Ik vroeg niet om sarcastisch commentaar, maar om hulp..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef QBay het volgende:
Altijd lachen, mensen die denken een bedrijf te kunnen beginnen...maar zelf geen idee hebben waarin.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Ja hey hallo hebben jullie misschien een leuk idee voor een winkel zodat ik zo snel mogelijk rijk word?'
Maar als een idee zo goed is, waarom zou ik het jou dan geven en er zelf niks mee doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef CherryCCL het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om sarcastisch commentaar, maar om hulp..
Ik ben alleen een beetje aan het rondneuzen, en miss vind ik wel iets..voor t zelfde geld ook niet..
dus als je een idee hebt hoor ik het graag...zo niet, fijne dag:)
Baby's bedrukken?quote:
Dank je wel..:)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef Aarsgezicht. het volgende:
ik weet welke kant je op wilt, maar je bent nog bij het ultra-begin om dit in WGR te zetten. Misschien brengt ONZ je wel op een idee.
En dan doe je dat op Fok!??quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef CherryCCL het volgende:
[..]
Hoe dacht je anders dat negertjes gemaakt werden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Baby's bedrukken?
Hoe zie je dat voor je trouwens?
Door 2 mensen met een donkere huidskleur.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoe dacht je anders dat negertjes gemaakt werden?
Een eigen bedrijf verlangt meestal ziel en zaligheid en een goed EIGEN idee. Als je dat niet hebt kun je beter in loondienst gaan en een bedrijf zoeken waar je thuis kan werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef CherryCCL het volgende:
[..]
Ik ben alleen een beetje aan het rondneuzen, en miss vind ik wel iets..voor t zelfde geld ook niet..
dus als je een idee hebt hoor ik het graag...zo niet, fijne dag:)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |