gast gewoon een robot is...quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef qazplm het volgende:
[..]
Wat ouderwets. Bij ons legen de bakken zichzelf als de auto voorbij komt.
Lijkt me een stuk waarschijnlijker. Zeker in de slimste regio ter wereld draaien ze daar hun hand niet voor om.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef Daeron het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat die andere gast gewoon een robot is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |